Додаткові відомості

Освіта
Міжрегіональна академія управління персоналом, 2003 рік
Перелік місць роботи

Інститут професійної освіти та освіти дорослих НАПН України (2003-2012 рр.)

Інститут обдарованої дитини НАПНУ (2012-2015 рр. )

Інститут людини Київського унівенситету ім. Б. Грінченка (01.2016 р.)

Теми дисертацій (захищених)
Розвиток особистісно-професійних якостей учнів ПТРЗ в процесі професійної підготовки до діяльності у сфері послуг
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 4 1 0 2023.11.29 15:07:55 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 4 1 0

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Посилання
89 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Кафедра психології особистості та соціальних практик 0.8 0 2023 https://www.researchgate.net/profile/Nataliia_Vinnyk

Конференції (14)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
9517 Всеукраїнська науково-практична конференція "VII Геретівські читання"" ОСОБЛИВОСТІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ АСПЕКТ Тернопіль document
9113 Огнев'юківські читання \ Духовно-психологічні копінг-ресурси особистості Київ document
9112 Всеукраїнська науково-практична конференція "Організація безпечного освітнього середовища - виклик сучасності, перспективи та рішення." ДУХОВНІ КОПІНГ-РЕСУРСИ ЯК ОСНОВА КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ Тернопіль document.pdf
8362 «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ» Духовно-психологічні ресурси, що забезпечують стійкість до стресу. Житомир document.pdf
8131 ХІІ Всеукраїнськs читання присвяченs пам’яті Федоришина Б.О. “Професійна орієнтація: стан і перспективи розвитку” “Усвідомлення юнацтвом власної психологічної ресурсності та індивідуальних стратегій поведінки в умовах стресу” Київ document
7933 The ІІІ International Scientific and Practical Conference «Modern challenges to science and practice» Копінг-ресурси профілактики професійного вигорання менеджерів продажу Varna, Bulgaria. document
7833 Безпрервна освіта як пріоритетний напрямок підвищення професійної компетентності фахівців Морально-духовне становлення студентів: теоретичний аспект Тернопіль document
7231 ХІ Всеукраїнські психолого-педагогічні читання, присвячених пам’яті доктора педагогічних наук, професора Федоришина Бориса Олексійовича Профайлінг в соцмережах: професійні виклики сьогодення Київ document.pdf
6555 Неперервна освіта: здобутки, проблеми, перспективи? приуроченої 80-річчю від дня заснування Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Провідні тенденції розвитку духовної культури педагога Тернопіль document
6559 Друга Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» Духовна культура особистості в освітній сфері Київ document.pdf
6560 Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення» Ізотерапія як природний метод духовного розвитку підлітків Київ document.pdf
6558 Міжнародна науково-практична конференція «Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХІ столітті» До питання духовності сучасного студенттва Харків document.pdf
6557 ХІ Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми емпіричних досліджень у психології, педагогіці та гуманітарних науках”, у рамках Еuropean academic assembly Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект м.Краків Польша document.pdf
6556 V Всеукраїнська науково-практична конференція «Національні наукові обрії: проблеми, перспективи, новації» Духовна культура педагога як основа гуманістичного кониексту педагогічної діяльності Харків document.pdf

Монографії (колективні) (1)

ID Назва Рік
39087 Коучінговий супровід в умовах глобальної кризи

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)

ID Назва Рік
47086 Переживання внутрішньоособистісних конфліктів студентською молоддю в умовах війни в Україні
41385 Духовно-буттєві практики підвищення свободи вибору поведінки в стресовій ситуації
42766 Трансформація цінностей студентів в умовах реконструкції ними травматичних подій початку війни в Україні
38273 Духовна культура педагога: принципи, умови, тенденції розвитку
36601 Особливості відповідальності як світоглядного феномену студентів-психологів і соціальних працівників на первинному етапі професійної підготовки
31528 Бізнес-коучінг як соціально-психологічна практика розвитку людських ресурсів
33277 Бізнес-коучинг як соціально-психологічна практика самопізнання та самовдосконалення людських ресурсів
29246 Переживання втрати: специфіка, конфлікт, трансценденція, подолання

Фахові видання, що затверджені МОН (13)

ID Назва Рік
46262 До питання духовності та копінг-поведінки
47086 Переживання внутрішньоособистісних конфліктів студентською молоддю в умовах війни в Україні
47170 Ціннісно-мотиваційний профіль студентів-психологів молодших курсів
41385 Духовно-буттєві практики підвищення свободи вибору поведінки в стресовій ситуації
42766 Трансформація цінностей студентів в умовах реконструкції ними травматичних подій початку війни в Україні
38273 Духовна культура педагога: принципи, умови, тенденції розвитку
36601 Особливості відповідальності як світоглядного феномену студентів-психологів і соціальних працівників на первинному етапі професійної підготовки
31528 Бізнес-коучінг як соціально-психологічна практика розвитку людських ресурсів
33277 Бізнес-коучинг як соціально-психологічна практика самопізнання та самовдосконалення людських ресурсів
29246 Переживання втрати: специфіка, конфлікт, трансценденція, подолання
24582 Дослідження особистісної зрілості студентів як умови успішної професійної самореалізації
26891 Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект
24583 Модель особистості інтелектуально обдарованого старшокласника

