Додаткові відомості
Київський педагогічний коледж при Національному університеті імені Тараса Шевченка. Рік закінчення 1995, спеціальність: соціальний педагог, організатор діяльності у сімейно-побутовій сфері. Диплом ІР № 002191
Національний університет імені Тараса Шевченка. Рік закінчення 1997, спеціальність: соціальний педагог, викладач соціальної педагогіки. Диплом АКІ № 97008399
01.12.1993-01.07.1995 – лаборант кафедри педагогіки факультету соціології та психології Київського університету імені Тараса Шевченка.
03.07.1995-01.12.1996 – інструктор Спілки дитячих та юнацьких організацій Київської міської ради.
01.12.1996-30.06.1997 – фахівець з реалізації програм Соціальної служби для молоді м. Києва.
01.07.1997-01.10.1997 – провідний спеціаліст відділу організаційної та аналітичної роботи Соціальної служби для молоді Київської міської державної адміністрації; 13 ранг державного службовця.
01.10.1997-30.09.2000 – аспірант кафедри педагогіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
12.09.1997-27.08.2022 – викладач соціальної педагогіки та спеціальних дисциплін Педагогічного коледжу при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
02.09.2002-28.08.2008 рр. – старший викладач кафедри соціальної роботи та практичної психології факультету соціального управління Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України.
29.08.2008 – старший викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології та соціальної педагогіки Київського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка. 23.01.2009 – доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології та соціальної педагогіки Київського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка, а з 05.02.2010 – доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (у зв`язку з переіменуванням університету). 01.09.2013 – доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (у зв`язку з переіменуванням кафедри).
16.09.2015-01.09.2019 – заступник директора з наукової роботи, доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
02.09.2019 – 05.12.2024 – завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (01 вересня 2022 року реорганізовано Інститут людини шляхом перетворення у Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти). Від 06 грудня 2024 року - проректор з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи Київського столичного університету імені Бориса Грінченка; професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти (за суміщенням).
Соціально-педагогічна діяльність студентських волонтерських груп
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 7 | 14 | 2 | 2025.10.27 06:00:22 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 563 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 13 | 3 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/188291 |
| 464 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 10 | 2 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/188291 |
| 294 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 10 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/188291 |
| 50 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | N-5194-2015 | 8 | 1 | 2021 | https://publons.com/researcher/718699/ |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 3283 | 26 | 59 | 2025.10.28 10:11:28 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 1828 | 22 | 45 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1127 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 390.50000 | 6 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Tetiana-Liakh/stats |
| 99 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 315.90000 | 5 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tetiana_Liakh |
Конференції (40)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11767 | Всеукраїнська науково-теоретична конференція з міжнародню участю "Кафедра педагогіки Київського Університету: поступ та сучасність | Досвід підготовки соціальних педагогів : рефлексія випускників | Київ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка | document.pdf | |
| 11083 | Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти | Теоретико-практичні засади впровадження інклюзивної освіти | Запоріжжя, Бердянський державний педагогічний університет | document.pdf | |
| 10519 | V Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Соціальна робота в галузі громадського здоров`я в Чеській Республіці | Суми (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка) | document.pdf | |
| 10512 | V Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Принцип конфіденційності під час виявлення дитини, (ймовірно) постраждалої від домашнього насильства | Суми (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка) | document.pdf | |
| 10339 | Всеукраїнська науково-практична конференція «СОЦІАЛЬНА РОБОТА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ», присвячена 110-річчю Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка | Соціальна робота з постраждалими від воєнних дій: успішні практики співпраці державних і громадських організацій | Полтава, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка | document.pdf | |
| 10298 | Чотирнадцяті сіверянські соціально-психологічні читання | Підходи до активізації громад, постраждалих від воєнних дій | м. Чернігів, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка | document.pdf | |
| 9226 | Міжнародна онлайн-конференція Української асоціації оцінювання "Оцінювання в умовах воєнного часу: від гуманітарної допомоги до державної політики" | Важливість підготовки фахівців з МіО | Київ, Українська Асоціація Оцінювання | document.pdf | |
| 9132 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Проблеми формування громадянського суспільства в Україні: доба нестійкої інституційності» | Соціально-педагогічна діяльність волонтерів у воєнний час | Дніпро, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ | document.pdf | |
| 8490 | IV Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція "Соціально-освітні домінанти підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти" | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Запоріжжя | document.pdf | |
| 8467 | Всеукраїнська науково-практична конференція "СУЧАСНІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ СОЦІАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В РІЗНИХ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУЦІЯХ" | СОЦІАЛЬНА ДЕЗАДАПТАЦІЯ ПІДЛІТКІВ З ВІЛ ЧЕРЕЗ ПЕРЕРИВАННЯ АНТИРЕТРОВІРУСНОЇ ТЕРАПІЇ | Харків | document.pdf | |
| 8320 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students’ Representatives Opinion | Cieszyn, Poland |
|
|
| 8318 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Professional Self-Improvement of Social Workers in Working with Female Combatants: the Potential of the МООС | Cieszyn, Poland |
|
|
| 8317 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Analysis Of The Needs Of Social Workers Regarding Their Utilization Of ICT in the System of Provision Of Social Services (Kyiv City, Ukraine) | Cieszyn, Poland |
|
|
| 8257 | IV Всеукраїнська науково-практична конференція "Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади" | Теоретико-методичні засади соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з ООП | Суми | document.pdf | |
