Додаткові відомості

Освіта

- 1989 року закінчила Львівський державний університет імені Івана Франка з дипломом з відзнакою, здобувши спеціальність «біохімік-викладач»;

- 1993 року закінчила Міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів при Державному університеті «Львівська політехніка», здобувши спеціальність «економіст-менеджер»;

- стажувалася у Варшавському та Колумбійському університетах, досліджуючи проблеми реформування системи освіти;

- у 2005 році захистила дисертацію на тему: «Тенденції децентралізації управління базовою освітою в сучасній Польщі» і здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.

Перелік місць роботи

- упродовж 1987-2006 років займала посади: вчителя біології, заступника директора з національного виховання Львівської середньої школи №7; заступника директора з навчально-виховної роботи Львівської спеціалізованої школи № 53 з поглибленим вивченням англійської мови; директора Львівської спеціалізованої школи № 28 з поглибленим вивченням німецької мови; старшого викладача кафедри менеджменту Інституту економіки та права «Крок»; директора Центру тестових технологій Міжнародного фонду «Відродження»; директора Українського центру оцінювання якості освіти;

- 2006-2008 – начальник Головного управління освіти і науки Київської міської державної адміністрації;

- 2008-2012 – викладач Інституту лідерства освітнього законодавства та політики Київського університету імені Бориса Грінченка, старший науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України;

- 2012-2016 – народний депутат України VII-VIII скликань, голова Комітету з питань науки і освіти;

- 2016-2019 – Міністр освіти і науки України.

Теми дисертацій (захищених)

«Тенденції децентралізації управління базовою освітою в сучасній Польщі»

Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)

Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University

К-сть публікацій К-сть цитувань h-index Дата оновлення
9 10 2 2024.04.17 06:06:03 Перейти до Scopus link

Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Researcher ID К-сть публікацій h-індекс Рік Посилання
125 - 1 0 2021
356 Кафедра управління DYY-3564-2022 4 2 2022 https://www.webofscience.com/wos/author/record/16183967
357 Кафедра управління DYY-3564-2022 6 3 2023 https://www.webofscience.com/wos/author/record/16183967

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 207 8 7 2024.04.11 13:09:28 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 187 7 6

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Посилання
630 Ректорат 146.7 4 2023 https://www.researchgate.net/profile/Liliia_Hrynevych

Монографії (колективні) (9)

ID Назва Рік
48616 Перезавантаження реформи «Нова українська школа»: впровадження нового змісту базової середньої освіти
44758 Organization of the educational process in the schools of the city of Kyiv under martial law
47945 Розділ 8. Рекомендації
42585 Evaluation of Primary School Mathematic Education: Applied Research Results
43704 Online education at a modern university: tools for interactive learning
39662 Building Social And Emotional Skills in Students in the Context of Distance Learning
38542 Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія
41826 Якість природничо-математичної освіти учнів шкіл міста Києва: аналітичний звіт
31739 Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (12)

ID Назва Рік
47175 Wartime and postwar education in Ukraine
47004 The new Ukrainian school reform: Achievements, developments and challenges
47025 Digital transformation of secondary education of Ukraine and the quality of teaching natural and mathematical sciences in the conditions of war
45320 Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming
43867 Diagnosing soft skills in primary school students within the context of the New Ukrainian School reform
40830 Quality of Education and Innovation-Driven Development: the New Ukrainian School Reform in the context of global trends
42585 Evaluation of Primary School Mathematic Education: Applied Research Results
41401 Improving the quality of mathematical education of pupils: diagnostics and analytics
41400 STEM education in the context of improving the science and mathematics literacy of pupils
41022 Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study
38539 Роль цифрових технологій у розвитку екосистеми STEM-освіти.
32752 Наукова освіта як основа формування інноваційно компетентності в умовах цифрової трансформації суспільства

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)

ID Назва Рік
43918 Концептуальні ідеї реформи «Нова українська школа» у світлі української педагогічної думки
41616 Формування наскрізних умінь у молодших школярів в умовах реформи "Нова українська школа"
41559 Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy
41618 Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem

Фахові видання, що затверджені МОН (7)

ID Назва Рік
40830 Quality of Education and Innovation-Driven Development: the New Ukrainian School Reform in the context of global trends
43918 Концептуальні ідеї реформи «Нова українська школа» у світлі української педагогічної думки
41616 Формування наскрізних умінь у молодших школярів в умовах реформи "Нова українська школа"
41559 Modernisation of the education management system in Kyiv under the conditions of implementing school autonomy
40477 Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи
38539 Роль цифрових технологій у розвитку екосистеми STEM-освіти.
40476 Формування цифрової компетентності у школі: кадрові виклики і відповіді для України

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (2)

ID Назва Рік
47026 Впровадження реформи "Нова українська школа" на інституційному рівні в умовах війни
48612 Social and Emotional Skills in New Ukrainian School: Continuing Journey of Educational Transformation

Міжнародні науково-дослідні проєкти (3)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проєкту Координатор проєкту Документ, що засвідчує Період реалізації
137 Учасник проекту Міжнародний фонд Відродження Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні

“Ініціатива з розвитку аналітичних центрів” міжнародного фонду «Відродження» у партнерстві з Ініціативою
відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні». 

