Додаткові відомості

Освіта
Львівська державна консерваторія імені М.В. Лисенка (1973 р.)
Перелік місць роботи
завідувач кафедри теорії музики і музичного виховання Київського національного університету культури і мистецтв
Теми дисертацій (захищених)
Кандидатська дисертаціа на тему: «Формування морально-естетичного досвіду студентів вузів культури в художньо-творчих колективах».
Докторська дисертація на тему: «Формування духовного потенціалу студентської молоді в процесі професійної підготовки»
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідницька діяльність

Індекси цитування Google Академії

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
608 10 10 2019.12.11 09:24:45 Перейти на сторінку link

Конференції (41)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
5011 Всеукраїнська наукова конференція – ХІІ Грінченківські читання «Борис Грінченко: людина на тлі епохи» Грінченкознавчі практики у вимірах вищої мистецької освіти м. Київ document
4586 ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" "Художня нелінійність як ресурс розвитку мистецької освіти в сучасному міжкультурному просторі" м. Київ document
4409 VI Міжнародна науково-практична конференція "Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи" Метод кластерного керування якістю навчального процесу в закладах вищої мистецької освіти м. Умань document
4244 VIII Міжнародна науково-практична конференція "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти" Методологічні вимоги до міждисциплінарних досліджень у сфері мистецької освіти м. Київ document
4193 ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін" Теорія музичної освіти: ресурси формувального впливу м. Умань document
4100 ІІІ Міжнародна наукова-практична конференція "Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти" Інтегративний підхід до організації комунікативного кластера в мистецькій освіті м. Кропивницький document
4589 V Міжнародна науково-практична конференція "Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття" Духовність особистості в системі сенсожиттєвих цінностей: результати лонгитюдного дослідження м. Київ document
3819 Всеукраїнська науково-практична конференція (ХІ щорічні Грінченківські читання) "Борис Грінченко в літературному, культурно-освітньому та громадсько-політичному житті України" Музикальність поезії Бориса Грінченка у розвитку духовного потенціалу студентської молоді м. Київ document
3482 ІІ Міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти" Модель самокоучингу студентів мистецьких спеціальностей у контексті реалізації положень нової Концепції педагогічної освіти м. Київ document
3383 Міжнародна науково-практична конференція "Мистецтво у нелінійному просторі" "Трансцендентальні умови розвитку духовного потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва в постнекласичному освітньому просторі" м. Тернопіль document
3422 V Міжнародна науково-практична конференція "Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи" Модернізація і розвиток мистецької освіти: соціокультурна альтернатива м. Умань document
3306 IV Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів "Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства" Концепція "порогів" в інструментально-виконавській підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва м. Одеса document
3441 International conference "The Challenges of Academia in the Modern Digital World" Phenomenological-Hermeneutic Analysis Of Musical Composition As An Interdisciplinary Innovation In The Traning Of The Future Music Art Teacher м. Одеса document
3189 "Музичне мистецтво України: історія, реалії та перспективи розвитку" Подяка за підготовку учасника м.Бердичів document
3616 Міжнародна науково-практична конференція "Мистецька освіта ХХІ століття: виклики сьогодення" Педагогічний наратив у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва м. Кропивницький document
3188 IV Міжнародна науково-практична конференція "Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття" Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка document
2743 ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти" Концепція наративної педагогіки в духовному вихованні студентської молоді м. Кропивницький, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка document
2201 Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" Гуманістична спрямованість стратегії розвитку постнекласичної мистецької освіти м. Київ document
