Додаткові відомості
2004
Магістр філології (англійська мова та література, іспанська мова та література)
2006-2013 - доцент кафедри теорії та практики перекладу Запорізького національного університету
2006-2014 - заступник декана з наукової роботи
2008-2014 - голова Ради молодих вчених
2013-2015 - професор кафедри перекладу Запорізького національного університету
2013-2015 - Вчений секретар спеціалізованої вченої ради К 17.051.02
З 09.2015 по 08.2022 - завідувач кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Київського університету ім. Бориса Грінченка
З 09.2022 - завідувач кафедри германської філології Київського університету ім. Бориса Грінченка
Експерт грантових проектів рамкової програми Європейської Комісії Горизонт Європа, напрямок "Цифрова Європа"
Член спеціалізованої вченої ради Д 26.133.03 (10.01.01- українська література, 10.01.06 - теорія літератури)
Член спеціалізованої вченої ради К 17.051.02 (10.02.04 - германські мови, 10.02.15 - загальне мовознавство)
Заступник головного редактора збірки наукових праць "Синопсис: Текст. Контекст. Медіа" (Erih Plus, Index Copernicus International, Категорія "Б")
Заступник головного редактора збірки наукових праць "Studia Philologica" (Index Copernicus International, Категорія "Б")
Член редакційної колегії збірки наукових праць "Нова філологія" (Erih Plus, Категорія "Б")
Член редакційної колегії International Journal of Research in E-learning (Index Copernicus, Erih Plus)
Член редакційної колегії Open Educational E-environment of Modern University (Erih Plus, Категорія "Б")
Член редакційної колегії International Journal of Linguistics, Literature and Culture (Web of Science, ICI, Crossref)
Член редакційної колегії Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (Scopus)
Член редакційної колегії Glottodidactica (Scopus, Erih Plus)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
44 | 94 | 6 | 2024.11.25 06:01:03 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
22 | Кафедра романської філології | C-2077-2016 | 3 | 1 | 2021 | https://publons.com/researcher/1499008/rusudan-makhachashvili/ |
273 | Кафедра романської філології | C-2077-2016 | 8 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/173853 |
417 | Кафедра романської філології | C-2077-2016 | 13 | 3 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/173853 |
571 | Кафедра романської філології | C-2077-2016 | 13 | 3 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/173853 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 822 | 12 | 18 | 2024.12.17 10:06:09 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 622 | 11 | 17 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
37 | Факультет романо-германської філології | Кафедра германської філології | 695.2 | 6 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Rusudan_Makhachashvili |
Конференції (77)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
7985 | Computer Science and Technologies in Education | Progress Of Digital Learning Individual Quality Assessment In Oriental And European Languages UniversityPrograms | Beijing, China | document.pdf | |
7978 | Digital Humanities Fair | Digital Humanities Framework for Language Innovation Studies | UC Berkeley, USA | ||
7946 | 6th European Language Resource Coordination Conference | - | Germany | ||
7945 | Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2022 | 'Innovative Educational Communication in the Global Digital Environment: Trans-Disciplinary Models, Tools, and Mechanisms' | Florida, USA | ||
7944 | Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2022 | 'Interdisciplinary and Universal Digital Competence for Foreign Languages Education | Florida, USA | ||
7943 | Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2022 | Keynote report: Transdisciplinarity and Meta-Disciplinarity of Digital Education | Florida, USA | ||
7897 | First International Conference on Technology, Law and Education | Keynote: Event Horizon of Digital Education and Language Acquisition | Morocco | ||
