Львівська державна консерваторія імені М.В. Лисенка (1973 р.)
Перелік місць роботи
завідувач кафедри теорії музики і музичного виховання Київського національного університету культури і мистецтв
Теми дисертацій (захищених)
Кандидатська дисертаціа на тему: «Формування морально-естетичного досвіду студентів вузів культури в художньо-творчих колективах». Докторська дисертація на тему: «Формування духовного потенціалу студентської молоді в процесі професійної підготовки»
METAFORIZAREA PROCESULUI COMUNICATIV ÎN CADRUL SISTEMULUI DE ÎNVĂȚĂMÂNT SUPERIOR ARTISTIC (METAPHORIZATION OF THE COMMUNICATIVE PROCESS IN THE CONTENT OF HIGHER ARTISTIC EDUCATION)
Наукові школи у музичній освіті кінця ХХ - початку ХХІ століття
м. Київ
7380
VII Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів "Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства"
ГЕРМЕНЕВТИЧЕСКОЕ ПОНИМАНИЕ ТЕКСТА МУЗЫКАЛЬНЫХ ПРОИЗВЕДЕНИЙ В ФОРМИРОВАНИИ ДУХОВНОГО ОПЫТА ЛИЧНОСТИ
Chişinău
6765
2 майстер-класи (4 години) у рамках IV Міжнародної науково-практичної конференції "Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття"
"Астор П'яцола - творець жанру Nuevo Tango"; "Робота над вокально-технічними труднощами в процесі підготовки репертуару"
м. Мукачево
6764
IV Міжнародна науково-практична конференція "Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття"
Фасетний підхід у вищій мистецькій освіті
м. Мукачево
6909
VI Міжнародна науково-практичні конференція "Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін"
Кластерне моделювання в системі неперервної мистецької освіти: результати лонгетюдного дослідження
м. Умань
6174
ХІІІ Грінченківські читання — Всеукраїнська наукова конференція «ГРІНЧЕНКОЗНАВСТВО: ПРОБЛЕМАТИКА І ПЕРСПЕКТИВИ ДОСЛІДЖЕНЬ»
ЛІТЕРАТУРНА СПАДЩИНА БОРИСА ГРІНЧЕНКА У РОЗВИТКУ ДУХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ: МИСТЕЦЬКИЙ БРІКОЛАЖ
м. Київ
6532
VI Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Молодь, освіта, наука та мистецтво"
"Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти"
м. Умань
5826
ІІІ Міжнародна наукова онлайн-конференція "ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ"
МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ ЯК ФОРМА ФУНДАМЕНТАЛЬНОСТІ СУЧАСНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
м. Київ
6119
VII Міжнародна науково-практична конференція "Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи
Інтеграція мистецьких дисциплін у розвитку духовного потенціалу особистості
м. Умань
5643
ХІ Міжнародна науково-практична конференція "Культура в ідеалотворенні особистості" в рамках міжнародного проєкту Пола Д.Шафера "Епоха культури"
Концепт нелінійності у розвитку духовного потенціалу студентів мистецьких закладів освіти
м. Київ - м.Сєвєродонецьк
5644
VI Міжнародна науково-практична конференція "Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття"
Концепт нелінійності в сучасному музично-педагогічному дискурсі
м. Київ
5392
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін"
"Естетичне споглядання у розвитку духовного потенціалу особисті: сфера музичного мистецтва"
м. Умань
5011
Всеукраїнська наукова конференція – ХІІ Грінченківські читання «Борис Грінченко: людина на тлі епохи»
Грінченкознавчі практики у вимірах вищої мистецької освіти
м. Київ
4586
ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції"
"Художня нелінійність як ресурс розвитку мистецької освіти в сучасному міжкультурному просторі"
м. Київ
4409
VI Міжнародна науково-практична конференція "Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи"
Метод кластерного керування якістю навчального процесу в закладах вищої мистецької освіти
м. Умань
4244
VIII Міжнародна науково-практична конференція "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти"
Методологічні вимоги до міждисциплінарних досліджень у сфері мистецької освіти
м. Київ
4193
ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін"
Теорія музичної освіти: ресурси формувального впливу
м. Умань
4100
ІІІ Міжнародна наукова-практична конференція "Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти"
Інтегративний підхід до організації комунікативного кластера в мистецькій освіті
м. Кропивницький
4589
V Міжнародна науково-практична конференція "Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття"
Духовність особистості в системі сенсожиттєвих цінностей: результати лонгитюдного дослідження
м. Київ
3819
Всеукраїнська науково-практична конференція (ХІ щорічні Грінченківські читання) "Борис Грінченко в літературному, культурно-освітньому та громадсько-політичному житті України"
Музикальність поезії Бориса Грінченка у розвитку духовного потенціалу студентської молоді
м. Київ
3482
