Додаткові відомості

Освіта
Київський державний педагогічний інститут іноземних мов, 1991 р.
Перелік місць роботи
• 2010-2012
доцент кафедри англійської філології факультету перекладачів КНЛУ
• 2006-2007
завідувач кафедри англійської філології факультету перекладачів КНЛУ
• 2004-2006
завідувач кафедри англійської мови і перекладу КНЛУ
• 2002-2004
доцент кафедри лексикології та стилістики англійської мови КНЛУ, заступник завідувача кафедри
• 2001-2002
в.о. доцента кафедри лексикології та стилістики англійської мови КНЛУ, заступник завідувача кафедри
• 1999-2001
старший викладач кафедри лексикології та стилістики англійської мови КНЛУ
• 1991-1992 та 1997-1999
викладач кафедри лексикології та стилістики англійської мови Київського національного лінгвістичного університету (КНЛУ)
Теми дисертацій (захищених)
Лірика Лесі Українки та Емілі Дікінсон: типологія та національні особливості
Громадська активність
голова журі Всеукраїнського конкурсу студентів-перекладачів

Науково-дослідницька діяльність

Індекси цитування Google Академії

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
84 5 2 2018.12.11 09:14:00 Перейти на сторінку link

Конференції (21)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
1866 Interdisciplinary Conference on Empirical Studies of Literariness ''What is Literariness?'' Invisible Net Paris Institute of Advanced Studies (IEA), Paris, France document
1643 ''(E)motion. Cultural Literacy in Europe'' Second Biennial Conference Emotion and Cultural Responses to a Poem: Looking through Translations in Three Different Languages The Institute of Literary Research of the Polish Academy of Sciences, Warsaw, Poland document
896 36 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) ''In/Authentic Styles: Language, Discourse and Contexts'' Real Reading: The Influence of Readers’ Cultural Roots University of Cagliari, Cagliari, Italy document
879 “Literature and Empathy” symposium Distressful Empathy: The Case for Terror Management Theory? Gottingen University, The Gottingen Institute for Advanced Study in the Humanities & Social Sciences, Gottingen, Germany document
878 V Міжнародна наукова конференція «Проблеми галузевої комунікації, перекладу та інтеграційні процеси в суспільстві» (Mis)Interpretation of Reality: Does a Way from Novices to Professionals Change your Attitude? Національна академія Національної гвардії України, Харків, Україна document
895 Міжнародна наукова конференція «Мова – література – мистецтво: когнітивно-семіотичний інтерфейс» Чи жив хтось у милому містечку?: Емпірична розвідка ефекту висунення у поезії е.е. каммінґса КНЛУ, Київ, Україна document
894 XIV International Congress of IGEL (International Society for the Empirical Study of Literature and Media) Anyone Came to Live Here Some Time Ago University of Turin, Turin, Italy document
893 VIIІ международная научно-практическая конференция «Профессиональное лингвообразование» Поэтический текст в современном лингвообразовании: Facebook, YouTube или книга? Нижний Новгород, Россия document
892 33 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “Mobile Stylistics” Do you “Like” it or Not: Responding to a Poem in a Class or on the Internet University of Heidelberg, Heidelberg, Germany document
891 VII международная научно-практическая конференция «Профессиональное лингвообразование» Обучение переводу в Украине: С чем мы идём в Европу и почему нужна реформа Нижний Новгород, Россия document
890 ELLIC 2013 Net Generation” Reading Poetry: Facebook, Youtube, or a Book? Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Луцьк, Україна document
889 32 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “Language, Narrative and the New Media” Teaching Translation in Ukraine: An Empirical Project University of Malta, Malta document
888 29 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “The Art of Stylistics” Readers’ Response to an American Canonical Verse: What’s in a Name? Roosevelt Academy, Middelburg, the Netherlands document
887 II Latin-American Congress on Language Teacher Education (II CLAFPL) Poe’s “Annabel Lee” in English as a Foreign Literature: Implications for Teacher Education in Brazil and Ukraine Rio de Janeiro, Brazil document
886 XI International Congress of IGEL (International Society for the Empirical Study of Literature and Media) Poetic Awareness and Poetic Code: A Key to Understanding Foreign Poetry? University of Memphis, FedEx Institute of Technology, Memphis, USA document
885 X International Congress of IGEL (International Society for the Empirical Study of Literature and Media) Dickinson in Ukrainian and Brazilian Reception: Why Understanding Fails or Empirical Research Perspectives Chiemsee, Munich, Germany document
880 26 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “The State of Stylistics” The International REDES Project: Retrospect and Prospect Joensuu University, Joensuu, Finland document
884 International REDES (Research and Development in Empirical Studies) seminar Dickinson's Numeric Symbols: Emotions of Reason? Fraueninsel, Germany document
883 25 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “Stylisitics and Social Cognition” Reading Dickinson: Identification and Cultural Stereotypes University of Huddersfield, Huddersfield, UK document
882 24 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) “Prospect and Retrospect” Intimate Relationships and Age Gap: the Influence of Fiction New York University, New York, USA document
881 21 Conference of PALA (Poetics and Linguistics Association) Metaphor in Lesya Ukrainka’s and Emily Dickinson’s Intimate Lyrics Eotvos Lorand University, Budapest, Hungary document

