Додаткові відомості
Освіта
КДЛУ 2001 Перелік місць роботи
КНЛУ 2001-2010
2011-2013 ЗСШ І-ІІІступенів №98
2013-2015 КУТЕП
Теми дисертацій (захищених)
ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 0 | 0 | 2024.03.24 06:03:13 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 52 | 3 | 1 | 2024.03.23 10:19:38 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 37 | 3 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
13 | Факультет романо-германської філології | Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства | 93.3 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Vita_Bosa |
Конференції (10)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10015 | The 8th International scientific and practical conference “Modern problems of science, education and society” | Цілі упровадження сучасних інформаційних технологій у процес професійної підготовки майбутніх філологів | Kyiv, Ukraine. | document.pdf | |
10014 | The 9th International scientific and practical conference “European scientific congress” | Підготовка майбутніх філологів засобами сучасних ІТ: концептуальні засади дослідження | Madrid, Spain | document.pdf | |
10013 | Міжнародної науково-практичної конференції “Стратегічні орієнтири розвитку науки, освіти і суспільства” | Методичні засади професійної підготовки філологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. | Україна, Кременчук | document.pdf | |
10012 | XIV Міжнародна науково-практична конференція «Development, education, culture: integration trends in the modern world» | Результати експериментальної перевірки ефективності методичної системи професійної підготовки майбутніх філологів засобами сучасних інформаційних технологій | Осло, Норвегія | ||
10011 | IV Міжнародна науково-практична конференція “INNOVATIONS AND PROSPECTS IN MODERN SCIENCE” | Професійна підготовка філолога засобами сучасних ІЛЕ: Соціокультурний підхід | Стокгольм, Швеція | ||
7462 | Charla virtual «Siglo XX. Holodomor: la tragedia del pueblo ucraniano» | учасник | Instituto Superior Antonio Ruiz de Montoya, Posadas, Argentina | document.pdf | |
7363 | IV Международная научно-практическая конференция “MODERN DIRECTIONS OF SCIENTIFIC RESEARCH DEVELOPMENT” | ДІАГНОСТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ОЦІНЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. | Чикаго, США | ||
7555 | Алгоритм та вимоги до написання наукових посібників та статей | Алгоритм та вимоги до написання наукових посібників та статей | Київ | ||
7364 | Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «ВІТЧИЗНЯНА НАУКА НА ЗЛАМІ ЕПОХ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ» | УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | Переяслав-Хмельницький | ||
1144 | ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНА ГРУПА НА ПОЗНАЧЕННЯ БАЗОВОЇ ОЗНАКИ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОГО ПОЛЯ «ДЕПРЕСИВНИЙ СТАН», «НУДЬГА», «БАЙДУЖІСТЬ» | XXVI Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» | м.Переяслав-Хмельницький |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
29910 | Формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
34910 | Methods for identifying communicative and organisational skills in professional training of future foreign language teachers by tools of modern informational technologies |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47821 | The informatization role of the educational process for quality training of specialists | |
47963 | Використання сучасних методик викладання у процесі вивчення іноземних мов | |
47965 | Детермінуючі фактори методичної системи професійної підготовки майбутніх філологів засобами сучасних інформаційних технологій | |
47969 | Зміст та сутність концепта «інформація» в контексті інформологічного підходу та використання інформаційних технологій у підготовці філологів | |
34244 | Використання імерсивних методів навчання та кейс-методу в професійній підготовці філологів | |
34916 | Інформологія як методологічна основа підготовки сучасного фахівця-філолога | |
34917 | Критерії оцінювання якості професійної компетентності майбутніх філологів | |
26697 | Місце і роль фахових дисциплін у процесі формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов | |
26665 | Авторська технологія формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін | |
26661 | Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін | |
26726 | Критерії та показники рівня мовленнєвої компетентності м айбутніх учителів іноземних мов | |
26699 | Мовленнєва компетентність майбутніх учителів іноземних мов: методологія проблеми | |
26664 | Обґрунтування педагогічних умов формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін | |
26659 | Організація експериментального дослідження рівня мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов | |
12302 | Linguistic and stylistic use of phraseology in lingual actualization of depression in the novels of the late twentieth century | |
11820 | Stylistic functions of words contextually neutral stylistic tone in the description of depression, in the fiction of the second half of XX century. in the fiction of the second half of XX century. | |
26662 | Невербальні засоби комунікації в мові та в мовленні на позначення депресивного стану | |
26698 | Роль колоративів у репрезентації депресивного стану героїв (на матеріалі іспанської повоєнної прози) |
Фахові видання, що затверджені МОН (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47963 | Використання сучасних методик викладання у процесі вивчення іноземних мов | |
47965 | Детермінуючі фактори методичної системи професійної підготовки майбутніх філологів засобами сучасних інформаційних технологій | |
