Додаткові відомості
Освіта
1978 року закінчила Івано-Франківський державний педагогічний інститут імені Василя Стефаника за спеціальністю "Історія"; вчитель історії та суспільствознавства. Перелік місць роботи
Стаж педагогічної діяльності на посаді вчителя історії та суспільствознавства, заступника директора з виховної роботи – 14 років (Ясінянська середня школа № 2, смт. Ясіня Рахівського району Закарпатської області).З 1992 р. по 2001 р. працювала на посаді доцента кафедри педагогіки Прикарпатського університету імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ.
2001-2003 рр. працювала завідувачем лабораторії сільської школи Інституту педагогіки АПН України. Із грудня 2003 р. до грудня 2006 р. - навчалася в докторантурі Інституту педагогіки НАПН України.
З 2004 р. і по теперішній час працює в Київському університеті імені Бориса Грінченка. За цей час працювала на посадах: завідувача кафедри теорії та методики дошкільної освіти; педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання (2007-2011); завідувача кафедри педагогіки (2011 - 2014); завідувача кафедри педагогіки та психології (2014-2022); з вересня 2022 року - професор кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти.
Теми дисертацій (захищених)
У 1992 р. захистила кандидатську дисертацію в Українському науково-дослідному інституті педагогіки на тему: «Розвиток творчої активності старшокласників у сфері функціонування громадської думки», за спеціальністю 13.00.01 - теорія та історія педагогіки.2014 року в спеціалізованій вченій раді Інституту педагогіки НАПН України захистила докторську дисертацію на тему: "Соціально-педагогічні засади розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. XX ст. )", за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.
Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 2 | 1 | 2024.11.18 06:02:55 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
151 | Кафедра педагогіки та психології | Q-9585-2016 | 4 | 1 | 2021 | https://publons.com/researcher/2188042/hanna-ivaniuk/ |
285 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Q-9585-2016 | 5 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1627471 |
440 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Q-9585-2016 | 7 | 2 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1627471 |
652 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Q-9585-2016 | 7 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1627471 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 291 | 8 | 5 | 2024.11.20 10:03:08 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 179 | 7 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
117 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 66.4 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Hanna_Ivaniuk |
Конференції (62)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10839 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖЖЯ" | ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ГОТОВНОСТІ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | ||
10476 | ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ "Історія та філософія освіти в незалежній Україні: виміри історичної пам’яті (український і зарубіжний дискурси)" | Актуальні стратегії формування історичної пам'яті в умовах повоєнного відновлення України | Інститут педагогіки НАПН України | ||
10364 | ІХ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ІСТОРІЇ ОСВІТИ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ «Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики» | Біографічні наративи як освітній ресурс формування національно-патріотичних цінностей майбутніх педагогів | ДНПБ імені В.О. Сухомлинського | ||
9199 | VІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ З ІСТОРІЇ ОСВІТИ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ «Педагогічна біографіка в освітньо-науковому просторі в умовах воєнної доби: нові виклики і завдання» | Освітній ресурс педагогічної біографіки у професійній підготовці вчителів | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | document.pdf | |
8929 | ВИДАТНИЙ СИН УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ (До 200-річчя від дня народження вчителя вчителів К. Д. Ушинського) | Антропологічний концепт К.Д. Ушинського в поступі сучасної педагогічної освіти | Національна академія педагогічних наук України | ||
8638 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: ФЕНОМЕН ІННОВАЦІЙНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | Психолого-педагогічний супровід особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів у міждисциплінарному науковому дискурсі | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8004 | VІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР З ІСТОРІЇ ОСВІТИ «Педагогічна біографіка та біографістика в сучасному науково-інформаційному просторі» | Педагогічна біографістика в дослідженнях з історії освіти | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
8020 | ІІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ «УКРАЇНО МОЯ ВИШИВАНА: ЕТНОКУЛЬТУРНИЙ ТА ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНСЬКОЇ ВИШИВАНКИ» | Українська вишиванка: код нації | ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. СТЕФАНИКА | ||