2023 І Міжнародна науково-практична конференція "Стратегії підвищення якості мистецької освіти в контексті змін сучасного соціокультурного простору" Інтеграція мистецтв в парадигмі компетентнісного підходу м. Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського document
2109 IV Міжнародна науково-практична конференція "Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми, перспективи" Інтеграція духовного потенціалу природничої та мистецької освіти м. Умань document
1687 VII Міжнародна науково-практична конференція "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти" Принцип фрактальної гармонії у духовному розвитку особистості засобами мистецтва м. Київ, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова document
1680 ІІІ Міжнародний конгрес \ МОДЕРНІЗАЦІЯ І РОЗВИТОК ВИЩОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: ПОСТНЕКЛАСИЧНА АЛЬТЕРНАТИВА м. Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського document
1712 Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін"" «Антропологічний вимір сучасної освітньої реальності в педагогіці музичного мистецтва» м. Умань document
1711 ІІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар з міжнародною участю "Проблеми інструментального виконавстка в умовах сучасної мистецької освіти" Ціннісні переваги студентської молоді: порівняльний аналіз результатів експерименту м. Умань document
1682 IV Міжнародна науково-практична конференція «Герменевтичний підхід у вивченні курсу «Музична педагогіка» студентами мистецьких спеціальностей» м. Кропивницький, ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА document
1762 І Міжнародна науково-практична конференція "Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття" "Мистецька освіта у герменевтичному колі" м. Мукачєво, Мукачівський державний університет document
1698 І Міжнародна науково-практична конференція "Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього" Наукова спадщина Івана Зязюна в інноваційному просторі мистецької освіти м. Київ document
1573 ІІІ Міжнародна науково-практична конференція \ Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми Київський університет імені Бориса Грінченка document
1531 ІІ Грінченківська зимова наукова школа для аспірантів і докторантів у галузі знань \ тьютор програми Київський університет імені Бориса Грінченка document
1036 Міжнародна наукова конференція 'Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій' Міждисциплінанірність як принцип фрактальної педагогіки мистецтва м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка document
1035 Modern tendencies in pedagogigal education and science of Ukraine and Israel: the way to integration. The VII international scientific forum MUSIC AS THE QUINTESSENCE OF TRANSCENDENTAL SPIRITUAL VALUES Odessa, Ukraine document
1034 ІІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи' Духовний розвиток особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в антропоцентристській парадигмі Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини document
1033 European Applied Sciences: challenges and solutions Functions of dialogue in art education research area Stuttgart, Germany document
1031 Мистецька освіта ХХІ століття: виклики сьогодення Герменевтичний підхід до визначення змісту музичної освіти Кіровоградській державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка document
1032 Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХІХ століття Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецькі освіти Київський універстите імені Бориса Грінченка document
1030 Мистецька освіта: історія, сьогодення, перспективи Інноваційний потенціал еволюційного підходу в контексті розвитку постнекласичної мистецької освіти Мелітополь, Україна document
1027 Who has participated successfully in the VI international scientific forum Modern tendencies in pedagogigal education and science of Ukraine and Israel: the way to integration Odessa, Ukraine document
1028 Teoria i praktyka badan miedzykulturowych. Dylematy metodologiczne Межкультурная компетентность студентов в координатах духовности: реалии и перспективы Cieszyn document
1029 Художня освіта на межі тисячоліть: здобутки, проблеми, перспективи Концептуальні основи постнекласичної педагогіки мистецтва Ніжин document
1025 Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи Естетизація педагогічного процесу у вищих мистецьких навчальних закладах: європейський досвід м. Умань, Україна document
1026 Мистецька освіта: від спадкоємності епох до новітніх технологій Інноваційні кластери професійної компетентності майбутнього вчителя музики м. Мелітополь, Україна document

