Додаткові відомості

Освіта
Державний педагогічний інститут ім. М. Горького, 1989 р.
Перелік місць роботи

З 1993р. по 2008р. працювала: старший викладач кафедри вікової психології Іркутського державного педагогічного університету; доцент кафедри психології та педагогіки Академії муніципального управління (м. Київ); завідувач кафедри психології та педагогіки Академії муніципального управління.

З 2008 по 2011 рр. – докторант кафедри психології НПУ ім. М.П. Драгоманова.

З 2012 р. – завідувач НДЛ розвитку людини Інституту людини та професор кафедри управління навчальним закладом Інституту лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка.

З 2014 р. – 2017 р. завідувач НДЛ культури лідерства та професор кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.

1.09.2017 р. по теперішній
час -  завідувач
кафедри управління Факультету інформаційних технологій і управління Київського
університету імені Бориса Грінченка.

Теми дисертацій (захищених)
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук "Психолого-педагогічні технології взаємодії сім'ї та школи", 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія.
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора наук "Психологічні основи розвитку фахової компетентності державних службовців в системі підвищення кваліфікації", 19.00.07 - педагогічна та віковіа психологія
Громадська активність
• активна учасниця наукової роботи у співпраці з вітчизняними та зарубіжними науково-дослідними закладами – Інститутом психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (м. Київ, Україна), Інститутом психології Польської академії наук, Вищою Школою Менеджменту SIG (м. Варшава, Польща), Каунаським технологічним університетом (м. Каунас, Литва), Університетом Тампере (м. Тампере, Фінляндія), Естонською бізнес-школою (м. Таллінн, Естонія), Університетом Гринвіча (м. Лондон, Великобританія), Міжнародною вищою школою практичної психології (м. Рига, Латвія);
• менеджер проекту «Education for Leadership, Intelligence and Talent Encouraging» міжнародної програми TEMPUS від Київського університету імені Бориса Грінченка;
• учасник групи координаторів команд у проекті « Програма розвитку лідерського потенціалу університетів України» 2016 – 2017 р. з ініціативи British Counsil в Україні;

Науково-дослідницька діяльність

Індекси цитування Google Академії

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
40 3 1 2018.12.16 10:07:53 Перейти на сторінку link

Конференції (6)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
3038 Управління соціально-економічними трансформаціями у сучасному місті Створення системи розвитку лідерського потенціалу підрозділів університету (на прикладі кафедри управління КУБГ) Київ document
536 ІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Університет і лідерство' Особистісна готовність керівника закладу середньої освіти до діяльності в умовах освітніх трансформацій в Україні Київ, Україна document
535 Міжнародна науково-практична конференція «Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри» Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб'єктності особистості м.Київ document
1306 Advanced Learning Tecnologies - Alta'2014 - Kaunas, Lithuania document
538 Актуальные вопросы в современной науке Саморозвиток особистості студента як основа становлення майбутнього професіонала м. Варшава, Польща document
537 Ценносные ориентации в структуре образа будущего ХХІІ Международный Летний Университет. Психология переходов: СЛОВО.ОБРАЗ.ДЕЙСТВИЕ. г. Рига document

Монографії (колективні) (3)

ID Назва Рік
8624 Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів
4445 Розвиток потенціалу особистості студентів в умовах освітнього середовища вищого навчалного закладу
8152 Роль університету у розвитку лідерського потенціалу суспільства: концептуальні засади

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (3)

ID Назва Рік
8624 Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів
4445 Розвиток потенціалу особистості студентів в умовах освітнього середовища вищого навчалного закладу
8152 Роль університету у розвитку лідерського потенціалу суспільства: концептуальні засади

Фахові видання, що затверджені МОН (7)

ID Назва Рік
20971 Підходи до визначення поняття професійної компетентності на засадах лідерства в сучасній психологічній теорії
16373 Особистісна готовність керівника закладу середньої освіти до діяльності в умовах освітніх трансформацій в Україні
16386 Психологічні особливості стилю управління керівників-лідерів закладів середньої освіти
13688 Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка
2596 Розвиток потенціалу особистості в умовах сучасного освітнього середовища
1671 Теоретичний аналіз поняття «потенціал особистості»
1105 Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорії

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (11)

ID Назва Рік
6706 Розвиток лідерського потенціалу в процесі формування управлінської компетентності керівників навчальних закладів
4946 Ціннісні орієнтації в структурі образу майбутнього (на основі результатів психодіагностичного дослідження студентів Київського університету імені Бориса Грінченка)
1870 Особистісно-компетентнісний підхід як інструмент модернізації системи підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців
1071 Емоційне здоров’я як складова професійної успішності майбутніх фахівців соціономічних професій
1067 Формування компетентності саморозвитку особистості в умовах реалізації компетентнісного підходу у фаховій освіті
1108 Емпірична модель фахової компетентності державного службовця
1062 Формування компетентності саморозвитку особистості як основа підготовки майбутнього фахівця
1106 Запровадження командних форм роботи у професійну діяльність державних службовців
1107 Психологічні аспекти професійної підготовки державних службовців в інтегрованому освітньому середовищі
1111 Психолого-педагогічний аналіз системи підвищення кваліфікації державних службовців
1109 Теоретико-методологічний аналіз детермінант професійного зростання індивіда

Міжнародні науково-дослідні проекти (1)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проекту Координатор проекту Документ, що засвідчує Період реалізації
54 Фаселітатор Британська рада в Україні Розвиток лідерського потенціалу університетів України

Калашнікова С.А.,

директор Інституту вищої освіти
НАПН України,

0503303754




- 01.09.2015-01.09.2020

Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)

ID Назва організації Назва проекту Період реалізації Координатор проекту Роль учасника Документ, що засвідчує
22 Міжнародна фундація досліджень та освітньої політики, Варшавський університет. Інноваційний університет і лідерство. Фаза ІІІ: Інновації та зв’язки з оточенням 01.10.2017-01.05.2018

Фініков
Тарас Володимирович,

Голова фундації, 0503319225

Учасник проекту document
52 Британська рада в Україні Розвиток лідерського потенціалу університетів України 01.01.2017-31.12.2017 р.