7962 | V Міжнародна науково-практична конференція «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ» | МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ НОВИХ ПРОФЕСІЙНИХ ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ | Переяслав | ||
7208 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю "НОВА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: СУСПІЛЬНІ ЗАПИТИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ" | Стратегії підготовки педагогів в умовах глобальних невизначених змін | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
6775 | VІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР З ІСТОРІЇ ОСВІТИ «Понятійно-термінологічний апарат історико- педагогічних досліджень: історія і сучасні підходи» у рамках Всеукраїнського фестивалю науки – 2021 (до 30-ї річниці Незалежності України) | Наукова інтерпретація понятійного апарату історико- педагогічних досліджень | ДНПБ України імені В.О. Сухомлинського | document.pdf | |
6355 | ІІІ Міжнародна онлайн-конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти" | ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ: УРОКИ ПАНДЕМІЇ COVID-19 | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
6354 | XV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція «ПСИХОЛІНГВІСТИКА В СУЧАСНОМУ СВІТІ - 2020» | Психолінгвістичний аналіз поняття “дитина”у мовній свідомості студентів педагогічних спеціальностей | Переяслав-Хмельницький | ||
5471 | Міжнародна науково-практична конференція"СУЧАСНІ СТРАТЕГІЇ ҐЕНДЕРНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ" | Підготовка педагога Нової української школи: ґендерний аспект | Тернопіль | ||
5373 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум "Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри" | Якість особистісно-професійної підготовки педагога як соціально-культурний феномен | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка | ||
5281 | Вебінар Annual Conference Webinar #3: Making a difference through partnerships | - | - | ||
5504 | VI Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін" | Антропологічна стратегія підготовки педагогів в Україні та ЄС: компаративні студії | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | ||
5254 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу" | Стратегії розвитку вищої освіти в Україні та країнах Європейського Союзу: компаративний аналіз | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5012 | Всеукраїнська наукова конференція - ХІІ Грінченківських читань "Борис Грінченко: людина на тлі епохи" | Постать Бориса Грінченка у спогадах його учнів | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4596 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | Антропологічний концепт педагогічної освіти: глобальний, європейський та національний виміри | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4456 | Міжнародна науково-практична конференція "Інформацйне забезпечення сфери освіти: до 20-річчя Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського" | Інформаційне середовище історико-педагогічних студій із проблем розвитку національної освіти України | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
4452 | І Міжнародна науково-практична конференція "Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи" | Технології особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів: ррадиції та інновації | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | ||
4433 | Науково-методологічний семінар з історії освіти "Регіональні виміри розвитку освітнього простору в Україні" | Питання регіоналістики в дослідженнях з історії освіти України | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
4400 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Велет українського слова" | Внесок Пантелеймона Куліша у підручникотворення | Інститут педагогіки НАПН України | ||
4290 | Міжнародна науково-практична конференція "Технології професійної підготовки фахівців у сучасному освітньому просторі" | Інновації у підготовці педагогів: виклики і тенденції | м. Чернівці | ||
4186 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Форми репрезентації джерел з історії освіти" | Джерельна база як складник наукових досліджень із педагогічної антропології | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
4178 | Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків" | Реалізація антропологічного підходу до підготовки педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4299 | V Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін" | Модернізація вищої освіти в Україні: виклики і стратегії | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | ||
4144 | V Міжнародна науково-практична конференція "Професійна мистецька освіта і художня культура : виклики ХХІ століття" | Культурно-історичний концепт особистісно-професійного зростання педагога | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3724 | Науково-практичний семінар з міжнародною участю "Особистісний потенціал сучасного викладача закладу вищої освіти як основа професійного становлення | Нова стратегія підготовки педагога: ціннісний вимір | Івано-Франківськ | ||
