Додаткові відомості

Освіта

Київський торгівельно-економічний інститут, технологічний факультет,
інженер-технолог підприємств  ГХ, рік закінчення 1985, диплом МВ-І №003057 від 25.06.1985

Київський міжрегіональний
інститут удосконалення вчителів ім.Б. Грінченка, практичний психолог, рік закінчення 1996, диплом ЛА № 000407 від 28.06.1996 

Інститут  педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН
Украіни, аспірантура очної форми навчання, спеціальність «Педагогічна та вікова
психологія», рік закінчення 2007, диплом про захист дисертації ДК №061891 від 6.10.2010

Підвищення кваліфікації
на базі Центрального Інституту післядипломної педагогічної освіти, проходження
програми Intell, свідоцтво СПК №353997 від 16.02.2008

Додаткова професійна
освіта  Sity Business Scool, mini-MBA
Professional , спеціалізація – менеджмент організацій, рік закінчення 2014, Диплом ПП № 17284    від 25.08.2014  

Інститут  педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН Украіни, докторантура очної форми навчання, спеціальність 13.00.04 - теорія та методика професійної освіти, рік закінчення 2017         

        
Перелік місць роботи

2004-2017  Інститут
педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України, науковий співробітник відділу профорієнтації і психології професійного розвитку  (з перервами для навчання в очній аспірантурі та докторантурі)

2004-2007 Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України, аспірант денної форми навчання 

2014-2017 Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України, докторант денної форми навчання 

2015-2016 Інститут Людини Київського Університету ім. Бориса Грінченка, кафедра загальної вікової та педагогічної психології, доцент  (за сумісництвом)

2016-2017 Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, НДЛ ЕППІ, старший науковий співробітник, за сумісництвом


Теми дисертацій (захищених)

Дисертація за темою "Психологічні чинники саморозвитку старшокласників в процесі навчання", спеціальність «Педагогічна та вікова психологія», диплом кандидата психологічних наук ДК №061891 від 6.10.2010

Громадська активність
з 2008 по цей час - Співзасновник на науковий експерт Міжнародного Інституту соціального і психологічного здоров’я, член Всеукраїнської Ассоціації освіти дорослих http://www.iisph.org/areas-of-works/thinking-psychodiagnostic
2010-2014 Тренер та ведуча семінарів в проекті ІПООД «Академія педагогічної майстерності» (майданчики в різних містах України)
2011- 2017 Науковий керівник проекту «Майстерня саморозвитку» на базі Харківського УВЦ «Мир» http://nvk-mir.com.ua/?page_id=3628
2017 Громадський проект "Тренерська школа критичного мислення" https://www.facebook.com/crithinkschool/?pnref=lhc

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Індекси цитування в профілі в Google Академії за останні 5 років

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
80 5 2 2021.09.21 10:55:26 Перейти на сторінку link

Конференції (3)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
2637 Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи Дослідження мотиваційних джерел праці вчителя м. Полтава, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка document
2635 РОЗВИТОК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ У МЕЖАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ Критичне мислення вчителя та критичне осмислення викликів нової парадигми освіти Київ document.doc
2636 Методологічний семінар «Психологічний супровід навчання педагогічних працівників в системі післядипломної педагогічної освіти» Взаємозв’язок процесів саморозвитку та професійного самовизначення учнівської молоді Київ, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України document.pdf

Фахові видання, що затверджені МОН (1)

ID Назва Рік
20216 Лінійний та об’ємний способи викладення інформації в педагогічній практиці вчителя

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (5)

ID Назва Рік
29936 Critical thinking as the basis of the formation of professionalism: prospects and difficulties of implementation of the approach in the post-soviet space
29907 Інформаційна грамотність – важливий складник професійної компетентності вчителя в умовах реформування освіти
29941 Корпоративна культура як фактор управління потоком знань в організації
22414 Взаємозв’язок процесів саморозвитку та професійного самовизначення учнівської молоді
20212 Діалог вчителя та учнів. Бар'єри та їх подолання

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра Research Gate Score Total Research Interest Рік Посилання
359 Інститут післядипломної освіти Кафедра освітнього лідерства 0 0.4 2020 https://www.researchgate.net/profile/Olena_Merzliakova

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (8)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
1929 Інше - document 06.12.2017
1976 Інше - document 08.12.2017
3415 ІКТ Інший модуль Сертифікат Мерзлякова .pdf 25.06.2019
3866 інше Інший модуль document 24.04.2020
4129 Лідерський модуль Інший модуль document 04.05.2020
4489 інше Інший модуль document 15.07.2020
4490 інше Інший модуль document 18.11.2020
4491 інше Інший модуль document 19.11.2020

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
1301 ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» постійно діючий Kiev 23.08.2018 2

Викладацька діяльність

Навчальні та методичні матеріали (1)

ID Назва Рік
31543 Практикум з критичного мислення

Рейтинг викладачів серед студентів (2)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
2481 Кафедра освітнього лідерства 4,7 29.11.2019
3359 Кафедра освітнього лідерства 4,6 30.11.2020