Фахові статті, малі музичні форми, підготовка номера, участь в колективних виставках в Україні, перекладання та обробка музичних творів та інструментування

# Ім'я Підрозділ Додаткові відомості
1 Курбан Олександр Васильович Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Практика застосування маркетингових інструментів у сучасній мережевій інформаційній війні
2 Курбан Олександр Васильович Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Мережеві онлайн-проекти: структура та принципи функціонування (в рамках інформаційної війни)
3 Курбан Олександр Васильович Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Історія становлення та розвитку технологій інформаційних війн
4 Кияниця Євгенія Олегівна Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Тенденції та перспективи співпраці сучасної бібліотеки зі ЗМІ
5 Афанасьєв Ілля Юрійович Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Уточнення наслідків куренівської катастрофи
6 Полковенко Тарас Вікторович Інститут журналістики Видання для казкотерапії: вихователям, педагогам, психологам, батькам
7 Лісневська Аліна Леонідівна Інститут журналістики, Кафедра журналістики та нових медіа Журналістська освіта : теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів
8 Балабанова Катерина Євгенівна Інститут журналістики Модель психологічної готовності педагога вищої школи до використання медіа.
9 Воскобойнікова-Гузєва Олена Вікторівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Видавничий дім "Академперіодика": результати 20-річного розвитку
10 Воскобойнікова-Гузєва Олена Вікторівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Соціокомунікаційна діяльність провідних бібліотек України в новітніх умовах
  • 1