ІІ Міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти"
Модель самокоучингу студентів мистецьких спеціальностей у контексті реалізації положень нової Концепції педагогічної освіти
м. Київ
3383
Міжнародна науково-практична конференція "Мистецтво у нелінійному просторі"
"Трансцендентальні умови розвитку духовного потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва в постнекласичному освітньому просторі"
м. Тернопіль
3422
V Міжнародна науково-практична конференція "Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи"
Модернізація і розвиток мистецької освіти: соціокультурна альтернатива
м. Умань
3306
IV Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених та студентів "Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства"
Концепція "порогів" в інструментально-виконавській підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва
м. Одеса
3441
International conference "The Challenges of Academia in the Modern Digital World"
Phenomenological-Hermeneutic Analysis Of Musical Composition As An Interdisciplinary Innovation In The Traning Of The Future Music Art Teacher
м. Одеса
3189
"Музичне мистецтво України: історія, реалії та перспективи розвитку"
Подяка за підготовку учасника
м.Бердичів
3616
Міжнародна науково-практична конференція "Мистецька освіта ХХІ століття: виклики сьогодення"
Педагогічний наратив у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва
м. Кропивницький
3188
IV Міжнародна науково-практична конференція "Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття"
Стратегічні орієнтири розвитку мистецької освіти в міждисциплінарному дискурсі
м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка
2743
ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти"
Концепція наративної педагогіки в духовному вихованні студентської молоді
м. Кропивницький, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
2201
Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи"
Гуманістична спрямованість стратегії розвитку постнекласичної мистецької освіти
м. Київ
2023
І Міжнародна науково-практична конференція "Стратегії підвищення якості мистецької освіти в контексті змін сучасного соціокультурного простору"
Інтеграція мистецтв в парадигмі компетентнісного підходу
м. Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського
Інтеграція духовного потенціалу природничої та мистецької освіти
м. Умань
1687
VII Міжнародна науково-практична конференція "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти"
Принцип фрактальної гармонії у духовному розвитку особистості засобами мистецтва
м. Київ, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
1680
ІІІ Міжнародний конгрес \
МОДЕРНІЗАЦІЯ І РОЗВИТОК ВИЩОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ: ПОСТНЕКЛАСИЧНА АЛЬТЕРНАТИВА
м. Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського
1712
Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін""
«Антропологічний вимір сучасної освітньої реальності в педагогіці музичного мистецтва»
м. Умань
1711
ІІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар з міжнародною участю "Проблеми інструментального виконавстка в умовах сучасної мистецької освіти"
Ціннісні переваги студентської молоді: порівняльний аналіз результатів експерименту
м. Умань
1682
IV Міжнародна науково-практична конференція
«Герменевтичний підхід у вивченні курсу «Музична педагогіка» студентами мистецьких спеціальностей»
м. Кропивницький, ЦЕНТРАЛЬНОУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ВОЛОДИМИРА ВИННИЧЕНКА
1762
І Міжнародна науково-практична конференція "Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття"
"Мистецька освіта у герменевтичному колі"
м. Мукачєво, Мукачівський державний університет
1698
І Міжнародна науково-практична конференція "Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього"
Наукова спадщина Івана Зязюна в інноваційному просторі мистецької освіти
м. Київ
1573
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція \
Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми
Київський університет імені Бориса Грінченка
1531
ІІ Грінченківська зимова наукова школа для аспірантів і докторантів у галузі знань \
тьютор програми
Київський університет імені Бориса Грінченка
1036
Міжнародна наукова конференція 'Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій'
Міждисциплінанірність як принцип фрактальної педагогіки мистецтва
м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка
1035
Modern tendencies in pedagogigal education and science of Ukraine and Israel: the way to integration. The VII international scientific forum
MUSIC AS THE QUINTESSENCE OF TRANSCENDENTAL SPIRITUAL VALUES
Odessa, Ukraine
1034
