Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут імені М.Драгоманова, 1993р.Київський міський педагогічний інститут ім. Бориса Грінченка, 2003р.
Інститут психології імені Г.С.Костюка (аспірантура)2007р.
Перелік місць роботи
практичний психолог НМЦ ІППО
старший викладач кафедри історичної та громадянської освіти ІПО
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 56 | 4 | 1 | 2025.10.27 11:20:18 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 52 | 4 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (4)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1072 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра історичної та громадянської освіти | 65.10000 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana-Oleksenko |
| 851 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра історичної та громадянської освіти | 38.10000 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana-Oleksenko |
| 691 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра історичної та громадянської освіти | 22.70000 | 0 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana-Oleksenko |
| 472 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра історичної та громадянської освіти | 3.00000 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana_Oleksenko |
Конференції (12)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11941 | Science for modern man'2025 | Priority value orientations of teachers of educational institutions | Karlsruhe, Germany |
|
|
| 11494 | The level of development of science and technology in the XXI century '2024 | ICLUSIVE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF THE EXTENDED DAY GROUP IN THE CONTEXT OF PROBLEMS, CONFLICTS AND PROSPECTS OF DEVELOPMENT | Karlsruhe, Germany |
|
|
| 10797 | Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти | Актуалізація психологічної компетентності вчителя історії в воєнний період | Київ | document.pdf | |
| 9890 | The level of development of science and technology in the XXI century '2023" | Реалізація потреби в професійному розвитку вчителів суспільствознавчих дисциплін в умовах кризи | Karlsruhe, Germany |
|
|
| 9542 | Освітній форум "Столична освіта: якість в умовах воєнного стану" (дискусійний майданчик вихователів закладів загальної середньої освіти) | Психологічна підтримка дітей в стресових ситуаціях | Київ | document.pdf | |
| 9891 | Series SW-Ger сonference proceedings «Future in the results of modern scientific research '2023" | АНАЛІЗ ЗМІСТУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА В ПОВОЄННИЙ ПЕРІОД | Karlsruhe, Germany |
|
|
| 9541 | Міжнародний науково-практичний онлайн-форум ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ | АКТУАЛІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ В ВОЄННИЙ ПЕРІОД | Київ | document.pdf | |
| 6974 | І Міжнародна науково-практична конференція "Освіта дітей раннього та дошкільного віку в Україні: сучасний стан і перспективи розвитку" | Становлення складових психомоторного розвитку у дітей раннього віку: можливості впливу | Луцьк |
|
|
| 6365 | Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція "Миробудування в освітній та соціальній сферах" | популяризація цінностей миробудування та мирного вирішення конфліктів в освітній та соціальних сферах за допомогою відновних практик | онлайн, на платформі Zoom | document.pdf | |
| 4363 | ІХ Всеукраїнські психолого-педагогічні читання, присвячені пам’яті доктора педагогічних наук, професора Федоришина Бориса Олексійовича ПРОФОРІЄНТАЦІЯ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ | Психопрофілактична тренінгова робота в процесі курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників | м.Київ, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | document.doc | |
| 3549 | Психолого-педагогічний супровід професійного розвитку педагогічних працівників: стан та перспективи | Підтримка психологічного благополуччя педагога в професійній діяльності | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 2642 | Розвиток конкурентоспроможної особистості у межах сучасної освіти: реалії та перспективи | Організація тренінгової роботи з профілактики емоційного та професійного вигорання педагогів під час курсового підвищення кваліфікації | Київ | document.doc |
Монографії (колективні) (6)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53008 | Актуальні питання комунікації освітян з ветеранами та членами їх родин | |
| 51620 | Пріоритетні ціннісні орієнтації вчителів закладів освіти | |
| 50259 | Inclusive educational environment of the extended day group in the context of problems, contradictions and prospects of development | |
| 49804 | Особливості реалізації змісту громадянської компетентності педагогів відповідно до "Професійного стандарту вчителя" | |
| 47019 | Реалізація потреби в професійному розвитку вчителів суспільствознавчих дисциплін в умовах кризи | |
| 24946 | Тренінг як форма роботи з патріотичного виховання в навчальному закладі |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (17)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52007 | Стан реалізації «Професійного стандарту вчителя»: психологічна компетентність вчителів історичної та громадянської освітньої галузі | |
| 50077 | Historical and civic education field: challenges and consequences of the war | |
| 49758 | Стресостійкість учителів в умовах тривалої стресової ситуації | |
| 49681 | Motivation of the professional development of teachers during the war in Ukraine | |
| 49547 | Актуальні питання професійного розвитку педагогів щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | |
| 48466 | Дослідження мотивації професійної діяльності вчителів в умовах війни в Україні | |
| 48570 | Тренінг ресурсозбереження, як засіб психологічної підтримки вчителів предмету "Захист України" в умовах воєнного часу | |
| 47016 | Громадянська компетентність як важлива складова фахового зростання сучасного вчителя | |
| 46393 | Analysis of the content of psychological competence of a history teacher in the conditions of war and in the post-war period | |
