Додаткові відомості
Освіта вища.
Київський державний педагогічний інститут імені О.Горького (зараз - НПУ імені М.П. Драгоманова): 1981-1986-ті рр. (диплом з відзнакою).
Кваліфікація: викладач-дослідник з педагогіки та психології.
Автор 170 наукових, науково-популярних і навчально-методичних праць (станом на 01.09.2023)
Відзнаки:
Всього - 7 грамот, з них --Почесна грамота Верховної Ради України з нагородним знаком (2004), Почесна грамота МОН України (2006)
_____________
Відмінник освіти України (2001)
Нагородний Знак "Петро Могила" (2007)
Подяка Президента України (2009)
Заслужений працівник освіти України (2017)
Кандидат психологічних наук (1995).
ДОКТОР ПСИХОЛОГІЧНИХ НАУК (2013)
Занесений у науково-педагогічний довідник "ОСВІТА СУМЩИНИ В ІМЕНАХ" / Укладач Голубченко В.Ю. - Суми : Університетська книга, 2012. - 408 с. (С.290-291).
Розробник, співавтор, координатор Міжнародних наукових проєктів (Erasmus+: 2015, 2018, 2020).
Розробник, співавтор дослідницької теми для Fulbright Visiting Scholar Program (2019)
Занесений у довідково-енциклопедичне та біографічне видання ДЕРЖАВНІ НАГОРОДИ УКРАЇНИ. КАВАЛЕРИ ТА ЛАУРЕАТИ /Укладач Болгов В.В. - К. : Українська конфедерація журналістів, 2019. - 992 с. (С. 703).
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.03.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 373 | 9 | 8 | 0 | 2023.03.16 14:50:25 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 184 | 7 | 5 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
97 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 5.6 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Valeriy_Polishchuk |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43642 | Вікові кризи у життєвому шляху людини: базові концепти | |
42975 | Психологічна адаптація у системі розвивальної взаємодії «викладач – студент». | |
42976 | Психологія соціальної обмеженості (інформаційний зріз) | |
42944 | Педологія як методологічна основа вікового кризового розвитку (до 125-річчя з дня народження Л.С. Виготського) | |
40420 | Проблематика психологічної науки в актуальному соціальному вимірі | |
40265 | Психологія авторитаризму і професійна самодостатність вченого (інформаційний зріз) | |
33845 | Simptomatiies of Crisis Emotional Experiience of 23 Years | |
33304 | Психологія дистанційної освіти | |
29705 | Освіта і наука у системі соціального розвитку України | |
30115 | Crisis Behavioural Symptoms Set in Person’s Age Development | |
29719 | Designing the Professional Career in the Personality’s Life | |
30113 | Вікова періодизація та вікова класифікація |
Фахові видання, що затверджені МОН (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43642 | Вікові кризи у життєвому шляху людини: базові концепти | |
42975 | Психологічна адаптація у системі розвивальної взаємодії «викладач – студент». | |
42976 | Психологія соціальної обмеженості (інформаційний зріз) | |
42944 | Педологія як методологічна основа вікового кризового розвитку (до 125-річчя з дня народження Л.С. Виготського) | |
40265 | Психологія авторитаризму і професійна самодостатність вченого (інформаційний зріз) |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Посилання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
51 | Становлення особистості у пізнавальному ракурсі вікових нормативних криз (три і більше,Україна) | монографія | службова | 2018 |
364 | Педологія як методологічна основа вікового кризового розвитку (до 125-річчя з дня народження Л.С. Виготського) | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42944/ | 2022 |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
432 | Elderly people and global European safety | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Посилання |
---|---|---|---|---|
133 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (3)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2304 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
![]() |
25.04.2013 |
3141 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
![]() |
17.05.2019 |
6170 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | наказ № 856.pdf | 30.12.2021 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
38814 | Психологія сім’ї: підручник |
Сертифіковані ЕНК (1)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1162 | Теорія і практика сучасних психологічних досліджень (5 курс, ЕКП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Денна | 2021 | 856 | 30.12.2021 | 22/23 н.р. |
Використання ЕНК (9)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7025 | Інститут людини | Психологія управління (2 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Денна | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7206 | Інститут людини | Теорія і практика сучасних психологічних досліджень (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Денна | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7687 | Інститут людини | Практика (3 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
10301 | Інститут людини | Теорія і практика сучасних психологічних досліджень (5 курс, ЕКП, денна) | Магістр | Денна | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
10581 | Педагогічний інститут | Навчальна (психолого-педагогічна) практика (2 курс, ФВ) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10841 | Інститут людини | Психологія управління (2 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10920 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Педагогіка і психологія (1-2 курс, ТД, денна) | Бакалавр | Денна | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11018 | Інститут людини | Розвиток наукової галузі (1-2 курс, АСП, ПС) | Доктор філософії | Денна | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12448 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія і практика сучасних психологічних досліджень (5 курс, ЕКП, денна) | Магістр | Денна | 8 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2190 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 3,73 | 27.12.2018 |
3139 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 3,56 | 28.12.2019 |
3976 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,60 | 28.12.2020 |
4608 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,17 | 28.12.2021 |
5735 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 3,98 | 30.12.2022 |