Додаткові відомості
2003 рр. Харківський регіональний інститут Української академії державного управління при Президентові України
1995-2001- вчитель математики, інформатики Свердловського ліцею №1 Луганської області
2006- 2013 рр. Завідувач Центру дистанційного навчання, старший викладач кафедри природничо-наукових дисциплін та методики їх викладання.
2013 -2014 року.завідувач кафедри інформаційних технологій Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Листопад 2014 р. - червень 2020 доцент кафедри методики природничо-математичної освіти і технологій ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка
За суміщенням старший науковий співробітник НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій
червень 2029- донині завідувач кафедри природничо-математичної освіти і технологій
координатор українсько-естонського проекту "Міксіке в Україні" в м. Київ та Київській області (2017-2019 рр)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
5 | 23 | 3 | 2024.11.18 06:00:44 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
5 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | K-4386-2016 | 8 | 2 | 2021 | https://publons.com/researcher/1649265/vorotnykova-iryna/ |
311 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | K-4386-2016 | 8 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/K-4386-2016 |
489 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | K-4386-2016 | 8 | 3 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/K-4386-2016 |
564 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | K-4386-2016 | 8 | 3 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/K-4386-2016, https://www.webofscience.com/wos/author/record/1509729 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 656 | 14 | 20 | 2024.11.19 09:39:44 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 553 | 12 | 14 |
Індекс цитування в Research Gate (4)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
322 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 93.9 | 2 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Iryna_Vorotnykova |
708 | 136 | 68 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Iryna-Vorotnykova | ||
830 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 239.4 | 4 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Iryna-Vorotnykova |
1043 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 285.5 | 5 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Iryna-Vorotnykova |
Конференції (24)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11024 | ARTIIS 2024 (International Conference on Advanced Research in Technologies, Information, Innovation and Sustainability) | Competence of teachers and ethical aspects of implementing AI technologies in education | Сантьяго, Чилі | document.pdf | |
9614 | ІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» | Інформаційно-освітнє середовище післядипломної освіти в умовах воєнного стану | Київ | document.pdf | |
8527 | II Всеукраїнська науково-практична конференція (онлайн) «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога» VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Неперервна освіта нового сторіччя: виклики та пріоритети» | Досвід підготовки вчителів до впровадження дистанційного та змішаного навчання | онлайн | ||
8526 | STEM-освіта: досвід, виклики, ідеї та рішення | Ресурси ІПО Київського університету імені Бориса Грінченка для професійного розвитку вчителів зі STEM-освіти | онлайн | ||
7663 | V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ, ПРОБЛЕМИ ЯКОСТІ, ІННОВАЦІЇ» | Вебінар «STEM лабораторія вчителя: онлайн навчання» | онлайн | ||
7060 | IV Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEM освіти у навчанні природнио-наукових дисциплін | ктуа STEM освіта у навчанні природнио-математичних дисциплін | Київ | document.pdf | |
6668 | «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога» | Моделі запровадження дистанційного та змішаного навчання в післядипломній освіті. | Київ | ||
5453 | Project approach in the didactic process of universities - international dimension | Project Distance learning | Польща | ||
5214 | 14 th International Technology, Education and Development Conference | Design and implementation of e-learning in postgraduate teacher | Spain, Valencia | ||
5213 | 14 th International Technology, Education and Development Conference | Preparing teachers for use interacrive e-learning exercises | Spain, Valencia | ||
4401 | НОВІ ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ В STEAM ОСВІТІ | ВИКОРИСТАННЯ ДОДАТКІВ GO-LAB ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ В УМОВАХ ЕЛЕКТРОННОЇ СПІВПРАЦІ ВЧИТЕЛІВ ТА УЧНІВ | Київ | ||
4025 | Сучасні тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті | Підготовка вчителів математики до використання ІКТ для професійного розвитку та в професійній діяльності | Іванофранківськ | document.pdf | |
3221 | II International Scientific and Practical Conference \ | Use of ICT to monitor and evaluat knowledg in e-learning | Warsaw, Poland | document.pdf | |
3090 | Професійний розвиток педагогів в умовах реформування освіти: можливості, виклики, перспективи | Моделі професійного розвитку вчителів в умовах реформування післядипломної освіти | Львів | ||
3003 | Управління соціально-економічними трансформаціями у сучасному місті | Проект міського центру дистанційного навчання та самоосвіти | Київ | ||
1792 | Open Educational e-Enviroment of the modern university | LMS Moodle tools inventory implementation to assure quality in service teacher trening | Kyiv | ||
1227 | 8 Міжнародний форум "Інноватика в освіті" | Методика використання інтерактивних он-лайн вправа для формування медіа грамотності учнів | Київ | ||
