Додаткові відомості

Освіта

В 2008 закінчив Комп'ютерну Академию при КПІ за напрямом "Системний адміністратор"

В 2010 закінчив ІДП НАУ, за напрямом "Захист інформації від несанкційного доступу"

В 2014 закінчив Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю "Інформатика", вчитель інформатики, комп'ютеної графіки та дизайну

В 2016 році закінчив з відзнакою Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю "Інформатика", викладач інформатики, експерт освітніх вимірювань

В 2019 році, наукове стажування в Університеті Костянтина Філософа у Нітрі, Словаччина

В 2020 році закінчив аспірантуру Київського університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю "ІКТ в освіті"

В 2020 році, закінчив курс спеціалізації “Virtual Reality” в University of London, Goldsmiths University of London

Перелік місць роботи

ЗНЗ "Екологія та культура", вчитель інформатики та системний адміністратор, 2013-2014

Студія дизайну "Art Astro", WEB-designer, 2012-2013

IQIT.Co, Junior Android Developer, 2015-2016 

Провідний інженер ІКТ, СКП КиївТелеСервіс, 2021

Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
Місцевий експерт Google (for google maps)

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Індекси цитування в профілі в Google Академії за останні 5 років

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
37 3 1 2021.09.25 22:44:24 Перейти на сторінку link

Конференції (5)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
7021 AREdu 2021 The 4th International Workshop on Augmented Reality in Education Using augmented reality in university training for students Kryvyi Rih document
7020 AREdu 2021 The 4th International Workshop on Augmented Reality in Education Use of augmented reality in physics teaching at the university Kryvyi Rih document
1796 III-я Міжнародна науково-практична конференція "Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету" Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи Київський університет імені Бориса Грінченка document
1774 І Всеукраїнська інтернет-конференція «Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці» Використання мобільно-ігрової системи навчання учнів початкової школи Київський університет імені Бориса Грінченка document
1807 II-я Міжнародна науково-практична конференція "Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету" Використання мобільних платформ для забезпечення якості освіти ВНЗ Київський університет імені Бориса Грінченка document

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)

ID Назва Рік
36929 The development and use of mobile app AR Physics in physics teaching at the university
37020 Использование дополненной реальности в университетском образовании для будущих ИТ специалистов: учебный процесс и студенческие исследовательская работа
32937 Development of AR-applications as a promising area of research for students

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (6)

ID Назва Рік
33122 Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків
32569 Основні принципи розробки адаптивної системи навчання
33127 Методи визначення рівня сформованості критичного мислення дітей молодшої школи
33124 Прототипизація мобільних додатків Android в середовищі МІТ App Inventor як засіб вступу до програмування на уроках інформатики учнів середньої школи
33125 Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи
32571 Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи

Фахові видання, що затверджені МОН (1)

ID Назва Рік
33122 Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (5)

ID Назва Рік
32569 Основні принципи розробки адаптивної системи навчання
33127 Методи визначення рівня сформованості критичного мислення дітей молодшої школи
33124 Прототипизація мобільних додатків Android в середовищі МІТ App Inventor як засіб вступу до програмування на уроках інформатики учнів середньої школи
33125 Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи
32571 Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи

Індекс цитування у НМБ Scopus (1)

ID Кафедра Scopus ID К-сть публікацій Індекс цитування Посилання на Scopus
150 Кафедра комп'ютерних наук і математики 57220101121 3 3 https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57220101121&eid=2-s2.0-85096932812

Індекс цитування у НМБ Web of Science (1)

ID Кафедра Researcher ID К-сть публікацій Індекс цитування Посилання
200 Кафедра комп'ютерних наук і математики AAX-1612-2021 1 0 https://publons.com/researcher/4124361/vladyslav-bilous/

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра Research Gate Score Total Research Interest Рік Посилання
619 Факультет інформаційних технологій та управління Кафедра комп'ютерних наук і математики 2.79 11.6 2020 https://www.researchgate.net/profile/Vladyslav_Bilous

Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)

ID Назва організації Назва проєкту Період реалізації Координатор проєкту Роль учасника Документ, що засвідчує
159 Програма академічної мобільності Еразмус+КА107 Наукове стажування 18.09-20.12.2019

Університет Костянтина Філософа в Нітрі (Словаччина)

Катарина Буртова

Constantine the Philosopher University in Nitra  

International Relations Office

Tr. A. Hlinku 1, 949 74 Nitra

Slovak Republic

Tel./Fax: +421 37 6408 031

Учасник програми Letter of Acceptance_Vladyslav Bilous.pdf

Завершені наукові дослідження (1)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Посилання Нарахований бал
73 Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті і науці Повноцінне дослідження 03.2021 https://fitu.kubg.edu.ua/informatsiya/news/podiji/1463-zvit-pro-naukovo-doslidnu-robotu-teoretychni-ta-praktychni-aspekty-vykorystannia-matematychnykh-metodiv-ta-informatsiinykh-tekhnolohii-v-osviti-i-nautsi-kafedry-kompiuternykh-nauk-i-matematyky.html 45

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (3)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
1647 Модуль з ІКТ - document 15.04.2017
3755 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (за кордоном) document 18.12.2019
4684 Інше Інший модуль document 03.04.2020

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
704 Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету Міжнародна науково-практична конференція Київський університет імені Бориса Грінченка 09.09.2016 2

Викладацька діяльність

Використання ЕНК (1)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
6777 Факультет інформаційних технологій та управління Основи програмування (1-2 курс, ІНФ, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 10.12.2020

Рейтинг викладачів серед студентів (1)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
3457 Кафедра комп'ютерних наук і математики 3,40 28.12.2020