Додаткові відомості
Освіта
У 2011 році отримала диплом з відзнакою Київського університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта» та здобула кваліфікацію бакалавр початкової освіти, вчитель початкової школи, вчитель англійської мови початкової школи.У 2013 році отримала диплом з відзнакою Київського університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта» та здобула кваліфікацію викладач педагогіки і методики початкової освіти, організатор початкової освіти, вчитель англійської мови початкової школи.
У 2013 р. вступила до аспірантури Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького (спеціальність: 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки). У 2016 році захистила дисертацію на тему: "Виховання моральної особистості у творчості Джона Рональда Руела Толкіна
Перелік місць роботи
2013-2014 Працювала в НВК "Діамант" вчителем англійської мови в початковій школі
Теми дисертацій (захищених)
Виховання моральної особистості у творчості Джона Рональда Руела Толкіна Громадська активність
не встановлено Науково-дослідницька діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Бібліографічні посилання | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|
23 | 4 | 0 | 2019.12.10 09:19:45 | Перейти на сторінку link |
Конференції (8)
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
23790 | Виховання моральної особистості через фантастичну літературу в сучасних освітніх тенденціях: від Дж. Р. Р. Толкін до Дж. К. Роулінг | |
23202 | Досвід Греції з підготовки вчителя до раннього навчання англійської мови: сучасний вимір | |
18158 | Виховання моральної особистості через формування ціннісних моральних орієнтаціях у творчості Дж. Р. Р. Толкіна | |
13407 | Использование интертекстуальности произведений Дж. Р. Р. Толкина в воспитании нравственной личности | |
13364 | Совість як моральний регулятор у контексті виховання моральної особистості у творчості Дж.Р. Р. Толкіна | |
17926 | Суспільно-історичний та культурно-освітній контекст концепції виховання моральної особистості Дж. Р. Р. Толкіна |
Фахові видання, що затверджені МОН (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
23202 | Досвід Греції з підготовки вчителя до раннього навчання англійської мови: сучасний вимір | |
22153 | Особливості застосування міжкультурного підходу у іншомовній підготовці викладачів ВНЗ Греції та Польщі: вимір третього покоління | |
18165 | Ідеї виховання моральної особистості у творчості Дж. Р. Р. Толкіна «Фермер Джайлз із Гема» | |
23287 | Нова стратегія професійної підготовки викладача іноземної мови в умовах Євроінтеграції у контексті мультикультурності розвитку системи освіти України | |
16775 | Філософія виховання моральної особистості у творі Дж. Р. Р. Толкіна «Сильмариліон» у контексті викликів третього тисячоліття | |
13367 | Імплементування освітніх ідей виховання моральної особистості у творчості Дж. Р. Р. Толкіна у контексті інтернаціоналізації вищої освіти України | |
18166 | Виховання моральної особистості у творчості Дж. Р. Р. Толкіна у контексті формування культури освітньої діяльності | |
17920 | Виховання моральної самосвідомості зростаючої особистості у контексті концепції виховання моральної особистості у творчості Дж. Р. Р. Толкіна | |
16777 | Значення творів Дж. Р. Р. Толкіна у вихованні моральної особистості | |
17926 | Суспільно-історичний та культурно-освітній контекст концепції виховання моральної особистості Дж. Р. Р. Толкіна | |
16564 | Толкінізм як джерело виховання моральної особистості | |
18036 | Формування світогляду на засадах моралі сучасної генерації у контексті концепції виховання моральної особистості у творчості Дж. Р. Р. Толкіна |
Міжнародні науково-дослідні проекти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проекту | Координатор проекту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
27 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-20.02.2017 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра | h-індекс (без самоцитування) | Нарахований бал | Дата створення | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
111 | Педагогічний інститут | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 0 | 5 | 27.05.2019 | https://www.researchgate.net/profile/Yuliia_Labunets |
Заявки на отримання грантів (3)
ID | Назва проекту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