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Теоретико-методологічні аспекти мистецької освіти: здобутки, проблеми та перспективи'
Духовний розвиток особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в антропоцентристській парадигмі
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
1033
European Applied Sciences: challenges and solutions
Functions of dialogue in art education research area
Stuttgart, Germany
1031
Мистецька освіта ХХІ століття: виклики сьогодення
Герменевтичний підхід до визначення змісту музичної освіти
Кіровоградській державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
1032
Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХІХ століття
Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецькі освіти
"Формування професійно-особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у навчальному народно-інструментальному ансамблі"/ спеціальність 13.00.04 Теорія та методика професійної освіти
«Розвиток художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва»/ 13.00.02 – теорія та методика навчання музики
Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка
2019
26
Кифенко Анна Миколаївна
Методика формування музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
2019
25
Теряєва Лариса Анатоліївна
«Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування» / спеціальність 13.00.02 теорія та методика музичного навчання
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ.
2019
10
Соболь Наталія Віталіївна
«Методика формування художньо - творчої толерантності майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанної підготовки»
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Олексюк Ольга Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри музикознавства та музичної освіти Факультету музичного мистецтва і хореографії Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
«Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі методичної підготовки» / спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки
У вересні 2020 року й до серпня 2024 р. навчалась в аспірантурі Університету Грінченка за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка.
Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
Олексюк Ольга Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач
кафедри музикознавства та музичної освіти Факультету музичного мистецтва і
хореографії Київського університету імені Бориса Грінченка.
«Формування методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю на засадах ед’ютейнменту» / спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки
З вересня 2018 до версня 2022 р. аспірант Київського університету імені Бориса Грінченка, на освітньо-науковій програмі «Освітні педагогічні науки» (спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки, галузь знань 01 Освіта/Педагогіка)
Олексюк Ольга Миколаївна, доктор пед. наук, професор, завідувач кафедри музикознавства
та музичної освіти Інституту мистецтв Київського університету ім. Бориса
Грінченка
«Розвиток художньо-творчої синестезійності молодших школярів на інтегрованих уроках музичного мистецтва»/ 13.00.02 – теорія та методика навчання музики
Київський університет ім. Бориса Грінченка, Інститут мистецтв, кафедра музикознавства та музичної освіти; денна форма навчання; 2015-2018 н.р.
Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка
2019
53
Олексюк Ольга Миколаївна, доктор
педагогічних наук, професор київського
університету імені Бориса Грінченка, завідувач кафедри музикознавства та музичної освіти
Методика формування музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі
Київський Університет імені Бориса Грінченка, заочна форма навчання з 2014-2018 рр.
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
2019
52
Олексюк Ольга Миколаївна, доктор педагогічних наук,
професор, завідувач кафедри музикознавства
та музичної освіти Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка
«Формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування» / спеціальність 13.00.02 теорія та методика музичного навчання.
Київський університет імені Бориса Грінченка, аспірантура, заочна форма навчання з 01.11.2013р. по 31.10.2017р.
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, м. Київ.
2019
27
Олексюк Ольга Миколаївна, Київський університет
імені Бориса Грінченка, професор, доктор педагогічних наук, завідувач кафедри
теорії та методики музичного мистецтва
«Методика формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанної підготовки», спеціальність – 13.00.02 (теорія на методика музичного навчання)
Київський університет імені Бориса Грінченка, денна форма навчання, терміни навчання в аспірантурі - 01.11.2013-31.10.2016 рр.
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова