Додаткові відомості

Освіта
Запорізький нацональний університет
2004
Магістр філології (англійська мова та література, іспанська мова та література)
Перелік місць роботи

2006-2013 - доцент  кафедри теорії та практики перекладу Запорізького національного університету

2006-2014 - заступник декана з наукової роботи

2008-2014 - голова Ради молодих вчених

2013-2015 - професор кафедри перекладу Запорізького національного університету 

2013-2015 - Вчений секретар спеціалізованої вченої ради К 17.051.02

З 09.2015 - завідувач кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Київського університету ім. Бориса Грінченка

Теми дисертацій (захищених)
Динаміка англомовної інноваційної логосфери комп'ютерного буття
Громадська активність
Експерт індивідуальних грантових проектів рамкової програми Європейської Комісії Горизонт 2020
Член спеціалізованої вченої ради Д 26.133.03 (10.01.01- українська література, 10.01.06 - теорія літератури)
Член спеціалізованої вченої ради К 17.051.02 (10.02.04 - германські мови, 10.02.15 - загальне мовознавство)
Головний редактор збірки наукових праць "Синопсис: Текст. Контекст. Медіа" (Erih Plus, Index Copernicus International, Категорія "Б")
Член редакційної колегії збірки наукових праць "Нова філологія" (Erih Plus, Категорія "Б")
Член редакційної колегії International Journal of Research in E-learning (Index Copernicus, Erih Plus)
Член редакційної колегії Open Educational E-environment of Modern University (Erih Plus, Категорія "Б")
Член редакційної колегії International Journal of Linguistics, Literature and Culture (Web of Science, ICI, Crossref)
Член редакційної колегії Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (Scopus)

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Індекси цитування в профілі в Google Академії за останні 5 років

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
192 8 6 2021.09.23 14:50:50 Перейти на сторінку link

