Додаткові відомості
У 2010 році закінчила з відзнакою Київський університет імені Бориса Грінченка за спеціальністю "Інформатика" спеціалізація "Фахівець у галузі освітніх вимірювань"
Старший викладач кафедри комп'ютерних наук і математики Факультету інформаційних технологій і управління Київського університету імені Бориса Грінченка 2017- по теперішній час.
Старший викладач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка 2015-2017р.
Вчитель інформатики в НВК "Новопечерська школа" 2014-2017 рр.
Викладач кафедри інформаційних технологій та математичних дисциплін Інституту суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка 2010-2015 рр.
Вчитель інформатики Київського військового ліцею імені Івана Богуна 2011-2013 рр.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
9 | 91 | 4 | 2024.11.27 06:00:10 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
3 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | Q-6839-2016 | 5 | 2 | 2021 | https://publons.com/researcher/2190520/liliia-varchenko-trotsenko/ |
318 | Дистанційна школа "Нова генерація" | Q-6839-2016 | 8 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1211340 |
371 | Кафедра комп'ютерних наук | Q-6839-2016 | 11 | 3 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1211340 |
593 | Кафедра комп'ютерних наук | Q-6839-2016 | 12 | 3 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/1211340 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 907 | 16 | 23 | 2024.12.16 10:00:03 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 752 | 14 | 19 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
3 | Факультет інформаційних технологій та математики | Кафедра комп'ютерних наук | 314.6 | 8 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Liliia_Varchenko-Trotsenko |
Конференції (2)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
5121 | Нові педагогічні підходи в STEAM освіті | ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕО-МАТЕРІАЛІВ У ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСАХ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
1348 | ICTERI2016 | Educator’s e-Portfolio in the Modern University | Kyiv, Ukraine |
Монографії (колективні) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39663 | The Organization of the Educational and Informational Electronic Environment for Applicants of the Professional MA Program: “Management of E-Learning in the Intercultural Space” | |
38542 | Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія | |
33449 | Communication and Cooperation in Distance Learning | |
29982 | How to create an effective flipped learning sequence in higher education | |
22603 | Formative and peer assessment in higher education | |
22604 | Use of bot-technologies for educational communication at the university |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (16)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48899 | Implementing innovative teaching methods for asynchronous learning using Moodle LMS | |
50306 | Theoretical exploration of the design of the open university ecosystem and its security challenges within the realm of digital transformation | |
40717 | Adaptive learning in university students’ opinions: Cross-border research | |
42466 | Utilization of E-Learning System for Innovative Methods Implementation in Humanities Pedagogy | |
41022 | Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study | |
43369 | Digital competence of future researchers: empirical research, Ukrainian context The Digital Humanities Workshop | |
42289 | Formation of Internet Resources Critical Evaluation Skills of Future Primary School Teachers | |
36299 | Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of Moodle LMS | |
39663 | The Organization of the Educational and Informational Electronic Environment for Applicants of the Professional MA Program: “Management of E-Learning in the Intercultural Space” | |
29982 | How to create an effective flipped learning sequence in higher education | |
22603 | Formative and peer assessment in higher education | |
22604 | Use of bot-technologies for educational communication at the university | |
16051 | Educator’s e-Portfolio in the Modern University | |
14831 | Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету | |
10369 | MOOCs – selected social and educational aspect | |
36820 | Ways of formation of effective students' collaboration skills based upon the usage of WBT |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (21)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47913 | Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи | |
47522 | Effectiveness analysis of e-learning implementation models and resource support in higher education institutions: case studies and insights amidst the COVID-19 pandemic | |
46275 | Organisation of level-based differentiated instruction for heterogeneous groups in Moodle | |
43053 | Moodle Tools for Educational Analytics of the Use of Electronic Resources of the University's Portal | |
43176 | System for digital professional development of university teachers | |
42243 | Використання візуалізації даних в системі електронного навчання | |
39973 | System for digital professional development of university teachers | |
39393 | Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом | |
33742 | Модернізація системи електронного навчання університету до потреб учасників освітнього процесу | |
31299 | Організація STEAM-занять в інноваційному класі | |
30029 | Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions. | |
27194 | The organization of project activities within the students' work experience internship of specialty "E-learning management in the intercultural space" | |
29872 | Using video materials in electronic learning courses | |
24295 | Methodology of MOOC creation on Wiki-portal | |
22684 | E-portfolio as an assessment tool of the student's activities | |
14831 | Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету | |
16224 | Introduction of STEAM education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing | |
36820 | Ways of formation of effective students' collaboration skills based upon the usage of WBT | |
4081 | Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів | |
6339 | Формирование навыков сотрудничества у студентов с использованием сервисов Веб 2.0 | |
4080 | Формування навичок ефективної співпраці студентів під час використання Вікі-порталу |
Фахові видання, що затверджені МОН (19)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49552 | Introduction of an Individual Educational Trajectory in a Higher Education Institution Through the Implementation of a Catalog of Elective Disciplines | |
47913 | Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи | |
46275 | Organisation of level-based differentiated instruction for heterogeneous groups in Moodle | |
42243 | Використання візуалізації даних в системі електронного навчання | |
39393 | Персоналізовані траєкторії професійного розвитку викладачів університету за цифровим напрямом | |
33742 | Модернізація системи електронного навчання університету до потреб учасників освітнього процесу | |
31299 | Організація STEAM-занять в інноваційному класі | |
31370 | Цифровізація закладу вищої освіти | |
30029 | Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions. | |
29872 | Using video materials in electronic learning courses | |
28348 | Використання технологій «перевернутого» навчання на основі відео-матеріалів | |
14831 | Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету | |
4081 | Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів | |
6337 | Використання вікі-рушіїв для організації електронного навчального середовища навчального закладу | |
6203 | Електронне портфоліо як інструмент вимірювання результатів діяльності викладача сучасного ВНЗ | |
6204 | Організація MOOC на основі Вікі-технології | |
5826 | Організація wiki-орієнтованого навчального середовища | |
4080 | Формування навичок ефективної співпраці студентів під час використання Вікі-порталу | |
5827 | Характеристика сервісів створення портфоліо викладача |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (1)
ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
---|---|---|---|---|---|---|---|
12 | Adaptive learning in university students’ opinions: Cross-border research | https://doi.org/10.1007/s10639-021-10830-7 | Education and Information Technologies | Покликання | Покликання | 2022 | 2022 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (8)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
1 | Формувальне та пірінгове оцінювання у вищій школі / Formative and peer assessment in higher education | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/22603/ | 2018 |
2 | Використання бот-технологій для освітньої комунікації в університеті / Use of bot-technologies for educational communication at the university | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/22604/ | 2018 |
106 | How to create an effective flipped learning sequence in higher education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29982/ | 2021 |
145 | Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41022/ | 2022 |
189 | The Organization of the Educational and Informational Electronic Environment for Applicants of the Professional MA Program: “Management of E-Learning in the Intercultural Space” | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/39663/ | 2022 |
209 | Formation of Internet Resources Critical Evaluation Skills of Future Primary School Teachers | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42289/ | 2022 |
213 | Utilization of E-Learning System for Innovative Methods Implementation in Humanities Pedagogy | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42466/ | 2022 |
233 | Digital competence of future researchers: empirical research, Ukrainian context The Digital Humanities Workshop | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43369/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
420 | Таллінський технолгічний університет | Міжнародне стажування | 20-22.09.2022 | Ingrid Pappel, Vice-Dean of Master's Studies, Department of Software Scince | Учасник програми | Certificate_study visit_Varchenko-Trotsenko.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
13 | TEMPUS | 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR | Європейська Комісія | DESIRE | 01.12.-2013-31.03.2017 | Учасник проекту | |
51 | Еразмус К2 | 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP | Європейська Комісія | «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) | 1.10.2017-14.04.2021 р. | Учасник проекту |
Заявки на колективні гранти (7)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
306 | Дослідження і розвиток концепції SMART університету, її опрацювання та впровадження | Міністерство закордонних справ Польщі | Коллективний | - | 2019 |
407 | European Master in E-learning in Cultural Diversity | Erasmus Mundus | Коллективний | - | 2020 |
477 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Програма Еразмус+КА2 | Коллективний | - | 2020 |
567 | EU Tools and Experience to increase Digital Competence for Ukrainian Professors | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
641 | Дослідження і розвиток концепції SMART університету | Міністерство освіти і науки Польщі | Коллективний | - | 2021 |
676 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2022 |
806 | DiGreU | ERASMUS-EDU-2023-CBHE-STRAND-2 | Коллективний | - | 2023 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
240 | Розвиток відкритого освітнього інформаційного середовища університету для забезпечення якості освіти | Повноцінне дослідження | 05.2022 | https://kubg.edu.ua/struktura/pidrozdili/ndl-informatizatsiji-osviti/doslidzhennia-ndl-informatyzatsii-osvity/rozvytok-vidkrytoho-osvitnoho-informatsiinoho-seredovyshcha-universytetu-dlia-zabezpechennia-iakosti-osvity.html |