Монографії (одноосібні) (2)

ID Назва Рік
29712 Розвиток духовного потенціалу особистості у постнекласичній мистецькій освіті
22081 Розвиток духовного потенціалу особистості у постнекласичній мистецькій освіті

Монографії (колективні) (8)

ID Назва Рік
29414 The Transformation of Communicative Practices in the Development of Organizational and Methodological Support for Contemporary Arts Education
27517 Modernization and Development of Arts Education: Spiritual and Worldview Alternative
27947 Музична виразність як трансцендентна умова духовного виховання людини
23997 The Conceptual Basis For The Realization Of Individual Spiritual Potential In Continuing Education
18809 Трансцендентальный смысл духовного воспитания личности в сфере музыкального искусства
19747 Духовно-смислова інтуїція у формуванні герменевтичного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва
13003 Духовно-смислова інтуїція у формуванні герменевтичного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва
7672 Прояв духовного досвіду суб'єкта в професійній художній освіті

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (6)

ID Назва Рік
27979 Dramatic Hermeneutics as a Perspective Technology in the Artistic Education
27942 Innovative Model of Communicative Practices
27518 Decomposition of Educational Objectives in the Context of Hermeneutic Experience of Future Music Teachers
24106 Концептуальні ідеї наративної педагогіки у професійному становленні вчителя музичного мистецтва
15263 Конгеніальність у герменевтичних смислах мистецької освіти
21783 Принцип фрактальної гармонії в духовному саморозвитку музиканта-педагога

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)

ID Назва Рік
24878 Artistic education in interdisciplinary dimension: theoretical aspect of an issue
24167 Ед’юнтеймент у професійній підготовці магістрів музичного мистецтва
24874 Міждисциплінарність як механізм реалізації духовного потенціалу особистості у вищій мистецькій освіті
27720 Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі
21217 Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми
20540 Трансдисциплінарність у реалізації духовного потенціалу мистецтва
15453 Музика як квінтесенція трансцендентних духовних цінностей
18809 Трансцендентальный смысл духовного воспитания личности в сфере музыкального искусства
19747 Духовно-смислова інтуїція у формуванні герменевтичного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва
13003 Духовно-смислова інтуїція у формуванні герменевтичного досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва
10052 Межкультурная компетентность студентов в координатах духовности
10428 Сучасні тренди у вищій мистецькій освіті: ціннісно-смисловий аспект

Фахові видання, що затверджені МОН (19)

ID Назва Рік
27719 Інтегративний підхід до організації освітнього кластера в мистецькій освіті
24874 Міждисциплінарність як механізм реалізації духовного потенціалу особистості у вищій мистецькій освіті
23995 Педагогічний наратив у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва
19425 Виховний потенціал трансцендентних духовних цінностей в сфері музичного мистецтва
21840 Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс
19568 Національна ідея у змісті фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
18933 Феноменологічний діалог/полілог в організації навчальної діяльності магістрів музичного мистецтва
19834 Цілісність особистості в контексті міждисциплінарної інтеграції у вищій мистецькій освіті
15373 Антропологічний поворот в мистецькій педагогіці – «золотий» перетин століть
14876 Динаміка типів наукової раціональності в розвикту мистецької педагогіки
14667 Неперервна мистецька освіта у формуванні духовного потенціалу особистості
15011 Ганна Карась: українська музична культура західної діаспори змогла відбутися в ХХ столітті завдяки глибокій закоріненості в національну культуру
9831 Узагальнення інтонації як механізму осягнення смислу естетичних категорій: педагогічний аспект проблеми
9830 Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті
9229 Дослідницька діяльність кафедри у вищому мистецькому навчальному закладі: європейський досвід
7606 Конгеніальність у герменевтичних смислах мистецької освіти
7603 Музично-педагогічне дослідження в контексті нових суспільно-історичних реалій
7605 Феномен розуміння як механізм гармонізації особистісних сфер суб’єктів музично-педагогічного процесу у вищій школі
999 Компетентнісна мистецька освіта: пошук інноваційної моделі

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (20)

ID Назва Рік
23958 Інтеграція духовного потенціалу мистецької та природничонаукової освіти у контексті постнекласичної парадигми
20272 Герменевтичні смисли мистецької освіти
22086 Наукова спадщина Івана Зязюна в інноваційному просторі мистецької освіти
21276 Педагогіка розуміння в духовному розвитку особистості засобами мистетцва
14843 Functions of dialogue in art education research area
14515 Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти
18810 Антропологічний синтез методологічних підходів у музичній педагогіці
16990 Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки
14115 Пролегомени інноваційного простору мистецької освіти в класичному університеті
12977 Ціннісно-смислові орієнтири наукової педагогічної школи у вищій мистецькій освіті
4858 Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики
5324 Компетентнісна парадигма у вищій мистецькій освіті
4866 Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті
5322 Методологічні пріоритети постнекласичної мистецької педагогіки
10736 Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти
10732 Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі
1834 Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти
1862 Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі
2251 Досвід рефлексії ціннісних компонентів міжсуб’єктної мистецької освіти
1003 Стан і перспективи компетентнісного орієнтованого шкільної освіти: погляд з України

