Додаткові відомості
- 1989 року закінчила Львівський державний університет імені Івана Франка з дипломом з відзнакою, здобувши спеціальність «біохімік-викладач»;
- 1993 року закінчила Міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів при Державному університеті «Львівська політехніка», здобувши спеціальність «економіст-менеджер»;
- стажувалася у Варшавському та Колумбійському університетах, досліджуючи проблеми реформування системи освіти;
- у 2005 році захистила дисертацію на тему: «Тенденції децентралізації управління базовою освітою в сучасній Польщі» і здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.
- упродовж 1987-2006 років займала посади: вчителя біології, заступника директора з національного виховання Львівської середньої школи №7; заступника директора з навчально-виховної роботи Львівської спеціалізованої школи № 53 з поглибленим вивченням англійської мови; директора Львівської спеціалізованої школи № 28 з поглибленим вивченням німецької мови; старшого викладача кафедри менеджменту Інституту економіки та права «Крок»; директора Центру тестових технологій Міжнародного фонду «Відродження»; директора Українського центру оцінювання якості освіти;
- 2006-2008 – начальник Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації;
- 2008-2012 – викладач Інституту лідерства освітнього законодавства та політики Київського університету імені Бориса Грінченка, старший науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України;
- 2012-2016 – народний депутат України VII-VIII скликань, голова Комітету з питань науки і освіти;
- 2016-2019 – Міністр освіти і науки України.
«Тенденції децентралізації управління базовою освітою в сучасній Польщі»
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
9 | 10 | 2 | 2024.04.17 06:06:03 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
125 | - | 1 | 0 | 2021 | ||
356 | Кафедра управління | DYY-3564-2022 | 4 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/16183967 |
357 | Кафедра управління | DYY-3564-2022 | 6 | 3 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/16183967 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 207 | 8 | 7 | 2024.04.11 13:09:28 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 187 | 7 | 6 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
630 | Ректорат | 146.7 | 4 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Liliia_Hrynevych |
Монографії (колективні) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48616 | Перезавантаження реформи «Нова українська школа»: впровадження нового змісту базової середньої освіти | |
44758 | Organization of the educational process in the schools of the city of Kyiv under martial law | |
47945 | Розділ 8. Рекомендації | |
42585 | Evaluation of Primary School Mathematic Education: Applied Research Results | |
43704 | Online education at a modern university: tools for interactive learning | |
39662 | Building Social And Emotional Skills in Students in the Context of Distance Learning | |
38542 | Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія | |
41826 | Якість природничо-математичної освіти учнів шкіл міста Києва: аналітичний звіт | |
31739 | Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47175 | Wartime and postwar education in Ukraine | |
47004 | The new Ukrainian school reform: Achievements, developments and challenges | |
47025 | Digital transformation of secondary education of Ukraine and the quality of teaching natural and mathematical sciences in the conditions of war | |
45320 | Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming | |
43867 | Diagnosing soft skills in primary school students within the context of the New Ukrainian School reform | |
40830 | Quality of Education and Innovation-Driven Development: the New Ukrainian School Reform in the context of global trends | |
42585 | Evaluation of Primary School Mathematic Education: Applied Research Results | |
41401 | Improving the quality of mathematical education of pupils: diagnostics and analytics | |
41400 | STEM education in the context of improving the science and mathematics literacy of pupils | |
41022 | Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study | |
38539 | Роль цифрових технологій у розвитку екосистеми STEM-освіти. | |
32752 | Наукова освіта як основа формування інноваційно компетентності в умовах цифрової трансформації суспільства |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43918 | Концептуальні ідеї реформи «Нова українська школа» у світлі української педагогічної думки | |
41616 | Формування наскрізних умінь у молодших школярів в умовах реформи "Нова українська школа" | |
41559 | Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy | |
41618 | Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem |
Фахові видання, що затверджені МОН (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40830 | Quality of Education and Innovation-Driven Development: the New Ukrainian School Reform in the context of global trends | |
43918 | Концептуальні ідеї реформи «Нова українська школа» у світлі української педагогічної думки | |
41616 | Формування наскрізних умінь у молодших школярів в умовах реформи "Нова українська школа" | |
41559 | Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy | |
40477 | Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи | |
38539 | Роль цифрових технологій у розвитку екосистеми STEM-освіти. | |