47969 | Зміст та сутність концепта «інформація» в контексті інформологічного підходу та використання інформаційних технологій у підготовці філологів | |
47971 | Компетентнісно-середовищні засади процесу формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інформаційних технологій | |
47967 | Концепт «комунікація» в контексті використання інформаційних технологій підготовки філологів | |
47968 | Концепт «технологія» у контексті професійної підготовки майбутніх філологів засобами сучасних інформаційних технологій | |
47966 | Методична система професійної підготовки майбутніх філологів засобами сучасних інформаційних технологій | |
47970 | Структурування професійної компетентності майбутніх філологів у закладах вищої освіти | |
47964 | Упровадження методичної системи професійної підготовки майбутніх філологів засобами сучасних інформаційних технологій | |
34244 | Використання імерсивних методів навчання та кейс-методу в професійній підготовці філологів | |
34243 | Діагностичний інструментарій оцінювання рівня професійної компетентності майбутніх філологів | |
38855 | Професійна підготовка філологів в університеті в світлі системного підходу | |
34916 | Інформологія як методологічна основа підготовки сучасного фахівця-філолога | |
34917 | Критерії оцінювання якості професійної компетентності майбутніх філологів | |
26697 | Місце і роль фахових дисциплін у процесі формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов | |
26665 | Авторська технологія формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін | |
26664 | Обґрунтування педагогічних умов формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін | |
26662 | Невербальні засоби комунікації в мові та в мовленні на позначення депресивного стану |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Посилання | Дата індексації |
---|---|---|---|
97 | Methods for identifying communicative and organisational skills in professional training of future foreign language teachers by tools of modern informational technologies | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34910/ | 2021 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Посилання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
237 | Критерії оцінювання якості професійної компетентності майбутніх філологів | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34917/ | 2021 |
238 | Інформологія як методологічна основа підготовки сучасного фахівця-філолога | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34916/ | 2021 |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
---|---|---|---|---|---|---|
47 | Сейко Наталія Андріївна, професор, доктор | Формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення фахових дисциплін 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти | КНЛУ 2006-2010 | Житомирський державний університет імені І.Франка, спецрада Д 14.053.01 | боса_диплом..pdf | 2018 |
Підвищення кваліфікації (5)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
802 | Модуль з ІКТ | - | 08.11.2016 | |
1479 | Фаховий модуль (стажування) | - | 31.03.2017 | |
2885 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 18.12.2018 | |
5681 | інше | Інший модуль | 12.11.2021 | |
6922 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 7.pdf | 30.10.2022 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
184 | Дні відкритих дверей Київського університету імені Бориса Грінченка на кафедрі романської філології | мастер-класс, екскурсія | Інститут філології м.Київ, вул. Тимошенка, 13-Б | 05.12.2016 | 5 |
979 | Студентський переклад телевізійного фільму про Мігеля Маркоса | Творча майстерня | Інститут філології м.Київ, вул. Тимошенка, 13-Б | 01.08.2016 | 10 |
Викладацька діяльність
Використання ЕНК (5)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6931 | Інститут філології | Практична фонетика (іспанська мова) (1 курс, ФІС, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7183 | Інститут філології | Теоретична фонетика (іспанська мова) (2 курс, ФІС, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8380 | Інститут філології | Виробнича (педагогічна / безвідривна) практика (3-4 курс, ФІС, денна) | Бакалавр | Денна | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9097 | Інститут філології | Теоретична фонетика (іспанська мова) (2 курс, ФІС, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9368 | Інститут філології | Переддипломна Практика (4 курс, ФІФ, ФІС, ФІТ денна) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
22 | Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства | 4,0 | 20.05.2016 |
967 | Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства | 4,52 | 12.01.2017 |
1830 | Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства | 4,65 | 26.12.2018 |
3034 | Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства | 4,68 | 28.12.2019 |
3494 | Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства | 4,97 | 28.12.2020 |
4428 | Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства | 4,86 | 28.12.2021 |
5911 | Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства | 4,71 | 30.12.2022 |
6788 | Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства | 4,73 | 30.12.2023 |
Заходи мистецького спрямування (1)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
264 | Літературна майстерня: Студентський переклад з іспанської мови - Скайп-конференція з університетом м.Асунсьйон, Парагвай | особиста участь | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 11.05.2017 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
292 | III етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з іспанської мови | Київ, НВК № 176 | 20.02.2018 |