Керівництво науковим гуртком (2)

ID Назва наукового гуртка Період роботи гуртка Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації Нарахований бал
26 Школа молодих науковців Упродовж 2016 року ( 1 раз на місяць) 16 10.04.2016 4
128 Школа молодих науковців упродовж 2017 року (1 раз на місяць) 16 12.11.2017 5

Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)

ID Назва статті Посилання Дата індексації
10 Decomposition of Educational Objectives in the Context of Hermeneutic Experience of Future Music Teachers службова 2018
14 Decomposition of Educational Objectives in the Context of Hermeneutic Experience of Future Music Teachers http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27518/ 2019

Індекс цитування у НМБ Scopus (1)

ID Кафедра Scopus ID К-сть публікацій Індекс цитування Посилання на Scopus
87 Кафедра музикознавства та музичної освіти 57194398338 1 0 https://www.scopus.com/authid/detail.uri?origin=resultslist&authorId=57194398338&zone=

Індекс цитування у НМБ Web of Science (1)

ID Кафедра Researcher ID К-сть публікацій Індекс цитування Посилання на Scopus
8 Кафедра музикознавства та музичної освіти S-6188-2018 3 0 https://publons.com/researcher/1852405/olga-oleksiuk/

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра h-індекс (без самоцитування) Нарахований бал Дата створення Посилання
192 Інститут мистецтв Кафедра музикознавства та музичної освіти 2 7 29.05.2019 https://www.researchgate.net/profile/Olga_Oleksiuk2

Реєстр наукових публікацій (1)

ID Назва статті Тип видання Посилання Рік випуску
84 Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі наукове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27720/ 2019

Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (4)

ID Ім'я співробітника Тема дисертації / наукова спеціальність Місце захисту Копія диплому Дата оцінювання
10 Соболь Наталія Віталіївна «Методика формування художньо - творчої толерантності майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанної підготовки» Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова document 2017
25 Теряєва Лариса Анатоліївна «Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування» / спеціальність 13.00.02  теорія та методика музичного навчання Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ. document 2019
26 Кифенко Анна Миколаївна Методика формування музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка document 2019
27 Рахманова Оксана Кахрамонівна «Розвиток художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва»/ 13.00.02 – теорія та методика навчання музики Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка document 2019

Професійний розвиток

Участь в соціальному проекту «З києвом - для Києва» (1)

ID Тип участі Період участі Нарахований бал
231 заходи протягом семестру 2017 5

Підвищення кваліфікації (4)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
962 Модуль з ІКТ - sert_kurs_08_04_15.pdf 08.04.2015
1484 Фаховий модуль (стажування) - document 06.04.2017
2504 Модуль з ІКТ Інший модуль 05-06_18_sert_kurs.pdf 04.09.2018
3741 ІКТ Інший модуль nakaz_768_11.11.2019.pdf 11.11.2019

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (5)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
318 ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття" Міжнародна конференція Київський університет імені Бориса Грінченка 14.04.2016 15
463 Від класичної до постнекласичної мистецької освіти Круглий стіл спільно з Університетським коледжем в межах Наукового тижня кафедри Інститут мистецтв б-р Ігоря Шамо, 18/2 22.04.2016 2
465 Від класичної до постнекласичної мистецької освіти Науковий семінар Інститут мистецтв б-р Ігоря Шамо, 18/2 27.05.2016 2
466 Антропологічний вимір сучасної мистецької освіти Науково-методичний семінар Інститут мистецтв б-р Ігоря Шамо, 18/2 07.12.2016 2
468 Ділова гра за участі студентів науково-дослідницької студії ""Школа молодих вчених: Прес-конференція: виконавські принципи видат Ділова гра Інститут мистецтв б-р Ігоря Шамо, 18/2 25.11.2016 15