| 8158 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення" | Соціальна робота з особами з інвалідністю в період війни: проблеми та виклики | Полтава, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | document.pdf | |
| 7699 | Чому без моніторингу та оцінювання неможливо побудувати якісну політику | Досвід підготовки студентів спеціальності "соціальна робота" до моніторингу та оцінювання в Київському університеті імені Бориса Грінченка | Київ, Українська Асоціація Оцінювання | document.pdf | |
| 7502 | І Всеукраїнська науково-практична конференція "Спеціальна освіта та соціальна інклюзія: виклики ХХІ століття"" | Проблеми соціально-педагогічної підтримки батьків дітей з ооп в закладах дошкільної освіти | Запоріжжя (Запорізький національний університет) |
|
|
| 7366 | Життя на межі миру: як волонтерські ініціативи сприяють зростанню громад | Як мотивувати волонтерів та втілювати сталі волонтерські проєкти? | Київ (у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії, Швеції та Європейського Союзу) | document.pdf | |
| 7316 | Theoretical and practical aspects of distance learning | BUILDING PROFESSIONAL COMPETENCIES OF SOCIAL WORKERS THROUGH DISTANCE LEARNING IN THE CONTEXT OF THE COVIDͳ19 PANDEMIC | Katowice (Poland) |
|
|
| 6867 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Проблеми нормативно-правового забезпечення волонтерської діяльності в соціальній сфері | Суми (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка) | document.pdf | |
| 6876 | 15th International Scientific Conference "Society.Integration.Education" (SIE2021) | DEVELOPMENT OF YOUTH VOLUNTEER PROGRAMS IN THE CONDITION OF THE COVID-19 PANDEMIC IN THE COMMUNITIES, NEIGHBORING TO THE AREA OF THE JOINT FORCED OPERATION IN THE EAST OF UKRAINE | Rezekne, Latvia (Rezekne Academy of Technologie) |
|
|
| 6868 | І Міжнародна науково-практична конференція АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ТА НАЦІОНАЛЬНИЙ ВИМІР «CURRENT PROBLEMS OF SOCIAL WORK AND SOCIAL SECURITY: EUROPEAN AND NATIONAL DIMENSION» | Особливості організації діяльності волонтерських груп в умовах пандемії COVID-19 | Луцьк (Волинський національний університет імені Лесі Українки / NGO «International educators and scientists foundation» (IESF)) | document.pdf | |
| 6852 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку" | Моделювання професійної діяльності викладача вищої школи в умовах змішаного навчання | м. Одеса, ДВНЗ "Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради" |
|
|
| 6511 | Пошук шляхів підвищення кваліфікації педагогічних працівників і фахівців соціальної роботи в Україні та Польщі: обмін досвідом | Загальна дискусія | Ніжин (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie) | document.pdf | |
| 6213 | Онлайн конференція "Підтримка молоді з інвалідністю та випускників інтернатів: партнерство громади, бізнесу та влади" | Участь у дискусії | Львів, Кафедра педагогіки та соціальної роботи Факультет наук про здоров'я ЗВО "Український католицький університет" |
|
|
| 6307 | Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція "Миробудування в освітній та соціальній сферах" | Соціальна медіація в діяльності фахівця соціальної сфери | Черкаси, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького | document.pdf | |
| 5843 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція « Партнерська взаємодія у системі інститутів соціальної сфери» | Підготовка соціальних працівників до організації міжвідомчої взаємодії в місцевих громадах | Ніжин (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie) | document.pdf | |
| 5844 | ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | Інструменти аналізу чинників і проблем, пов’язаних із розмежуванням та відсутністю згуртованості в громаді | Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | document.pdf | |
| 5551 | V Міжнародна науково-практична конференція «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ І НАЦІОНАЛЬНИЙ ВИМІР» / «ACTUAL PROBLEM TEACHER EDUCATION: EUROPEAN AND NATIONAL DIMENSION» | Оцінювання якості соціальних послуг в громаді: досвід, проблеми, нові виклики | Луцьк / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | document.pdf | |
| 5319 | VII міжвузівський науково-практичний семінар "Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформаціїй" | Модернізація системи соціального захисту населення як інтегральна умова посилення потенціалу соціальної політики | Харків, Комунальний заклад "Харківська гуманітарно-педагогчіна академія" |
|
|
| 5250 | І Всеукраїнська науково-практична конференціяз міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи» | Соціально-педагогічна підтримка сімей учасників бойових дій в умовах територіальної громади: реалії та виклики | Запоріжжя, Запорізький національний університет | document.pdf | |
| 5249 | Міжнародна науково-практична конференція «Підготовка фахівців соціальної сфери в умовах дуальної освіти» | Підготовка фахівців соціальної сфери до моніторингу й оцінювання якості соціальних послуг в ОТГ | Київ, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | document.pdf | |
| 5411 | Всеукраїнський семінар «Підготовка соціальних працівників до розвитку інтегрованих соціальних послуг в об`єднаних територіальних громадах» в межах проекту «Громада для людини: підвищення компетентності громад для розвитку соціальних послуг», що реалізується Міжнародною благодійною організацією «Партнерство “Кожній дитині”» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» і фінансування Європейським Союзом та його країнами-членами (Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією) | модератор | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 4881 | Непомічені підлітки | Розвиток особистісного потенціалу підлітків у скаутингу | Київ |
|
|
| 2629 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Громадянське суспільство та соціальне становлення особистості: від теоретичних роздумів до сучасних викликів | Київ |
|
|
| 2628 | Інклюзія в новій українській школі : виклики сьогодення | Функціональний репертуар соціального педагога у роботі з батьками дітей з особливостями психофізичного розвитку в ДНЗ | Київ |
|
|
| 2630 | Theoretical and practical aspects of distance learning | DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL, SCIENTIFIC COLLABORATION AND PROJECT MANAGEMENT WITH IC TOOLS IN UNIVERSITIES | Czesin, Poland | document.pdf | |
| 2625 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Students standing before the distance learning in institution of higher education | Київ |
|
|
| 2631 | Інновації у вищій освіті | SOCIAL AND PEDAGOGICAL PROBLEMS OF ADAPTATION OF STUDENTS TO DISTANCE LEARNING IN HIGHER EDUCATION | Кам’янське: | document.pdf | |
| 420 | Всеукраїнська науково-практична конференція 'Соціальний педагог у територіальній громаді' | Особливості корпоративного волонтерства в Україні | Запоріжжя, Україна |
|
Монографії (колективні) (10)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 45091 | Сформованість здоров’язбережувальної компетенції бакалаврів гуманітарно-педагогічних спеціальностей через використання педагогічних технологій в освітньому просторі університету: сучасний стан | |
| 44005 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | |
| 43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
