Додаткові відомості

Освіта
Закінчила з відзнакою філологічний факультет Київського педагогічного інституту ім. М.Горького, за кваліфікацією вчитель української мови та літератури (1988)
Перелік місць роботи
1994-2000 рр. - старший викладач кафедри методики викладання мов і літератур КМІУВ;
2000-2002 рр. - доцент кафедри методики викладання мов і літератур КМІУВ;
2002-2005 рр. - кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови та літератури і методики навчання філологічного факультету Київського міського педагогічного університету імені Б. Д. Грінченка;
2005-2010 рр. - заступник завідувача кафедри, доцент кафедри української мови та літератури і методики навчання філологічного факультету Київського міського педагогічного університету імені Б. Д. Грінченка;
2011р. - 2016р. - заступник завідувача кафедри з наукової роботи, доцент кафедри української мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, учений секретар спеціалізованої вченої ради К.26.133.05 зі спеціальності 13.00.02 - теорія та методика навчання (українська мова);

2012 р. - донині - член редакційної колегії журналу «Українська мова і література в школах України».

2016 р. - донині - завідувач кафедри методики мов та літератури Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Система роботи з культури мовлення учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідницька діяльність

Індекси цитування Google Академії

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
41 4 0 2018.12.16 09:09:33 Перейти на сторінку link

Конференції (6)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
2776 Міжнародна науково-практична конференція "Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки" Формування мовної особистості студента-філолога в умовах модернізації вищої освіти Одеса document.pdf
2775 Всеукраїнська науково-практична конференція "Лінгвістичний і лінгводидактичний дискурсний простір: здобутки і перспективи" Розвиток мовної особистості вчителя-словесника в умовах реалізації концепції Нової української школи Київський університет імені Бориса Грінченка document
2777 Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування мовної особистості інформаційної доби» Розвиток мовної особистості вчителя-словесника інформаційної доби Київський університет імені Бориса Грінченка document.pdf
190 Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традиції до інновації Мовна особистість: міждисциплінарний аспект Київський університет імені Бориса Грінченка document
188 Всеукраїнська науково-практична конференція 'Розвиток національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти: надбання, реалії, перспективи' Якість засвоєння лінгвістичних понять учнями старшої школи ---передумова формування сучасної мовної особистості Уманський державний педагогічний університет імені ПавлаТичини document
189 Всеукраїнська наукова конференція 'Українська мовна особистість'. До 200-річчя від дня народження Т. Г. Шевченка та 25-річчя кафедри стилістики української мови Формування в учнів ЗНЗ мовленнєво-комунікативних умінь під час вивчення граматики Інститут української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка document

Монографії (колективні) (1)

ID Назва Рік
25487 Формування мовної особистості учня на засадах синергетичного підходу

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)

ID Назва Рік
24926 Практика формування мовної особистості вчителя-словесника у системі післядипломної педагогічної освіти
22575 Формування мовної особистості студента на засадах компетентнісного підходу в умовах реформування освіти в Україні
22669 Формування мовної особистості учня загальноосвітнього навчального закладу в умовах реалізації концепції нової української школи
18090 Реалізація когнітивно-комунікативного підходу до навчання синтаксису в профільній школі: від думки до тексту
16769 Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці
11573 Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями: вивчення складнопідрядного речення
8991 Формування самоосвітньої компетентності в учнів профільної школи під час вивчення синтаксису
8993 Засвоєння лінгвістичних понять учнями ЗНЗ під час вивчення синтаксису

Фахові видання, що затверджені МОН (11)

ID Назва Рік
25443 Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського
22544 Формування мовних понять в умовах реалізації концепції Нової української школи (10-11 класи)
22281 Мовна особистість: міждисциплінарний аспект
16772 Реалізація когнітивно-комунікативної методики навчання синтаксису у профільній школі
16770 Засвоєння лінгвістичних понять під час вивчення граматики — як аспект формування мовної особистості
16769 Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці
12172 Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями під час вивчення словосполучення
11259 Якість засвоєння лінгвістичних понять учнями старшої школи — передумова формування сучасної мовної особистості
11573 Робота з учнями старшої школи над лінгвістичними поняттями: вивчення складнопідрядного речення
10632 Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів
8989 Формування лінгвістичних понять в учнів загальноосвітніх навчальних закладів під час вивчення морфології (іменні частини мови)

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (32)