394 | Математичні методи та цифрові технології в освіті, науці, техніці | Етап дослідження | 12.2024 | http://surl.li/sqsirl |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (17)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1256 | Фаховий модуль (стажування) | - | 01.07.2015 | |
1314 | Модуль з ІКТ | - | kubg_cert_2016.docx | 29.12.2016 |
1367 | Дидактичний модуль | - | 01.04.2015 | |
1389 | Лідерський модуль | - | 26.04.2017 | |
1623 | Інше | - | диплом к.п.н. Варченко-Троценко Л.О..pdf | 26.06.2017 |
3730 | Інше | Інший модуль | Varchenko_Spain-16-04-19.pdf | 16.04.2019 |
3780 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_27_12_19-1.docx | 28.12.2019 |
4825 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ 821 від 31.12.2020.pdf | 31.12.2020 |
4909 | інше | Інший модуль | 29.05.2020 | |
4992 | Лідерський модуль | Інший модуль | 05.03.2021 | |
5189 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
6201 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 856.pdf | 30.12.2021 |
7170 | інше | Інший модуль | 06.12.2022 | |
7358 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_162_08.04.2022.pdf | 08.04.2022 |
7546 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_756_29.12.2022.pdf | 29.12.2022 |
8911 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_819_20.12.2023.pdf | 20.12.2023 |
9121 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (14)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
694 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 09.09.2016 | 10 |
708 | Вплив трендів інформаційного суспільства на якість вищої освіти" - ТEI 2016 | Міжнародний семінар для науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.04.2016 | 2 |
738 | STEM та Інтернет речей | Майстер-клас в рамках Фестивалю науки | Київський університет імені Бориса Грінченка | 18.05.2016 | 2 |
740 | STEM та Інтернет речей | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.10.2016 | 2 |
743 | Словник Бориса Грінченка та сучасність | Конкурс | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.12.2016 | 3 |
755 | Змістовий модуль «Інформаційно-комунікаційні технології» | Тренінг | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.11.2016 | 1 |
759 | Використання е-деканату в освітньому процесі | Навчально-практичний семінар для навчальних відділів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 03.03.2016 | 2 |
760 | Використання е-деканату в освітньому процесі | Навчально-практичний семінар для навчальних відділів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 04.03.2016 | 2 |
773 | Створення каталогу дисциплін та використання е-деканату в освітньому процесі | Навчально-практичний семінар | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.03.2016 | 2 |
774 | Створення каталогу дисциплін та використання е-деканату в освітньому процесі | Навчально-практичний семінар | Київський університет імені Бориса Грінченка | 16.03.2016 | 2 |
778 | Використання освітньої програми «Microsoft Imagine Academy» в Університеті Грінченка | Всеукраїнський вебінар | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.11.2016 | 1 |
780 | Я-студент | Навчально-методичний семінар для викладачів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 19.09.2016 | 1 |
781 | Я-студент | Навчально-методичний семінар для викладачів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 20.09.2016 | 2 |
782 | Я-студент | Навчально-методичний семінар для викладачів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 22.09.2016 | 1 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
56 | 3D друк: від теорії, до практики | Упродовж 2016 року (березень-червень) | 15 | Не зазначено | 10.03.2016 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (24)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46143 | Я — студент | |
44698 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
41852 | Я — студент | |
35888 | Інноваційні педагогічні методи в цифрову епоху | |
40446 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
37185 | Я — студент | |
32856 | Iнновацiйнi педагогiчнi методики в цифрову епоху | |
31809 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
31834 | Я — студент | |
27967 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
27966 | Я — студент | |
25586 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
22868 | Навички наукового спілкування з використанням технології Wiki | |
20983 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
20107 | Я — студент | |
18686 | Основи робототехніки | |
18684 | Створення сучасного електронного навчального курсу в системі MOODLE | |
16478 | Сходинки зростання: практикум до навчального посібника "Я - студент" | |
14990 | Я — студент | |
11357 | Сходинки зростання. Практикум до навч.посібника "Я - студент" | |
10195 | Я — студент | |
3849 | Я студент (Розділ V) | |
3852 | Я – студент: навч.посіб | |
6657 | Я – студент: навч.посіб |
Сертифіковані ЕНК (14)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
59 | Сучасні інформаційні системи та технології (1 курс) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2013 | 648 | 16.12.2013 | |
69 | Інформаційні технології навчання (1 курс) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2014 | 71 | 28.02.2014 | |
279 | Інфографіка у PR та рекламі (1 курс, РЗГб) | Інститут журналістики | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 611 | 11.11.2016 | |
623 | Теорія та практика ефективного використання ІКТ інструментів у електронному навчанні (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Заочна | 2019 | 882 | 21.12.2019 | |
654 | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, MoPED, ПО, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2019 | 902 | 28.12.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
874 | Інтернетика та прикладні інформаційні технології (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
928 | Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Заочна | 2021 | 181 | 05.03.2021 | − |
