Додаткові відомості

Освіта
1978 року закінчила Івано-Франківський державний педагогічний інститут імені Василя Стефаника за спеціальністю "Історія"; вчитель історії та суспільствознавства.
Перелік місць роботи
Стаж педагогічної діяльності на посаді вчителя історії та суспільствознавства, заступника директора з виховної роботи – 14 років (Ясінянська середня школа № 2, смт. Ясіня Рахівського району Закарпатської області).

З 1992 р. по 2001 р. працювала на посаді доцента кафедри педагогіки Прикарпатського університету імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ.

2001-2003 рр. працювала завідувачем лабораторії сільської школи Інституту педагогіки АПН України. Із грудня 2003 р. до грудня 2006 р. - навчалася в докторантурі Інституту педагогіки НАПН України.

З 2004 р. і по теперішній час працює в Київському університеті імені Бориса Грінченка. За цей час працювала на посадах: завідувача кафедри теорії та методики дошкільної освіти; педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання (2007-2011); завідувача кафедри педагогіки (2011 - 2014); з вересня 2014 року працює на посаді завідувача кафедри педагогіки і психології Педагогічного інституту.
Теми дисертацій (захищених)
У 1992 р. захистила кандидатську дисертацію в Українському науково-дослідному інституті педагогіки на тему: «Розвиток творчої активності старшокласників у сфері функціонування громадської думки», за спеціальністю 13.00.01 - теорія та історія педагогіки.

2014 року в спеціалізованій вченій раді Інституту педагогіки НАПН України захистила докторську дисертацію на тему: "Соціально-педагогічні засади розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. XX ст. )", за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки.
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідницька діяльність

Індекси цитування Google Академії

Бібліографічні посилання h-індекс i10-індекс Дата оновлення
47 4 0 2017.09.18 09:16:38 Перейти на сторінку link

Конференції (16)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
1652 Всеукраїнський науково-практичний семінар "Розвиток освіти в добу Української революції (1917-1921)" Нормативно-правове забезпечення становлення і функціонування нової школи в добу Української революції (1917-1921) Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського document
1645 Перша Міжнародна науково-практична онлайн Інтернет-конференція "Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи" Нова стратегія розвитку освітнього середовища вищого навчального закалду м. Умань document
1567 Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього Психопедагогіка: від витоків до освітніх практик Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова document
1568 Науково-методологічний семінар з історії освіти Аналіз сучасного стану досліджень з історії освіти Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського document
1583 Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття Етнокультурні тенденції у змісті шкільної освіти України (80-90-ті рр. ХХ століття) Київський університет імені Бориса Грінченка document
1529 International Scientific-Practical Conference Theoretical and applied researches in the field of pedagogy, psychology and social sciences: Conference Proceedings, December 28-29, 2016. Соціокультурні чинники розвитку сільскої школи в Україні (1972-1984) Kielce: Holy Cross University document
247 Актуальні проблеми практичної психології Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до проектування особистісно орієнтованого освітнього середовища Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка document
246 Ідея університету у європейському і національному вимірах: традиції, сьогодення, перспективи Реалізація культурно-освітніх ідей Бориса Дмитровича Грінченка в умовах функціонування багатопрофільного університету Львівський національний університет імені Івана Франка document
243 Українські педагоги про національно-патріотичне виховання Ідеї національно-патріотичного виховання дітей та молоді в умовах трансформації суспільства Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського document
244 Conferinta internationala de Stiinte ale Educftiei Researching technology in preparing primary school teacher Universitate Stefan cel Mare Suceava document
248 Актуальні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти і професійної підготовки педагогічних кадрів у контексті євроінтеграційних процесів Підготовка фахівців із дошкільної освіти: навчання на дослідженнях Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича document
245 Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика Життєствердність ідей С. Русової про розбудову нової школи в Україні ДВНЗ 'Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника' document
249 Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальні та національні виміри змін Навчання на дослідницькій основі: відповідь на виклики часу Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка document
250 Малокомплектная школа: современные проблемы и пути модернизации Розвиток варіативних моделей малокомплектних шкіл в Україні Казахский национальный педагогический университет имени Абая document
251 Джерельна та історіографічна основа сучасних історико-педагогічних досліджень Підходи до відбору джерельної бази дослідження соціально-педагогічних засад розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. ХХ ст.) Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (м. Хмельницький) document
252 Карпати-Аппалачі: формування особистості в контексті сталого розвитку гірських регіонів Особистісно орієнтований підхід до формування фахової компетентності вчителя ДВНЗ 'Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника', м. Івано-Франківськ document