7836 | How can I increase efficiency of my searching in Scopus? | Elsevier webinar | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7801 | DHW-2021: Digital Humanities Workshop | Emoji explication in digital communication: logical-phenomenological experiment | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7798 | DHW-2021: Digital Humanities Workshop | Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 paradigm: survey study | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7799 | DHW-2021: Digital Humanities Workshop | Digital interoperability of foreign languages education | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7800 | DHW-2021: Digital Humanities Workshop | Educating future digital leaders: developing egovernance curriculum in Estonia and Ukraine | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7797 | Лідери освітніх змін | - | Київ, "Українська асоціація фахівців з інформаційних технологій" | ||
7246 | «МОВА, ЛІТЕРАТУРА, ПЕРЕКЛАД У КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО СВІТУ» | Innovative Educational Communication in the Digital Realm | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7233 | Nowe funkcjonalności w narzędziu SciVal | Elsevier Webinar | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7210 | ScienceDirect - все про Topic Pages | Elsevier Webinar | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7008 | 14th International Conference on ICT, Society and Human Beings | DIGITAL HYBRID LEARNING INDIVIDUAL QUALITY ASSESSMENT IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: STUDENT CASE STUD“DIGITAL HYBRID LEARNING INDIVIDUAL QUALITY ASSESSMENT IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: STUDENT CASE STUDY IN UKRAINE”Y IN UKRAINE | IAISD, Нідерланди | document.pdf | |
7007 | 15th International Conference on e-Learning 2021 | E-SKILLS AND DIGITAL LITERACY FOR FOREIGN LANGUAGES EDUCATION: STUDENT CASE STUDY IN UKRAINE | IAISD, Нідерланди | document.pdf | |
7010 | 25th World Multiconference on Systemics, Cybernetics and Informatics (WMSCI 2021), Florida, USA, 2021 | Linguistic Philosophy of Ceberspace | Florida, USA | ||
7011 | 19th International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications (EISTA 2021), Florida, USA, 2021 | Digital Meta-Skills Development for Interdisciplinary Competence in Foreign Languages Education | Florida, USA | ||
7009 | 25th World Multiconference on Systemics, Cybernetics and Informatics (WMSCI 2021), Florida, USA, 2021 | Keynote: Interdisciplinary Trends of Digital Education in the COVID-19 Paradigm: Global Event Horizon | Florida, USA | ||
7012 | 19th International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications (EISTA 2021), Florida, USA, 2021 | Interoperable Digital Skills for Foreign Languages Education in the COVID-19 Paradigm | Florida, USA | ||
6987 | 2nd International Conference on Teaching and Education Management (ICTEM 2021) | Interdisciplinarity of Foreign Languages Education Design and Management in COVID-19 (ET514) | Wuhan, China | document.pdf | |
6978 | 7th International Conference on Frontiers of Educational Technologies (ICFET 2021)th International Conference on Frontiers of Educational Technologies (ICFET 2021) | Digital Comptencies and Soft Skills for Final Qualification Assessment: Case Study of Students of Foreign Languages Programs in India | Bangkok, Tailand | document.pdf | |
6844 | EUROPEAN VALUES IN UKRAINIAN EDUCATION: CHALLENGES AND FRONTIERS | Keynote: Values-based interdisciplinary skills development for Liberal Arts education | Ukraine | document.pdf | |
6751 | Міжнародна наукова онлайн-конференція "Лінгвістика ХХІ століття: сучасний стан і перспективи розвитку", присвяченої 90-річному ювілею доктора філологічних наук, професора Станіслава Володимировича Семчинського | Рекомендації до моделювання ІКТ тезаурусу (на основі інновацій європейських та східних мов) | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
6772 | “Сучасна філологія: теорія та практика” | ДІАГНОСТИКА ПОРІВНЯЛЬНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТА СХІДНИХ МОВ У РЕГІОНАХ УКРАЇНИ | Київ, Національна Академія Служби безпеки України | document.pdf | |
6744 | The International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications | Keynote: Event Horizon of Language Studies in the Digital Age | Kryviy Rih, Ukriane | ||
6745 | The International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications | Hieroglyphic Semiotics of Emoji Signs in Digital Communication | Kryviy Rih, Ukriane | ||
6686 | GiLE4Youth International Conference | UNIVERSALITY, MULTIPURPOSE AND INTERDISCIPLINARITY OF FOREIGN LANGUAGES MAJOR SKILLSET: SURVEY STUDY | Berlin, Germany | document.pdf | |
6685 | GiLE4Youth International Conference | Keynote: DIGITAL SKILLS FOR EMPLOYABILITY OF LINGUISTIC MAJORS | Berlin, Germany | document.pdf | |