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (14)

ID Назва Рік
46267 Духовні копінг-ресурси як основа копінг-поведінки особистості
46898 Особливості девіантної поведінки підлітків під час воєнного стану: експериментальний аспект
40805 Копінг-ресурси профілактики професійного вигорання менеджерів продажу
42617 Духовно-психологічні ресурси, що забезпечують стійкість до стресу
42612 Усвідомлення юнацтвом власної психологічної ресурсності та індивідуальних стратегій поведінки в умовах стресу
40963 Морально-духовне становлення студентів: теоретичний аспект
38125 Профайлінг в соцмережах: професійні виклики сьогодення.
38154 Провідні тенденції розвитку духовної культури педагога
31530 Ізотерапія як природний метод духовного розвитку підлітків
31531 Психологічні дефініції культури: особистісна, професійна, духовна
28103 До питання духовності сучасного студентства
26890 Духовна культура педагога як основа гуманістичного контексту педагогічної діяльності
26888 Професійна самореалізація як головний феномен особистісної зрілості
26884 Розвиток особистісної зрілості майбутніх фахівців

Завершені наукові дослідження (1)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Посилання
111 Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України Повноцінне дослідження 04.2021 https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (8)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
1240 Фаховий модуль (стажування) - document 27.11.2016
2727 Дослідницький модуль Інший модуль document 29.11.2018
2960 Модуль з ІКТ Інший модуль document 27.02.2019
4828 ІКТ(енк) Інший модуль Наказ 821 від 31.12.2020.pdf 31.12.2020
5119 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 06.05.2021
6032 ІКТ(енк) Інший модуль nakaz_811_06.12.2021.pdf 06.12.2021
7389 ІКТ (енк) Інший модуль наказ № 756.pdf 29.12.2022
7632 Лідерський модуль Інший модуль document 12.04.2023

Викладацька діяльність

Сертифіковані ЕНК (4)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
877 Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Денна 2020 821 31.12.2020 23/24 н.р.; 22/23 н.р.
878 Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Денна 2020 821 31.12.2020 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.
1111 Психологія (2 курс, МЛЯ, МЛК, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Денна 2021 811 06.12.2021 23/24 н.р.; 22/23 н.р.
1388 Коучинг (3 курс, ПБУ, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Денна 2022 756 29.12.2022 23/24 н.р.

Використання ЕНК (25)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
6715 Інститут людини Навчальна (психолого-педагогічна) практика (2 курс, ФІН, заочна) Бакалавр Заочна 10 не враховується не враховується 10.12.2020
7000 Інститут людини Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (4 курс, ПС, денна) Бакалавр Денна 10 3 не враховується 10.12.2020
7004 Інститут людини Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Денна 8 не враховується 10 10.12.2020
7031 Інститут людини Психолого-педагогічна навчальна практика (3 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 10.12.2020
7032 Інститут людини Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФІЯ, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 10.12.2020
7033 Інститут людини Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФК, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 10.12.2020
7235 Інститут людини Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Бакалавр Денна 8 5 10 10.12.2020
8728 Інститут людини Психологічна допомога особистості в умовах надзвичайних ситуацій (5 курс, ЕКПС, денна) Магістр Денна 6 не враховується не враховується 31.12.2020
9164 Інститут людини Психологія (2 курс, ФІЯ, ФК, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується 10 30.11.2021
9359 Інститут людини Практика (2 курс, ФУ, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 30.11.2021
10091 Інститут людини Практика навчальна (психолого-педагогічна) (3 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 30.11.2021
10199 Інститут людини Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Денна 9 4 3 30.11.2021
10209 Інститут людини Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФК, денна) Бакалавр Денна 9 не враховується не враховується 30.11.2021
10331 Інститут людини Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Бакалавр Денна 8 5 3 30.11.2021
10332 Інститут людини Технології коучінгу (3 курс, ПП, заочна) Бакалавр Заочна 10 не враховується не враховується 30.11.2021
10829 Інститут людини Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (4 курс, ПС, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується не враховується 30.11.2021
11735 Інститут людини Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФІЯ, денна) Бакалавр Денна 8 не враховується не враховується 30.11.2021
12118 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія (2 курс, ФІЯ, ФК, денна) Бакалавр Денна 9 4 3 31.12.2022
12413 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Денна 9 4 3 31.12.2022
12459 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується 3 31.12.2022
12679 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Коучинг (3 курс, ПБ, денна) Бакалавр Денна 10 не враховується 10 31.12.2022
12891 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія (2 курс, МЛЯ, МЛК, денна) Бакалавр Денна 9 4 5 31.12.2023
13217 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Денна 9 4 5 31.12.2023
13269 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Бакалавр Денна 9 5 5 31.12.2023
13495 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Коучинг (3 курс, ПБ, денна) Бакалавр Денна 10 5 5 31.12.2023

Рейтинг викладачів серед студентів (8)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
38 Кафедра психології особистості та соціальних практик 3,7 20.05.2016
1007 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,13 12.01.2017
1869 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,62 26.12.2018
3224 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,28 28.12.2019
3593 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,55 28.12.2020
4576 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,58 28.12.2021
5744 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,87 30.12.2022
6608 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,46 30.12.2023