1 | Александрова Олена Станіславівна | Історико-філософський факультет | Інформаційна війна: майбутні виклики Латвії та України |
2 | Волинець Юлія Олександрівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Реалізація навчальної програми "Організація співпраці з батьками" у процесі підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти |
3 | Волинець Юлія Олександрівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до партнерської взаємодії з батьками вихованців |
4 | Волинець Юлія Олександрівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Етапи формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до дослідницької діяльності |
5 | Кожанова Ольга Сергіївна | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту, Кафедра спорту та фітнесу | Особливості техніко-тактичної підготовки школярів старших класів засобом футбол |
6 | Бушма Олександр Володимирович | Факультет інформаційних технологій та управління, Кафедра комп'ютерних наук і математики | Інформаційна система підтримки прийняття рішення в процесі вирощування біотехнічних об'єктів |
7 | Руднік Юлія Вікторівна | Педагогічний інститут, Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов: технологізація процесу |
8 | Руднік Юлія Вікторівна | Педагогічний інститут, Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов |
9 | Ситник Ольга Іванівна | Педагогічний інститут, Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Професійна підготовка вчителя до роботи в системі освіти дорослих в Ірландії |
10 | Циганчук Тетяна Володимирівна | Інститут людини, Кафедра практичної психології | Феномен патріотизму в уявленнях українців |
11 | Мельниченко Ольга Володимирівна | Педагогічний інститут, Кафедра теорії та історії педагогіки | Компаративний аналіз системи підготовки фахівців освітньої сфери в умовах університетської освіти України та Іспанії |
12 | Срібняк Ігор Володимирович | Історико-філософський факультет, Кафедра всесвітньої історії | Інтимний вимір жіночого повсякдення в таборах інтернованих вояків-українців у Польщі (1921-1922 рр.) |
13 | Срібняк Ігор Володимирович | Історико-філософський факультет, Кафедра всесвітньої історії | «Ганебна пропозиція повернутися до Батьківщини…»: оголошення більшовицькою дипломатією амністій в таборі інтернованих вояків-українців Каліш, Польша (1922 р.) |
14 | Срібняк Ігор Володимирович | Історико-філософський факультет, Кафедра всесвітньої історії | Становище вояків-українців групи інтернованих Військ УНР у таборах Каліш та Щипіорно (Польща) навесні 1923 року (за архівними документами) |
15 | Срібняк Ігор Володимирович | Історико-філософський факультет, Кафедра всесвітньої історії | «Не гнийте в бараках, творіть життя тут, на цьому маленькому місті, огородженому дротами…» повсякдення інтернованих вояків-українців у Александрові (Польща) у висвітленні таборової періодики, 1921 р. |
16 | Срібняк Ігор Володимирович | Історико-філософський факультет, Кафедра всесвітньої історії | Табір інтернованих Військ УНР у Каліші, Польща (перша половина 1921 р.): моральний стан старшинства та заходи з його нормалізації |
17 | Срібняк Ігор Володимирович | Історико-філософський факультет, Кафедра всесвітньої історії | Інформаційно-джерельний потенціал архівних збірок Національної установи імені Оссолінських у Вроцлаві з історії УНР (колекція 22/53) |
18 | Срібняк Ігор Володимирович | Історико-філософський факультет, Кафедра всесвітньої історії | Діяльність «Товариства допомоги для української шкільної молоді в таборах інтернованих в Польщі» (Каліш-Щипіорно) восени 1923 – навесні 1924 рр. |
19 | Стишов Олександр Анатолійович | Інститут філології, Кафедра української мови | Нові іншомовні слова в українськомовних ЗМІ початку ХХІ ст |
20 | Братко Марія Василівна | Університетський коледж | Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських) коледжів США |
21 | Бацак Костянтин Юрійович | Інститут мистецтв | Італійська оперна антреприза В. Андросова — Є. Кехрібарджі в міському театрі Одеси (квітень 1853 — березень 1854) |
22 | Бацак Костянтин Юрійович | Інститут мистецтв | Музично-комунікативне середовище італійської опери в Одесі (досвід театрального сезону 1852-1853 троків) |
23 | Шепетяк Олег Михайлович | Історико-філософський факультет, Кафедра філософії | Історичні особливості поширення християнства серед готів і лангобардів |
24 | Дзюбенко Оксана Михайлівна | Інститут філології, Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства | Динаміка розвитку концепту НАВЧАННЯ у свідомості українців |
25 | Тур Микола Григорович | Історико-філософський факультет, Кафедра філософії | Концептуальні метаморфози ідеї Просвітництва в сучасній соціальній філософії |
26 | Ковальчук Наталія Дмитрівна | Історико-філософський факультет, Кафедра філософії | Творчі здобутки видатного українського філософа Д. Чижевського в загальноєвропейському контексті |
27 | Куземко Леся Валентинівна | Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки та психології | Сучасні аспекти професійної підготовки вихователів до виховання гуманістично спрямованої особистості в дошкільному віці |
28 | Куземко Леся Валентинівна | Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки та психології | Технології розвитку в педагогів здатностей до самопізнання і самовдосконалення |
29 | Видайчук Тетяна Леонідівна | Інститут філології, Кафедра української мови | Лексеми смисл і сенс у мовній практиці українців |
30 | Лозова Ольга Миколаївна | Інститут людини, Кафедра практичної психології | Компаративний психологічний аналіз авторської та психотерапевтичної казки |
31 | Данило Любов Ігорівна | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту, Кафедра спорту та фітнесу | Феномен "інновації" та "інноваційної діяльності в
освіті" як наукова проблема |
32 | Данило Любов Ігорівна | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту, Кафедра спорту та фітнесу | Сутність сучасного фітнесу та фітнес-технологій |
33 | Савченко Юрій Юрійович | Педагогічний інститут | Арт-терапія як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку |
34 | Хоружа Людмила Леонідівна | Педагогічний інститут, Кафедра теорії та історії педагогіки | Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В. О. Сухомлинського) |
35 | Товкач Ірина Євгеніївна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Індивідуалізація освітнього процесу з дітьми старшого дошкільного віку за авторською методикою «Розглядай та пізнавай» |
36 | Кипиченко Наталія Сергіївна | Педагогічний інститут, Кафедра початкової освіти | Дослідження психологічної готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання |
37 | Громова Наталія Михайлівна | Факультет права та міжнародних відносин, Кафедра англійської мови | Готовність студентів до подолання бар’єрів у міжкультурній комунікації |
38 | Удовиченко Лариса Миколаївна | Інститут філології, Кафедра української літератури і компаративістики | Застосування засад педагогічної антропології у вивченні образів-персонажів художніх творів зарубіжної літератури |
39 | Сорокіна Олена Анатоліївна | Інститут людини, Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології | Сучасні підходи до розвитку готовності молодих вчителів до інноваційної діяльності: теоретичний та прикладний аспекти |
40 | Шовкопляс Галина Євгенівна | Інститут філології, Кафедра світової літератури | Функціонування трикутника структурних одиниць « автор – виконавець – глядачі» у перформансі ( на матеріалі п’єси Юрія Тарнавського «Чотири проєкти на український національний прапор»). |
41 | Спіріна Тетяна Петрівна | Інститут людини, Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з ВІЛ-інфікованими людьми |
42 | Акіліна Олена Володимирівна | Факультет інформаційних технологій та управління, Кафедра управління | Стандарти КСВ як інструмент системи управління якістю |
43 | Акіліна Олена Володимирівна | Факультет інформаційних технологій та управління, Кафедра управління | Управління змінами на молодіжному ринку праці сучасного міста |
44 | Музика Олена Оксентівна | Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки та психології | Самоефективність як чинник професіоналізації студентів |
45 | Музика Олена Оксентівна | Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки та психології | Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів |
46 | Столярчук Олеся Анатоліївна | Інститут людини, Кафедра психології особистості та соціальних практик | Суб’єктність як чинник становлення особистості майбутнього фахівця |
47 | Столярчук Олеся Анатоліївна | Інститут людини, Кафедра психології особистості та соціальних практик | Гармонізація становлення особистості майбутнього фахівця: прикладний аспект |
48 | Столярчук Олеся Анатоліївна | Інститут людини, Кафедра психології особистості та соціальних практик | Рефлексивно-проектувальне навчання як засіб оптимізації становлення особистості майбутнього фахівця |
49 | Башкирова Ольга Миколаївна | Інститут філології, Кафедра української літератури і компаративістики | «Чоловік у стані кризи» (світоглядні та естетичні виміри художньої моделі (на матеріалі сучасної української романістики) |
50 | Башкирова Ольга Миколаївна | Інститут філології, Кафедра української літератури і компаративістики | Архетип дитини в гендерних художніх моделях дійсності
сучасної української романістики |
51 | Башкирова Ольга Миколаївна | Інститут філології, Кафедра української літератури і компаративістики | Постать фатальної жінки в сучасній українській романістиці |
52 | Грипас Оксана Юріївна | Інститут філології, Кафедра української мови | Структура суб’єкта й об’єкта порівняння в українських компаративних конструкціях |
53 | Глушак Оксана Михайлівна | Факультет інформаційних технологій та управління, Кафедра комп'ютерних наук і математики | Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни «Економетрика» |
54 | Вишницька Юлія Василівна | Інститут філології, Кафедра світової літератури | Гендерне (безсумнівно!)
Рецензія на монографію: Башкирова О. Гендерні художні моделі сучасної української романістики : монографія / Ольга Башкирова. — Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. — 352 с. |
55 | Шапочкіна Ольга Володимирівна | Інститут філології, Кафедра германської філології | Парадигма категорії стану в давньосаксонській мові |
56 | Павлюк Роман Олександрович | Інститут людини | Система підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Болонському університеті (Італія) |
57 | Стаднік Надія Вікторівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Реалізація навчальної програми "Організація співпраці з батьками" у процесі підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти |
58 | Стаднік Надія Вікторівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до партнерської взаємодії з батьками вихованців |
59 | Стаднік Надія Вікторівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Етапи формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до дослідницької діяльності |
60 | Стаднік Надія Вікторівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Сутнісні характеристики ціннісних орієнтацій студентів |
61 | Бодненко Дмитро Миколайович | Факультет інформаційних технологій та управління, Кафедра комп'ютерних наук і математики | Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни «Економетрика» |
62 | Козак Людмила Василівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Формування інноваційного потенціалу майбутнього викладача |
63 | Козак Людмила Василівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Якість дошкільної освіти на сучасному етапі |
64 | Іванюк Ганна Іванівна | Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки та психології | Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів |
65 | Овсянкіна Людмила Анатоліївна | Історико-філософський факультет, Кафедра філософії | Духовно-релігійні цінності сучасної молоді: усталеності та інновації |
66 | Мосьпан Наталя Вікторівна | Інститут філології, Кафедра англійської філології та перекладу | Концепція компетентності в міжнародному та національному освітніх контекстах |
67 | Голота Наталія Миколаївна | Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки та психології | Довкілля як засіб пізнання дитиною дошкільного віку простору та часу |
68 | Горохова Тетяна Олександрівна | Інститут філології, Кафедра української мови | Система текстових вправ і завдань
для формування граматичної компетентності
майбутніх учителів-словесників |
69 | Антипін Євген Борисович | Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки та психології | Поступ ідей про наступність трудового виховання дітей
(1919-1934рр.) |
70 | Радченко Сергій Петрович | Факультет інформаційних технологій та управління, Кафедра комп'ютерних наук і математики | Побудова за методом шаблонів комп’ютеризованого середовища для вивчення систем лінійних алгебраїчних рівнянь |
71 | Мартинчук Олена Валеріївна | Інститут людини, Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | Дослідження мотиваційних орієнтацій майбутніх спеціальних педагогів як детермінант успішної дільності в інклюзивному середовищі |
72 | Мартинчук Олена Валеріївна | Інститут людини, Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | Концепція підготовки майбутніх фахівців у галузі спеціальної освіти до професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі |
73 | Мартинчук Олена Валеріївна | Інститут людини, Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи |
74 | Бондар Тетяна Іванівна | Історико-філософський факультет, Кафедра філософії | Інформаційна війна як засіб тероризму |
75 | Бітківська Галина Володимирівна | Інститут філології, Кафедра світової літератури | Художня рецепція образу покоління в журнальному наративі |
76 | Заєць Валентина Григорівна | Інститут філології, Кафедра української мови | Продуктивність вторинних дієслів у художньому дискурсі ХХ століття (на матеріалі прози Ю. Яновського, М. Стельмаха, О. Гончара) |
77 | Заєць Валентина Григорівна | Інститут філології, Кафедра української мови | Стилістичні функції конверсії в українських періодичних виданнях ХХІ ст. |
78 | Заєць Валентина Григорівна | Інститут філології, Кафедра української мови | Динаміка вживання іншомовних морфем у лексиконі текстів періодики |
79 | Заєць Валентина Григорівна | Інститут філології, Кафедра української мови | Аналіз словоформ з англійськомовними афіксами в дискурсі ЗМІ |
80 | Заєць Валентина Григорівна | Інститут філології, Кафедра української мови | Українськомовна словотвірна традиція в період лінгвоциду |
81 | Дика Наталія Михайлівна | Інститут післядипломної педагогічної освіти, Кафедра методики мов та літератури | Есе як актуальний вид навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови |
82 | Дика Наталія Михайлівна | Інститут післядипломної педагогічної освіти, Кафедра методики мов та літератури | Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського |
83 | Варивончик Анастасія Віталіївна | Інститут мистецтв, Кафедра образотворчого мистецтва | Виробництво трикотажу в контексті художніх промислів України |
84 | Сергєєнкова Оксана Павлівна | Інститут людини, Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології | Суб’єктність як чинник становлення особистості майбутнього фахівця |
85 | Сергєєнкова Оксана Павлівна | Інститут людини, Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології | Дослідження емоційної сфери в юнацькому віці |
86 | Ільчук Ольга Андріївна | Інститут філології, Кафедра германської філології | Словотвірний концепт німецьких суфіксальних іменників з метонімічним компонентом |
87 | Бєлєнька Ганна Володимирівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Інтегровані курси в освітньому процесі вищої школи: переваги і недоліки |
88 | Бєлєнька Ганна Володимирівна | Педагогічний інститут, Кафедра дошкільної освіти | Вплив ідеї Нової української школи на зміст діяльності педагогів закладів дошкільної освіти |
89 | Кучаковська Галина Андріївна | Факультет інформаційних технологій та управління, Кафедра комп'ютерних наук і математики | Інструменти соціальних сервісів у процесі колаборативного навчання майбутніх вчителів початкової школи |
90 | Старинська Наталія Володимирівна | Інститут людини, Кафедра практичної психології | Професійна ідентичність студентів-психологів |
91 | Лахно Наталія Валентинівна | Інститут філології, Кафедра української мови | Аспектуальний характер сфери актантного розподілу семантики дієслова |
92 | Мережко Юлія Валеріївна | Інститут мистецтв, Кафедра академічного та естрадного вокалу | Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект |
93 | Лобода Ольга Володимирівна | Педагогічний інститут, Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Професійна підготовка педагогів у Республіці Болгарія |
94 | Козир Маргарита Валентинівна | Педагогічний інститут, Кафедра теорії та історії педагогіки | "Казкова кімната": Педагогічний інтерактив майбутніх філологів у роботі з дітьми (на матеріалі літературної спадщини В.О. Сухомлинського) |
95 | Козир Маргарита Валентинівна | Педагогічний інститут, Кафедра теорії та історії педагогіки | "Педагогіка серця": Упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО |
96 | Козир Маргарита Валентинівна | Педагогічний інститут, Кафедра теорії та історії педагогіки | Розвиток емоційного інтелекту майбутніх педагогів (на матеріалі творів В.О. Сухомлинського) |
97 | Ліхоманова Наталя Олександрівна | Інститут філології, Кафедра світової літератури | Карта пам'яті сучасної української літератури |
98 | Ліхоманова Наталя Олександрівна | Інститут філології, Кафедра світової літератури | Трансформація культурної пам'яті у романі Зеді Сміт "Білі зуби" |
99 | Економова Ольга Серафимівна | Інститут мистецтв, Кафедра інструментально-виконавської майстерності | Моніторинг професійно-творчої самореалізації студентів у процесі музично-педагогічної освіти |
100 | Тітович Валерій Іванович | Інститут мистецтв, Кафедра інструментально-виконавської майстерності | "Золота доба" іспанської музики |