Монографії (одноосібні) (2)

ID Назва Рік
22174 Як виміряти враження від поезії або Вступ до емпіричних методів дослідження у мовознавстві
6062 Як виміряти враження від поезії або Вступ до емпіричних методів дослідження у мовознавстві

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (8)

ID Назва Рік
24110 Reading and Rereading: Insights into Literary Evaluation
22702 Cross-Cultural Reader Response to Original and Translated Poetry: An Empirical Study in Four Languages
21624 Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory?
19466 Learning through Research: Invigorating the Humanities
22999 Literariness in Readers’ Experience. Further Developments in Empirical Research and Theory
18597 Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study
18624 Book review of Literary Education and Digital Learning: Methods and Technologies for Humanities Studies, edited by Willie van Peer, Sonia Zyngier, and Vander Viana
18625 Book review of Muses and Measures: Empirical Research Methods for the Humanities by W. van Peer, J. Hakemulder and S. Zyngier

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (11)

ID Назва Рік
24110 Reading and Rereading: Insights into Literary Evaluation
24395 Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса
21624 Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory?
23235 Emily Dickinson’s Poetry in Ukrainian and Russian Translation: Synaesthetic Shift
23794 Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса
18597 Long-Term Research Assessing in the Humanities: A Case Study
18607 Anyone Came to Live Here Some Time Ago: A Cognitive Semiotics Approach to Deviation as a Foregrounding Device
18613 Empirical Stylistics in an EFL Teaching Context: Comparing Virtual and Face-to-Face Reading Responses
16615 Эмпирические исследования в современном лингвообразовании: эксперимент в языкознании
11548 Реакція читача на поетичний текст в оригіналі та перекладі: методологічне підґрунтя
15485 Поэтический текст в современном лингвообразовании: Facebook, YouTube или книга?

Фахові видання, що затверджені МОН (4)

ID Назва Рік
24395 Девіація як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса
21624 Distressful Empathy in Reading Literature: The Case for Terror Management Theory?
23794 Паралелізм як компонент створення ефекту висунення у поезіях Е. Е. Каммінгса
11548 Реакція читача на поетичний текст в оригіналі та перекладі: методологічне підґрунтя

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (14)

ID Назва Рік
19554 Emotion and Cultural Responses to a Poem: Looking through Translations in Three Different Languages
19927 Invisible Net
18619 Real Reading: The Influence of Readers’ Cultural Roots
18612 Intercultural Communication and Bilingualism: Educational Implications
18611 Literariness Revisited: Deviation vs. Entrenched Ideas
16615 Эмпирические исследования в современном лингвообразовании: эксперимент в языкознании
4089 Інтернет-комунікація в контексті філологічної освіти: Facebook, Youtube чи традиція?
15485 Поэтический текст в современном лингвообразовании: Facebook, YouTube или книга?
4091 Чи жив хтось у милому містечку?: емпірична розвідка ефекту висунення в поезії Е. Е. Каммінґса
1920 Перекладач в Україні: від студента до професіонала (емпірична розвідка)
4114 Теоретичні витоки і принципи емпіричного вивчення художнього тексту
1916 Емпіричні методи дослідження як новий підхід до вивчення поетичного тексту
1918 Кількісне дослідження на практиці: використання анкети із диференційною шкалою у вивченні художнього тексту
1861 Теорія поетичної компетенції читача: еволюція від теорії лінгвістичної компетенції у художньому тексті