ID Назва Рік
22425 Формування мовної особистості студента-філолога в умовах модернізації вищої освіти
22273 Розвиток мовної особистості вчителя-словесника інформаційної доби
16771 Мовна особистість сучасного вчителя-словесника в умовах модернізації освіти
11258 Лінгводидактичні основи формування лінгвістичних понять в учнів основної школи під час вивчення граматики
10634 Лінгвістичні поняття з морфології в системі цілісної мовної освіти
8990 Наступність і перспективність у формуванні лінгвістичних понять учнів загальноосвітніх навчальних закладів під час вивчення морфології
8988 Формування в учнів ЗНЗ мовленнєво-комунікативних умінь під час вивчення граматики
8958 Формування в учнів 5-7 класів мовленнєво-комунікативних умінь засобами інтеракції на уроках української мови
8897 Формування в учнів 5-7 класів мовленнєво-комунікативних умінь засобами інтеракції на уроках української мови
2209 Тести та завдання для тематичного контролю з української мови. Морфологія (Іменні частини мови)
2687 Тести та завдання для тематичного контролю знань з української мови. Морфологія (іменні частини мови)
10584 Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти
2143 Проблеми навчання граматики української мови у контексті методичної спадщини А.П.Медушевського
2201 Формування граматичних понять з морфології української мови учнів основної школи
2573 Вивчення синтаксису в загальноосвітніх навчальних закладах як лінгводидактична проблема
2575 Лінгводидактичні особливості використання дискусійних методів на уроках української мови в 5-7 класах
5550 Формування лінгвістичної термінології в учнів основної школи під час вивчення граматики
2574 Інноваційні форми організації методичної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах під час вивчення синтаксису
2204 Засвоєння синтаксичних та стилістичних норм літературної мови учнями загальноосвітніх навчальних закладів
2322 Вибір стилю педагогічної взаємодії – запорука розвитку компетентної мовної особистості
2321 Урок-діалог у системі інтерактивного навчання
2320 Інтерактивна компетенція як складова комунікативної компетенції в процесі вивчення української мови
2323 Дискусія як інтерактивний компонент уроку української мови в старшій школі.
2571 Pеалізація принципу наступност і в процесі вивчення фразеології
2701 Курс сучасної літературної мови: тести і завдання
2702 Робота над граматичними (синтаксичними) помилками
7315 Словник Б. Д. Грінченка в контексті слов'янської лексикографії
2703 Словник основних труднощів щодо вимови та маписання слів
7156 Поняття культури мовлення учнів
7311 Формування культури мовлення у процесі навчання учнів загальноосвітньої школі (теоретичний і практичний аспекти)
6594 Формування культури мовлення учнів у процесі навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
7821 Від учнівської олімпіади до вершин науки

Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (1)

ID Ім'я співробітника Тема дисертації / наукова спеціальність Місце захисту Копія диплому Дата оцінювання
19 Микитенко Вікторія Олександрівна "Формування мовної особистості студента у процесі вивчення синтаксису в багатопрофільних коледжах" / 13.00.02 – теорія та методика навчання (українська мова) Київський університет імені Бориса Грінченка document 2018

Дослідно-експериментальна робота (3)

ID Назва дослідно-експериментальної роботи База (навчальний заклад) Вид участі Документ, що засвідчує Рік
42 «Організаційно-педагогічна модель розвитку полікультурної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів» гімназія № 237 - Наказ-1035.pdf не встановлено
134 «Організаційно-педагогічна модель розвитку полікультурної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів» гімназія № 237 Науковий консультант Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf не встановлено
152 Організаційно-педагогічна модель розвитку полікультурної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів гімназія № 237 Науковий консультант Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf не встановлено

Професійний розвиток

Участь в соціальному проекту «З києвом - для Києва» (3)

ID Тип участі Період участі Нарахований бал
151 Розмовний клуб «Говоримо українською» (організатор, керівник) 2016 3
152 Консультаційно-тренінговий центр «Методична наука - школі» для студентів, які працюють в школі і навчаються в Київському універс 2016 3
183 системна робота впродовж півріччя вересень-грудень 2017 3

Підвищення кваліфікації (5)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
101 Фаховий модуль (стажування) - document 21.12.2015
503 Лідерський модуль - document 26.01.2016
869 Модуль з ІКТ - 392 від 12.06.2017.pdf 12.06.2017
2013 Інше - document 20.06.2017
2014 Інше - document 20.10.2017