| 46151 | Development of the culture of psychological health of teachers in the process of professional improvement | |
| 45976 | The use of biografical knowledge in the educational process as a resource for the development of sosial competence of students | |
| 42249 | The use of interactive learning methods for the development of social competences of students within the framework of civic and historical education | |
| 37987 | Психологічні аспекти професійної компетентності: психологічна компетентність вчителя історії | |
| 37979 | Психологічна просвіта в умовах дистанційного підвищення кваліфікації | |
| 34203 | Формування потреби у саморозвитку педагогічних працівників засобами фасилітації | |
| 32084 | Психоедукація, як засіб формування культури психологічного здоров'я у педагогічних працівників | |
| 27921 | Підтримка та відновлення психологічного здоров’я педагогічних працівників в процесі курсового підвищення кваліфікації |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 579 | Чинники ефективного професійного розвитку вчителів історичної та громадянської освітньої галузі | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51153/ | 2025 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 403 | Wyższa Szkoła Teologiczno-Społeczna (WSTS) | Міжнародне стажування | 13.06-20.11. 2022 | Не зазначено | Anna Boboryk, керівник Курсу кризового консультування, викладач WSTS Контактна особа: Lina Komarynets- sekretariat@wsts.edu.pl |
Учасник програми | Олексенко С.В..pdf |
Міжнародні, всеукраїнські, регіональні освітні проєкти, програми, педагогічні експерименти (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень | Роль | Рік |
|---|---|---|---|---|
| 32 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Всеукраїнський рівень | Тьютор, розробник змісту, вчитель-консультант | 2024 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (32)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12774 | Толерантна розмова. Ефективні механізми комунікації | Інший модуль |
|
09.02.2025 00:00 |
| 12733 | Медіаграмотність: як не піддаватися маніпуляціям | Дидактичний модуль | 1-oleksenko-30-prometeus.pdf | 05.09.2025 00:00 |
| 12732 | Комунікація з військовими та їхніми рідними, які переживають складні етапи під час війни | Інший модуль | 3-oleksenko-30-imzo.pdf | 02.01.2025 00:00 |
| 12731 | Розумію: курс з психологічно-емоційної підтримки | Інший модуль |
|
11.09.2025 00:00 |
| 12729 | НУШ: базова середня освіта | Дидактичний модуль |
|
10.09.2025 00:00 |
| 11710 | Майстерка: мистецтво бути щасливою людиною | Інший модуль |
|
18.03.2025 00:00 |
| 10279 | Критичне мислення для освітян | Інший модуль | Олексенко_.pdf | 07.11.2024 00:00 |
| 10229 | Медіаграмотність: практичні навички | Дидактичний модуль | Медіаграмотність-пр.н..pdf | 28.09.2024 00:00 |
| 10227 | Дизайн-мислення в школі | Інший модуль | Олексенко_30 год..pdf | 17.10.2024 00:00 |
| 10226 | Жінки та чоловіки: гендер для всіх | Інший модуль | Олексенко_гендер.pdf | 16.10.2024 00:00 |
| 10225 | Освітні інструменти критичного мислення | Інший модуль | Осв інструменти_.pdf | 30.09.2024 00:00 |
| 9162 | Медіаграмотність для освітян | Інший модуль | Олексенко.docx | 31.10.2023 00:00 |
| 9161 | Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти | Інший модуль | Олексенко С.docx | 31.10.2023 00:00 |
| 9160 | Інший | Інший модуль | Олексенко С.В..docx | 31.10.2023 00:00 |
| 9159 | Зміцнення потенціалу практичних психологів закладів освіти | Інший модуль | Олексенко С.В.docx | 31.10.2023 00:00 |
| 6893 | інше | Інший модуль |
|
11.11.2022 00:00 |
| 6736 | інше | Інший модуль |
|
28.10.2022 00:00 |
| 6735 | інше | Інший модуль |
|
27.10.2022 00:00 |
| 6480 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 6108 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
08.12.2021 00:00 |
| 6082 | інше | Інший модуль |
|
15.12.2021 00:00 |
| 6070 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 1.pdf | 19.11.2021 00:00 |
| 5572 | інше | Інший модуль |
|
10.10.2021 00:00 |
| 4254 | інше | Інший модуль |
|
04.06.2020 00:00 |
| 3420 | ІКТ | Інший модуль |
|
25.06.2019 00:00 |
| 2734 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
30.06.2018 00:00 |
| 1977 | Інше | - |
|
10.12.2017 00:00 |
| 1761 | Інше | - |
|
03.08.2017 00:00 |
| 1760 | Дидактичний модуль | - |
|
07.04.2017 00:00 |
| 1759 | Інше | - |
|
20.06.2017 00:00 |
| 1758 | Інше | - |
|
31.12.2016 00:00 |
| 1225 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
13.11.2015 00:00 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (3)
Освітні заходи для учнів та батьків (ІПО) (1)
| ID | Підрозділ | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|
| 2 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Член робочої групи | 2024 | - |
Освітні заходи (ІПО) (1)
| ID | Підрозділ | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 27 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Участь у заході | 2024 |
Викладацька діяльність
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 5130 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 4.5 | 29.11.2022 00:00 |
| 4224 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 4.75 | 06.12.2021 00:00 |
| 3349 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 4,5 | 30.11.2020 00:00 |
| 2476 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 4,4 | 25.11.2019 00:00 |
Проведення учнівських олімпіад, конкурсів, змагань (1)
| ID | Предмет з якого проводиться олімпіада | База (навчальний заклад) | Вид участі | Наказ ДОНМС/ МОН | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 30 | з педагогіки і психології | Інститут післядипломної педагогічної освіти | - | org_komitet_pedagogika_i_psyhologia.pdf | 21.02.2017 00:00 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
|---|---|---|---|
| 55 | Кафедра історичної та громадянської освіти | 49 | 2024 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 38 | Кафедра історичної та громадянської освіти | Розробник | 2024 |