Додаткові відомості

Освіта
Український державний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, 1997 рік
Перелік місць роботи
вересень 1997 - грудень 2007 року - викладач психолого-педагогічних дисциплін Педагогічного коледжу при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка;
січень 2008 - серпень 2008 - викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Київського міського університету ім. Б.Д. Грінченка;
вересень 2008 - лютий 2014 - старший викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
березень 2014 - доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук "Психологічні особливості формування самооцінки майбутніх учителів в умовах криз професійного навчання", 2012 рік
Громадська активність
підвищення психологічної компетентності учителів м. Києва (проведення науково-практичних семінарів)

Науково-дослідницька діяльність

Індекси цитування Google Академії

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
126 6 4 2017.09.15 09:05:11 Перейти на сторінку link

Конференції (2)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
748 ІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Когнітивні та емоційно-поведінкові фактори повноцінного функціонування людини: культурно-історичний підхід' Роль самосвідомості майбутнього фахівця у формуванні його професійного універсуму Україна, Харків document
747 Значимість психології в сучасному суспільстві Суб'єктність особистості студента як умова формування його професійного універсуму Одеса document

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)

ID Назва Рік
20118 Діагностика схильності до жорстокого поводження з дітьми
19721 Самоактуалізація як чинник становлення особистості майбутнього фахівця
11655 Роль успішності навчально-професійної діяльності у формуванні професійного універсуму майбутнього фахівця
10492 Суб'єктність особистості студента як умова формування його професійного універсуму
10403 Кореляційний аналіз вступної, навчальної та професійно орієнтованої мотивації студентів
10404 Динаміка життєвих пріоритетів студентської молоді
10402 Феномен автентичності особистості викладача психології
8751 Родинні настанови студентської молоді

Фахові видання, що затверджені МОН (14)

ID Назва Рік
19730 Динаміка пріоритетів професійної діяльності сучасних студентів
19600 Динаміка професійного Я-образу майбутніх фахівців
19720 Криза фахового навчання як підгрунтя емоційного вигорання студентів
19560 Динаміка професійного становлення студентів
18749 Опис та психометричні характеристики психодіагностичної методики "Рівень і тип професійного становлення студентів"
15891 Вплив мотивів навчання студентів на формування їх кар’єрних орієнтацій
15895 Психологічні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ
11656 Вплив криз фахового навчання на формування професійного універсуму студентів
10403 Кореляційний аналіз вступної, навчальної та професійно орієнтованої мотивації студентів
8747 Специфіка переживання криз професійного навчання майбутніми психологами
8748 Формування психологічної компетентності майбутніх учителів
3096 Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів
2832 Психологічні настанови студентів і магістрантів щодо ролі викладача у їх фаховому становленні
1174 Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (19)

ID Назва Рік
19731 Динаміка рефлексивності майбутніх учителів як провідної риси їх психологічної культури
15897 Вплив батьківських настанов на успішність адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ
15899 Психологічні аспекти впровадження навчання, базованого на дослідженнях, у ВНЗ
10405 Ментальні ресурси особистості як засіб формування її професійного універсуму
10605 Роль самосвідомості майбутнього фахівця у формуванні його професійного універсуму
10492 Суб'єктність особистості студента як умова формування його професійного універсуму
10404 Динаміка життєвих пріоритетів студентської молоді
10402 Феномен автентичності особистості викладача психології
8747 Специфіка переживання криз професійного навчання майбутніми психологами
8748 Формування психологічної компетентності майбутніх учителів
3614 Професійна самооцінка як чинник і ознака професіоналізму викладача ВНЗ
2943 Вплив предметного "егоїзму" викладача на мотивацію навчання студентів
1251 Психологічні аспекти формування характеру студентів
2241 Життєве задоволення як феномен емоційної сфери юнацтва
1068 Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини
1345 Психолого-педагогічні умови оптимізації професійної самооцінки майбутніх учителів
1383 Вплив криз професійного розвитку на самооцінку вчителя як суб’єкта праці
1384 Дослідження динаміки криз фахового навчання майбутніх учителів
1375 Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школі

Міжнародні науково-дослідні проекти (1)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проекту Координатор проекту Документ, що засвідчує Період реалізації
36 Учасник проекту Британська Рада в Україні Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні Брит.Рада.pdf 20.01.2016-20.02.2017

Професійний розвиток

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)

ID Назва Рік
19502 Психологія сучасної сім'ї

Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)

ID Назва Рік
7332 Державна атестація студентів спеціяльності "Інформатика"

Навчальні та методичні матеріали (1)

ID Назва Рік
5644 Методичні вказівки з педагогічної/навчальної практики для студентів Інституту суспільства напряму підготовки 6.020301 «Філософія» (освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр») за вимогами кредитно-модульної системи

Сертифіковані ЕНК (2)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу
5 Вікова психологія (2 курс) Інститут людини Бакалавр Денна 2012 459 05.10.2012
136 Психологія вищої школи (5 курс, ІС, з.ф.н.) Інститут людини Магістр Заочна 2015 168 08.04.2015

Використання ЕНК (4)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Дата оцінювання
205 Інститут людини Психологія вищої школи (5 курс) Магістр Денна 6 5 25.11.2016
209 Інститут людини Психологія вищої школи (6 курс) Магістр Денна 10 не оцінено 25.11.2016
395 Інститут людини Психологія вищої школи (5 курс, ІС, з.ф.н.) Магістр Заочна 6 не оцінено 30.12.2016
406 Інститут людини Психологія сучасної сім'ї (з.ф.н.) Бакалавр Заочна 10 не оцінено 30.12.2016

Затверджені робочі програми (8)

ID ЕНК Форма навчання ОКР Реєстраційний номер Дата затвердження програми
1908 Психологія сучасної сім`ї Денна Бакалавр 0008 23.09.2015
1909 Етика і психологія сімейного життя Денна Бакалавр 0246 16.02.2016
3183 Психологія професійної самореалізації Денна Бакалавр 3189 27.09.2016
3184 Психологія сучасної сім`ї Денна Бакалавр 3167 27.09.2016
3212 Психологія вищої школи Денна Магістр 3231 27.09.2016
3213 Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія вищої школи: Денна Магістр 3177 27.09.2016
3214 Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія вищої школи: Денна Магістр 3178 27.09.2016
3221 Педагогіка і психологія вищої школи Денна Магістр 3223 27.09.2016