Конференції (61)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
7008 14th International Conference on ICT, Society and Human Beings DIGITAL HYBRID LEARNING INDIVIDUAL QUALITY ASSESSMENT IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: STUDENT CASE STUD“DIGITAL HYBRID LEARNING INDIVIDUAL QUALITY ASSESSMENT IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: STUDENT CASE STUDY IN UKRAINE”Y IN UKRAINE IAISD, Нідерланди document.pdf
7007 15th International Conference on e-Learning 2021 E-SKILLS AND DIGITAL LITERACY FOR FOREIGN LANGUAGES EDUCATION: STUDENT CASE STUDY IN UKRAINE IAISD, Нідерланди document.pdf
7011 19th International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications (EISTA 2021), Florida, USA, 2021 Digital Meta-Skills Development for Interdisciplinary Competence in Foreign Languages Education Florida, USA document
7010 25th World Multiconference on Systemics, Cybernetics and Informatics (WMSCI 2021), Florida, USA, 2021 Linguistic Philosophy of Ceberspace Florida, USA document
7012 19th International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications (EISTA 2021), Florida, USA, 2021 Interoperable Digital Skills for Foreign Languages Education in the COVID-19 Paradigm Florida, USA document
7009 25th World Multiconference on Systemics, Cybernetics and Informatics (WMSCI 2021), Florida, USA, 2021 Keynote: Interdisciplinary Trends of Digital Education in the COVID-19 Paradigm: Global Event Horizon Florida, USA document
6987 2nd International Conference on Teaching and Education Management (ICTEM 2021) Interdisciplinarity of Foreign Languages Education Design and Management in COVID-19 (ET514) Wuhan, China document.pdf
6978 7th International Conference on Frontiers of Educational Technologies (ICFET 2021)th International Conference on Frontiers of Educational Technologies (ICFET 2021) Digital Comptencies and Soft Skills for Final Qualification Assessment: Case Study of Students of Foreign Languages Programs in India Bangkok, Tailand document.pdf
6844 EUROPEAN VALUES IN UKRAINIAN EDUCATION: CHALLENGES AND FRONTIERS Keynote: Values-based interdisciplinary skills development for Liberal Arts education Ukraine document.pdf
6751 Міжнародна наукова онлайн-конференція "Лінгвістика ХХІ століття: сучасний стан і перспективи розвитку", присвяченої 90-річному ювілею доктора філологічних наук, професора Станіслава Володимировича Семчинського Рекомендації до моделювання ІКТ тезаурусу (на основі інновацій європейських та східних мов) Kyiv, Ukraine document.pdf
6772 “Сучасна філологія: теорія та практика” ДІАГНОСТИКА ПОРІВНЯЛЬНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТА СХІДНИХ МОВ У РЕГІОНАХ УКРАЇНИ Київ, Національна Академія Служби безпеки України document.pdf
6745 The International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications Hieroglyphic Semiotics of Emoji Signs in Digital Communication Kryviy Rih, Ukriane document
6744 The International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications Keynote: Event Horizon of Language Studies in the Digital Age Kryviy Rih, Ukriane document
6685 GiLE4Youth International Conference Keynote: DIGITAL SKILLS FOR EMPLOYABILITY OF LINGUISTIC MAJORS Berlin, Germany document.pdf
6686 GiLE4Youth International Conference UNIVERSALITY, MULTIPURPOSE AND INTERDISCIPLINARITY OF FOREIGN LANGUAGES MAJOR SKILLSET: SURVEY STUDY Berlin, Germany document.pdf
6664 6th International Conference on Complexity, Future Information Systems and Risk (COMPLEXIS 2021) Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs Lisbon, Portugal document.pdf
6665 6th International Conference on Complexity, Future Information Systems and Risk (COMPLEXIS 2021) Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs Lisbon, Portugal document.pdf
6629 Keynote: Doctoral Workshop on Scientific Achievements of Modern Society Frontiers of Linguistic Research and Technology Національний університет: "Харківська Політехніка" document
6627 SOCIAL LINGUISTICS AND PARADIGM SHIFTS IN MODERN WORLD Індивідуальна оцінка якості цифрового навчання на програмах з європейських та східних мов в умовах Ковід-19 Kyiv, Ukraine document.pdf
6628 «ПИТАННЯ СХОДОЗНАВСТВА В УКРАЇНІ» Universality, multipurpose and interdisciplinarity of oriental and European languages education: survey study Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна document.pdf
6595 Seventeenth International Conference on Technology, Knowledge, and Society (University of Melbourne, Australia) Viral Digital Skills Development for Interdisciplinary Competence of Foreign Languages Students Melbourne University, Australia document
6577 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY Digital Distance and Blended Learning Quality Assessment In Oriental And European Languages University Programs: Regions Of Ukraine Survey Study Okayama University, Japan document.pdf
6574 VII Міжнародної наукової конференція "Наукові пошуки: актуальні дослідження, теорія і практика" INTEGRAL MODELS OF DIGITAL LEARNING FOR FOREIGN LANGUAGES PROGRAMS. Kyiv, Ukraine document.PDF
6561 2nd Internatioanl Conference "Oriental Studies. Actuality and prospects" ПАРАМЕТРИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЦИФРОВОГО НАВЧАННЯ НА ПРОГРАМАХ ЗІ СХІДНИХ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВ В УМОВАХ КОВІД-19 Kharkiv, Ukraine document
6537 Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 Covid-19 Context for Meta Assessment of Digital Learning on European and Oriental Languages Programs Florida, USA document
6535 Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 Keynote report: Interdisciplinarity and Universality of Foreign Languages Education Florida, USA document
6536 Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 Interdisciplinary Skills Development Through Final Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs Florida, USA document