6665 | 6th International Conference on Complexity, Future Information Systems and Risk (COMPLEXIS 2021) | Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | Lisbon, Portugal | document.pdf | |
6664 | 6th International Conference on Complexity, Future Information Systems and Risk (COMPLEXIS 2021) | Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | Lisbon, Portugal | document.pdf | |
6629 | Keynote: Doctoral Workshop on Scientific Achievements of Modern Society | Frontiers of Linguistic Research and Technology | Національний університет: "Харківська Політехніка" | ||
6628 | «ПИТАННЯ СХОДОЗНАВСТВА В УКРАЇНІ» | Universality, multipurpose and interdisciplinarity of oriental and European languages education: survey study | Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна | document.pdf | |
6627 | SOCIAL LINGUISTICS AND PARADIGM SHIFTS IN MODERN WORLD | Індивідуальна оцінка якості цифрового навчання на програмах з європейських та східних мов в умовах Ковід-19 | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
6595 | Seventeenth International Conference on Technology, Knowledge, and Society (University of Melbourne, Australia) | Viral Digital Skills Development for Interdisciplinary Competence of Foreign Languages Students | Melbourne University, Australia | ||
6577 | 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY | Digital Distance and Blended Learning Quality Assessment In Oriental And European Languages University Programs: Regions Of Ukraine Survey Study | Okayama University, Japan | document.pdf | |
6574 | VII Міжнародної наукової конференція "Наукові пошуки: актуальні дослідження, теорія і практика" | INTEGRAL MODELS OF DIGITAL LEARNING FOR FOREIGN LANGUAGES PROGRAMS. | Kyiv, Ukraine | document.PDF | |
6561 | 2nd Internatioanl Conference "Oriental Studies. Actuality and prospects" | ПАРАМЕТРИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЦИФРОВОГО НАВЧАННЯ НА ПРОГРАМАХ ЗІ СХІДНИХ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВ В УМОВАХ КОВІД-19 | Kharkiv, Ukraine | ||
6537 | Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 | Covid-19 Context for Meta Assessment of Digital Learning on European and Oriental Languages Programs | Florida, USA | ||
6536 | Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 | Interdisciplinary Skills Development Through Final Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | Florida, USA | ||
6535 | Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 | Keynote report: Interdisciplinarity and Universality of Foreign Languages Education | Florida, USA | ||
6525 | 19th International Conference eSociety 2021 | STUDENT SATISFACTION WITH DIGITAL HYBRID LEARNING IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: SURVEY STUDY OF REGIONAL UNIVERSITIES OF UKRAINE | IAISD, Нідерланди | document.pdf | |
6524 | 8th International Conference ICEduTech 2021 | ICT TOOLS FOR FINAL QUALIFICATION ASSESSMENT SURVEY STUDY FOR EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS | IAISD, Нідерланди | document.pdf | |
6498 | DEBATS SCIENTIFIQUES ET ORIENTATIONS PROSPECTIVES DU DEVELOPPEMENT SCIENTIFIQUE | Semantic innovations in conceptual field "Espace" | Paris, République Française | document.pdf | |
6493 | DEBATS SCIENTIFIQUES ET ORIENTATIONS PROSPECTIVES DU DEVELOPPEMENT SCIENTIFIQUE | STRUCTURAL ORGANIZATION OF BREAKING NEWS TEXTS IN CONTEMPORARY FRENCH MEDIA DISCOURSE | Paris, République Française | document.pdf | |
6534 | Міжнародна науково-практична конференція "Таврійські філологічні наукові читання" | DIGITAL HYBRID LEARNING FOR ORIENTAL AND EUROPEAN LANGUAGES PROGRAMS: QUALITTY ASSESSMENT IN REGIONAL UNIVERITIES OF UKRAINE | Kyiv, Ukraine | ||
6407 | Цифрові інструменти GOOGLE для органзації ефективного зворотнього зв'язку між учасниками освітнього процесу під час дистанційного навчання | - | Kyiv, Ukraine | ||
6330 | III-IV КОНГРЕС СХОДОЗНАВЦІВ до 150-ї річниці від дня народження Агатангела Кримського | Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in oriental languages programs | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
6356 | Міжнародна Болонська конференція: Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу - роль оцінювання якості викладання і навчання в процесі акредитації | - | Kyiv, Ukraine | ||
6242 | Annual International Conference 'Virtual University' | Keynote report: "COVID-19 Framework for Assesment ICT Tools and Competencies in Higher Education" | Warsaw Politechnic University | document.pdf | |
6209 | ВІД СЛОВНИКА БОРИСА ГРІНЧЕНКА ДО СУЧАСНИХ ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ СИСТЕМ | Пленарна доповідь: БАГАТОМОВНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ СЛОВНИК ІННОВАЦІЙ СУЧАСНИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВ У ПАРАДИГМІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛЕКСИКОГРАФІЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ (ELEXIS) | Kyiv, Ukraine | ||
6138 | Information Technology and Interaction (satellite) | ICT Tools for Final Qualification Assessment Survey Study for European and Oriental Languages Programs | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
6137 | VII International Conference IT&I: Information Technology and Interaction | Keynote report: Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
5940 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | - | Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ | ||
5657 | Іноземна філологія у ХХІ столітті | Пленарна доповідь: Виклики сучасної цифрової лінвістики та лексикографії | Запоріжжя, Україна | ||
5623 | Tendances scientifiques de la recherche fondamentale et appliquée | l'ANALYSE DU CORPUS DES TEXTES «COVID-19» EN UTILISANT LE LOGICIEL «SKETCH ENGINE | Strasbourg, République française | ||
5575 | Теоретичні та прикладні аспекти електронного навчання | ІКТ інструменти та практики підсумкової кваліфікаційної атестації у форматі локдауну Ковід-19 | Катовіце, Польша | ||
5880 | International webinar on How to publish paper in high quality Scopus Indexed Journals | "Project results presentation tips for high profile publications" | SRJP Research Forum, India | document.pdf | |
5592 | Innovation in Interdiciplinary Research | Keynote report: Digital Frameworks for Linguistic Research (keynote speech) | India | ||
5871 | Concours de Jeunes Talents Scientifiques George Gamow | Membre du Comite d'Organisation du Concours | Харків, Україна | document.pdf | |
5574 | Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних систем | Цифрові інструменти в сучасній лексикографії | Київ | ||
3697 | Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних | Феноменологічний підхід до формування цифрового тезауруса комп'ютерної логосфери | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3416 | Іноземна філологія у ХХІ столітті | Cyber reality thesaurus modelling: phenomenology, methodology, tools | Запорізький національний університет | ||
3415 | Міжнародний круглий стіл "Італійська мова в Мережі, Мережі для італійської мови" | Communication in Digital Age: premise, models,tools | ХНУ ім. В.Н. Каразіна | document.pdf | |
3423 | International Terminology: Translation and Standardization | Innovative cyber thesaurus modelling | Tbilisi State University, Georgia | ||
3260 | Міжнародний симпозіум: Італійсько-українські контрастивні студії | Цифрові технології у сучасній лексикографічній практиці | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3261 | Міжнародний семінар "Інтернаціоналізація та культура якості в університетах" за підтримки Амбасади Франції в Україні | Представник кафедри романської філології | Київ | ||
2857 | Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних систем | Лексикографічні моделі у глосарії інновативних термінів комп'ютерного буття | Київ | ||
2856 | Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | ICT, DL and Multicultural Competenes Thesaurus Modelling REcommendations | Poland. Katowice | ||
1140 | Theoretical and practical aspects of distance learning | Teacher-student collaboration: challenges and opportunities | University of Silesia, Poland | ||
1141 | Thaeoretical and Practical Aspects of Distance Learning | Collaboration in Research Activities: ICT Tools Assessment | Czesin, Poland | ||
1139 | Open Educational E-environment of modern university | Open Verbal E-environment: Research Premises and ICT tools | Kyiv, Ukraine | ||
1138 | Distance Learning in Applied Informatics | Communicqtion in Educqtion: ICT tools Assessment | Slovakia | ||
1136 | Information and Communication Technologies in Education | E-environment through English vocabulary development | Рожнов, Чехія | ||
1137 | Open Educationa E-environment of the modern university | Education E-environment through English vocabulary deve;opment | Kyiv, Ukraine |
Монографії (колективні) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36469 | Digital Terraformation: Cyberspace Ontology, Anthropology, and Gnosis | |