Калашнікова
С.А., директор Інституту вищої освіти НАПН України, 0503303754

Учасник проекту Grinchenko University Letter.pdf

Рамкові міжнародні науково-дослідні проекти (1)

ID Назва програми Номер проекту Організація грант-холдер Назва проекту Період реалізації Роль учасника Додано
5 TEMPUS 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR Європейська Комісія ELITE Education for Leadership, Intelligence and Talent Encouraging 1 грудня 2013 – 1 липня 2017 р. Учасник проекту

Участь у державних науково-дослідних проектах (1)

ID Назва програми Номер проекту Організація грант-холдер Назва проекту Період реалізації Роль учасника Додано
2 Дослідно-експериментальна робота регіонального рівня на базі школи І-ІІІ ступенів №286 м. Києва наказ Департаменту освіти і науки, молоді та спорту м. Києва від 30.10.2013 № 814 Не фінансується Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та профе 04.2013 – 12.2017 керівник проекту

Дослідно-експериментальна робота (1)

ID Назва дослідно-експериментальної роботи База (навчальний заклад) Вид участі Документ, що засвідчує Рік
27 Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища як інструмент індивідуалізації, соціалізації та професіоналізації старшокласників СШ № 286 - Reestr.pdf не встановлено

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (7)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
990 Модуль з ІКТ - sert_kurs_28_02_14.pdf 28.02.2014
1257 Лідерський модуль - document 13.12.2016
1261 Фаховий модуль (стажування) - document 28.03.2013
1337 Дидактичний модуль - document 04.11.2016
1338 Дослідницький модуль - document 09.04.2015
2205 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (за кордоном) document 30.05.2018
2256 Дослідницький модуль Інший модуль document 30.05.2018

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (13)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
783 Підвищення професійної компетентності державного службовця: мотиваційний аспект. Семінар-тренінг Національна академія державного управління при Президентові України, м. Київ 26.01.2016 2
786 Тренінг в рамках реалізації навчальної програми базового модуля «Лідерство» для системи ПК співробітників Університету Грінченка Тренінг НДЛ культури лідерства (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) 23.01.2016 2
787 Розкриття та розвиток потенціалу особистості в умовах шкільного середовища Методичний семінар для педагогів-учасників дослідно-експериментальної роботи Школа І-ІІІ ступенів № 286 м. Києва. 21.01.2016 2
788 Тренінг для координаторів Програми розвитку лідерства в Україні (за підтримки BRITISH COUNCIL, Інституту вищої освіти НАПНУ). Тренінг НДЛ культури лідерства (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) 18.02.2016 2
789 Тренінг в рамках реалізації навчальної програми базового модуля «Лідерство» для системи ПК співробітників Університету Грінченка Тренінг НДЛ культури лідерства (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) 02.02.2016 2
794 Тренінг в рамках реалізації навчальної програми базового модуля «Лідерство» для системи ПК співробітників Університету Грінченка Тренінг НДЛ культури лідерства (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) 19.04.2016 2
800 Реалізація потенціалу вчителя в умовах шкільного освітнього середовища. Семінар-тренінг Школа І-ІІІ ступенів № 286 м. Києва. 31.05.2016 2
804 Підвищення управлінської компетентності працівників державної служби Тренінг Національна академія державного управління при Президентові України, м. Київ 06.10.2016 2
806 Тренінг в рамках реалізації навчальної програми базового модуля «Лідерство» для системи ПК співробітників Університету Грінченка Тренінг НДЛ культури лідерства (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) 18.10.2016 2
807 Психологічні аспекти вдосконалення діяльності керівних кадрів на державній службі Науково-практичний семінар Печерська РДА м. Києва 27.10.2016 2
810 Підвищення управлінської компетентності працівників державної служби Тренінг Національна академія державного управління при Президентові України, м. Київ 11.11.2016 2
811 ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Університет і лідерство» Науково-практична конференція Київський університет імені Бориса Грінченка (вул. Маршала Тимошенка, 13-Б) 09.11.2016 10
827 Аналіз ефективності управлінської команди школи Тренінг Школа І-ІІІ ступенів № 286 м. Києва. 22.11.2016 2

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)

ID Назва Рік
18830 Психологічні основи підвищення управлінської компетентності керівника закладу середньої освіти

Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)

ID Назва Рік
8165 Педагогіка та психологія вищої школи: тексти лекцій

Сертифіковані ЕНК (1)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу
64 Психологія управління (4 курс) Факультет інформаційних технологій та управління Бакалавр Денна 2014 71 28.02.2014

Затверджені робочі програми (4)

ID ЕНК Форма навчання ОКР Реєстраційний номер Дата затвердження програми
1932 Психологія лідерства Денна Магістр 0020 09.02.2016
3209 Конфліктологія Денна Бакалавр 3234 27.09.2016
4162 Психологія лідерства Денна Магістр 0428/17 02.02.2017
7428 Управління фінансово-економічною діяльністю (ДНЗ/ЗНЗ/ПНЗ) Заочна Магістр 0861/18 02.05.2018

Рейтинг викладачів серед студентів (2)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
638 Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології 4,06 30.12.2016
1288 Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології 4,69 12.01.2017