Рейтинг прозорості кафедр, НДЛ

Дата побудови рейтингу - 2021-06-03

До всіх рейтингів прозорості

# Кафедра/НДЛ Підрозділ За останні 5 років
Цитування на 1 НПП Динаміка цитування на 1 НПП Загальна кількість цитувань Динаміка загальної кількості цитувань
1 НДЛ археології Історико-філософський факультет 233.8 - 1169 -
2 Кафедра комп'ютерних наук і математики Факультет інформаційних технологій та управління 175.87 - 4045 -
3 Кафедра фінансів та економіки Факультет інформаційних технологій та управління 169.56 - 1526 -
4 Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Інститут людини 155.54 - 2022 -
5 Кафедра управління Факультет інформаційних технологій та управління 127.64 - 1787 -
6 Кафедра музикознавства та музичної освіти Інститут мистецтв 124.29 - 870 -
7 Кафедра психології особистості та соціальних практик Інститут людини 99.21 - 1389 -
8 Кафедра теорії та історії педагогіки Педагогічний інститут 94.89 - 854 -
9 Кафедра філософії Історико-філософський факультет 88.86 - 1866 -
10 Кафедра фізичної реабілітації та біокінезіології Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту 84.08 - 1009 -
11 НДЛ цифровізації освіти НДЛ 81.5 - 652 -
12 Кафедра дошкільної освіти Педагогічний інститут 78.44 - 1412 -
13 Кафедра публічного та приватного права Факультет права та міжнародних відносин 60.13 - 481 -
14 Кафедра початкової освіти Педагогічний інститут 57.69 - 923 -
15 Кафедра фізичного виховання і педагогіки спорту Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту 54.54 - 709 -
16 Кафедра інформаційної та кібернетичної безпеки імені професора Володимира Бурячка Факультет інформаційних технологій та управління 50 - 600 -
17 Кафедра педагогіки та психології Педагогічний інститут 47.36 - 521 -
18 Кафедра всесвітньої історії Історико-філософський факультет 46.75 - 374 -
19 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти Інститут людини 40.69 - 529 -
20 Кафедра української мови Інститут філології 39.91 - 878 -
21 Кафедра історії України Історико-філософський факультет 39 - 507 -
22 Кафедра освітнього лідерства Інститут післядипломної освіти 38.86 - 272 -
23 Кафедра мовно-літературної освіти Інститут післядипломної освіти 34.75 - 278 -
24 Кафедра видавничої справи Інститут журналістики 31.91 - 351 -
25 Кафедра бібліотекознавства та інформології Інститут журналістики 31 - 217 -
26 НДЛ освітології НДЛ 28.33 - 85 -
27 Кафедра української літератури, компаративістики і грінченкознавства Інститут філології 27.43 - 576 -
28 Кафедра спорту та фітнесу Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту 25.95 - 545 -
29 Кафедра практичної психології Інститут людини 24 - 408 -
30 Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Педагогічний інститут 23.44 - 211 -
31 Кафедра дошкільної та початкової освіти Інститут післядипломної освіти 22.94 - 390 -
32 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Інститут журналістики 20.61 - 371 -
33 Кафедра природничо-математичної освіти та технологій Інститут післядипломної освіти 17.58 - 211 -
34 Кафедра світової літератури Інститут філології 17.5 - 140 -
35 Кафедра журналістики та нових медіа Інститут журналістики 15.43 - 324 -
36 Кафедра міжнародних відносин та міжнародного права Факультет права та міжнародних відносин 13.69 - 178 -
37 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Інститут філології 11.23 - 337 -
38 Кафедра історичної та громадянської освіти Інститут післядипломної освіти 11.22 - 101 -
39 Кафедра лінгвістики та перекладу Інститут філології 10.59 - 392 -
40 Кафедра германської філології Інститут філології 8.31 - 266 -
41 Кафедра іноземних мов Факультет права та міжнародних відносин 7.41 - 163 -
42 Кафедра образотворчого мистецтва Інститут мистецтв 6.37 - 121 -
43 Кафедра академічного та естрадного вокалу Інститут мистецтв 4.39 - 101 -
44 Кафедра інструментально-виконавської майстерності Інститут мистецтв 3.39 - 78 -
45 Кафедра хореографії Інститут мистецтв 2.5 - 30 -
46 Кафедра східних мов і перекладу Інститут філології 2.44 - 39 -
47 Кафедра дизайну Інститут мистецтв 2.33 - 35 -
48 НДЛ інтернаціоналізації вищої освіти НДЛ 1 - 3 -
49 НДЛ експериментальної педагогіки та педагогічних інновацій Інститут післядипломної освіти 0 - 0 -