49 | Підготовка вчителя англійської мови майбутнього | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
128 | Підготовка вчителя іноземної мови для майбутнього Європейського Союзу (FuTurEs) | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
178 | Підготовка вчителів початкових класів по викладанню іноземних мов:західно-європейські практики до українських реалій | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Участь в соціальному проекту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
43 | Модератор соціального проекту від кафедри іноземних мов і методик їх навчання | 2016 | 3 |
225 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 5 |
Підвищення кваліфікації (5)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
825 | Лідерський модуль | - | ![]() | 16.11.2016 |
1271 | Фаховий модуль (стажування) | - | ![]() | 13.12.2016 |
1284 | Дослідницький модуль | - | ![]() | 21.12.2016 |
3217 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_397_03.06.2019.pdf | 03.06.2019 |
3632 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу |
---|---|---|---|---|---|---|---|
452 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ОМ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Денна | 2019 | 397 | 03.06.2019 |
560 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ(СС), денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Денна | 2019 | 735 | 31.10.2019 |
Використання ЕНК (4)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|
294 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 1 | не оцінено | 30.12.2016 |
4191 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (4 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 5 | не оцінено | 03.12.2019 |
4641 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Денна | 4 | не оцінено | 03.12.2019 |
4642 | Педагогічний інститут | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Денна | 4 | не оцінено | 03.12.2019 |
Затверджені робочі програми (20)
ID | ЕНК | Форма навчання | ОКР | Реєстраційний номер | Дата затвердження програми |
---|---|---|---|---|---|
864 | Іноземна мова з методикою навчання | Денна | Бакалавр | 0853 | 23.09.2015 |
865 | Іноземна мова (англійська мова) | Денна | Бакалавр | 0838 | 23.09.2015 |
867 | Іноземна мова (поглиблене вивчення) | Денна | Бакалавр | 0861 | 23.09.2015 |
869 | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) | Денна | Бакалавр | 0842 | 23.09.2015 |
874 | Практичний курс англійської мови | Денна | Бакалавр | 0841 | 23.09.2015 |
3091 | Сучасна англійська мова з практикумом | Денна | Бакалавр | 1563 | 22.09.2016 |
3102 | Іноземна мова (англійська) з методикою навчання | Денна | Бакалавр | 1591 | 22.09.2016 |
3103 | Іноземна мова (англійська) з методикою навчання | Денна | Бакалавр | 1565 | 22.09.2016 |
3105 | Практичний курс англійської мови | Денна | Бакалавр | 1579 | 22.09.2016 |
3107 | Іноземна мова (поглиблене вивчення) | Денна | Бакалавр | 1585 | 22.09.2016 |
3113 | Ділова іноземна мова | Денна | Молодший спеціаліст | 1574 | 22.09.2016 |
3118 | Ділова іноземна мова | Денна | Магістр | 1575 | 22.09.2016 |
3119 | Професійне спілкування іноземною мовою | Денна | Магістр | 1572 | 22.09.2016 |
3120 | Професійне спілкування іноземною мовою | Денна | Магістр | 1566 | 22.09.2016 |
3121 | Професійне спілкування іноземною мовою | Денна | Магістр | 1573 | 22.09.2016 |
4593 | Сучасна англійська мова з практикумом | Денна | Бакалавр | 0806/17 | 07.09.2017 |
4604 | Англійська мова за професійним спрямуванням | Денна | Бакалавр | 0817/17 | 07.09.2017 |
4607 | Іноземна мова з методикою навчання | Денна | Бакалавр | 0820/17 | 07.09.2017 |
4611 | Іноземна мова з методикою навчання | Денна | Бакалавр | 0824/17 | 07.09.2017 |
4615 | Професійне спілкування іноземною мовою | Денна | Магістр | 0828/17 | 07.09.2017 |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
100 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4.6 | 20.05.2016 |
1214 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,70 | 12.01.2017 |
2059 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,85 | 26.12.2018 |
Кураторство академічною групою (2)
ID | Група | Курс | Оцінка заступника із соціально-гуманітарної роботи | Оцінка студентів | Рік оцінювання |
---|---|---|---|---|---|
13 | ПОб-2-15-4.0д | II | 1 | - | 2016 |
369 | ПОб-2-15-4.0д | III | 5 | 5 | 2017 |