1226 | Міжнародна науково-практична конференція \ | Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ | Київ | ||
1084 | ?odern scientific reserches and developments: theoretical value and practical reslts | Модель перевернутого класу для навчання вчителів | Bratislava, Slovak Republic | ||
1085 | Міжнародний форум Гугл ' Цифрове перетворення в освіті' | Дистанційне нвчання учнів із зони АТО та неконтрольосваних територій | Київ | ||
1088 | V Міжнародний фестиваль 'Світ психології' Тренінг Марафон 'Навчання | Участь у тренінгу | Київ | ||
1087 | Всеукраїнська науково-практична конференція 'Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти | Форми індивідуалізації професійного розвитку вчителів у післядипломній педагогічній освіті | Київ | ||
1089 | Перший міжнародний фестиваль неформальної освіти 'Insight' | Дискусійні панелі на тему сучасної освіти | Київ | ||
1086 | 'Інноваційний потенціал світової науки XXI сторіччя' | Впровадження технологій змішаного навчання для створення відкритої післядипломної педагогічної освіти | Запоріжжя |
Монографії (колективні) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41018 | Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога | |
38542 | Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія | |
31740 | Підготовка вчителів до використання дистанційних технологій у післядипломній освіті | |
36049 | IT tools - Good Practice of Effective Use in Education. Teachers’ professional development networks |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49990 | Professional development of teachers in conditions of digital transformation of postgraduate pedagogical education | |
47025 | Digital transformation of secondary education of Ukraine and the quality of teaching natural and mathematical sciences in the conditions of war | |
36351 | Teachers' readiness to use e-portfolios | |
32233 | Design and implementation of e-learning in postgraduate teacher education | |
32229 | Preparing teachers for the use of interactive e-learning exercises | |
27745 | Organizational, psychological and pedagogical conditions for the use of e-books and e-textbooks at school | |
27746 | Досвід використання е-підручників і електронних засобів навчального призначення в умовах цифровізації загальної середньої освіти України | |
24404 | E-learning of teachers’ assistants in postgraduate pedagogical education | |
19891 | E-coaching, e-mentoring for lifelong professional development of teachers within the system of post-graduate pedagogical education | |
19666 | E-learning Managers Training at Universities: Projection, Design and Efficiency Indicators | |
20285 | Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (17)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48176 | Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні | |
47741 | Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту | |
27895 | Використання додатків Go-Lab для організації дослідження в умовах електронної співпраці вчителів та учнів | |
27905 | Опис цифрової компетентності педагогічного працівника | |
27327 | Умови формування цифрової компетентності вчителя у післядипломній освіті | |
24404 | E-learning of teachers’ assistants in postgraduate pedagogical education | |
24090 | Використання ІКТ для моніторингу і оцінювання знань в е-навчанні | |
25993 | Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти | |
23975 | Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів | |
20113 | Використання інструментів LMS MOODLE для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів | |
24111 | E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management | |
20285 | Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі | |
18496 | Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ | |
15412 | Модель ІКТ компетентності вчителів | |
36049 | IT tools - Good Practice of Effective Use in Education. Teachers’ professional development networks | |
10653 | Перспективи впровадження різних моделей змішаного навчання у післядипломній педагогічній освіті | |
3970 | Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно- комунікаційних технологій |
Фахові видання, що затверджені МОН (20)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48176 | Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні | |
47741 | Професійний розвиток вчителів природничої та математичної галузей з використання штучного інтелекту | |
36351 | Teachers' readiness to use e-portfolios | |
27895 | Використання додатків Go-Lab для організації дослідження в умовах електронної співпраці вчителів та учнів | |
27746 | Досвід використання е-підручників і електронних засобів навчального призначення в умовах цифровізації загальної середньої освіти України | |
27905 | Опис цифрової компетентності педагогічного працівника | |
24404 | E-learning of teachers’ assistants in postgraduate pedagogical education | |
25993 | Моделі професійного розвитку вчителя в умовах реформи післядипломної педагогічної освіти | |
20285 | Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі | |
19820 | Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів | |
15412 | Модель ІКТ компетентності вчителів | |
14541 | Умови впровадження відкритого он-лайн навчання в післядипломній педагогічній освіті | |
10718 | Професійні мережі для професійного розвитку вчителів | |
13139 | Впровадження технологій змішаного навчання для створення відкритої післядипломної педагогічної освіти | |
12430 | Мобільні технології у післядипломній педагогічній освіті | |
8546 | Інформаційно-освітнє середовище для реалізації різних форм навчання у сучасній школі | |