34182 | ICT Tools and Practices for Final Qualification Assessment in the Framework of COVID-19 Lockdown | |
34068 | Motive substrat peculiarities in the novel “Felix Austria” by S. Andrukhovich: dialectical materialism of a character psychophysiological state | |
32328 | Моделі й цифрові інструменти діагностики динаміки инноваційної полілінгвальної логосфери комп’ютерного буття | |
18692 | Collaboration in research activities: ICT tools assessment | |
18691 | Teacher-student collaboration: challenges and opportunities |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (49)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50475 | Emoji as an artificial digital language: a frame-semantic analysis of perception and interpretation | |
49914 | Artificial Intelligence in Transdisciplinary Communication Paradigm for Digital Education | |
49915 | Emotional Intelligence and Implicit Interdisciplinary Skills: Key Components for Effective Digital And AI-Enhanced Learning | |
49912 | Interdisciplinary and Interoperable Leadership Skills for Digital Educational Communication | |
49916 | Interdisciplinary, AI-interoperable, and Universal Skills for Foreign Languages Education in Emergency Digitization | |
49913 | Navigating The Digital Frontier: Ukraine's E-Governance Curriculum Amidst Crisis and EU Integration | |
49033 | Digital Humanities as a Transdisciplinary Communication Paradigm in the Age of AI | |
49011 | Interdisciplinary Digital Skills Development For Educational Communication: Emergency And AI-Enhanced Digitization | |
49032 | Transformative, Transdisciplinary, Transcendent Digital Education: Synergy, Sustainability and Calamity | |
47484 | Structuring and visualizing fictional and real life empirical concepts with emoji symbols: a case study of José Ángel Buesa’s poetry and Borys Grinchenko’s image | |
47425 | Metadigital Skills Development For Foreign Languages Education In Wartime Digitization | |
47424 | Systemic Challenges of Digital Foreign Languages Education in Global Emergency Meta-Context (The Pandemic and Warzone Perspectives) | |
47423 | Transdisciplinary Transformation of Digital Education: Emergency, Sustainability and Universality | |
46430 | Meta-Disciplinarity of Digital Education and Communication | |
46431 | Transdisciplinary Communication in the Meta-Framework of Digital Education | |
43405 | Progress of Digital Learning Individual Quality Assessment In Oriental and European Languages University Programs through the Pandemic | |
42868 | Digital transformation of complex educational scenarios (comparative study of final qualification assessment for foreign languages programs) | |
41042 | Innovative Educational Communication in the Global Digital Environment: Trans-Disciplinary Models, Tools, and Mechanisms | |
41040 | Interdisciplinary and Universal Digital Competence for Foreign Languages Education | |
41506 | La calidad del aprendizaje digital en programas universitarios de idiomas orientales y europeos en las regiones de Ucrania | |
40901 | Interdisciplinarity of Foreign Languages Education Design and Management in COVID-19 | |
44606 | Systemic Dynamics of Digital Education in Foreign Languages Programs | |
44607 | Systemic Paradigm of Innovative Educational Communication in The Digital Realm | |
44605 | Transdisciplinary Communication as a Meta-Framework of Digital Education | |
40234 | Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | |
40233 | Complex Skills Development through Digital Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | |
39875 | La función de la inteligencia emocional en la educación digital como el sustrato de la validez de la vida on-line | |
38759 | Digital meta-skills development for interdisciplinary competence in foreign languages education | |
38528 | Interdisciplinary trends of digital education in the covid-19 paradigm: global event horizon | |
38758 | Interoperable digital skills for foreign languages education in the COVID-19 paradigm | |
38526 | Linguistic philosophy of cyberspace | |
37845 | Digital Comptencies and Soft Skills for Final Qualification Assessment: Case Study of Students of Foreign Languages Programs in India | |
37877 | Digital hybrid learning individual quality assessment in european and oriental languages programs: Student case study in Ukraine | |
37946 | E-skills and digital literacy for foreign languages education: Student case study in Ukraine | |
36451 | Covid-19 context for meta assessment of digital learning on European and Oriental languages programs | |