6524 8th International Conference ICEduTech 2021 ICT TOOLS FOR FINAL QUALIFICATION ASSESSMENT SURVEY STUDY FOR EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS IAISD, Нідерланди document.pdf
6525 19th International Conference eSociety 2021 STUDENT SATISFACTION WITH DIGITAL HYBRID LEARNING IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: SURVEY STUDY OF REGIONAL UNIVERSITIES OF UKRAINE IAISD, Нідерланди document.pdf
6493 DEBATS SCIENTIFIQUES ET ORIENTATIONS PROSPECTIVES DU DEVELOPPEMENT SCIENTIFIQUE STRUCTURAL ORGANIZATION OF BREAKING NEWS TEXTS IN CONTEMPORARY FRENCH MEDIA DISCOURSE Paris, République Française document.pdf
6498 DEBATS SCIENTIFIQUES ET ORIENTATIONS PROSPECTIVES DU DEVELOPPEMENT SCIENTIFIQUE Semantic innovations in conceptual field "Espace" Paris, République Française document.pdf
6534 Міжнародна науково-практична конференція "Таврійські філологічні наукові читання" DIGITAL HYBRID LEARNING FOR ORIENTAL AND EUROPEAN LANGUAGES PROGRAMS: QUALITTY ASSESSMENT IN REGIONAL UNIVERITIES OF UKRAINE Kyiv, Ukraine document
6407 Цифрові інструменти GOOGLE для органзації ефективного зворотнього зв'язку між учасниками освітнього процесу під час дистанційного навчання - Kyiv, Ukraine document
6330 III-IV КОНГРЕС СХОДОЗНАВЦІВ до 150-ї річниці від дня народження Агатангела Кримського Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in oriental languages programs Kyiv, Ukraine document.pdf
6356 Міжнародна Болонська конференція: Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу - роль оцінювання якості викладання і навчання в процесі акредитації - Kyiv, Ukraine document
6242 Annual International Conference 'Virtual University' Keynote report: "COVID-19 Framework for Assesment ICT Tools and Competencies in Higher Education" Warsaw Politechnic University document.pdf
6209 ВІД СЛОВНИКА БОРИСА ГРІНЧЕНКА ДО СУЧАСНИХ ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ СИСТЕМ Пленарна доповідь: БАГАТОМОВНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ СЛОВНИК ІННОВАЦІЙ СУЧАСНИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВ У ПАРАДИГМІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛЕКСИКОГРАФІЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ (ELEXIS) Kyiv, Ukraine document
6138 Information Technology and Interaction (satellite) ICT Tools for Final Qualification Assessment Survey Study for European and Oriental Languages Programs Kyiv, Ukraine document.pdf
6137 VII International Conference IT&I: Information Technology and Interaction Keynote report: Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study Kyiv, Ukraine document.pdf
5940 Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін - Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ document
5657 Іноземна філологія у ХХІ столітті Пленарна доповідь: Виклики сучасної цифрової лінвістики та лексикографії Запоріжжя, Україна document
5623 Tendances scientifiques de la recherche fondamentale et appliquée l'ANALYSE DU CORPUS DES TEXTES «COVID-19» EN UTILISANT LE LOGICIEL «SKETCH ENGINE Strasbourg, République française document
5575 Теоретичні та прикладні аспекти електронного навчання ІКТ інструменти та практики підсумкової кваліфікаційної атестації у форматі локдауну Ковід-19 Катовіце, Польша document
5880 International webinar on How to publish paper in high quality Scopus Indexed Journals "Project results presentation tips for high profile publications" SRJP Research Forum, India document.pdf
5592 Innovation in Interdiciplinary Research Keynote report: Digital Frameworks for Linguistic Research (keynote speech) India document
5871 Concours de Jeunes Talents Scientifiques George Gamow Membre du Comite d'Organisation du Concours Харків, Україна document.pdf
5574 Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних систем Цифрові інструменти в сучасній лексикографії Київ document
3697 Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних Феноменологічний підхід до формування цифрового тезауруса комп'ютерної логосфери Київський університет імені Бориса Грінченка document
3416 Іноземна філологія у ХХІ столітті Cyber reality thesaurus modelling: phenomenology, methodology, tools Запорізький національний університет document
3415 Міжнародний круглий стіл "Італійська мова в Мережі, Мережі для італійської мови" Communication in Digital Age: premise, models,tools ХНУ ім. В.Н. Каразіна document.pdf
3423 International Terminology: Translation and Standardization Innovative cyber thesaurus modelling Tbilisi State University, Georgia document
3260 Міжнародний симпозіум: Італійсько-українські контрастивні студії Цифрові технології у сучасній лексикографічній практиці Київський університет імені Бориса Грінченка document
3261 Міжнародний семінар "Інтернаціоналізація та культура якості в університетах" за підтримки Амбасади Франції в Україні Представник кафедри романської філології Київ document
2857 Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних систем Лексикографічні моделі у глосарії інновативних термінів комп'ютерного буття Київ document
2856 Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning ICT, DL and Multicultural Competenes Thesaurus Modelling REcommendations Poland. Katowice document
1140 Theoretical and practical aspects of distance learning Teacher-student collaboration: challenges and opportunities University of Silesia, Poland document
1141 Thaeoretical and Practical Aspects of Distance Learning Collaboration in Research Activities: ICT Tools Assessment Czesin, Poland document
1139 Open Educational E-environment of modern university Open Verbal E-environment: Research Premises and ICT tools Kyiv, Ukraine document
1138 Distance Learning in Applied Informatics Communicqtion in Educqtion: ICT tools Assessment Slovakia document
1136 Information and Communication Technologies in Education E-environment through English vocabulary development Рожнов, Чехія document
1137 Open Educationa E-environment of the modern university Education E-environment through English vocabulary deve;opment Kyiv, Ukraine document

Монографії (одноосібні) (3)

ID Назва Рік
11791 Лінгвофілософські параметри англомовних інновацій в техносфері
11797 Феноменологічна неоанглістика: теоретико-методологічні засади
11803 Феноменологія кіберпростору: комунікація міфа крізь слово

Монографії (колективні) (6)

ID Назва Рік
36469 Цифрова тераформація: Онтологія кіберпростору, антропологія та гнозис
34182 ІКТ інструменти та практики підсумкової кваліфікаційної атестації в умовах карантинних обмежень COVID-19
34068 Особливості мотиваційного субстрату в романі «Фелікс Австрія» С. Андрухович: діалектичний матеріалізм психофізіологічного стану персонажа
32328 Моделі й цифрові інструменти діагностики динаміки инноваційної полілінгвальної логосфери комп’ютерного буття
18692 Collaboration in research activities: ICT tools assessment
18691 Teacher-student collaboration: challenges and opportunities

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (8)

ID Назва Рік
36451 Контекст Covid-19 для мета-оцінки цифрового навчання на програмах європейських та східних мов
36552 Оцінка якості дистанційного та змішаного навчання в університетах на програмах зі східних та європейських мов: дослідження регіонів України
36502 Розвиток міждисциплінарних навичок крізь призму підсумкового кваліфікаційного оцінювання: діагностика програм європейських та східних мов
35487 Цифрова компетенція в освіті у галузі е-врядування: результати опитування
37077 Инструменты ИКТ для итогового квалификационного оценивания для европейских и восточных языков
31670 Технология презентации поэзии в платформе Emoji-maker: педагогическая функция графического мимесиса
15832 Комунікація в освіті: оцінка ІСТ інструментів
18713 Рекомендовані додатки для створення презентацій та дидактичних відео. Результати дослідження

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (31)

ID Назва Рік
37072 Направлення та механізми глобальної інновації логосфера комп'ютерної мікроструктури динаміка (на основі європейських і орієнтальних мов)
36869 HATE EMOJI в лінгвокриміналістичних експертизах: проблеми декодифікації смислу
36969 Змістова асиметрія як механізм динаміки мікроструктури глобальної інноваційної логосфери комп’ютерного буття(на матеріалі європейських та східних мов)
36935 Лінгвістика та філософія кіберпростору
37023 Асоціаціативна концептуальна константа субконцептів е-простор і кібер-простор
36936 Міждисциплінарність та розвиток навичок у підсумковій кваліфікаційній атестації: дослідження для програм європейських та східних мов
36433 Діагностика порівняльної оцінки якості електронного навчання європейських та східних мов у регіонах України
36358 Інтегральні моделі цифрового навчання для програм з іноземних мов
35883 Феноменологічні принципи побудови глобальної інноваційної логосфери комп’ютерного буття (на матеріалі європейських та східних мов)
34607 Семантичні інновації у концептуальному полі «Espace»
34606 Структурна організація текстів надзвичайних новин в сучасному французькому дискурсі
34700 Цифрова комунікація та інформаційно-комунікативні інструменти для підсумкового кваліфікаційного оцінювання у програмах зі східних мов
34157 Дослідження ІКТ інструментів для кваліфікаційного оцінювання програм європейських і східних мов
34049 Цифровая компетентность в образовании в области е-управления: результаты опроса
33754 Мультилінгвальна формотворча асиметрія в динаміці мікроструктури інноваційної логосфери комп’ютерного буття
34281 Рекомендації до моделювання ІКТ тезаурусу (на основі інновацій Європейських та Східних мов)
33480 Розвиток цифрових навичок та ІКТ інструменти для підсумкової кваліфіційної атестації: дослідження результатів опитування студентів та викладачів програм з європейської та східної філології
35569 Онтологічні площі глобальної інноваційної логосфери комп'ютерного буття (на матеріалі європейських і східних мов)
34460 Вікторіанство у ХХІ столітті: модель, виклик, література
32476 Аналіз корпусу текстів "Covid-19" з використанням програмного забезпечення «Sketch engine»
31340 Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток
31331 Емпіричний метод у дослідженні полілатеральності emoji
25886 Методологічні засади дослідження динаміки інноваційної англомовної логосфери комп'ютерного буття
22970 Дослідження в галузі освіти: опитування
22956 MOOКи - теоретичні та практичні аспекти: порівняння окремих результатів досліджень: Польща, Росія, Україна та Австралія
22962 Документи з обговорень на тему більш адекватних та ефективних інструментів ІКТ. Категорія: Інструменти для створення дидактичних відео
24111 Підготовка менеджерів електронного навчання до управління ІТ інфраструктурою освітнього закладу
15765 Відкрите вербальне е-середовище: дослідницькі засади та ІКТ інструменти
18692 Collaboration in research activities: ICT tools assessment
18691 Teacher-student collaboration: challenges and opportunities
22609 The Roadmap of Collaboration Skills from Programmed Teaching to E-learning

Фахові видання, що затверджені МОН (15)

ID Назва Рік
37072 Направлення та механізми глобальної інновації логосфера комп'ютерної мікроструктури динаміка (на основі європейських і орієнтальних мов)
36869 HATE EMOJI в лінгвокриміналістичних експертизах: проблеми декодифікації смислу
36969 Змістова асиметрія як механізм динаміки мікроструктури глобальної інноваційної логосфери комп’ютерного буття(на матеріалі європейських та східних мов)
35883 Феноменологічні принципи побудови глобальної інноваційної логосфери комп’ютерного буття (на матеріалі європейських та східних мов)
36875 Дослідження функціонально-лінгвістичних аспектів заголовків текстів новин у сучасному французькому медіадискурсі
34700 Цифрова комунікація та інформаційно-комунікативні інструменти для підсумкового кваліфікаційного оцінювання у програмах зі східних мов
33754 Мультилінгвальна формотворча асиметрія в динаміці мікроструктури інноваційної логосфери комп’ютерного буття
33480 Розвиток цифрових навичок та ІКТ інструменти для підсумкової кваліфіційної атестації: дослідження результатів опитування студентів та викладачів програм з європейської та східної філології
35569 Онтологічні площі глобальної інноваційної логосфери комп'ютерного буття (на матеріалі європейських і східних мов)
34460 Вікторіанство у ХХІ столітті: модель, виклик, література
31340 Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток
31331 Емпіричний метод у дослідженні полілатеральності emoji
31332 Корпусне дослідження текстів рубрики «надзвичайні новини» у французькій, англійській та українській мовах
25886 Методологічні засади дослідження динаміки інноваційної англомовної логосфери комп'ютерного буття
25885 Категорія слова в сучасних теоріях інформації

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (7)

ID Назва Рік
36403 Універсальність, багатоцільовість та міждисциплінарність навичок на програмах з іноземних мов: результати опитування
34157 Дослідження ІКТ інструментів для кваліфікаційного оцінювання програм європейських і східних мов
34527 Цифрова комунікація та інформаційно-комунікативні інструменти для підсумкового кваліфікаційного оцінювання з програм східних мов
32476 Аналіз корпусу текстів "Covid-19" з використанням програмного забезпечення «Sketch engine»
22954 Студентський жаргон в інтернет-комунікації іспаномовних країн
15832 Комунікація в освіті: оцінка ІСТ інструментів
18713 Рекомендовані додатки для створення презентацій та дидактичних відео. Результати дослідження

Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проєкту Координатор проєкту Документ, що засвідчує Період реалізації
113 Координатор Горизонт 2020 Європейська лексикографічна структура ELEXIS

Інститут Йозефа Стефана (Словенія)

Сайт проекту: https://elex.is/">https://elex.is/



Сторінка Асоціойваних установ проекту: https://elex.is/observers/">https://elex.is/observers/

наказ № 848.pdf 21.02.2019-25.05.2022

Індекс цитування у НМБ Scopus (1)

ID Кафедра Scopus ID К-сть публікацій Індекс цитування Посилання на Scopus
139 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 57218565160 6 1 https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57218565160&eid=2-s2.0-85089589709

Індекс цитування у НМБ Web of Science (1)

ID Кафедра Researcher ID К-сть публікацій Індекс цитування Посилання
22 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства C-2077-2016 2 1 https://publons.com/researcher/1499008/rusudan-makhachashvili/

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра Research Gate Score Total Research Interest Рік Посилання
37 Інститут філології Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 2.67 54.2 2020 https://www.researchgate.net/profile/Rusudan_Makhachashvili

Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (2)

ID Підрозділ Назва видання Тип відповідальності Роль у виданні Випуск Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності Рік
4 Інститут філології Синопсис: текст, контекст, медіа Зміст Головний редактор Том 27 № 1 Дотримано 2021
23 Інститут філології Синопсис: текст, контекст, медіа Зміст Головний редактор Том 27, випуск 2 Дотримано 2021

Реєстр наукових публікацій (5)

ID Назва статті Тип видання Посилання Рік випуску
35 E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management наукове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24111/ 2018
157 Корпусне дослідження текстів рубрики «надзвичайні новини» у французькій, англійській та українській мовах фахове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31332/ 2020
158 Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток фахове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31340/ 2020
159 Емпіричний метод у дослідженні полілатеральності emoji фахове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31331/ 2020
226 Вікторіанство у ХХІ столітті: модель, виклик, література фахове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34460/ 2021

Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)

ID Назва організації Назва проєкту Період реалізації Координатор проєкту Роль учасника Документ, що засвідчує
35 Європейська комісія Експерт програми Горизонт 2020 01.09.2018-31.12.2020 р.

Махачашвілі Русудан Кирилевна

Координатор проекту document
219 Талінський політехнічний університет Наукове стажування 10-12.03.2020 Інгрід Папель Учасник програми DOC002-e-governance.pdf

Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (2)

ID Назва програми Номер проєкту Організація грант-холдер Назва проєкту Період реалізації Роль учасника Додано
4 Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) PIRSES-GA-2013-612536 Європейська Комісія Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК 1 грудня 2013 – 1 грудня 2016 р Учасник проекту
87 МЗС Естонії УС-282/20 Таллінський технологічний університет (Естонія) Консультування українських університетів щодо розробки навчальних планів магістерської роботи в електронному уряді 01.09.2019-01.03.2021 Учасник проєкту

Заявки на колективні гранти (7)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
14 Мовні студії у формуванні європейської ідентичності МОН України - - 2017
18 Розуміючи Європу, поступ європейського громадського і культурного простору Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне - - 2017
99 Розуміючи Європу, поступ європейського громадського і культурного простору Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне Коллективний - 2018
147 Academic Cooperation Project "Terminology Research for IATE European Parlament, Terminology Coordination Unit Коллективний - 2018
148 Наукове дослідження Elexis (European Lexicographic Infrastructure), European Comission Індивідуальний - 2018
149 Грантування розробки та викладання курсу "Діалектологія італійської мови в контрастивному аспекті" Посольство Італії в Україні Коллективний - 2018
367 Minority Languages Legal Protection: European Traditions (MILAGRO) Програма імені Жана Моне Коллективний - 2020