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)

ID Назва Рік
14452 Підготовка майбутніх вихователів до проектування розвивального середовища засобами Smart-технологій
18046 Адаптація ідей наступності трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку у педагогічній думці та практиці радянської доби (1919-1928)
15842 Підготовка майбутніх вихователів до проектування розвивального середовища засобами SMART-технологій
18047 Педагогічні ситуації як засіб патріотичного виховання учнів початкової школи
9774 Діяльнісний підхід до навчання й виховання дітей дошкільного віку в історико-педагогічному контексті xx століття
9656 Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти
9770 Шляхи адаптації сільської школи до соціальних трансформацій українського села (1924-1929 рр.)
5652 Ідеї новаторської педагогіки в теоретико-практичній спадщині Івана Гуровича Ткаченка
2627 Развитие сельской школы Украины в условиях либерализации общественной жизни (1958 - 1964)
2763 Actualization of personal-centered pedagogy of Vasyl Sukhomlynskyi in the context of development of village school in Ukraine
2764 The trends of village school development in Ukraine (1973 - 1991)
2762 Идеи новаторской педагогики в деятельности сельской школы Украины (60-е - 90-е гг. ХХ ст.)

Фахові видання, що затверджені МОН (20)

ID Назва Рік
14898 Діяльність Софії Русової в царині педагогіки: служіння народу й Україні
15743 Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи
9788 Iсторико-педагогічні студії розвитку сільської школи в україні: соціокультурний концепт
9789 Mоделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти
9774 Діяльнісний підхід до навчання й виховання дітей дошкільного віку в історико-педагогічному контексті xx століття
9785 Організаційні аспекти підготовки вчителя сільської школи в контексті становлення системи освіти україни
9655 Підготовка учнів сільських шкіл України до праці та технічної творчості в умовах реформування радянської системи освіти (50–60-ті рр. ХХ століття)
9656 Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти
9769 Розвиток шкільної мережі в сільській місцевості (1972-1991 рр.)
9691 Тенденції розвитку сільської школи України (1972–1984 рр.)
5652 Ідеї новаторської педагогіки в теоретико-практичній спадщині Івана Гуровича Ткаченка
2765 Підходи до відбору джерельної бази дослідження соціально-педагогічних засад розвитку сільської школи в Україні (друга половина 50-х - 90-ті рр. ХХ ст.)
2752 Нормативне забезпечення розвитку дошкільної освіти в Україні (друго половина ХХ - початок ХХІ століття)
1947 Соціально-педагогічні виклики другої половини ХХ століття до підготовки педагогів для роботи в сільській школі
1958 Проблема формування дослідної культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти
1946 Соціально-педагогічні умови проектування профільних шкіл у сільській місцевості
1949 Гуманістичні ідеї та осмислення особливостей розвитку сільської школи в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського
1941 Освітні ідеали людини на зламі епох
1960 Особистісно зорієнтована модель підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти
1943 Модель учителя у теоретико-практичній спадщині В.О. Сухомлинського

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (16)

ID Назва Рік
19892 Нормативно-правове забезпечення становлення й функціонування нової школи в добу Української революції (1917–1921 рр.)
19579 Нова стратегія розвитку освітнього середовища педагогічного вищого навчального закладу
18894 Соціокультурні чинники розвитку сільскої школи в Україні (1972-1984)
14937 Підготовка фахівців із дошкільної освіти: навчання на дослідженнях
14936 Ідеї національно-патріотичного виховання дітей і молоді в умовах трансформації суспільства
14934 Життєствердність ідей С. Русової про розбудову нової школи в Україні
16283 Технологічне забезпечення розвивального середовища в умовах функціонування навчально-виховного комплексу «Школа-Дитячий садок»
9654 Етнокультурні тенденції розвитку сільської школи в Україні (1984-1991 рр.)
6542 ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПЕРІОДИЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАСАД РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ
1945 Підвищення кваліфікації вчителів сільської школи в Україні (1958-2000 роки)
1942 Акмеологічні концепти освітнього ідеалу людини в історико-педагогічному вимірі
1959 Формування методологічної компетентності магістрів з дошкільної освіти
1948 Формування проективних умінь майбутніх магістрів дошкільної освіти
7347 Моделювання навчально-виховного середовища профільної школи гірського регіону
1944 Демографічні, економічні та природні чинники впливу на діяльність і розвиток сільської школи в Україні (Друга половина ХХ століття)
1940 Матеріально-технічне забезпечення діяльності сільської школи в Україні (1958-2000 роки)