4549 | Створення освітніх електронних ресурсів | |
13141 | Індивідуальне навчання та професійний розвиток педагогічних кадрів за кредитно-модульною організацією підвищення кваліфікації засобами інформаційно-комунікаційних технологій | |
3970 | Андрагогічні засади професійного розвитку вчителів природничо-наукових дисциплін засобами інформаційно- комунікаційних технологій | |
10255 | Психолого-педагогічні основи адаптації вчителів до використання інформаційних технологій |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
7 | Моделі використання елементів дистанційного навчання в школі | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/20285/ | 2018 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
35 | E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24111/ | 2018 |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (3)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
19 | Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) | PIRSES-GA-2013-612536 | Європейська комісія | Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК | 1/01/2014 – 31/12/2017 | Учасник проекту | |
47 | Еразмус К2 | 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP | Європейська Комісія | «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) | 1.10.2017-14.04.2021 р. | Учасник проекту | |
75 | Eurasia 2019 | CPEA-ST-2019/10067 | Університет Агдера (NO-UiA) | Розвиток математичних компетенцій студентів за допомогою цифрового математичного моделювання DeDiMaMo | 01.06.2019 – 01.06.2021 | Учасник проєкту |
Заявки на колективні гранти (2)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
421 | Digital Citizenship | Erasmus+KA2 | Коллективний | - | 2020 |
841 | SCAFFOLD | Erasmus KA220 | Коллективний | - | 2024 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
94 | STEM лбораторія вчителя: оналайн навчання | House of Europe | Виграно | Grant agreement Vorotnykova.pdf | 2021 |
261 | Наукове дослідження | EURIZON Fellowship Programme: Remote Research Grants for Ukrainian Researchers | Подано | Документ відсутній | 2023 |
Дослідно-експериментальна робота (12)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
12 | Модель методичного Центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі | гімназія № 39, СШ № 207, СЗШ № 249, СШ № 250, СЗШ №263 імені Євгена Коновальця, СШ № 313 | - | Reestr.pdf | |
13 | Упровадження відкритої освіти у навчально-виховний процес вечірньої спеціальної школи | Вечірня (змінна) спеціальна школа І-ІІ ступенів № 27 | - | Reestr.pdf | |
14 | Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі | 13 ЗНЗ | - | Reestr.pdf | |
49 | «Формування загальнонавчальних компетентностей учнів на засадах інтегративно-діяльнісного підходу за науково-педагогічним проектом «Росток». | СЗШ №104 імені Олега Ольжича | - | Реєстр_Шапаренко.pdf | |
50 | «Упровадження мультипрофільного навчання в старших класах загальноосвітніх навчальних закладах м. Києва». | СЗШ № 66 | - | Реєстр_Шапаренко.pdf | |
72 | «Використання сервісів Web 2.0 в освітній діяльності школи» | КЗ «Лисичанська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8 Лисичанської міської ради Луганської області | - | ||
121 | Упровадження відкритої освіти у навчально-виховний процес вечірньої спеціальної школи | Вечірня (змінна) спеціальна школа І-ІІ ступенів № 27 | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2015-2019 |
122 | Модель Столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства | СЗШ № 81 | Науковий консультант | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2014-2021 |
123 | Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі | гімназія №179, спеціальна загальноосвітня школаінтернат №11, гімназія № 290, спеціалізована школа № 264, спеціалізована школа № 234, гімназія № 143, спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 4, Києво-Печерський ліцей № 171 «Лідер», спеціалізована шк | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2016 - 2021 |
141 | Модель методичного Центру відкритої освіти з програмування та веб-дизайну в середній школі | гімназія № 39, СШ № 207, СЗШ № 249, СШ № 250, СЗШ №263 імені Євгена Коновальця, СШ № 313 | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2014-2018 |
142 | Модель Столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства | Вечірня (змінна) спеціальна школа І-ІІ ступенів № 27 | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2014-2021 |
143 | Організаційні, психолого-педагогічні умови впровадження елементів е-навчання в школі | гімназія №179, спеціальна загальноосвітня школаінтернат №11, гімназія № 290, спеціалізована школа № 264, спеціалізована школа № 234, гімназія № 143, спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 4, Києво-Печерський ліцей № 171 «Лідер», спеціалізована шк | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2016 - 2021 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
31 | Проектування та застосування електронного навчання вчителів у післядипломній освіті | Етап дослідження | 11.2019 | http://kubg.edu.ua/prouniversitet/news/podiji/6224-realizatsiia-naukovoho-doslidzhennia-proiektuvannia-ta-zastosuvannia-elektronnoho-navchannia-vchyteliv-u-pisliadyplomnii-osviti-u-ramkakh-naukovoi-temy-ippo.html |
253 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 09.2022 |
Міжнародні, всеукраїнські, регіональні освітні проєкти, програми, педагогічні експерименти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень | Роль | Рік |
---|---|---|---|---|
1 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Регіональний рівень | Науковий консультант | 2023 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (38)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