36552 | Digital Distance And Blended Learning Quality Assessment In Oriental And European Languages University Programs: Regions Of Ukraine Survey Study | |
41022 | Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study | |
41024 | Digital Humanities Event Horizon | |
41020 | Digital Interoperability of Foreign Languages Education | |
41023 | Educating Future Digital Leaders: Developing e-Governance Curriculum in Estonia and Ukraine | |
41021 | Emoji Explication in Digital Communication: Logical-Phenomenological Experiment | |
41025 | Preface | |
36502 | Interdisciplinary skills development through final qualification assessment: Survey study for European and Oriental languages programs | |
35487 | Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study | |
37077 | ICT tools for final qualification assessment survey study for european and oriental languages programs | |
34182 | ICT Tools and Practices for Final Qualification Assessment in the Framework of COVID-19 Lockdown | |
31670 | Technology of poetry presentation via Emoji Maker platform: pedagogical function of graphic mimesis | |
15832 | Communication in Education: ICT Tools Assessment | |
18713 | Recommended Applications for Making Presentations and Didactic Videos. Some Research Results |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (60)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49544 | Digital Humanities in the Transdisciplinary Communication Paradigm in the Age of AI | |
49546 | Interdisciplinary Digital Skills Development in Educational Communication: Emergency AI-Enhanced Digitization | |
49545 | Transformative, Transdisciplinary Transcendence in Digital Education: Synergy and Sustainability in Calamity | |
43402 | Dynamic assessment of e-learning in foreign languages programs in sustainable and emergency digitization formats | |
43401 | Dynamic e-skills development for foreign languages education in the emergency digitization paradigm | |
43405 | Progress of Digital Learning Individual Quality Assessment In Oriental and European Languages University Programs through the Pandemic | |
41897 | Феноменологічна парадигма інноваційного моделювання цифрової логосфери (на основі інновацій китайської мови) | |
41898 | Innovative Educational Communication and the Global Digital Environment: Trans-Disciplinary Models, Tools, and Mechanisms | |
41388 | Digital innovative communication modeling (based on innovations of the Asian languages) | |
41071 | Іллокутивне моделювання інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі європейських та азійських варіантів англійської мови) | |
40903 | Innovative communication for new knowledge acquisition in the digital realm | |
41000 | Methodological modelling of innovative communication for new knowledge acquisition in the global digital ream | |
43060 | Applied Technology of Fiction and Non-fiction Conceptual Presentation via ICT Tools: Pedagogical Function of Graphic Mimesis | |
43062 | Perception and Interpretation of Emoji in the Pedagogical Process: Aposterior Features of Artificial Digital Language | |
40450 | Digital Meta-Skills in Interdisciplinary Competence for Foreign Languages Education | |
40236 | Hieroglyphic Semiotics of Emoji Signs in Digital Communication | |
39875 | La función de la inteligencia emocional en la educación digital como el sustrato de la validez de la vida on-line | |
40332 | Phenomenology of global innovative logosphere of the digital realm modeling (based on innovations of the Chinese language) | |
39873 | Soft Skills and ICT Tools for Final Qualification Assessment in Universities of Ukraine and India in COVID-19 Framework | |
38340 | Interdisciplinary skills for final qualification assessment scenario: survey study for European end Oriental languages programs | |
38429 | Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі глобалізованих європейських та східних мов) | |
37814 | Digital skills development for foreign languages education in Ukraine | |
38123 | Innovative educational communication in the digital discourse: models and tools | |
38181 | Лінгво-прагматичне профілювання інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі глобалізованих європейських та східних мов) | |
37823 | Associative conceptual constant of subconcepts E-space and Cyberspace | |
37072 | Directions and mechanisms of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics (based on european and oriental languages) | |
