Додаткові відомості

Освіта
Київський національний університет культури і мистецтв, 2012 р.
Перелік місць роботи
не встановлено
Теми дисертацій (захищених)
Загальні тенденції підготовки фахівців реклами та зв’язків з громадськістю в країнах Східної Європи (90-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.)
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідницька діяльність

Індекси цитування Google Академії

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
0 0 0 2019.01.15 20:01:42 Перейти на сторінку link

Конференції (3)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
3962 Інформаційна безпека: актуальні тренди_2018 Учасник секції "Digital та психотехнології" Київський університет імені Бориса Грінченка document
3961 Blockchain: погляд вчених Blockchain у сфері освіти Київський університет імені Бориса Грінченка document
2974 Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі ЗАСТОСУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕТОДИК ПРИ РОЗРОБЦІ КОМУНІКАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ м. Київ, КУ імені Бориса Грінченка document.pdf

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (1)

ID Назва Рік
12322 Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті болонського процесу

Фахові видання, що затверджені МОН (3)

ID Назва Рік
12322 Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті болонського процесу
12982 Особистісний ріст як критерій ефективності якості підготовки фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю
12980 Проектування педагогічного процесу як необхідна умова забезпечення особистісного зростання студента

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (1)

ID Назва Рік
4908 Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв’язків з громадськістю

Керівництво науковим гуртком (1)

ID Назва наукового гуртка Період роботи гуртка Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації Нарахований бал
12 Інтерактив Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) 10 14.01.2016 5

Керівництво творчим, театральним гуртком (6)

ID Назва спортивної секції, назва команди Період роботи секції, команди Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації Нарахований бал
61 Гурток "Інтерактив" 2017 10 - 25.11.2017 6
75 Група Міжнародного фестивалю реклами «Scotch Fest» 2017 5 - 06.06.2017 6
76 Група Міжнародного фестивалю реклами «Інший погляд» 2017 9 - 25.11.2017 6
77 Група Українського студентського фестивалю реклами 2017 5 - 23.11.2017 5
78 Група Національного фестивалю соціальної реклами 2017 3 - 17.02.2017 5
79 Група Міжнародного конкурсу «Реклама-фест» 2017 5 - 06.12.2017 6

Підготовка дизайнерських проектів (1)

ID Назва заходу Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
26 Cоціальні рекламні кампанії на замовлення Департаменту охорони здоров’я КМДА Україна, Київ document 22.01.2019

Професійний розвиток

Участь в соціальному проекту «З києвом - для Києва» (3)

ID Тип участі Період участі Нарахований бал
295 Організація Фестивалю "Scotch Fest" в рамках проекту «З Києвом - для Києва» І півріччя 2017 року 5
322 Координатор конкурсу "Перший раз в PR клас" (м. Київ) 2017 10
355 Проект "Медіашкола Університету Грінченка" 2017 10

Підвищення кваліфікації (1)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
3262 Модуль з ІКТ Інший модуль nakaz_446_27.06.2019.pdf 27.06.2019

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (4)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
544 Фестиваль реклами "Scotch Fest" Фестиваль Університет Грінченка 19.05.2016 2
567 Майстер-клас «Концепція шкільного веб-сайту» Друга всеукраїнська науково-практична конференція «Комунікаційні стратегії сучасної школи» Національна парламентська бібліотека України 03.11.2016 2
594 Медіашкола Університету Грінченка Тренінги, майстер-класи Університет Грінченка 05.11.2016 2
1069 «Перший раз в PR клас» Всеукраїнський відкритий конкурс Університет Грінченка 09.12.2017 2

Викладацька діяльність

Сертифіковані ЕНК (1)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу
506 Основи реклами та PR (1 курс, РЗГ, денна) Інститут журналістики Бакалавр Денна 2019 446 27.06.2019

Затверджені робочі програми (11)

ID ЕНК Форма навчання ОКР Реєстраційний номер Дата затвердження програми
659 Планування професійної кар`єри (за фахом): Управління проектами в сфері соціальних комунікацій Денна Бакалавр 1730 27.09.2016
667 Інтернет-реклама Денна Бакалавр 1746 27.09.2016
738 PR у соціокультурній сфері Денна Бакалавр 0086 09.02.2016
797 Стратегія успіху в рекламі Денна Бакалавр 0110 09.02.2016
3895 Мультимедійні технології Денна Бакалавр 0160/17 03.02.2017
5353 Мультимедійні технології: Технології розробки електронних платформ Денна Бакалавр 1573/17 04.09.2017
5967 Соціальна реклама Денна Бакалавр 1772/17 04.09.2017
5969 Управління проектами в сфері соціальних комунікацій: Планування професійної кар`єри (за фахом) Денна Бакалавр 1774/17 04.09.2017
7168 Рекламна діяльність: Соціальна реклама Денна Бакалавр 0603/18 15.01.2018
7171 Мультимедійні технології: Веб-методики Денна Бакалавр 0606/18 15.01.2018
7172 Теоретичні основи реклами та PR: Теорія реклами Денна Бакалавр 0607/18 15.01.2018

Рейтинг викладачів серед студентів (3)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
211 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4.6 20.05.2016
1540 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,41 12.01.2017
2383 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,82 28.12.2018

Кураторство академічною групою (2)

ID Група Курс Оцінка заступника із соціально-гуманітарної роботи Оцінка студентів Рік оцінювання
51 РЗГб-2-14-4.0д III 3 5 2016
593 РЗГб-2-14-4.0д IV 5 5 2017

Підготовка переможців творчих, мистецьких конкурсів, спортивних змагань (5)

ID ПІБ студента Назва заходу Місце проведення заходу Призове місце Документ, що засвідчує Рік
7 Борзаківська Карина Миколаївна Міжнародний молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд (жовтень 2016) Одеса II document 2016
8 Травіна Євгенія Анатоліївна Міжнародний молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд (жовтень 2016) Одеса III document 2016
32 Борзаківська Карина Миколаївна, Шевцов Антон Ігорович 12 Український студентський фестиваль реклами Київ II document 2016
35 Ситник Ірина, Коваль Вікторія 12 Український студентський фестиваль реклами Київський національний торговельно-економічний університет, Спілка рекламістів України III document 2016
94 Борзаківська Карина Національний фестиваль соціальної реклами м. Одеса II - 2017

Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)

ID Назва заходу Місце проведення Дата проведення
124 Перший раз в PR-клас Київський університет імені Бориса Грінченка 09.12.2017