Збірники наукових праць, конференції, інші

# Ім'я Підрозділ Додаткові відомості
1 Масімова Лариса Гагіківна Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи Тропи візуального тексту мас-медіа
2 Прокопенко Лілія Сергіївна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Международное сотрудничество библиотек в области информационной грамотности (на примере Секции информационной грамотности ИФЛА)
3 Прокопенко Лілія Сергіївна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Наукова робота студентів як складова підготовки фахівців за спеціальністю «029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
4 Кияниця Євгенія Олегівна Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Реклама в соціокультурній сфері: підходи до ефективного використання
5 Кияниця Євгенія Олегівна Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Основні тенденції розвитку установ соціально-культурної сфери
6 Кияниця Євгенія Олегівна Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Основні моделізв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері
7 Кияниця Євгенія Олегівна Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Основні фактори впливу на сучасний соціокультурний розвиток суспільства
8 Горбенко Галина Василівна Інститут журналістики Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю
9 Фруктова Яна Станіславівна Інститут журналістики, Кафедра журналістики та нових медіа Внешний имидж Украины через призму зарубежных СМИ
10 Макарова Марія Володимирівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI-XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури
11 Поліщук Тетяна Ігорівна Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012-2015)
12 Афанасьєв Ілля Юрійович Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Використання української “Вікіпедії” у зв’язках з громадськістю
13 Сошинська Вікторія Євгенівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Інтеграція можливостей інформаційно-бібліотечних установ України для фахової підготовки студентів напряму 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»
14 Сошинська Вікторія Євгенівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Викладання «Бібліотечно-інформаційного обслуговування користувачів» у Київському університеті імені Бориса Грінченка
15 Сошинська Вікторія Євгенівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Викладання «Організації та економіки видавничої справи» для студентів напряму 6.020102 «Книгознавство, бібліотекознавство і бібліографія» у Київському університеті імені Бориса Грінченка
16 Полковенко Тарас Вікторович Інститут журналістики Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі інтернет
17 Полковенко Тарас Вікторович Інститут журналістики Специфіка журналістських матеріалів періоду соціального напруження в Україні
18 Лісневська Аліна Леонідівна Інститут журналістики, Кафедра журналістики та нових медіа Репортаж в телеконтенті глобальних медіа
19 Лісневська Аліна Леонідівна Інститут журналістики, Кафедра журналістики та нових медіа Футбол як екранне видовище
20 Єжижанська Тетяна Сергіївна Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи PR-комунікації українських книговидавництв як важлива умова їх діяльності
21 Єжижанська Тетяна Сергіївна Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи Інформаційно-комунікаційна діяльність сучасних видавництв
22 Єжижанська Тетяна Сергіївна Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи Особливості медіаспоживання в сучасних медіакомунікаціях
23 Єжижанська Тетяна Сергіївна Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи Парадигми мислення медіаспоживача: суть і роль у медіаспоживанні
24 Єжижанська Тетяна Сергіївна Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки
25 Санакуєв Микола Георгійович Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю PR-діяльність як посередник у соціальній комунікації суб’єктів
26 Санакуєв Микола Георгійович Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Імідж як мистецтво управління враженнями
27 Вернигора Світлана Миколаївна Інститут журналістики, Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній есперимент чи вимога сьогодення
28 Вернигора Ніна Миколаївна Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки
29 Воскобойнікова-Гузєва Олена Вікторівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Модель бібліотеки майбутнього: три питання до дискусії
30 Воскобойнікова-Гузєва Олена Вікторівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Комунікаційна стратегія бібліотеки
31 Воскобойнікова-Гузєва Олена Вікторівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Стратегічний менеджмент інформаційної діяльності: проблеми дослідження і формування компетентностей
  • 1