| 37506 | Досвід моніторингу та оцінки державної cоціальної програми протидії торгівлі людьми в Україні силами громадянського суспільства | |
| 40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
| 35471 | Rozwój inicjatyw wolontariackich jako narzędzia aktywizacji zasobów ludzkich społeczności lokalnych | |
| 29220 | Approaches to the Development of the ICT Competence Standard in the System of Research-Based Training for the Future Specialist of Social Sphere in Ukraine | |
| 27096 | Соціальна профілактика підліткового булінгу | |
| 24094 | Scientific approaches of volunteer groups’ classifica-tion in Europe and United States of Fmerica | |
| 24183 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (19)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49684 | Psychosocial support for victims of sexual violence during the war in Ukraine: Challenges for social work | |
| 49343 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | |
| 44149 | Social Maladaptation of Teenagers with HIV Through Discontinuation of Antiretroviral Therapy | |
| 41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
| 44005 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | |
| 43744 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | |
| 36468 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | |
| 40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
| 36551 | Comparative Analysis of Social Services Provided to Female Combatants and Veterans in Ukraine and Abroad | |
| 36892 | Problems of parents caring for children with disabilities | |
| 31435 | Recommendations on social support to families affected by HIV/AIDS | |
| 31426 | Types of families of joint forces operation participants in the east of Ukraine and peculiarities of social work with them | |
| 36851 | Risk factors for developing children and young people dependent on substance use behavior | |
| 29220 | Approaches to the Development of the ICT Competence Standard in the System of Research-Based Training for the Future Specialist of Social Sphere in Ukraine | |
| 36762 | Problems of women with high risk of abandonment of a newborn | |
| 26952 | Проблеми та потреби сімей учасників антитерористичної операції: результати глибинних інтерв’ю | |
| 22259 | Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs | |
| 24183 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities | |
| 18294 | Criteria and indicators of university education quality: the results of expert interview |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (38)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51774 | Гуманітарні програми допомоги вразливим групам населення в умовах воєнного часу в Україні | |
| 53115 | Перенаправлення як складова взаємодії суб'єктів при роботі з постраждалими від домашнього насильства | |
| 52806 | Профілактика професійного вигорання фахівців із соціальної роботи деокупованих територіальних громад: результати фокус-групового дослідження | |
| 52299 | Соціальна робота з бездомними особами в країнах Європи: досвід соціальної підтримки та гуманітарної допомоги | |
| 49637 | Волонтерська діяльність студентів як шлях до їхньої активної участі у суспільному житті громади | |
| 49354 | Готовність сімей до повернення учасника бойових дій додому | |
| 50816 | Особливості профілактики булінгу та вирішення конфліктів серед здобувачів освіти | |
| 49868 | Потенціал волонтерства для розвитку деокупованих громад | |
| 49356 | Похилий вік як фактор вразливості у період воєнного часу | |
| 49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
| 46351 | Розвиток соціальної згуртованості територіальної громади | |
| 45623 | Соціальна профілактика ризикованої поведінки підлітків | |
| 41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
| 41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
| 41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
| 41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
| 44461 | Analysis of the Needs of Social Workers Regarding Their Utilization of ICT in the System of Provision of Social Services (Kyiv City, Ukraine) | |
| 41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
| 41754 | Інструменти соціальної адвокації прав та інтересів вразливих груп населення | |
| 44146 | Соціальна послуга догляду вдома як інструмент деінституалізації соціального обслуговування | |
| 36673 | Society, trapped values and future of humanity in Europe: the lessons for Ukraine | |
| 40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
| 38428 | Аналіз зарубіжних практик протидії домашньому насильству в період пандемії COVID-19 | |
| 41459 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | |
| 42069 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
| 34374 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | |
| 31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
| 31430 | Принципи міждисциплінарної взаємодії у соціальній роботі | |
| 31382 | Social workers training in continuing education system | |
| 23973 | Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere | |
| 26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
| 22259 | Research-Based Training: Methodological Characteristics and Results of the Analysis of Educational Programs | |
| 20097 | Ставлення студентів до дистанційного навчання у вищому навчальному закладі | |
| 18294 | Criteria and indicators of university education quality: the results of expert interview | |
| 14613 | Особливості соціально-психологічної підтримки осіб та сімей, які живуть з ВІЛ/СНІД в Україні | |
| 10639 | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні | |
| 36826 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців соціальних педагогів | |
| 36779 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців - соціальних педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (57)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51774 | Гуманітарні програми допомоги вразливим групам населення в умовах воєнного часу в Україні | |
| 53115 | Перенаправлення як складова взаємодії суб'єктів при роботі з постраждалими від домашнього насильства | |
| 52806 | Профілактика професійного вигорання фахівців із соціальної роботи деокупованих територіальних громад: результати фокус-групового дослідження | |
| 52299 | Соціальна робота з бездомними особами в країнах Європи: досвід соціальної підтримки та гуманітарної допомоги | |
| 49637 | Волонтерська діяльність студентів як шлях до їхньої активної участі у суспільному житті громади | |
| 49354 | Готовність сімей до повернення учасника бойових дій додому | |
| 51355 | Громадянська активність і соціальна згуртованість як рушії відновлення й розвитку деокупованих територій | |
| 49760 | До питання профілактики булінгу в закладах вищої освіти | |
| 50816 | Особливості профілактики булінгу та вирішення конфліктів серед здобувачів освіти | |
| 49687 | Особливості соціальної роботи з особами з інвалідністю внаслідок війни | |
| 49868 | Потенціал волонтерства для розвитку деокупованих громад | |
| 49356 | Похилий вік як фактор вразливості у період воєнного часу | |
| 49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
| 45874 | Публічний простір як інструмент розвитку соціальної згуртованості громади | |
| 45843 | Морально-етичні засади соціальної роботи у територіальній громаді | |
| 46351 | Розвиток соціальної згуртованості територіальної громади | |