342 | Дидактичний модуль | - | 23.06.2015 | |
431 | Лідерський модуль | - | 28.04.2015 | |
1047 | Фаховий модуль (стажування) | - | 21.11.2013 | |
1660 | Інше | - | 01.03.2017 | |
1675 | Модуль з ІКТ | - | 23.03.2017 | |
1676 | Інше | - | 26.05.2017 | |
1855 | Інше | - | 10.06.2017 | |
1924 | Інше | - | 06.12.2017 | |
2692 | Інше | Інший модуль | 14.12.2018 | |
2693 | Інше | Фаховий модуль (за кордоном) | 14.12.2018 | |
2850 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | Microsoft Innovative Educator Expert 2018-2019.pdf | 24.08.2018 |
3055 | Інше | Інший модуль | 14.03.2019 | |
3370 | Інше | Інший модуль | 24.04.2019 | |
3371 | Інше | Інший модуль | 01.07.2019 | |
3373 | Інше | Інший модуль | 04.11.2019 | |
3374 | Інше | Інший модуль | 24.05.2019 | |
3375 | Інше | Інший модуль | 16.08.2019 | |
3665 | Інше | Інший модуль | 16.05.2019 | |
3935 | інше | Інший модуль | 28.04.2020 | |
4168 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | DocAug262020.pdf | 07.08.2020 |
4170 | Інше | Інший модуль | 30.06.2020 | |
5355 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 |
5397 | інше | Інший модуль | 12.02.2021 | |
5546 | інше | Інший модуль | 14.10.2021 | |
5569 | інше | Інший модуль | 26.10.2021 | |
5570 | інше | Інший модуль | 27.10.2021 | |
6456 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6510 | інше | Інший модуль | 17.06.2022 | |
6840 | інше | Інший модуль | 31.10.2022 | |
6924 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 01.12.2022 | |
7585 | "Stem-школа" за дистанційною формою навчання | Інший модуль | 02.03.2023 | |
7704 | Професійно-орієнтований курс для науково-педагогічних та педагогічних працівників закладів вищої освіти | Інший модуль | 01.03.2023 | |
7786 | Basic Servant Leadership Principles in Educational Context | Інший модуль | 01.03.2023 | |
8126 | Цифровий модуль | Інший модуль | №5 Витяг Варотникова І.П. 1..docx.pdf | 01.05.2023 |
8136 | Teachers’ Talking Time | Інший модуль | 20.06.2023 | |
10290 | Цифрова компетентність для електронного управління | Дидактичний модуль | Воротникова І.П._20.Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024.pdf | 23.05.2024 |
10291 | Обдарованість:методи діагностики та шляхи розвитку | Дидактичний модуль | Воротникова І.П._21. Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024 .pdf | 26.05.2024 |
10292 | Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України та сучасних цивілізаційних викликів | Дидактичний модуль | Воротникова І.П_19. Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024.pdf | 02.04.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
693 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 09.09.2016 | 10 |
1286 | Освітній форум «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА – 2017-2018 Н.Р. СТАРТ ЧИ ПРОДОВЖЕННЯ ПОСТУПУ» | майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 21.08.2017 | 3 |
Реалізація проєктів, спрямованих на висвітлення історії Університету і грінченкознавства (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Назва проєкту | Рік |
---|---|---|---|---|
9 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Фільм «Разом до перемоги: діяльність ІПО Університету Грінченка в умовах воєнного стану» | 2022 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49577 | Рекомендації до викладання математики з досвіду педагогів-тренерів НУШ | |
46236 | Моніторинг навчальних досягнень з математики як інструмент оцінювання якості освіти в умовах війни. | |
46232 | Результати опитування педагогів щодо якості природничо-математичної, технологічної та інформатичної освіти в умовах воєнного стану | |
41680 | Методичні рекомендації і приклади реалізації НУШ у 5-6 класах на основі досвіду освітян столиці: природнича, математична,інформатична, технологічна, соціальна і здоров'язбережувальна галузі | |
31742 | Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. З досвіду роботи освітян міста Києва | |
31741 | Дистанційне та змішане навчання в школі. Путівник | |
19555 | Упровадження дистанційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів | |
6572 | Використання Інтернет сервісів | |
6581 | Впровадження електронних засобів навчального призначення | |
8296 | Навчально-методичний посібник дистанційних курсів за моделлю навчання «Один учень – один комп’ютер» | |
6686 | Упроваждення інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів |
Використання ЕНК (2)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
268 | Факультет інформаційних технологій та управління | Управління ІТ-інфраструктурою (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 26.11.2016 |
283 | Факультет інформаційних технологій та управління | Управління ІТ-інфраструктурою (6 курс, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2447 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4,8 | 25.11.2019 |
3319 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4,9 | 30.11.2020 |
4207 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4.7 | 06.12.2021 |
5140 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4.9 | 30.11.2022 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
1 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 17 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
12 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 47 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
1 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Розробник | 2023 |
Заходи для учнів та педагогів (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
3 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Член журі | 2023 |