Додаткові відомості

Освіта
Київський державний педагогічний університет імені М. Драгоманова 1989-1994 рр. спеціальність «вчитель логопед шкільних та дошкільних навчальних закладів, вчитель початкових класів шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мови».
Перелік місць роботи
2007-2013 рр науковий співробітник Інституту спеціальної педагогіки НАПН України
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", керівник проектів. Реалізація міжнародних та національних проектів у сфері інклюзивної освіти.

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Researcher ID К-сть публікацій h-індекс Рік Посилання
352 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти GPR-1470-2022 1 1 2022 https://www.webofscience.com/wos/author/record/32731698
516 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти GPR-1470-2022 1 1 2023 https://www.webofscience.com/wos/author/record/32731698

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 63 1 1 2023.03.14 15:00:14 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 46 1 1

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Посилання
72 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 3.4 1 2023 https://www.researchgate.net/profile/Iulia_Naida

Конференції (5)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
5693 / / м. Київ document.pdf
5692 \ учасник вебінару м. Київ document.pdf
4683 VМіжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки \ Інклюзивний перехід: від раннього втручання до дошкільної освіти м.Чернігів document
4694 Технології психолого-педагогічного супроводу виховання і розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб Забезпечення інклюзивного безпечного середовища в закладах дошкільної освіти Донецької і Луганської областей м.Київ document
3741 \ Розробка моделі програми переходу з системи раннього втручання до дошкільної освіти \ document

Монографії (колективні) (2)

ID Назва Рік
34228 Практика асистента педагога: міжнародний й український контекст: результати дослідження
32843 Inclusive education in Ukraine withinin the context of european values and guiding principles in a field of education for children with special educational needs

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)

ID Назва Рік
32852 Шляхи підвищення інклюзивної компетентності команди підтримки спеціальних потреб

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (1)

ID Назва Рік
13447 Current Trends in the Development of Inclusive Education in Ukraine

Фахові видання, що затверджені МОН (4)

ID Назва Рік
47510 Специфіка організації дистанційного навчання учнів із особливими освітніми потребами в умовах сучасних викликів української освіти
3030 Множинний інтелект: від теорії до практики.
3033 Школа і сім`я: точки дотику.
3031 Волонтерство та громадсько-активні школи.

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (5)

ID Назва Рік
19740 Формування емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку через впровадження технології «Лялька як персона» в інклюзивному середовищі
14402 «Индекс инклюзии» как ресурс обеспечения стратегии развития инклюзивного учебного заведения
3047 Партнерські відносини «школа-сім`я»
3048 Діти з особливими освітніми потребами.
3049 Розвиток соціальних умінь у дітей.

Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проєкту Координатор проєкту Документ, що засвідчує Період реалізації
47 Учасник проекту Фонд відкритого суспільства (Лондон, Велика Британія) та Фонд Чарльза Стюарта Мотта (Сполучені штати Америки). «Створення інклюзивного безпечного середовища у навчальних закладах і громадах» document листопад 2015 -грудень 2016 року.

Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)

ID Назва статті Посилання Дата індексації
169 Ways to increase the inclusive competence of the special needs support team https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/32852/ 2022

Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)

ID Назва організації Назва проєкту Період реалізації Координатор проєкту Роль учасника Документ, що засвідчує
437 Варшавська Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської Міжнародне стажування 01.11.2021-31.01.2022 Professor Ewa M.Kulesza Учасник програми Yuliia Naida_Confirmation_1.11.21-31.01.2022.pdf
606 Європейський центр Вергеланда, Норвегія Міжнародне стажування 18-22.06.2023 Anna Perona-Fjeldstad Учасник програми Найда Ю.М._лист підтвердження.doc.pdf

Заявки на колективні гранти (5)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
88 «Якість інклюзивної освіти та її експертна підтримка: зміна української парадигми у напрямі ЄС» Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне Коллективний - 2018
198 Модуль Жана Моне «Європейська парадигма інклюзивної освіти в контексті українських освітніх реформ» Європейська комісія, програма ім. Жана Моне Коллективний - 2019
370 European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine Програма імені Жана Моне Коллективний - 2020
512 Preparing postgraduate professionals for quality ECI through successful family professional collaboration Еразмус+ Коллективний - 2020
582 European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine Програма імені Жана Моне Коллективний - 2021

Завершені наукові дослідження (3)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Посилання
22 «Корекційно-компенсаторна складова інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в соціальне середовище» Етап дослідження 12.2018 http://il.kubg.edu.ua/2013-10-29-15-01-27/naukova-tema-kafedry/2005-zvit-kafedry-pro-realizatsiiu-naukovoi-temy-kafedry-na-vchenii-radi-universytetu.html
48 Інституціалізація "універсального" асистента вчителя в Україні: дослідження умов реалізації Повноцінне дослідження 12.2020 https://cutt.ly/thV6bW8
130 Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України Повноцінне дослідження 04.2021 https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (11)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
1349 Дидактичний модуль - Найда сертифікат 1_01-15-2017_0017.pdf 01.12.2016
1408 Лідерський модуль - document 01.02.2017
1606 Фаховий модуль (стажування) - document 10.03.2017
3529 Інше Інший модуль document 15.11.2019
3781 ІКТ Інший модуль Наказ_серт_ЕНК_27_12_19-1.docx 28.12.2019
4910 інше Інший модуль document 13.11.2020
6080 інше Інший модуль document 01.12.2021
6081 інше Інший модуль document 28.09.2021
6596 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (за кордоном) Yuliia Naida.pdf 23.08.2022
6972 інше Інший модуль document 13.07.2022
7213 ІКТ(енк) Інший модуль nakaz_335_30.06.2022.pdf 30.06.2022

Керівництво науковим гуртком (2)

ID Назва наукового гуртка Період роботи гуртка Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації
23 Інклюзивний клуб Упродовж 2016 року (1-2 рази на місяць) 20 Не зазначено 17.03.2016
107 Інклюзивний клуб упродовж 2017 року (1 раз на рік) 5 Не зазначено 17.01.2017

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (7)

ID Назва Рік
30331 Нова українська школа:порадник для вчителя. Навчально-методичний посібник
29867 Середовище, що належить дітям: порадник для педагогів закладів дошкільної освіти
29844 Нова українська школа: порадник для вчителів. Навчально-методичний посібник
9821 Асистент учителя в інклюзивному класі
5617 Стандарти громадсько-активної школи: соціальна інклюзія
5588 Індекс інклюзії: професійно-технічний навчальний заклад
5625 Інклюзивна школа: особливості організації та управління

Навчальні та методичні матеріали (14)

ID Назва Рік
29858 Інклюзивне навчання: інформаційний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти
34093 Нова українська школа: порадник для вчителя
30331 Нова українська школа:порадник для вчителя. Навчально-методичний посібник
26219 Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти керівництво для тренерів
25840 Особливості організації освітнього середовища: середовище, що належить дітям
10437 Асистент учителя в інклюзивному класі
5617 Стандарти громадсько-активної школи: соціальна інклюзія
5589 Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад
5618 Інвалідність та суспільство
5622 Диференційоване викладання в інклюзивному класі
5626 Основи інклюзивної освіти
5588 Індекс інклюзії: професійно-технічний навчальний заклад
5624 Консультативна політика
3077 «Забезпечення інклюзивного підходу через викладання громадянської освіти»

Сертифіковані ЕНК (2)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
656 Менеджмент спеціальної та інклюзивної освіти (5 курс, КО, денна) Інститут людини Магістр Денна 2019 902 28.12.2019
1258 Педагогіка (2 курс, УМЛ, денна) Факультет педагогічної освіти Бакалавр Денна 2022 335 30.06.2022 23/24 н.р.; 22/23 н.р.

Використання ЕНК (22)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
5311 Інститут людини Менеджмент спеціальної та інклюзивної освіти (5 курс, КО, денна) Магістр Денна 10 4 10 27.12.2019
5505 Інститут людини Порівняльна спеціальна педагогіка (5 курс, КО, денна) Магістр Денна 10 4 не враховується 27.12.2019
6355 Інститут людини Інклюзивна освіта (4 курс, ФВ, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 10.12.2020
6356 Інститут людини Інклюзивна освіта (4 курс, ФВ, заочна) Бакалавр Заочна 7 не враховується не враховується 10.12.2020
6359 Інститут людини Інклюзивна освіта (4 курс, ФУ, денна) Бакалавр Денна 8 не враховується не враховується 10.12.2020
7682 Інститут людини Практика (3 курс, КО, денна) Бакалавр Денна 9 не враховується не враховується 10.12.2020
8281 Інститут людини Менеджмент спеціальної та інклюзивної освіти (5 курс, КО, денна) Магістр Денна 10 5 не враховується 10.12.2020
8438 Інститут людини Інклюзивна освіта (4 курс, ФІН, заочна) Бакалавр Заочна 7 не враховується не враховується 31.12.2020
8439 Інститут людини Інклюзивна освіта (4 курс, ФУ, заочна) Бакалавр Заочна 7 не враховується не враховується 31.12.2020
8499 Інститут людини Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) Бакалавр Денна 6 не враховується не враховується 31.12.2020
8610 Інститут людини Порівняльна спеціальна педагогіка (5 курс, КО, денна) Магістр Денна 8 не враховується не враховується 31.12.2020
9717 Інститут людини Інклюзивна освіта (4 курс, ФВ, денна) Бакалавр Денна 9 не враховується не враховується 30.11.2021
9901 Інститут людини Курсова робота (на вибір з фахових дисциплін) (3 курс, КО, денна) Бакалавр Денна 8 не враховується не враховується 30.11.2021
11124 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ІО (4 курс, КО, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 30.11.2021
11382 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 30.11.2021
11826 Інститут людини Інклюзивна освіта (4 курс, ФУ, денна) Бакалавр Денна 8 не враховується не враховується 31.12.2021
11828 Інститут людини Інклюзивна освіта (4 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Денна 8 не враховується не враховується 31.12.2021
11988 Інститут людини Навчальна практика (ЗЗСО з інклюзивною формою навчання) (1-4 курс, КО, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 31.12.2021
12373 Факультет педагогічної освіти Педагогіка (2 курс, ФУ, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується 10 31.12.2022
12456 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Технології інклюзивного навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (3-4 курс, КО, денна) Бакалавр Денна 10 5 не враховується 31.12.2022
13186 Факультет педагогічної освіти Педагогіка (2 курс, ФУ, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується 5 31.12.2023
13263 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Технології інклюзивного навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (3-4 курс, ЛОГ, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 31.12.2023

Рейтинг викладачів серед студентів (8)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
658 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,90 30.12.2016
1305 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,86 12.01.2017
2138 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,89 27.12.2018
2720 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,69 28.12.2019
3917 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,65 28.12.2020
4367 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,71 28.12.2021
5772 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,80 30.12.2022
6646 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,65 30.12.2023