1003 | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1027 | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПВШ) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 21/22 н.р. |
1028 | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1062 | Інформаційні технології навчання (1 курс, РЗГ, денна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 448 | 30.06.2021 | − |
1186 | Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) | - | Магістр | Заочна | 2022 | 162 | 08.04.2022 | − |
1187 | Адміністрування систем управління електронним навчанням (6 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2022 | 162 | 08.04.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1672 | Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
Використання ЕНК (37)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Інститут журналістики | Web-дизайн та HTML-програмування (3 курс, ВСР) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
27 | Інститут журналістики | Інфографіка у PR та рекламі (1 курс, РЗГб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
163 | Інститут журналістики | Підтримка сайтів (4 курс, ВСР) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
3867 | Факультет інформаційних технологій та управління | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (6 курс) | Магістр | Заочна | 12 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3990 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теорія та практика ефективного використання ІКТ інструментів у електронному навчанні (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 5 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
5154 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПО, MoPed) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5299 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5786 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теорія та практика ефективного використання ІКТ інструментів у електронному навчанні (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5875 | Факультет інформаційних технологій та управління | Управління ІТ-інфраструктурою освітньої установи (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
8458 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
8460 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8462 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8464 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПО, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8812 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8879 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теорія та практика ефективного використання ІКТ інструментів у електронному навчанні (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8882 | Факультет інформаційних технологій та управління | Управління ІТ-інфраструктурою освітньої установи (6 курс, ДО, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8935 | Інститут журналістики | Інформаційні технології навчання (1 курс, РЗГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
8938 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, MoPED, ПО, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
9038 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9045 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9273 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
11031 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11032 | Факультет інформаційних технологій та управління | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
12248 | Факультет інформаційних технологій та математики | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, MoPED, ПО, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12384 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12385 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання в корпоративному просторі (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12659 | Факультет інформаційних технологій та математики | Інтернетика та прикладні інформаційні технології (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12662 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12669 | Факультет інформаційних технологій та математики | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12687 | Факультет інформаційних технологій та математики | Адміністрування систем управління електронним навчанням (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12968 | Факультет інформаційних технологій та математики | Проектування та експертиза високотехнологічного інформаційного освітнього середовища (5-6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13053 | Факультет інформаційних технологій та математики | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, MoPED, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13191 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13473 | Факультет інформаційних технологій та математики | Інтернетика та прикладні інформаційні технології (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13475 | Факультет інформаційних технологій та математики | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13514 | Факультет інформаційних технологій та математики | Адміністрування систем управління електронним навчанням (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13874 | Факультет інформаційних технологій та математики | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
558 | Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю | 4,57 | 30.12.2016 |
1849 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,59 | 26.12.2018 |
3120 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,89 | 28.12.2019 |
3529 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,84 | 28.12.2020 |
4501 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,80 | 28.12.2021 |
5479 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,97 | 30.12.2022 |
6373 | Кафедра комп'ютерних наук | 5,00 | 30.12.2023 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
285 | III етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики | Університет Грінченка | 20.02.2018 |