| 45842 | Системний підхід до профілактики булінгу в закладі загальної середньої освіти | |
| 45623 | Соціальна профілактика ризикованої поведінки підлітків | |
| 41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
| 41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
| 41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
| 41880 | Cоціальна робота в дитячих лікарнях Чеської республіки | |
| 41754 | Інструменти соціальної адвокації прав та інтересів вразливих груп населення | |
| 44146 | Соціальна послуга догляду вдома як інструмент деінституалізації соціального обслуговування | |
| 41460 | Соціально-педагогічна робота з батьками щодо підтримки ними дітей у період війни | |
| 36673 | Society, trapped values and future of humanity in Europe: the lessons for Ukraine | |
| 40401 | Аналіз запитів населення щодо отримання соціально-психологічної допомоги та підтримки в умовах COVID-19 | |
| 38428 | Аналіз зарубіжних практик протидії домашньому насильству в період пандемії COVID-19 | |
| 41459 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | |
| 42069 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
| 34374 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | |
| 31464 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до адвокаційної діяльності | |
| 31430 | Принципи міждисциплінарної взаємодії у соціальній роботі | |
| 31252 | Соціальна профілактика гендерної нерівності у військовослужбовців | |
| 26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
| 19268 | Європейський досвід підготовки дослідників і практиків із розвитку та організації місцевих громад | |
| 22662 | Підходи до розроблення стандарту ІКТ-компететності у системі підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери на дослідницькій основі в Україні | |
| 19267 | Стан соціально-педагогічної підтримки дітей з особливими потребами та їхніх батьків у комплексних позашкільних навчальних закладах міста Києва | |
| 15367 | Організація дозвілля дітей студентами-волонтерами державних та неурядових організацій | |
| 14613 | Особливості соціально-психологічної підтримки осіб та сімей, які живуть з ВІЛ/СНІД в Україні | |
| 9949 | Медіація як соціальна технологія посередництва у конфліктних ситуаціях | |
| 10812 | Сутність соціально-педагогічної підтримки особистості | |
| 2243 | Планування залучення волонтерів як важливий компонент волонтерської програми | |
| 2865 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до організації та проведення соціальної експертизи | |
| 1519 | Професійна ідентичність соціальних працівників | |
| 1405 | Формування професійної культури фахівців соціальної сфери | |
| 370 | Problems regulatory support volunteer activities in Ukraine | |
| 1215 | Мотивація до волонтерської діяльності | |
| 1211 | Проблеми нормативно-правового забезпечення волонтерської діяльності в Україні | |
| 1209 | Види мотивації до волонтерської діяльності | |
| 36009 | Просвітницька робота щодо профілактики ВІЛ/СНІДу в закладах освіти | |
| 36011 | Зміст і напрями соціально-педагогічної роботи студентських волонтерських груп вищих навчальних закладів | |
| 36008 | Настільні ігри як інтерактивний метод просвітницько-профілактичної роботи | |
| 1239 | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації роботи волонтерських груп | |
| 1576 | Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей | |
| 1577 | Соціально-педагогічна діяльність молодіжних волонтерських груп | |
| 8927 | Основні поняття і категорії соціальної роботи |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
|---|---|---|---|---|---|
| 10 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | Покликання | 2024 | 2024 | NYU School of Global Public Health (USA) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (6)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 194 | Координатор проєкту | Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) | "Розбудова стійкої системи громадського здоров'я" (напрям "Психічне здоров'я та психосоціальні послуги") | Громадська спілка «Національна психологічна асоціація» | наказ №689.pdf | травень 2024 - грудень 2026 |
| 91 | Член робочої групи | Посольство США в Україні | «Навколишнє середовище для кожного: уявлення та роздуми» | Шарі Вільсон, США shari@projcentral.co |
проект_ІЛ.pdf | 01.09.2017-30.05.2018 |
| 69 | Тренер | Microsoft YouthSpark | IDEA: комп’ютерна грамотність та інформаційна безпека | ВГЦ “Волонтер” за підтримки Microsoft YouthSpark https://www.facebook.com/aupcvolunteer/" target="_blank">https://www.facebook.com/aupcvolunteer/ |
Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
| 67 | Тренер | Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) | “Будуємо майбутнє разом”: профілактика правопорушень та злочинів на грунті ненависті | ВГЦ “Волонтер”за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) https://www.facebook.com/aupcvolunteer/" target="_blank">https://www.facebook.com/aupcvolunteer/ |
Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
| 39 | Учасник проекту | Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) | Формування толерантності та попередження конфліктів та злочинів на ґрунті ненависті в середовищі підлітків та молоді | Всеукраїнський громадський центр "Волонтер" Дмитро Дорошок м. Київ, 03057 |
letter to KUBG_VOLUNTEER_2016(1).pdf | липень 2015 р. - листопад 2016 р. |
| 29 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | - | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-31.05.2017 |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (1)
| ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 54 | Psychosocial Support for Victims of Sexual Violence During the War in Ukraine: Challenges for Social Work | https://doi.org/10.1007/s41134-024-00336-w | Journal of Human Rights and Social Work | Покликання | Покликання | 2024 | 2024 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (10)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 349 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44005/ | 2024 |
| 217 | Comparative Analysis of Social Services Provided to Female Combatants and Veterans in Ukraine and Abroad Society | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36551/ | 2022 |
| 216 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36468/ | 2022 |
| 174 | Risk factors for developing children and young people dependent on substance use behavior | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36851/ | 2022 |
| 173 | Problems of women with high risk of abandonment of a newborn | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36762/ | 2022 |
| 172 | Types of families of joint forces operation participants in the east of Ukraine and peculiarities of social work with them | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31426/ | 2022 |
| 171 | Recommendations on social support to families affected by HIV/AIDS | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31435/ | 2022 |
| 170 | Problems of parents caring for children with disabilities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36892/ | 2022 |
| 159 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40133/ | 2022 |
| 4 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24183/ | 2018 |
Реєстр наукових публікацій (10)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 604 | Громадянська активність і соціальна згуртованість як рушії відновлення й розвитку деокупованих територій | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51355/ | 2025 |
| 475 | Education in the Conditions of Pandemic and War: Ukrainian Students' Representative Opinions | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44005/ | 2023 |
| 441 | Аналіз потреб соціальних працівників щодо використання ними ІКТ у системі надання соціальних послуг (м. Київ, Україна) | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44461/ | 2023 |
| 382 | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | монографія | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43744/ | 2023 |
| 378 | Соціальна послуга догляду вдома як інструмент деінституалізації соціального обслуговування | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44146/ | 2023 |
| 342 | Жінки, які постраждали від домашнього насильства як об’єкт соціальної роботи | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41459/ | 2022 |
| 286 | Соціально-педагогічна підтримка неповнолітніх, які перебувають у конфлікті з законом: зарубіжний досвід | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40524/ | 2022 |
| 260 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34374/ | 2021 |
| 150 | Підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31382/ | 2020 |
| 75 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26374/ | 2019 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (9)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 727 | Університет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування (Erasmus Credit mobility project KA107) | 18.11 -22.11.2024 | Фізична | Doc. Mgr. Marie Spilackova, PhD, Vice-dean for International relations |
Учасник програми | Liakh_confirmation-1.pdf |
| 703 | м.Філадельфія, Пенсільванія (США) | Міжнародне стажування | 23.09-27.09.2024 | Фізична | William E. Aaronson, PhD, Project Director, Temple University | Учасник програми | 1_2.pdf |
| 696 | Унверситет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування | 04.11 - 17.11.2024 | Фізична | Veronika Brancova Hase, Project Coordinator |
Учасник програми |
|
| 593 | Університет Острави, Чехія | Міжнародне стажування | 30.10-17.11.2023 | Не зазначено | Kamila Daniehlkova, Project Coordinator | Учасник програми | Лях ТЛ.pdf |
| 471 | м.Люблін, Польща | Non-formal education in the training of masters and PhD in EU countries and Ukraine | 08-15.05.2023 | Не зазначено | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
|
| 456 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 24.04-01.05.2023 | Не зазначено | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
|
| 312 | Ostrava University, Czech Republic | Еразмус КА107 | 20.04-10.06.2022 | Не зазначено | |
Учасник програми | Confirmation_Liakh.pdf |
| 293 | Остравський університет (Чехія) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 06-10.12.2021 | Не зазначено | Pavla Nemethova |
Учасник програми |
|
| 220 | National College of Education (USA) | Наукове стажування | 05.04-10.05.2021 | Дистанційна | Larysa Koval ICEA President, professor |
Учасник програми | Лях.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
| ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 66 | Програма імені Жан Моне | 611217-EPP-1-2019-1-UAEPPJMO-MODULE | Європейська Комісія | STIPENDIUM | 01.09.2019-31.08.2022 | Учасник проекту | |
| 20 | Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) | PIRSES-GA-2013-612536 | Європейська Комісія | Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК | 1/01/2014 – 31/12/2017 | Учасник проекту |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (3)
| ID | Ім'я співробітника | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце захисту | Копія диплому | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|
| 46 | Дуля Аліна Володимирівна | «Соціальна підтримка недержавними організаціями сімей учасників антитерористичної операції»/спеціальність 231 Соціальна робота | Київський університет імені Бориса Грінченка | Дуля.PDF | 2023 |
| 29 | Чечко Тетяна Миколаївна | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливостями психофізичного розвитку в дошкільних навчальних закладах. / 13.00.05 - Соціальна педагогіка. | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
2019 |
| 17 | Сапіга Світлана Володимирівна | РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДЛІТКІВ У СКАУТСЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАННЯХ / 13.00.05 | Київський унверситет імені Бориса Грінченка |
|
2018 |
Заявки на колективні гранти (14)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 751 | Ukrainian Universities Initiative for Online Networking (UNION) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
| 662 | Center for European peace and conflict studies | Erasmus+ Capacity Building in the field of Higher Education | Коллективний | - | 2022 |
| 581 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
| 504 | Digitalization of social work “Barriers-free Social Services” (BarFree) | Erasmus+KA2 | Коллективний | - | 2020 |
| 448 | Integration into European Scientific Space | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
| 437 | Youth and community work | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
| 373 | European Education Area in the Context of Reforming the Education of children with special educational needs in Ukraine | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
| 245 | Дослідницька компетентність викладачів закладів вищої освіти України в умовах євроінтеграції / RECasT | Європейська комісія, програма Еразмус+КА2 | Коллективний | - | 2019 |
| 201 | Проекти Жана Моне «Інтеграція в Європейський науковий простір (IESS)» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
| 197 | Модуль Жана Моне «Європейська парадигма інклюзивної освіти в контексті українських освітніх реформ» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
| 122 | Інкубатор наукових досліджень: інтеграція в європейський науковий простір | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
| 85 | «Якість інклюзивної освіти та її експертна підтримка: зміна української парадигми у напрямі ЄС» | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
| 31 | Teaching for Diversity and Social Justice | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
| 23 | Incubator of Scientific Researches: Integration into European Scientific Space | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
Індивідуальні гранти (2)
| ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 358 | UNI-Paths II: Innovation in Education for Ukraine | Міністерство закордонних справ Чеської Республіки | Виграно | Liakh_invitation letter.pdf | 2024 |
| 286 | UNI-Paths: Innovation in Education for Ukraine | University of Ostrava | Виграно | Liakh_Invitation letter.pdf | 2023 |
Завершені наукові дослідження (3)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 441 | Оцінка проблем та потреб підлітків, які живуть з ВІЛ | Повноцінне дослідження | 29.05.2025 00:00 | https://fpsrso.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-sotsialnoi-pedahohiky-ta-sotsialnoi-roboty/naukova-robota/naukovi-doslidzhennia.html |
| 247 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 19.05.2022 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
| 140 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 29.04.2021 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Словники, енциклопедії (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (1)
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
| ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
|---|---|---|---|
| 289 | Системна робота впродовж півріччя | 2017 | 3 |
Підвищення кваліфікації (50)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12728 | Наука про освіту | Дидактичний модуль |
|
17.03.2025 00:00 |
| 12637 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
10.06.2025 00:00 |
| 10994 | За витягом ВР | Дидактичний модуль |
|
25.12.2024 00:00 |
| 10576 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 10575 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 10574 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 10573 | За витягом ВР | Інший модуль |
|
21.11.2024 00:00 |
| 10174 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг Лях_ТЛ.pdf | 05.06.2024 00:00 |
| 9998 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 00:00 |
| 8393 | Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти | Інший модуль |
|
05.10.2023 00:00 |
| 8392 | Навчаймось вчитись: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів, | Інший модуль | Навчаймось вчитись_05.10.23_Лях.pdf | 05.10.2023 00:00 |
| 8391 | Інформаційна безпека | Інший модуль | Інформаційна гігієна_05.10.23_Лях.pdf | 05.10.2023 00:00 |
| 8390 | Небайдужі: базові емоційні потреби | Інший модуль | Небайдужі_03.10.23_Лях.pdf | 22.11.2023 00:00 |
| 8388 | Захист прав людей з інвалідністю | Інший модуль |
|
01.10.2023 00:00 |
| 8386 | Критичне мислення для освітян | Інший модуль |
|
30.09.2023 00:00 |
| 7150 | інше | Інший модуль |
|
11.12.2022 00:00 |
| 7045 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 00:00 |
| 6731 | інше | Інший модуль |
|
07.10.2022 00:00 |
| 6723 | інше | Інший модуль |
|
19.10.2022 00:00 |
| 6516 | інше | Інший модуль |
|
14.07.2022 00:00 |
| 6274 | інше | Інший модуль |
|
01.05.2022 00:00 |
| 6264 | інше | Інший модуль |
|
07.04.2022 00:00 |
| 5521 | інше | Інший модуль |
|
08.10.2021 00:00 |
| 5476 | інше | Інший модуль |
|
03.09.2021 00:00 |
| 5383 | інше | Інший модуль |
|
07.04.2021 00:00 |
| 5293 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 00:00 |
| 5145 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
10.05.2021 00:00 |
| 4506 | Модуль ІКТ | Інший модуль |
|
20.11.2020 00:00 |
| 4262 | інше | Інший модуль |
|
09.10.2020 00:00 |
| 3977 | Інше | Інший модуль |
|
21.02.2020 00:00 |
| 3885 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_176_04.03.20.pdf | 04.03.2020 00:00 |
| 3670 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 00:00 |
| 3511 | Інше | Інший модуль |
|
08.11.2019 00:00 |
| 3501 | Інше | Інший модуль |
|
12.10.2019 00:00 |
| 3411 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Лях .pdf | 25.06.2019 00:00 |
| 3377 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
31.10.2019 00:00 |
| 3342 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | Сертифікат тренера (Лях Т.)-об'єднано.pdf | 08.10.2019 00:00 |
| 3313 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 605 - ЕНК.pdf | 20.09.2019 00:00 |
| 3292 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
17.03.2017 00:00 |
| 2888 | Інше | Інший модуль |
|
02.11.2018 00:00 |
| 2887 | Інше | Інший модуль |
|
23.03.2018 00:00 |
| 2597 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
09.11.2018 00:00 |
| 2355 | Інше | Інший модуль |
|
21.10.2018 00:00 |
| 1901 | Інше | - |
|
06.12.2017 00:00 |
| 1753 | Інше | - |
|
11.08.2017 00:00 |
| 1752 | Інше | - |
|
16.11.2017 00:00 |
| 1751 | Інше | - |
|
29.05.2017 00:00 |
| 1750 | Інше | - |
|
31.07.2017 00:00 |
| 1749 | Інше | - |
|
21.10.2017 00:00 |
| 1410 | Лідерський модуль | - |
|
01.02.2017 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (16)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1192 | Створення просвітницьких та профілактичних настільних ігор | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.12.2017 00:00 | 2 |
| 1170 | Наукова цукерня | Наукова цукерня | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 00:00 | 2 |
| 1158 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 00:00 | 10 |
| 1138 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 00:00 | 5 |
| 1120 | Онлайн-платформа "Центр Знань" - надійний помічник фахівця соціальної сфери | Презентація інформаційного проекту | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.11.2017 00:00 | 2 |
| 659 | Вектори переходу переходу Інституту людини до нової якості освіти: аналіз та оцінювання | Інститутський семінар із елементами тренінгу | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 10.02.2016 00:00 | 2 |
| 632 | "EndNot: програма для управління бібліографією та полегшення роботи дослідника" | Тренінг | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 12.12.2016 00:00 | 2 |
| 629 | «Моніторинг та оцінка проектів» Школи проектного менеджменту | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка, Тимошенка, 13Б | 21.12.2016 00:00 | 2 |
| 627 | «Відомий і невідомий Борис Грінченко» | Науково-просвітницький марафон | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 09.12.2016 00:00 | 2 |
| 447 | “Мистецтво прийняття рішень” | Тренінг для підлітків | Дитячий центр розвитку “Крапля” | 17.01.2016 00:00 | 2 |
| 432 | “Будуємо майбутнє разом” | Презентація програми | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 02.11.2016 00:00 | 2 |
| 431 | «Підготовка наукової статті до публікації у міжнародному рейтинговому журналі» | Семінар | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 23.11.2016 00:00 | 2 |
| 150 | «Наукова тема Інституту людини: індикатори моніторингу та оцінки» | Виїздний корпоративний семінар для викладачів Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка | Пуща-озерна | 20.05.2016 00:00 | 2 |
| 30 | “Основи проектування” в межах Школи проектного менеджменту Університету | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка, Тимошенка, 13Б | 11.11.2016 00:00 | 2 |
| 27 | «Перші кроки в науку» Секції: «Психологія», «Практична психологія», «Соціальна педагогіка» (формат – «Куча-печа») | Студентська науково-практична конференція | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 12.06.2016 00:00 | 2 |
| 22 | Наукова цукерня | Серія семінарів, тренінгів, майстер-класів | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 16.05.2016 00:00 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (8)
| ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 648 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116334 |
|
| 643 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116335 |
|
| 639 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116337 |
|
| 637 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116345 |
|
| 633 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116346 |
|
| 630 | Кандидат наук | Доцент | Завідувач кафедри | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | 2023 | 116906 |
|
| 135 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Інститут людини | 2017 | 72639 |
|
| 47 | Кандидат наук | Доцент | Доцент кафедри | Інститут людини | 2016 | 67639 | Лях Тетяна.PDF |
Керівництво науковим гуртком (1)
| ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
|---|---|---|---|---|---|
| 112 | Наукова студія «Соціальний експериментаріум» | упродовж 2017 року (2 рази на місяць) | 28 | Не зазначено | 29.09.2017 00:00 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53156 | Я - студент | |
| 47338 | Актуальні питання соціальної роботи | |
| 41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
| 35678 | Менеджмент волонтерських програм: посібник для підготовки менеджерів волонтерських програм | |
| 33176 | Методичний посібник для тренера для проведення тренінгу «Сімейно орієнтована соціальна робота, захист дитини та міжвідомча взаємодія» | |
| 33745 | Соціальна згуртованість. Кроки для керівників. | |
| 23051 | Соціально-психологічна підтримка сімей, яких торкнулась проблема ВІЛ/СНІДу | |
| 5543 | Соціальна педагогіка | |
| 3491 | Енциклопедія для фахівців соціальної сфери | |
| 3484 | Використання інтерактивних методів та мультфільмів у профілактиці ризикованої поведінки: методичний посібник для спеціалістів, які працюють з бездоглядними та безпритульними дітьми та підлітками | |
| 36054 | Соціальна робота. Стислий таджицько-російський словник | |
| 3599 | Активні методи просвітницької діяльності у профілактиці ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки : посібник для спеціалістів приймальників-розподільників, притулків для неповнолітніх та виховних колоній | |
| 3489 | Профілактика ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед вихованців притулків для неповнолітніх |
Навчальні та методичні матеріали (30)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53463 | Методичні рекомендації до написання та оформлення кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування | |
| 48184 | Методичний посібник з проведення аудитів безпеки в громадах "Створення безпечного громадського простору: аудити безпеки та рекомендації" | |
| 41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
| 41661 | Cходинки до здоров’я: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять | |
| 16977 | «Будуємо майбутнє разом»: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді | |
| 9439 | Профілактика ВІЛ та ризикованої поведінки серед неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
| 10305 | Сходинки здоров’я для батьків: просвітницько-профілактична тренінгова програма: навчально-методичний посібник для фахівців соціальної сфери щодо проведення просвітницько-профілактичних занять за програмою «Сходинки» з батьками/опікунами підлітків, які перебувають у конфлікті з законом | |
| 4194 | Довідник: послуги для підлітків щодо профілактики ризикованої поведінки та інфікування ВІЛ у місті Києві | |
| 4959 | Потенціал волонтерства та лідерства у здійсненні профілактики ВІЛ та ризикованої поведінки на базі професійно-технічних навчальних закладів: навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, соціальних працівників, вихователів, фахівців, які здійснюють соціальну профілактику | |
| 4130 | Путівничок для підлітків: послуги профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки у місті Києві: довідник організацій, які протидіють поширенню ВІЛ/СНІДу та надають послуги підліткам | |
| 18336 | «Не смійся з мене: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять» : Навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, практичних психологів та вихователів | |
| 5003 | Довідник для підлітків, які звільняються з виховних колоній щодо медико-соціальних та інших видів послуг на рівні громади | |
| 3493 | Методичні рекомендації щодо організації просвітницької роботи з профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед підлітків та молоді в установах Державної кримінально-виконавчої служби | |
| 3486 | Менеджмент волонтерських груп від А до Я | |
| 3652 | Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми (7 клас) | |
| 3654 | Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми (9 клас) | |
| 3490 | Сходинки до здоров’я | |
| 1212 | Участь молоді у волонтерстві як важлива складова суспільної активності | |
| 3506 | Рожеві окуляри: настільна просвітницько-профілактична гра | |
| 3492 | Твоє життя - твій вибір! | |
| 3495 | Комплексна допомога бездоглядним та безпритульним дітям | |
| 3494 | Просвітницько-профілактична програма тренінгових занять "Сходинки" | |
| 3482 | Професія. Кар`єра. Успіх | |
| 8922 | Використання інтерактивних методів у програмах з формування здорового способу життя | |
| 24198 | Основи громадського здоров'я: теорія і практика | |
| 1848 | З досвіду налогодження партнерства у рамках проекту "Покращення соціальних послуг дітям та сім`ям у громаді" | |
| 1851 | Ресурсні та консультаційні центри | |
| 8919 | Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини | |
| 3531 | Усвідомлене батьківство як умова повноцінного розвитку дитини | |
| 8913 | Моделювання та впровадження програм щодо формування здорового способу життя |
Сертифіковані ЕНК (27)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2189 | Технології соціальної адвокації (2 курс, 1р ВО, СА, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 1874 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 577 | 28.06.2024 03:00 | – |
| 1839 | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, СР, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 480 | 03.06.2024 03:00 | – |
| 1674 | Технології прийняття управлінських рішень (5-6 курс, СР, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1467 | Науковий семінар «Технологія підготовки науково-дослідницького проекту» (3 курс, АСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1466 | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1381 | Науковий семінар «Соціальна робота неурядових організацій» (3 курс, АСП) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1379 | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (2 курс, СА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1336 | Науковий семінар «Соціальна робота в громаді» (2-3 курс, АСП) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1335 | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | − |
| 1295 | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1294 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1293 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СА, СР, СП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1291 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1262 | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі (5 курс, СП, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 03:00 | − |
| 1210 | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (3 курс, СП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 00:00 | 22/23 н.р. |
| 998 | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 00:00 | 23/24 н.р.; 21/22 н.р. |
| 768 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | - | Бакалавр | Заочна | 2020 | 464 | 01.09.2020 00:00 | - |
| 767 | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СР, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 00:00 | - |
| 738 | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 00:00 | 21/22 н.р. |
| 714 | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 212 | 02.04.2020 00:00 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
| 677 | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 176 | 04.03.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
| 530 | Менеджмент соціальної роботи (2 курс, СР, денна) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 605 | 20.09.2019 03:00 | |
| 415 | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, денна) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2018 | 843 | 22.12.2018 00:00 | |
| 414 | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, заочна) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2018 | 843 | 22.12.2018 00:00 | |
| 294 | Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (6 курс, СР) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 728 | 30.12.2016 00:00 | |
| 6 | Методика організації волонтерської діяльності (5 курс) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2012 | 459 | 05.10.2012 00:00 |
Використання ЕНК (46)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14691 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14176 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13876 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (2 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13731 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13170 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12718 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (3 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12676 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науковий семінар «Соціальна робота в громаді» (2-3 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12674 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науковий семінар «Соціальна робота неурядових організацій» (3 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12555 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12553 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12356 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 11329 | Інститут людини | Виробнича в ЦСССДМ практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11311 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11298 | Інститут людини | Виробнича практика (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10891 | Інститут людини | Теорія і практика соціальної експертизи (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 10600 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10593 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 8965 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 8667 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8666 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8665 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8392 | Інститут людини | Виробнича практика - Проміжний етап № 1 (5 курс, МОСП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8234 | Інститут людини | Технології соціально-педагогічної діяльності: Технології організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8233 | Інститут людини | Менеджмент соціальної роботи: Методика організації волонтерської діяльності (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8209 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 8189 | Інститут людини | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 8176 | Інститут людини | Технології соціальної адвокації (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 6711 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних проектів і програм з практикумом (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 5376 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 4022 | Інститут людини | Управління соціальною роботою в Україні: Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 10 | 25 | 28.12.2018 02:00 |
| 3973 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 4 | 10 | не враховується | 28.12.2018 02:00 |
| 3972 | Інститут людини | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс) | Магістр | Заочна | 10 | 8 | 25 | 28.12.2018 02:00 |
| 3777 | Інститут людини | Моніторинг і оцінка соціальних програм і проектів (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 10 | не враховується | 28.12.2018 02:00 |
| 3767 | Інститут людини | Методика організації та проведення адвокаційних компаній (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 9 | не враховується | 28.12.2018 02:00 |
| 712 | Інститут людини | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 711 | Інститут людини | Технологія організації та активізації громад (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 557 | Інститут людини | Соціальна експертиза та громадські слухання (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 556 | Інститут людини | Організаційна діяльність соціального педагога: Методика організації та проведення адвокаційних компаній (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 555 | Інститут людини | Сучасні парадигми соціальної педагогіки: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 554 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг: Сучасні теорії соціального благополуччя (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 553 | Інститут людини | Технологія організації та активізації громад (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 552 | Інститут людини | Організаційна діяльність соціального педагога: Методика організації та проведення адвокаційних компаній (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 354 | Інститут людини | Методика організації волонтерської діяльності (5 курс, СП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 292 | Інститут людини | Методика організації та проведення адвокаційних кампаній (5 курс, СП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 00:00 |
| 265 | Інститут людини | Технологія організації та активізації громад (5 курс, СР) | Магістр | Очна (Денна) | 5 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 00:00 |
| 226 | Інститут людини | Соціальна експертиза (5 курс, СР) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 4 | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7599 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,99 | 31.12.2024 00:00 |
| 6680 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,98 | 30.12.2023 00:00 |
| 5802 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,96 | 30.12.2022 00:00 |
| 5052 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,99 | 28.12.2021 00:00 |
| 3859 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,79 | 28.12.2020 00:00 |
| 3073 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 3,38 | 28.12.2019 00:00 |
| 2088 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,64 | 26.12.2018 00:00 |
| 1244 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,73 | 12.01.2017 02:00 |
| 672 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,96 | 30.12.2016 00:00 |
Підготовка переможців спортивних змагань (1)
Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (3)
| ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
|---|---|---|---|
| 215 | Щорічний загальноміський конкурс на отримання грантів Київського міського голови у галузі освіти | м. Київ | 17.05.2017 00:00 |
| 35 | ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студенстьких наукових робіт у галузі "Корекційна та соціальна педагогіка" | Київський університет імені Бориса Гргінченка | 29.03.2017 00:00 |
| 5 | Всеукраїнська студенстька олімпіада зі спеціальності "Соціальна робота" | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | 05.04.2017 00:00 |