36869 | HATE EMOJI in forensic linguistics expertise: problems of decoding the meaning | |
36969 | Content asymmetry as a tool of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics(based on european and asian languages) | |
36935 | Linguistics and Philosophy of Cyberspace | |
36936 | Interdisciplinarity and Skills Development in Final Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | |
36433 | Діагностика порівняльної оцінки якості електронного навчання європейських та східних мов у регіонах України | |
36358 | Integral models of digital learning for foreign languages programs | |
35883 | Phenomenological principles of global innovative logosphere of computer being construction (based on Europeаn and oriental languages) | |
40242 | Student satisfaction with digital hybrid learning in european and oriental languages programs: survey study of regional universities of Ukraine | |
40902 | Моделювання інноваційної мовної комунікації у цифровому середовищі (на матеріалі європейських та азійських варіантів англійської мови) | |
34606 | Structural organization of breaking news texts in contemporary french media discourse | |
34607 | Семантичні інновації у концептуальному полі «Espace» | |
34700 | Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in oriental languages programs | |
38064 | Dynamic microstructure of the logosphere of cyber-reality (based on semantic innovations of the chinese language) | |
41465 | Interdisciplinary Trends and Digital Education in the Covid-19 Paradigm: Global Event Horizon | |
40590 | Interdisciplinarity and Universality of Foreign Languages Education | |
34049 | Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study | |
34157 | ICT tools for final qualification assessment survey study for european and oriental languages programs | |
34281 | ICT thesaurus modelling recommendations (based on innovations of European and Oriental languages) | |
33754 | Multilingual formal asymmetry in microstructure of innovative logosphere of computer being dynamics | |
33480 | Digital skills development and ICT tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs | |
35569 | Ontological premises of global innovative logosphere of computer being structure (based on europeаn and oriental languages) | |
34460 | Вікторіанство у ХХІ столітті: модель, виклик, література | |
32476 | L’analyse du corpus des textes «Covid-19» en utilisant le logiciel «Sketch engine» | |
31340 | Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток | |
31331 | Емпіричний метод у дослідженні полілатеральності emoji | |
25886 | Методологічні засади дослідження динаміки інноваційної англомовної логосфери комп'ютерного буття | |
22970 | Research in education: survey study | |
22956 | MOOCs--Theoretical and Practical Aspects: Comparison of Selected Research Results: Poland, Russia, Ukraine, and Australia | |
22962 | Discussion Papers on the Topic of More Adequate and Effective ICT Tools. Category: Tools for Making Didactic Videos | |
24111 | E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management | |
15765 | Відкрите вербальне е-середовище: дослідницькі засади та ІКТ інструменти | |
18692 | Collaboration in research activities: ICT tools assessment | |
18691 | Teacher-student collaboration: challenges and opportunities | |
22609 | The Roadmap of Collaboration Skills from Programmed Teaching to E-learning |
Фахові видання, що затверджені МОН (25)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41897 | Феноменологічна парадигма інноваційного моделювання цифрової логосфери (на основі інновацій китайської мови) | |
41388 | Digital innovative communication modeling (based on innovations of the Asian languages) | |
41071 | Іллокутивне моделювання інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі європейських та азійських варіантів англійської мови) | |
40903 | Innovative communication for new knowledge acquisition in the digital realm | |
41000 | Methodological modelling of innovative communication for new knowledge acquisition in the global digital ream | |
38429 | Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі глобалізованих європейських та східних мов) | |
38123 | Innovative educational communication in the digital discourse: models and tools | |
38181 | Лінгво-прагматичне профілювання інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі глобалізованих європейських та східних мов) | |
37395 | Verbal modelling of innovative educational communication in the digital discourse | |