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)

ID Назва Рік
2649 Музична педагогіка

Підручники, навчальні посібники (колективні) (4)

ID Назва Рік
26246 Методика викладання музичних дисциплін у вищій школі
7674 Інструментальний ансамбль
12899 Вступ до спеціальності: музичне мистецтво. Модуль 2 : навч. посіб
2634 Музично-педагогічний процес у вищій школі

Навчальні та методичні матеріали (1)

ID Назва Рік
7330 Професійний портрет

Сертифіковані ЕНК (3)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу
157 Методологія наукових музично-педагогічних досліджень Інститут мистецтв Магістр Денна 2015 168 08.04.2015
384 Методологія наукових досліджень у галузі мистецтвознавства і музичної педагогіки (5 курс, ММ, денна) Інститут мистецтв Магістр Денна 2018 549 04.09.2018
589 Теорія музичної освіти (5-6 курс, ММ, денна) Інститут мистецтв Магістр Денна 2019 768 11.11.2019

Використання ЕНК (3)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Дата оцінювання
426 Інститут мистецтв Теорія музичної освіти (5 курс, ММ, з.ф.н.) (НОВИЙ) Магістр Заочна 8 не оцінено 30.12.2016
4425 Інститут мистецтв Методологія наукових досліджень у галузі мистецтвознавства і музичної педагогіки (5 курс, ММ, денна) Магістр Денна 8 5 03.12.2019
4815 Інститут мистецтв Теорія музичної освіти (5-6 курс, ММ, денна) Магістр Денна 5 не оцінено 03.12.2019

Затверджені робочі програми (8)

ID ЕНК Форма навчання ОКР Реєстраційний номер Дата затвердження програми
2214 Стратегії розвитку науки Денна Бакалавр 2409 27.09.2016
2221 Теорія музичної освіти Денна Магістр 2415 27.09.2016
2222 Методологія музично-педагогічної освіти Денна Магістр 2404 27.09.2016
2223 Методологія науково-педагогічних досліджень Денна Магістр 2414 27.09.2016
4740 Стратегії розвитку науки Денна Бакалавр 0955/17 04.09.2017
4752 Методика викладання музичних дисциплін у вищій школі Денна Магістр 0967/17 04.09.2017
4753 Методологія наукових досліджень у галузі мистецтвознавства і музичної педагогіки Денна Магістр 0968/17 04.09.2017
6624 Теорія музичної освіти Денна Магістр 0059/18 18.01.2018

Рейтинг викладачів серед студентів (3)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
687 Кафедра музикознавства та музичної освіти 4,60 30.12.2016
1322 Кафедра музикознавства та музичної освіти 4,87 12.01.2017
2153 Кафедра музикознавства та музичної освіти 4,82 27.12.2018

Заходи мистецького спрямування (1)

ID Назва заходу Вид участі / підготовки Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
7 Ділова гра «Музика, народжена поезією Бориса Грінченка»link особиста участь Інститут мистецтв Dilova_gra-17 (1).docx 30.11.2017

Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (3)

ID ПІБ студента Інститут / факультет Курс (період навчання) Назва галузі / спеціальності Призове місце Документ, що засвідчує Рік
17 Вишневецька Марина Вікторівна Кафедра музикознавства та музичної освіти V Мистецтвознавство I document 2017
40 Лимаренко Валерій Ігорович Інститут мистецтв VI Професійна освіта II document 2018
62 Даценко Марія Сергіївна Інститут мистецтв V Професійна освіта III document 2019

Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)

ID Назва заходу Місце проведення Дата проведення
7 ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студенстьких наукових робіт з мистецтвознавства Харківська державна академія дизайну та мистецтв 11.04.2017