Додаткові відомості
Освіта
Черкаський державний педагогічний інститут імені 300 річчя воз'єднання України з Росією, 1983.Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б. Д. Грінченка, 1996
Перелік місць роботи
ЗСШ с. Ульянівка Переяслав-Хмельницького району;ЗСШ № 6 м. Бориспіль;
Інститут системних досліджень Міносвіти України;
Інститут змісту і методів навчання Міносвіти України;
НМЦ середньої освіти МОНУ;
НДІ професійної освіти АПН України
Теми дисертацій (захищених)
Використання фонових знань як засобу поглибленого вивчення художнього твору на уроках зарубіжної літератури Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 1 | 1 | 0 | 2023.03.21 09:12:02 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 1 | 1 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (5)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1090 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 18.60000 | 0 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana-Safarian |
| 1018 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 14.00000 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana-Safarian |
| 860 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 12.70000 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana-Safarian |
| 697 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 7.30000 | 0 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana-Safarian |
| 313 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра мовно-літературної освіти | 3.30000 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana_Safarian |
Конференції (14)
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51752 | Основні чинники розвитку медіаційних навичок вчителя іноземної мови у післядипломній освіті | |
| 53165 | Удосконалення рецептивних видів мовленнєвої діяльності вчителя англійської мови у післядипломному навчанні | |
| 48875 | Модель розвитку педагогічної комунікації у післядипломному навчанні | |
| 45645 | Професійна компетентність учителя зарубіжної літератури: ретроспективний аналіз трансформацій, сучасні стандарти та виклики | |
| 44690 | Розвиток художньо-образного мислення учнів на уроках літератури | |
| 41199 | Розвиток вербального інтелекту педагога у післядипломному навчанні | |
| 42322 | Технології розвитку комунікативної компетентності вчителів іноземної мови у системі післядипломної педагогічної освіти | |
| 37808 | Розвиток мовної особистості учня на уроках зарубіжної літератури | |
| 39040 | Формування читацької компетентності учнів з урахуванням основних принципів рецептивної естетики | |
| 34032 | Розвиток мовної особистості вчителя-словесника шляхом удосконалення культури іншомовного читання | |
| 32365 | Розвиток мовленнєвої імпровізації вчителя у післядипломній освіті | |
| 30288 | Інтертекстуальний аналіз художнього твору як шлях формування інтерпретаційної компетентності учнів на уроках літератури | |
| 25594 | Шкільний компаративний аналіз художніх творів як засіб усвідомлення культурно-національної ідентичності |
Фахові видання, що затверджені МОН (13)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51309 | Розвиток медіативних умінь та кроскультурних навичок учителя-філолога у системі післядипломної освіти | |
| 53165 | Удосконалення рецептивних видів мовленнєвої діяльності вчителя англійської мови у післядипломному навчанні | |
| 49886 | Проблеми дитячого читання та шляхи їх розв’язання у післядипломному навчанні педагогів | |
| 37808 | Розвиток мовної особистості учня на уроках зарубіжної літератури | |
| 32365 | Розвиток мовленнєвої імпровізації вчителя у післядипломній освіті | |
| 28912 | Лінгвопоетичний аналіз художнього тексту як цілісної словесно-естетичної реальності | |
| 22506 | Компаративний аналіз творів української та зарубіжної класики як засіб формування національних і загальнолюдських духовних цінностей учнів | |
| 17883 | Своєрідність німецького бароко | |
| 17880 | Художня культура Німеччини епохи середньовіччя та Відродження | |
| 4188 | Компетентнісний підхід – основа сучасної якісної освіти | |
| 2907 | Київська палітра творчості Михайла Булгакова | |
| 2364 | Психолого-педагогічні особливості формування творчих здібностей школярів | |
| 3419 | Лінгвопоетичне тлумачення тексту: теорія і практика |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 617 | Zustricz Foundation | Міжнародне стажування | 04.11-10.12.2023 | Не зазначено | Oleksandra Zapolska | Учасник програми | SZFL-003000 Safarian Svitlana .pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 268 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 21.09.2022 00:00 |
Міжнародні, всеукраїнські, регіональні освітні проєкти, програми, педагогічні експерименти (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень | Роль | Рік |
|---|---|---|---|---|
| 5 | Кафедра мовно-літературної освіти | Міжнародний рівень | Тьютор, розробник змісту, вчитель-консультант | 2023 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (3)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 10553 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг з протоколу_9_Сафарян С.І.pdf | 21.11.2024 00:00 |
| 3004 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
18.04.2019 00:00 |
| 777 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
05.12.2014 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1295 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування мовної особистості інформаційної доби» | конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 30.05.2017 00:00 | 3 |
Зимові та літні школи (1)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 16 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного стану | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 29335 | Грінченківські етюди. "Україна! В цьому слові для мене все" |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 5137 | Кафедра мовно-літературної освіти | 4.8 | 29.11.2022 00:00 |
| 4249 | Кафедра мовно-літературної освіти | 4.9 | 06.12.2021 00:00 |
| 3334 | Кафедра мовно-літературної освіти | 4,8 | 30.11.2020 00:00 |
| 2469 | Кафедра мовно-літературної освіти | 4,7 | 25.11.2019 00:00 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)
| ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
|---|---|---|---|
| 291 | III етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з зарубіжної літератури | Київ, гімназія № 191 ім.П.Тичини | 20.03.2018 00:00 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
|---|---|---|---|
| 13 | Кафедра мовно-літературної освіти | 10 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
|---|---|---|---|
| 78 | Кафедра мовно-літературної освіти | 49 | 2024 |
| 26 | Кафедра мовно-літературної освіти | 47 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 58 | Кафедра мовно-літературної освіти | Укладач | 2024 |
| 14 | Кафедра мовно-літературної освіти | Укладач | 2023 |