40476 | Формування цифрової компетентності у школі: кадрові виклики і відповіді для України |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (3)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
137 | Учасник проекту | Міжнародний фонд Відродження | Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні | “Ініціатива з розвитку аналітичних центрів” міжнародного фонду «Відродження» у партнерстві з Ініціативою | - | 01.07.2020-30.10.2021 |
152 | Координатор проєкту | Міжнародний фонд Відродження | Здобутки і виклики експерименту з присудження наукового ступеня доктора філософії | Олександр Сушко Виконавчий директор тел. (044) 461 97 09, факс (044) 486 76 29 | наказ №786.pdf | 21.05-10.12.2021 |
165 | Координатор проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (2)
ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Посилання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
---|---|---|---|---|---|---|---|
33 | The new Ukrainian school reform: Achievements, developments and challenges | https://doi.org/10.1111/ejed.12583 | European Journal of Education | Посилання | Посилання | 2023 | 2023 |
35 | Wartime and postwar education in Ukraine | https://doi.org/10.1111/ejed.12585 | European Journal of Education | Посилання | Посилання | 2023 | 2023 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)
ID | Назва статті | Посилання | Дата індексації |
---|---|---|---|
145 | Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41022/ | 2022 |
275 | Evaluation of Primary School Mathematic Education: Applied Research Results | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42585/ | 2023 |
293 | Diagnosing soft skills in primary school students within the context of the New Ukrainian School reform | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43867/ | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (3)
ID | Назва статті | Тип видання | Посилання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
344 | Модернізація системи управління освітою у місті Києві в умовах запровадження автономії шкіл | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41559/ | 2022 |
346 | Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41618/ | 2022 |
386 | Концептуальні ідеї реформи «Нова українська школа» у світлі української педагогічної думки | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43918/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
447 | Університет Гранади, Іспанія | Міжнародне стажування | 06-10.03.2023 | Olga Nikolaeva, Director of International Office | Учасник програми | Hrynevych Liliia.pdf |
510 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-12.10.2023 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Координатор проєкту |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
115 | Jean Monnet | №101099006 — DigTriES — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA / ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH | Erasmus+ | Цифрова трансформація в освіті: найкращі практики ЄС — DigTriES | 01.10.2022-30.09.2025 | Учасник проєкту |
Заявки на колективні гранти (8)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
475 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Програма Еразмус+КА2 | Коллективний | - | 2020 |
528 | Internationalization of higher education and academic cooperation in dynamics for EU integration provision (IHEAD-EUpro) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
599 | EuroMe | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
602 | Розвиток підприємницької компетентності: університетські практики | Міжнародний Вишеградський Фонд. | Коллективний | - | 2021 |
680 | Цифрова трансформація в освіті: найкращі практики ЄС | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2022 |
720 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2022 |
744 | Developing Guidance Career Education in Ukraine | Team Finland Knowledge (TFK) | Коллективний | - | 2023 |
801 | DiGreU | ERASMUS-EDU-2023-CBHE-STRAND-2 | Коллективний | - | 2023 |
Індивідуальні гранти (3)
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (2)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
5465 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_448_06.30.2021.pdf | 30.06.2021 |
7700 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 10.03.2023 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (1)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1065 | Освітня політика (6 курс, УЗО, заочна) | Факультет економіки та управління | Магістр | Заочна | 2021 | 448 | 30.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (5)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
8563 | Факультет інформаційних технологій та управління | Освітня політика (6 курс, УЗО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
10781 | Факультет інформаційних технологій та управління | Освітня політика (6 курс, УЗО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11541 | Факультет інформаційних технологій та управління | Державне управління соціальним та гуманітарним розвитком (6 курс, ДУ, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12595 | Факультет економіки та управління | Освітня політика (6 курс, УЗО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13869 | Факультет економіки та управління | Освітня політика (6 курс, УЗО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
3648 | Кафедра управління | 4,99 | 29.12.2020 |
4719 | Кафедра управління | 4,96 | 28.12.2021 |
5296 | Кафедра управління | 4,96 | 30.12.2022 |
6174 | Кафедра управління | 4,80 | 30.12.2023 |