Додаткові відомості

Освіта
Вінницький державний педагогічний інститут ім. М.Островського
Перелік місць роботи
заступник МІністра освіти і науки України
Теми дисертацій (захищених)
Культуротворчий потенціал історії і виховання молоді.
Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку. Соціально-філософський аналіз.
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідницька діяльність

Індекси цитування Google Академії

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
455 10 10 2017.09.18 10:09:20 Перейти на сторінку link

Монографії (одноосібні) (1)

ID Назва Рік
6850 Освіта в системі цінностей сталого людського розвитку

Монографії (колективні) (3)

ID Назва Рік
18791 Інвестиції у людський акме-капітал — шлях України до процвітання
8152 Роль університету у розвитку лідерського потенціалу суспільства: концептуальні засади
4993 Освітні реформи: місія, дійсність, рефлексія

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)

ID Назва Рік
18840 In search of educational strategy for Ukraine
18791 Інвестиції у людський акме-капітал — шлях України до процвітання
18778 Освіта та конкурентоспроможність суспільства
13012 Підготовка експертів у галузі освіти в Україні
11783 Професійна підготовка експертів у галузі освіти в Україні: експериментальна міждисциплінарна програма
4331 Scientific direction of integrated research of education
9020 Науковий напрям інтегрованого дослідження освіти – освітологія
8152 Роль університету у розвитку лідерського потенціалу суспільства: концептуальні засади
4933 School Education in the Context of Seven Evolutionary Steps

Фахові видання, що затверджені МОН (13)

ID Назва Рік
18778 Освіта та конкурентоспроможність суспільства
13012 Підготовка експертів у галузі освіти в Україні
4966 Великий Просвітитель України: до ювілею Бориса Грінченка
9020 Науковий напрям інтегрованого дослідження освіти – освітологія
4849 Освітня політика як державний пріоритет
1991 Взаємодія освіти та соціально-економічної сфери суспільства
9709 Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти
1980 Шкільна освіта у контексті семи еволюційних поступів
1979 Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти
1990 Криза - момент істини для університетської освіти
1988 Філософія освіти в структурі наукових досліджень феномену освіти
1987 Соціальна педагогіка і виклики суспільних трансформацій
1989 Суспільство втрачених цінностей

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (17)

ID Назва Рік
4917 Акме-особистість, акме-суспільство, акме-країна
4930 К проблеме развития научного направления интегрированного исследования сферы образования
4331 Scientific direction of integrated research of education
4819 Борис Грінченко: спроба реконструкції філософії життя
4971 Роль Б.Грінченка у формуванні національної ідентичності українського народу
4964 School Education in the Context of Seven Evolutionary Steps
1977 Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта
1978 Університет і суспільство
5676 Університет і суспільство
2002 Роль освіти у формуванні цінностей демократичного суспільства
1986 Розвиток в університетській освіті акме-компетентнісного потенціалу майбутнього фахівця
2584 Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти
1992 На шляху до становлення нового наукового напряму «освітологія»
5742 На шляху до становлення нового наукового напряму "освітологія"
2519 Ідея освіти
1994 Проблеми та перспективи оцінювання якості української освіти
1993 Демографія у контексті освітньої політики

Рамкові міжнародні науково-дослідні проекти (1)

ID Назва програми Номер проекту Організація грант-холдер Назва проекту Період реалізації Роль учасника Додано
1 Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) PIRSES-GA-2013-612536 Європейська Комісія Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК 1/01/2014 – 31/12/2017 Учасник проекту

Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (1)

ID Ім'я співробітника Тема дисертації / наукова спеціальність Місце захисту Копія диплому Дата оцінювання
9 Кузьменко Ольга Миколаївна "Ідея Університету: закономірності та особливості трансформації історичних типів" Інститут вищої освіти Національна академія педагогічних наук України document 2016

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (3)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
1 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 22.11.2013
817 Лідерський модуль Інший модуль 111.pdf 02.07.2015
943 Модуль з ІКТ Інший модуль sert_kurs_03_06_15_d1.pdf 03.06.2015

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (3)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
1044 Міжнародний науковий круглий стіл «Трансформаційні процеси в сучасному суспільстві: українсько-китайський контекст» Круглий стіл Київ 26.10.2016 10
1045 V ювілейна Міжнародна науково-практична конференція Української академії акмеології «Акмеологія – наука ХХІ століття» Науково-практична конференція Київ 31.10.2016 10
1047 Європейські цінності як фактор соціальної трансформації: досвід Польщі та України Міжнародна конференція Київ 02.12.2016 10

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (2)

ID Назва Рік
6674 Філософія освіти: хрестоматія
6859 Осягнення освіти: Підсумки XX століття

Підручники, навчальні посібники (колективні) (8)

ID Назва Рік
20107 Я — студент
16478 Сходинки зростання: практикум до навчального посібника "Я - студент"
14990 Я — студент
11357 Сходинки зростання. Практикум до навч.посібника "Я - студент"
10195 Я — студент
3852 Я – студент: навч.посіб
6657 Я – студент: навч.посіб
6816 Людина - культура - історія

Навчальні та методичні матеріали (8)

ID Назва Рік
11151 Якість освіти та експертний супровід її забезпечення
7276 Освітологія: фахова підготовка
11152 Філософія освіти : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
4995 Освітологія: хрестоматія
8301 ДИТИНА програма виховання і навчання дітей від двох до семи років
3401 Теоретичні аспекти моніторингу професійної діяльності сучасного вчителя
3403 Концептуальні засади функціонування Школи повного року навчання
3402 Першооснова розвитку

Сертифіковані ЕНК (1)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу
189 Філософія освіти (5 курс) Історико-філософський факультет Магістр Денна 2015 255 03.06.2015

Затверджені робочі програми (3)

ID ЕНК Форма навчання ОКР Реєстраційний номер Дата затвердження програми
2694 Філософія освіти Денна Магістр 0483 18.12.2015
4386 Філософія мови і освіти: Філософія освіти Денна Магістр 0645/17 26.01.2017
4387 Освіта як соціальне явище: Філософія освіти Денна Магістр 0646/17 26.01.2017

Рейтинг викладачів серед студентів (1)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
536 Кафедра філософії 4,95 30.12.2016