3477 | ІІ Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти» | Міждисциплінарні дослідження у галузі педагогічної освіти: антропологічна парадигма | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3349 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій" | Реалізація нової освітньої стратегії психолого-педагогічної підготовки фахівців в умовах реформування системи освіти в Україні | м. Івано-Франківськ | ||
3297 | Х Міжнародна науково-практична конференція та ХХV Всеукраїнські педагогічні читання "Творча спадщина Василя Сухомлинського у вітчизняному та міжнародному вимірах" | Новаторські ідеї Василя Сухомлинського в контексті розбудови нової української школи | Кропивницький - Павлиш | ||
3237 | Диференція у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології | Тенденції та перспективи реалізації диференційованого підходу в Новій українській школі | Інститут педагогки НАПН України | ||
3139 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Джерела та історіографія про трансформаційні процеси в освітньому просторі України (1991-2017)" | Джерела та історіографія дослідження розбудови системи освіти в Україні (1991-2017) | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
3116 | International scientific and practical seminar «CONTEMPORARY VIEW ON GIFTEDNESS AND TALENT DEVELOPMENT» | - | NATIONAL ACADEMY OF PEDAGOGICAL SCIENCES OF UKRAINE INSTITUTE OF GIFTED CHILD RADBOUD UNIVERSITY | ||
3059 | IV Міжнародна науково-практична конференція "Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття" | Модернізація змісту загальноосвітньої підготовки учнів: соціокультурний концепт | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
1976 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: євроінтеграційний вимір | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2004 | ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Психолінгвістика в сучасному світі - 2017" | Соціальна комунікація в сучасному міжкультурному просторі: стратегія професійної підготовки педагогів | ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" | ||
1975 | Якісна освіта в Україні: тенденції, проблеми, перспективи | Демократичні цінності нової стратегії підготовки педагогів в умовах євроінтеграції : сучасний дискурс | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | ||
1890 | Науково-методологічний семінар з історії освіти \ | Адаптація продуктивних ідей педагогів попередніх періодів до сучасного освітнього простору: методологічний дискурс | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
1889 | Педагогічна освіта на зламі століть: досвід минулого - погляд у майбутнє | Становлення і розвиток педагогічної освіти в Україні в історико-педагогічній ретроспективі ХХ століття | Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя | ||
1891 | Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи | Нова стратегія психолого-педагогічної підготовки майбутнього фахівця в умовах євроінтеграції | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2003 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи" | Теоретико-практичні засади функціонування освітнього середовища в сільській школі України : історико-педагогічна ретроспектива ХХ століття | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | ||
2183 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Роль освіти у сталому розвитку гірського регіону" | Аксіологічний концепт нової стратегії розвивального освітнього середовища гірського регіону | ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | ||
1652 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Розвиток освіти в добу Української революції (1917-1921)" | Нормативно-правове забезпечення становлення і функціонування нової школи в добу Української революції (1917-1921) | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
1645 | Перша Міжнародна науково-практична онлайн Інтернет-конференція "Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи" | Нова стратегія розвитку освітнього середовища вищого навчального закалду | м. Умань | ||
1583 | Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття | Етнокультурні тенденції у змісті шкільної освіти України (80-90-ті рр. ХХ століття) | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
1568 | Науково-методологічний семінар з історії освіти | Аналіз сучасного стану досліджень з історії освіти | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
1567 | Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього | Психопедагогіка: від витоків до освітніх практик | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | ||
1529 | International Scientific-Practical Conference Theoretical and applied researches in the field of pedagogy, psychology and social sciences: Conference Proceedings, December 28-29, 2016. | Соціокультурні чинники розвитку сільскої школи в Україні (1972-1984) | Kielce: Holy Cross University | ||
247 | Актуальні проблеми практичної психології | Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до проектування особистісно орієнтованого освітнього середовища | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка | ||
246 | Ідея університету у європейському і національному вимірах: традиції, сьогодення, перспективи | Реалізація культурно-освітніх ідей Бориса Дмитровича Грінченка в умовах функціонування багатопрофільного університету | Львівський національний університет імені Івана Франка | ||
243 | Українські педагоги про національно-патріотичне виховання | Ідеї національно-патріотичного виховання дітей та молоді в умовах трансформації суспільства | Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського | ||
244 | Conferinta internationala de Stiinte ale Educftiei | Researching technology in preparing primary school teacher | Universitate Stefan cel Mare Suceava | ||
248 | Актуальні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти і професійної підготовки педагогічних кадрів у контексті євроінтеграційних процесів | Підготовка фахівців із дошкільної освіти: навчання на дослідженнях | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | ||
245 | Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика | Життєствердність ідей С. Русової про розбудову нової школи в Україні | ДВНЗ 'Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника' | ||
249 | Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальні та національні виміри змін | Навчання на дослідницькій основі: відповідь на виклики часу | Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка | ||
250 | Малокомплектная школа: современные проблемы и пути модернизации | Розвиток варіативних моделей малокомплектних шкіл в Україні | Казахский национальный педагогический университет имени Абая | ||
251 | Джерельна та історіографічна основа сучасних історико-педагогічних досліджень | Підходи до відбору джерельної бази дослідження соціально-педагогічних засад розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. ХХ ст.) | Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (м. Хмельницький) | ||
252 | Карпати-Аппалачі: формування особистості в контексті сталого розвитку гірських регіонів | Особистісно орієнтований підхід до формування фахової компетентності вчителя | ДВНЗ 'Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника', м. Івано-Франківськ | ||
1859 | Друга Міжнародна науково-практична конференція "Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи" | Теоретико-практичні засади функціонування освітнього середовища в сільській школі України: історико-педагогічна ретроспектива ХХ століття | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Монографії (колективні) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
41032 | Підготовка вчителя в умовах глобальних невизначених змін: освітні запити та виклики | |
31449 | Training of a rural school teacher in the conditions of educational changes in the second half of the 20th | |
25502 | Новаторство в школах України у другій половині ХХ століття: соціально-педагогічний феномен |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46274 | Practices of psychological and pedagogical support of future teachers’ personal and professional development in the conditions of distance learning | |
40976 | Psychosemantics of the Concept of “Mental Health” in the Language Consciousness of Students of Pedagogical Specialties | |
41756 | The use of digital tools in interdisciplinary projects of students’ personal and professional self-development | |
37957 | Соціокультурні домінанти розвитку ціннісних інтенцій студентів: контекст цивілізаційних викликів | |
34121 | Self-Development as a Factor in the Professional Growth of Future Teachers | |
32413 | Тренінг «Проєктування мультимедійного середовища закладів загальної середньої та дошкільної освіти» як засіб формування цифрових навичок майбутніх педагогів | |
33945 | Психосемантичний зміст поняття «педагог» у мовній свідомості студентів педагогічних спеціальностей |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (31)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46274 | Practices of psychological and pedagogical support of future teachers’ personal and professional development in the conditions of distance learning | |
41756 | The use of digital tools in interdisciplinary projects of students’ personal and professional self-development | |
43291 | Сучасна українська молодь у діалозі із Григорієм Сковородою: деякі результати польових досліджень | |
36737 | Педагогічні ідеї та практики функціонування розвивальних середовищ у народних дитячих садках і дитячих притулках на теренах України (1899–1910) | |
38094 | Психологічні особливості субʼєктивних семантичних полів майбутніх педагогів з різним типом професійної спрямованості | |
37957 | Соціокультурні домінанти розвитку ціннісних інтенцій студентів: контекст цивілізаційних викликів | |
31697 | Актуальність педагогічних практик Тимофія Лубенця про розвивальне середовище для дітей у контексті розбудови Нової української школи | |
31576 | Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик | |
36607 | Mодифікація розвивальних середовищ майданів, захистків та осередків для дітей на теренах України (1917-1919) | |
31748 | Етапи підготовки вчителя початкової школи в Канаді (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) | |
33945 | Психосемантичний зміст поняття «педагог» у мовній свідомості студентів педагогічних спеціальностей | |
27806 | Актуальні ідеї Марії Монтессорі щодо розвитку особистості дитини дошкільного віку | |
28061 | Пріоритетні напрями модернізації сільської школи України в умовах становлення ринкових відносин (1991–1999) | |
24179 | Ідеї діяльнісного підходу Ф. Фребеля в українському дошкіллі: від минулого до сьогодення | |
24178 | Змістово-технологічне забезпечення формування cоціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку | |
24359 | Новаторські ідеї Василя Сухомлинського в контексті розбудови Нової української школи | |
23190 | Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір | |
23000 | Нова стратегія професійно-педагогічної освіти:Європейський вимір | |
22106 | Підготовка вчителя початкової школи до діалогічного навчання в контексті розбудови нової української школи | |
14452 | Підготовка майбутніх вихователів до проектування розвивального середовища засобами Smart-технологій | |
18046 | Адаптація ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у педагогічній думці та практиці радянської доби (1919-1928) | |
15842 | Підготовка майбутніх вихователів до проектування розвивального середовища засобами SMART-технологій | |
18047 | Педагогічні ситуації як засіб патріотичного виховання учнів початкової школи | |
9774 | Діяльнісний підхід до навчання й виховання дітей дошкільного віку в історико-педагогічному контексті xx століття | |
9656 | Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти | |
9770 | Шляхи адаптації сільської школи до соціальних трансформацій українського села (1924-1929 рр.) | |
5652 | Ідеї новаторської педагогіки в теоретико-практичній спадщині Івана Гуровича Ткаченка | |
2627 | Развитие сельской школы Украины в условиях либерализации общественной жизни (1958 - 1964) | |
2763 | Actualization of personal-centered pedagogy of Vasyl Sukhomlynskyi in the context of development of village school in Ukraine | |
2764 | The trends of village school development in Ukraine (1973 - 1991) | |
2762 | Идеи новаторской педагогики в деятельности сельской школы Украины (60-е - 90-е гг. ХХ ст.) |
Фахові видання, що затверджені МОН (39)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48939 | Підготовка вихователів ЗДО до здійснення психолого-педагогічного супроводу обдарованої дитини | |
48804 | Ціннісні домінанти психолого-педагогічного супроводу особистісного та професійного розвитку майбутніх педагогів | |
45423 | Змістово-технологічне забезпечення психолого-педагогічного супроводу особистісного та професійного розвитку майбутніх педагогів | |
45300 | Психолого-педагогічний супровід особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів в умовах освітніх змін | |
40976 | Psychosemantics of the Concept of “Mental Health” in the Language Consciousness of Students of Pedagogical Specialties | |
43291 | Сучасна українська молодь у діалозі із Григорієм Сковородою: деякі результати польових досліджень | |
40428 | Genesis of art and industrial schools in Galicia (end of 19th century - 1918): historical and pedagogical aspects | |
36737 | Педагогічні ідеї та практики функціонування розвивальних середовищ у народних дитячих садках і дитячих притулках на теренах України (1899–1910) | |
38094 | Психологічні особливості субʼєктивних семантичних полів майбутніх педагогів з різним типом професійної спрямованості | |
32413 | Тренінг «Проєктування мультимедійного середовища закладів загальної середньої та дошкільної освіти» як засіб формування цифрових навичок майбутніх педагогів | |
31697 | Актуальність педагогічних практик Тимофія Лубенця про розвивальне середовище для дітей у контексті розбудови Нової української школи | |
31576 | Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик | |
31748 | Етапи підготовки вчителя початкової школи в Канаді (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) | |
28061 | Пріоритетні напрями модернізації сільської школи України в умовах становлення ринкових відносин (1991–1999) | |
24251 | Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів | |
24359 | Новаторські ідеї Василя Сухомлинського в контексті розбудови Нової української школи | |
23190 | Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір | |
23000 | Нова стратегія професійно-педагогічної освіти:Європейський вимір | |
22106 | Підготовка вчителя початкової школи до діалогічного навчання в контексті розбудови нової української школи | |
14898 | Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні | |
15743 | Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи | |
9788 | Iсторико-педагогічні студії розвитку сільської школи в україні: соціокультурний концепт | |
9789 | Mоделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти | |
9774 | Діяльнісний підхід до навчання й виховання дітей дошкільного віку в історико-педагогічному контексті xx століття | |
9785 | Організаційні аспекти підготовки вчителя сільської школи в контексті становлення системи освіти україни | |
9655 | Підготовка учнів сільських шкіл України до праці та технічної творчості в умовах реформування радянської системи освіти (50–60-ті рр. ХХ століття) | |
9656 | Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти | |
9769 | Розвиток шкільної мережі в сільській місцевості (1972-1991 рр.) | |
9691 | Тенденції розвитку сільської школи України (1972–1984 рр.) | |
5652 | Ідеї новаторської педагогіки в теоретико-практичній спадщині Івана Гуровича Ткаченка | |
2765 | Підходи до відбору джерельної бази дослідження соціально-педагогічних засад розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. ХХ ст.) | |
2752 | Нормативне забезпечення розвитку дошкільної освіти в Україні (друго половина ХХ - початок ХХІ століття) | |
1947 | Соціально-педагогічні виклики другої половини ХХ століття до підготовки педагогів для роботи в сільській школі | |
1958 | Проблема формування дослідної культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти | |
1946 | Соціально-педагогічні умови проектування профільних шкіл у сільській місцевості | |
1949 | Гуманістичні ідеї та осмислення особливостей розвитку сільської школи в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського | |
1941 | Освітні ідеали людини на зламі епох | |
1960 | Особистісно зорієнтована модель підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти | |
1943 | Модель учителя у теоретико-практичній спадщині В.О. Сухомлинського |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
23 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-31.05.2017 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
80 | Self-Development as a Factor in the Professional Growth of Future Teachers | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34121/ | 2021 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
252 | Mодифікація розвивальних середовищ майданів, захистків та осередків для дітей на теренах України (1917-1919) | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36607/ | 2021 |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (2)
Заявки на колективні гранти (5)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
181 | Впровадження цінностей ЄС у процесі підготовки вчителів в Україні | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
467 | Розвиток громадсько-активної школи освітніх реформ | Konrad-Adenauer-Stiftung | Коллективний | - | 2020 |
526 | The effectiveness of teacher training in Ukraine in the context of EU values and educational practices (EFFECT) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
529 | Сучасні стратегії педагогічної освіти: відповіді на глобальні виклики | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 2021 |
665 | Критичне мислення в дії | Академія української преси | Коллективний | - | 2022 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
185 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
122 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 15.05.2023 |
Підвищення кваліфікації (17)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
292 | Лідерський модуль | Фаховий модуль (за кордоном) | 20.10.2016 | |
913 | Модуль з ІКТ | - | наказ № 741 - ЕНК.pdf | 14.11.2017 |
1324 | Дослідницький модуль | - | nmo-216.pdf | 04.03.2016 |
1595 | Інше | - | 01.03.2017 | |
2295 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 22.06.2018 | |
2499 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 05-06_18_sert_kurs.pdf | 04.09.2018 |
3102 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 322.pdf | 10.05.2019 |
3883 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_176_04.03.20.pdf | 04.03.2020 |
4109 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 12.05.2020 | |
4153 | Лідерський модуль | Інший модуль | 04.05.2020 | |
4646 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.12.2020 | |
5199 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
6392 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
7039 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7911 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 06.10.2023 | |
9554 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
10097 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (5)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
651 | Аукціон студентських наукових проектів | Науковий проект | Педагогічний інститут | 27.05.2016 | 2 |
1233 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 | 10 |
1257 | "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.10.2017 | 5 |
1263 | «Класно-урочна система навчання в контексті розбудови нової української школи» | Київський освітній форум | Київський університет імені Бориса Грінченка | 22.08.2017 | 5 |
1268 | «Ідеї Ф.Фребеля: від минулого до сьогодення» | Педагогічні читання для вихователів-методистів закладів дошкільної освіти Шевченківського району м. Києва | Національна бібліотека України для дітей | 14.11.2017 | 5 |
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
38 | Історико-педагогічні студії | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 17 | Не зазначено | 08.12.2016 |
89 | Історико-педагогічні студії | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 25 | Не зазначено | 14.11.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
8071 | Дидактичні ігри |
Сертифіковані ЕНК (17)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