Словники, енциклопедії (1)

ID Назва Рік
32477 Кібермова: багатомовний електронний лексикографічний проект

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (9)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
1085 Фаховий модуль (стажування) - document 03.04.2014
1334 Модуль з ІКТ - 2015_Співробітники Університету Грінченка, які отримали міжнародний сертифікат Microsoft.docx 30.11.2015
1399 Лідерський модуль - document 01.02.2017
1916 Інше - document 06.12.2017
2015 Інше - document 05.11.2017
2016 Інше - document 29.05.2017
2017 Інше - document 23.03.2017
4594 інше Інший модуль document 30.11.2020
4959 інше Інший модуль document 03.03.2021

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (5)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
182 Міжнародний вебінар учасників науково-дослідного проекту IRNet Міжнародний вебінар 7 країн світу (Україна, Польща, Австралія, Португалія, Словаччина, Туреччина, Нідерланди) 26.02.2016 10
185 Зустріч викладачів та студентів Київського університету імені Бориса Грінченка з представинками закордонних закладів освіти Творчі зустрічі, відкриті лекції Інститут філології м.Київ, вул. Тимошенка, 13-Б 01.09.2016 10
188 Студентські переклади, творчі майстерні Презентація перекладів Інститут філології м.Київ, вул. Тимошенка, 13-Б 01.06.2016 10
192 Міжнародний науково-дослідний проект IRNet Експерт Україна, ЄС 01.01.2016 20
193 Відкриті лекції, курси лекцій, семінари під час закордонних стажувань Відкриті лекції, семінари Закордонні ВНЗ 01.09.2016 10

Керівництво науковим гуртком (2)

ID Назва наукового гуртка Період роботи гуртка Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації
32 Наукова школа з феноменології, онтології та трансформативної динаміки сучасних логосфер Упродовж 2016 року (1-2 рази на місяць) 16 Не зазначено 16.09.2016
143 Онтологія, феноменологія та трансформативна динаміка мовних країн світу упродовж 2017 року (1 раз на місяць) 20 Не зазначено 11.05.2017

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)

ID Назва Рік
23743 Київський Університет Бориса Грінченко — фундатор у перекладі парагвайської літератури українською мовою.

Навчальні та методичні матеріали (1)

ID Назва Рік
11808 Риторика та наративні стратегії: лекційні матеріали

Використання ЕНК (5)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
7145 Інститут філології Сучасні аспекти лінгвістики: Інноваційні процеси в мові ІКТ (5 курс, ФІН, денна) Магістр Денна 9 не враховується не враховується 10.12.2020
7147 Інститут філології Сучасні аспекти лінгвістики: Сучасні теорії мовної комунікації (5 курс, ФІН, денна) Магістр Денна 10 не враховується не враховується 10.12.2020
7306 Інститут філології Філософія мови і освіти: Філософія мови (5 курс, ФА, заочна) Магістр Заочна 7 не враховується не враховується 10.12.2020
8276 Інститут філології Філософія мови і освіти: Філософія мови (5 курс, ФІН, денна) Магістр Денна 8 не враховується не враховується 10.12.2020
8279 Інститут філології Філософія мови і освіти: Філософія мови (5 курс, ФА, денна) Магістр Заочна 7 не враховується не враховується 10.12.2020

Рейтинг викладачів серед студентів (5)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
117 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4.6 20.05.2016
1265 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4,34 12.01.2017
2106 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4,46 27.12.2018
2539 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4,59 28.12.2019
3877 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4,21 28.12.2020

Заходи мистецького спрямування (1)

ID Назва заходу Вид участі / підготовки Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
262 Літературна майстерня: Студентський переклад з іспанської мови - Скайп-конференція з університетом м.Асунсьйон, Парагвай особиста участь Київський університет імені Бориса Грінченка - 11.05.2017

Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)

ID ПІБ студента Курс (період навчання) Назва дисципліни / спеціальності тур Рік
90 Мітропольська Олена Михайлівна IV Переклад I 2019
126 Кононенко Катерина Ігорівна V Прикладна лінгвістика I 2020