Статті в фахових журналах

# Ім'я Підрозділ Додаткові відомості
1 Сошинська Вікторія Євгенівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Професійна періодика як джерело бібліотечно-інформаційних інновацій
2 Сошинська Вікторія Євгенівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Програмні результати вивчення дисципліни «Наукові комунікації» в Університеті Грінченка як підґрунтя професійних компетенцій магістрів
3 Лісневська Аліна Леонідівна Інститут журналістики, Кафедра журналістики та нових медіа Телевізійний спецрепортаж в сучасному медіапросторі
4 Васьків Микола Степанович Інститут журналістики, Кафедра журналістики та нових медіа Перша велика праця з біблійної герменевтики в українській літературі XI–XVIII століть
5 Васьків Микола Степанович Інститут журналістики, Кафедра журналістики та нових медіа Творчість Вячеслава Медвідя як родинно-родова історія України
6 Єжижанська Тетяна Сергіївна Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України
7 Воскобойнікова-Гузєва Олена Вікторівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Библиотековедение в эпоху цифровой гуманитаристики
8 Воскобойнікова-Гузєва Олена Вікторівна Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Рецензія "До 100-річчя від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського"
9 Шпак Віктор Іванович Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи Рецензія Шпака В.на книгу «Горєлов М., Моця О., Рафальський О. Цивілізаційний крах Переяславського проекту (Україна і Московія: історія співіснування і ворожнечі)»
10 Шпак Віктор Іванович Інститут журналістики, Кафедра видавничої справи Науковець із полум’яним серцем патріота
11 Ісаєнко Олександр Олександрович Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Роль медіаосвіти у формуванні медіакультури сучасної молоді
12 Ісаєнко Олександр Олександрович Інститут журналістики, Кафедра бібліотекознавства та інформології Соціокомунікативна модель медіаспоживання
  • 1