- 01.07.2020-30.10.2021
152 Координатор проєкту Міжнародний фонд Відродження Здобутки і виклики експерименту з присудження наукового ступеня доктора філософії

Олександр Сушко

Виконавчий директор

тел. (044) 461 97 09, факс (044) 486 76 29
04053, Київ, вул. Січових Стрільців, 46
irf@irf.ua

наказ №786.pdf 21.05-10.12.2021
165 Координатор проєкту Національне агентство освіти Фінляндії Розвиток кар’єрного радництва для України CARE Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK наказ №667.pdf 01.08.2023-31.12.2025

Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (2)

ID Назва статті DOI Назва видання Профіль журналу на порталі Scimago Посилання на статтю в репозиторії Рік публікації Рік внесення до реєстру
33 The new Ukrainian school reform: Achievements, developments and challenges https://doi.org/10.1111/ejed.12583 European Journal of Education Посилання Посилання 2023 2023
35 Wartime and postwar education in Ukraine https://doi.org/10.1111/ejed.12585 European Journal of Education Посилання Посилання 2023 2023

Індексування публікацій у Scopus, WoS (3)

ID Назва статті Посилання Дата індексації
145 Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41022/ 2022
275 Evaluation of Primary School Mathematic Education: Applied Research Results https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42585/ 2023
293 Diagnosing soft skills in primary school students within the context of the New Ukrainian School reform https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43867/ 2023

Реєстр наукових публікацій (3)

ID Назва статті Тип видання Посилання Рік випуску
344 Модернізація системи управління освітою у місті Києві в умовах запровадження автономії шкіл фахове https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41559/ 2022
346 Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem наукове https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41618/ 2022
386 Концептуальні ідеї реформи «Нова українська школа» у світлі української педагогічної думки фахове https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43918/ 2023

Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)

ID Назва організації Назва проєкту Період реалізації Координатор проєкту Роль учасника Документ, що засвідчує
447 Університет Гранади, Іспанія Міжнародне стажування 06-10.03.2023 Olga Nikolaeva, Director of International Office Учасник програми Hrynevych Liliia.pdf
510 Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» 08-12.10.2023

Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK,  carita.cruz@hamk.fi

Координатор проєкту document

Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)

ID Назва програми Номер проєкту Організація грант-холдер Назва проєкту Період реалізації Роль учасника Додано
115 Jean Monnet №101099006 — DigTriES — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA / ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH Erasmus+ Цифрова трансформація в освіті: найкращі практики ЄС — DigTriES 01.10.2022-30.09.2025 Учасник проєкту

Заявки на колективні гранти (8)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
475 DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) Програма Еразмус+КА2 Коллективний - 2020
528 Internationalization of higher education and academic cooperation in dynamics for EU integration provision (IHEAD-EUpro) Програма імені Жана Моне Коллективний - 2020
599 EuroMe Програма імені Жана Моне Коллективний - 2021
602 Розвиток підприємницької компетентності: університетські практики Міжнародний Вишеградський Фонд. Коллективний - 2021
680 Цифрова трансформація в освіті: найкращі практики ЄС Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 2022
720 DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) Erasmus KA203 Коллективний - 2022
744 Developing Guidance Career Education in Ukraine Team Finland Knowledge (TFK) Коллективний - 2023
801 DiGreU ERASMUS-EDU-2023-CBHE-STRAND-2 Коллективний - 2023

Індивідуальні гранти (3)

ID Назва гранту Грантодавач Статус Документ, що засвідчує Рік
211 Проєкт SG54709 «Підтримка сталості аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка». Міжнародний фонд «Відродження» Виграно Документ відсутній 2022
216 Проєкт IB22-017 «Вища освіта в Україні: зміни через війну» Фонд Конрада Аденауера Виграно Документ відсутній 2022
239 MIGRATION, FORCED DISPLACEMENT AND THE POLITICS OF LOSS IN UKRAINE AND BEYOND UK-Ukraine Twinning Initiatiave (Great Britain) Виграно document 2023

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (2)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
5465 модуль ІКТ(ЕНК) Інший модуль nakaz_448_06.30.2021.pdf 30.06.2021
7700 Дослідницький модуль Інший модуль document 10.03.2023

Викладацька діяльність

Навчальні та методичні матеріали (3)

ID Назва Рік
40857 Можливості для реалізації соціально-емоційного навчання в рамках реформи "Нова українська школа"
40006 Нова українська школа. Дорожня карта реформи базової та профільної школи
40007 Професійний стандарт учителя нового покоління

Сертифіковані ЕНК (1)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
1065 Освітня політика (6 курс, УЗО, заочна) Факультет економіки та управління Магістр Заочна 2021 448 30.06.2021 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.

Використання ЕНК (5)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
8563 Факультет інформаційних технологій та управління Освітня політика (6 курс, УЗО, заочна) Магістр Заочна 9 не враховується не враховується 31.12.2020
10781 Факультет інформаційних технологій та управління Освітня політика (6 курс, УЗО, заочна) Магістр Заочна 8 не враховується 10 30.11.2021
11541 Факультет інформаційних технологій та управління Державне управління соціальним та гуманітарним розвитком (6 курс, ДУ, заочна) Магістр Заочна 6 не враховується не враховується 30.11.2021
12595 Факультет економіки та управління Освітня політика (6 курс, УЗО, заочна) Магістр Заочна 10 5 3 31.12.2022
13869 Факультет економіки та управління Освітня політика (6 курс, УЗО, заочна) Магістр Заочна 9 5 5 31.12.2023

Рейтинг викладачів серед студентів (4)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
3648 Кафедра управління 4,99 29.12.2020
4719 Кафедра управління 4,96 28.12.2021
5296 Кафедра управління 4,96 30.12.2022
6174 Кафедра управління 4,80 30.12.2023