Міжнародні науково-дослідні проекти (1)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проекту Координатор проекту Документ, що засвідчує Період реалізації
23 Учасник проекту Британська Рада в Україні Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні Брит.Рада.pdf 20.01.2016-31.05.2017

Керівництво науковим гуртком (1)

ID Назва наукового гуртка Період роботи гуртка Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації Нарахований бал
38 Історико-педагогічні студії 1 раз на місяць 17 університетський 08.12.2016 2

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (4)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
292 Лідерський модуль Інший модуль document 20.10.2016
913 Модуль з ІКТ Інший модуль sert_kurs_30_12_17.pdf 30.12.2016
1324 Дослідницький модуль Інший модуль nmo-216.pdf 04.03.2016
1595 Інше Інший модуль document 01.03.2017

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
651 Аукціон студентських наукових проектів Науковий проект Педагогічний інститут 27.05.2016 2

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)

ID Назва Рік
8071 Дидактичні ігри

Навчальні та методичні матеріали (2)

ID Назва Рік
19546 Курсові роботи з педагогіки та психології: методичні рекомендації
16024 Методичні рекомендації до програми навчальної (психолого-педагогічної) практики для студентів 3-го курсу напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта»

Сертифіковані ЕНК (5)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу
88 Основи педагогічних досліджень (2 курс) Педагогічний інститут Бакалавр Денна 2014 249 10.06.2014
172 Основи наукових досліджень (3 курс, ОМ) Педагогічний інститут Бакалавр Денна 2015 255 03.06.2015
209 Основи наукових досліджень (1 курс, ДО, з.ф.н.) Педагогічний інститут Бакалавр Заочна 2015 317 08.07.2015
291 Педагогіка (1 курс, ПО) Педагогічний інститут Бакалавр Денна 2016 728 30.12.2016
322 Технологія психолого-педагогічних досліджень (5 курс, ДО) Педагогічний інститут Магістр Денна 2017 392 12.06.2017

Використання ЕНК (3)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Дата оцінювання
154 Педагогічний інститут Основи наукових досліджень (3 курс, ОМ) Бакалавр Денна 2 не оцінено 25.11.2016
157 Педагогічний інститут Основи педагогічних досліджень (2 курс) Бакалавр Денна 5 5 25.11.2016
362 Педагогічний інститут Основи наукових досліджень (1 курс, ДО, з.ф.н.) Бакалавр Заочна 1 не оцінено 30.12.2016

Затверджені робочі програми (14)

ID ЕНК Форма навчання ОКР Реєстраційний номер Дата затвердження програми
821 Педагогіка Денна Бакалавр 0330 09.02.2016
828 Теорія та методика виховання Денна Бакалавр 0872 09.02.2016
842 Теорія та методика виховання Денна Бакалавр 0331 09.02.2016
857 Педагогіка і психологія вищої школи Денна Магістр 0249 09.02.2016
858 Проектування освітнього процесу у ВНЗ Денна Магістр 0877 29.09.2015
860 Методика викладання педагогічних дисциплін у ВНЗ Денна Магістр 0879 29.09.2015
3021 Педагогіка (інтегрований курс) Денна Бакалавр 2681 27.09.2016
3028 Основи наукових досліджень Денна Бакалавр 2985 27.09.2016
3040 Основи педагогічних досліджень Денна Бакалавр 2990 27.09.2016
3041 Теорія та методика виховання Денна Бакалавр 2988 27.09.2016
3048 Технологія психолого-педагогічних досліджень Денна Бакалавр 2969 27.09.2016
3050 Технологія психолого-педагогічних досліджень Денна Бакалавр 2967 27.09.2016
4060 Педагогіка Денна Бакалавр 0326/17 02.02.2017
4062 Теорія та методика виховання Денна Бакалавр 0328/17 02.02.2017

Рейтинг викладачів серед студентів (1)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
617 Кафедра педагогіки та психології 4,81 30.12.2016