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (7)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
1279 освітній форум «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – 2017-2018 Н.Р. СТАРТ ЧИ ПРОДОВЖЕННЯ ПОСТУПУ» постійно діючий Київський університет імені Бориса Грінченка 21.08.2017 3
1291 Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування мовної особистості інформаційної доби» конференція Київський університет імені Бориса Грінченка 30.05.2017 3
1300 ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» постійно діючий Kiev 23.08.2018 2
1334 ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» постійно діючий Kiev 23.08.2018 5
1349 Конструювання компетентнісно-орієнтованних завдань на уроках української мови семінар м. Бровари 22.11.2018 2
1354 Науково-методичний кластер «Реалізація компетентнісного підходу на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників як ос семінар м. Олександрія 12.06.2018 5
1355 Науково-методичний кластер "Технології моделювання компетентнісно орієнтованих завдань у закладах загальної середньої освіти" семінар Бровари 23.11.2018 5

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (4)

ID Назва Рік
25445 Українська мова: комплексне видання для підготовки до ЗНО та ДПА
25446 Українська мова: тестові завдання у форматі ЗНО
11959 Українська мова за професійним спрямуванням
17094 Українська мова за професійним спрямуванням

Сертифіковані ЕНК (4)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу
102 Сучасна українська літературна мова (3 курс) (Семестр 5) Інститут філології Бакалавр Денна 2014 398 01.10.2014
103 Сучасна українська літературна мова (3 курс) (Семестр 6) Інститут філології Бакалавр Денна 2014 398 01.10.2014
254 Сучасна українська літературна мова (3 курс, ФУб, з.ф.н.) (Семестр 5) Інститут філології Бакалавр Заочна 2016 347 30.06.2016
321 Сучасна українська літературна мова (морфологія) (3 курс, ФУб, VI семестр, з.ф.н.) Інститут філології Бакалавр Заочна 2017 392 12.06.2017

Використання ЕНК (1)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Дата оцінювання
246 Інститут філології Сучасна українська літературна мова (3 курс) (Семестр 5) Магістр Денна 4 5 26.11.2016

Рейтинг викладачів серед студентів (2)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
355 Кафедра української мови 4,24 29.12.2016
1079 Кафедра української мови 4,01 12.01.2017

Кураторство академічною групою (2)

ID Група Курс Оцінка заступника із соціально-гуманітарної роботи Оцінка студентів Рік оцінювання
442 ФЛ01-03 I 2 3 2017-2018
653 Учителі української мови та літератури I 2 3 2018-2019

Підготовка переможців творчих, мистецьких конкурсів, спортивних змагань (2)

ID ПІБ студента Назва заходу Місце проведення заходу Призове місце Документ, що засвідчує Рік
5 Оверчук Оксана Олегівна ІІІ (міський) етап VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка Київ I nakaz_donmc_758.pdf 2016
6 Ключник Тетяна Олександрівна ІІІ (міський) етап VІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка Київ II nakaz_donmc_758.pdf 2016

Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)

ID ПІБ студента Інститут / факультет Курс (період навчання) Назва галузі / спеціальності Призове місце Документ, що засвідчує Рік
4 Огарь Юлія Віталіївна Інститут філології VI Українська мова і література ( у т.ч. методика їх викладання) II document 2016

Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (6)

ID Назва заходу Місце проведення Дата проведення
21 XVII Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика Інститут післядипломної педагогічної освіти 09.12.2017
31 VІІІ Міжнародний мовно-літературний конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка Інститут післядипломної педагогічної освіти 08.12.2017
164 Конкурс методичних розробок педагогічних працівників навчальних закладів м. Києва з української (рідної) мови м. Київ 15.02.2017
165 «Символи моєї держави» м. Київ 12.04.2017
166 ХVІ Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, ІІІ (міський) етап м. Київ 15.02.2017
167 VІІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, ІІІ етап м. Київ 20.12.2017

Підготовка переможця наукового конкурсу, турніру, проекту тощо (2)

ID ПІБ студента Курс (період навчання) Назва конкурсу Документ, що засвідчує Рік
3 Оверчук Оксана Олегівна VI XVII Міжнародний конкурс з української мови ім. Петра Яцика document 2017
4 Мостовенко Маргарита Валентинівна IV VII Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівсткої та студентської молоді імені Тараса Шевченка document 2017