Керівництво науковим гуртком (1)

ID Назва наукового гуртка Період роботи гуртка Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації Нарахований бал
36 Емпірічні дослідження мови Упродовж 2016 року (щомісяця) 10 21.11.2016 4

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (3)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
974 Модуль з ІКТ - sert_kurs_01_10_14.pdf 01.10.2014
1212 Лідерський модуль - Rosporiadjennia.pdf 07.04.2015
2142 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 04.04.2018

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
59 Курс лекцій професора кафедри міжкультурної герменевтики Мюнхенського університету імені Людвіга Максиміліана ВІЛЛІ ВАН ПІРА Гостьові лекції Київський університет імені Бориса Грінченка 28.11.2016 10

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (2)

ID Назва Рік
11646 Комунікативні стратегії. Англійська мова як друга іноземна
11645 Комунікативні стратегії. Видання друге, доповнене та перероблене

Навчальні та методичні матеріали (1)

ID Назва Рік
10166 Методичні рекомендації з письмової практики: пунктуація та механіка (для студентів старших курсів факультету англійської мови)

Використання ЕНК (7)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Дата оцінювання
112 Інститут філології Лексикологія англійської мови (3 курс) Бакалавр Денна 3 не оцінено 25.11.2016
442 Інститут філології Лексикологія англійської мови (3 курс, ФА, з.ф.н.) Бакалавр Заочна 3 не оцінено 30.12.2016
443 Інститут філології Лексикологія англійської мови (3 курс) Бакалавр Денна 3 не оцінено 30.12.2016
664 Інститут філології Лексикологія англійської мови (3 курс) Бакалавр Денна 2 5 29.12.2017
746 Інститут філології Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, денна) Магістр Денна 2 5 29.12.2017
747 Інститут філології Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФІН, денна) Магістр Денна 2 5 29.12.2017
750 Інститут філології Методи лінгво-емпіричних досліджень (6 курс, ФА, заочна) Магістр Заочна 2 5 29.12.2017

Затверджені робочі програми (12)

ID ЕНК Форма навчання ОКР Реєстраційний номер Дата затвердження програми
224 Література англомовних країн і переклад Денна Магістр 3000 27.09.2016
225 Методи лінгво-емпіричних досліджень Денна Магістр 3010 27.09.2016
228 Література англомовних країн Денна Магістр 3009 27.09.2016
229 Методи лінгво-емпіричних досліджень Денна Магістр 3008 27.09.2016
391 Лексикологія (англійська мова) Денна Бакалавр 0924 01.10.2015
398 Спецкурс ”Методи лінгво-емпіричних досліджень” Денна Магістр 0164 05.10.2015
400 Спецкурс ”Методи лінгво-емпіричних досліджень” Денна Магістр 1073 05.10.2015
401 Література англомовних країн Денна Магістр 1074 05.10.2015
4528 Лексикологія (англійська мова) Денна Бакалавр 3002 27.09.2016
4979 Методи лінгво-емпіричних досліджень Денна Магістр 1199/17 04.09.2017
4980 Методи лінгво-емпіричних досліджень Денна Магістр 1200/17 04.09.2017
4981 Література англомовних країн Денна Магістр 1201/17 04.09.2017

Рейтинг викладачів серед студентів (2)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
451 Кафедра англійської філології та перекладу 4,78 29.12.2016
1530 Кафедра англійської філології та перекладу 4,10 12.01.2017

Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)

ID Назва заходу Місце проведення Дата проведення
243 Міжвузівський конкурс молодих перекладачів Гуманітарний інститут НАУ 11.04.2017

Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)

ID ПІБ студента Курс (період навчання) Назва дисципліни / спеціальності тур Рік
12 Морозова Галина Костянтинівна V Романо-германські мови і літератури I 2017