88 | Основи педагогічних досліджень (2 курс) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2014 | 249 | 10.06.2014 | |
172 | Основи наукових досліджень (3 курс, ОМ) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
209 | Основи наукових досліджень (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 317 | 08.07.2015 | |
291 | Педагогіка (1 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 728 | 30.12.2016 | |
322 | Технологія психолого-педагогічних досліджень (5 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2017 | 392 | 12.06.2017 | |
340 | Технологія психолого-педагогічних досліджень (5 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2017 | 741 | 14.11.2017 | |
385 | Технологія психолого-педагогічних досліджень (5 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2018 | 549 | 04.09.2018 | |
386 | Технологія психолого-педагогічних досліджень (5 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2018 | 549 | 04.09.2018 | |
410 | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2018 | 843 | 22.12.2018 | - |
425 | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 322 | 10.05.2019 | |
550 | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
675 | Педагогіка (5 курс, ПМПО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2020 | 176 | 04.03.2020 | |
934 | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 | − |
993 | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1206 | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1801 | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (1 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
1833 | Коучинг обдарованої дитини (2 курс, ДО, спп, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
Використання ЕНК (30)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
154 | Педагогічний інститут | Основи наукових досліджень (3 курс, ОМ) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
157 | Педагогічний інститут | Основи педагогічних досліджень (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
362 | Педагогічний інститут | Основи наукових досліджень (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 1 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3817 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 8 | 25 | 28.12.2018 |
3993 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 25 | 28.12.2018 |
4002 | Педагогічний інститут | Технологія психолого-педагогічних досліджень (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 11 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
5450 | Педагогічний інститут | Педагогіка (5 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5452 | Педагогічний інститут | Педагогіка (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5789 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5792 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5794 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5796 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5936 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 10 | 27.12.2019 |
7227 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7228 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8160 | Педагогічний інститут | Педагогіка (5 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8298 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8923 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
8926 | Педагогічний інститут | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
12000 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (2-4 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12216 | Факультет педагогічної освіти | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12219 | Факультет педагогічної освіти | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12244 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12297 | Факультет педагогічної освіти | Дидактика початкової школи (скорочений термін навчання) (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2022 |
12924 | Факультет педагогічної освіти | Дидактика початкової школи (2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13002 | Факультет педагогічної освіти | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13003 | Факультет педагогічної освіти | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13108 | Факультет педагогічної освіти | Дидактика початкової школи (скорочений термін навчання) (1 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2023 |
13289 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13293 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
617 | Кафедра педагогіки та психології | 4,81 | 30.12.2016 |
1125 | Кафедра педагогіки та психології | 4,17 | 12.01.2017 |
1979 | Кафедра педагогіки та психології | 4,51 | 26.12.2018 |
2933 | Кафедра педагогіки та психології | 4,83 | 28.12.2019 |
3723 | Кафедра педагогіки та психології | 4,77 | 28.12.2020 |
4423 | Кафедра педагогіки та психології | 4,90 | 28.12.2021 |
5707 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,88 | 30.12.2022 |
6582 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,84 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
1 | Потапенко Єлизавета Петрівна | V | Педагогічні науки | I | 2017 |