37072 | Directions and mechanisms of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics (based on european and oriental languages) | |
36869 | HATE EMOJI in forensic linguistics expertise: problems of decoding the meaning | |
36969 | Content asymmetry as a tool of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics(based on european and asian languages) | |
35883 | Phenomenological principles of global innovative logosphere of computer being construction (based on Europeаn and oriental languages) | |
36875 | Дослідження функціонально-лінгвістичних аспектів заголовків текстів новин у сучасному французькому медіадискурсі | |
40902 | Моделювання інноваційної мовної комунікації у цифровому середовищі (на матеріалі європейських та азійських варіантів англійської мови) | |
34700 | Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in oriental languages programs | |
33754 | Multilingual formal asymmetry in microstructure of innovative logosphere of computer being dynamics | |
33480 | Digital skills development and ICT tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs | |
35569 | Ontological premises of global innovative logosphere of computer being structure (based on europeаn and oriental languages) | |
34460 | Вікторіанство у ХХІ столітті: модель, виклик, література | |
31340 | Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток | |
31331 | Емпіричний метод у дослідженні полілатеральності emoji | |
31332 | Корпусне дослідження текстів рубрики «надзвичайні новини» у французькій, англійській та українській мовах | |
25886 | Методологічні засади дослідження динаміки інноваційної англомовної логосфери комп'ютерного буття | |
25885 | Категорія слова в сучасних теоріях інформації |
Статті у періодичних наукових виданнях Університету, які не включені до затвердженого Переліку МОН України (не входять до категорії Б) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40448 | Модус Barbara: логіко-феноменологічний експеримент експлікації мови Emoji |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
113 | Координатор | Горизонт 2020 | Європейська лексикографічна структура ELEXIS | Інститут Йозефа Стефана (Словенія) Сайт проекту: https://elex.is/">https://elex.is/ Сторінка Асоціойваних установ проекту: https://elex.is/observers/">https://elex.is/observers/ | наказ № 848.pdf | 21.02.2019-25.05.2022 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (13)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
144 | Educating Future Digital Leaders: Developing e-Governance Curriculum in Estonia and Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41023/ | 2022 |
145 | Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41022/ | 2022 |
146 | Emoji Explication in Digital Communication: Logical-Phenomenological Experiment | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41021/ | 2022 |
147 | Digital Interoperability of Foreign Languages Education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41020/ | 2022 |
148 | Preface | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41025/ | 2022 |
149 | Digital Humanities Event Horizon | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41024/ | 2022 |
160 | Complex Skills Development through Digital Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40233/ | 2022 |
161 | Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40234/ | 2022 |
237 | ICT Tools and Practices for Final Qualification Assessment in the Framework of COVID-19 Lockdown | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34182/ | 2022 |
260 | Progress of Digital Learning Individual Quality Assessment In Oriental and European Languages University Programs through the Pandemic | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43405/ | 2023 |
265 | Systemic Paradigm of Innovative Educational Communication in The Digital Realm | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44607/ | 2023 |
266 | Systemic Dynamics of Digital Education in Foreign Languages Programs | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44606/ | 2023 |
267 | Transdisciplinary Communication as a Meta-Framework of Digital Education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44605/ | 2023 |
Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (4)
ID | Підрозділ | Назва видання | Тип відповідальності | Роль у виданні | Випуск | Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | Інститут філології | Синопсис: текст, контекст, медіа | Зміст | Головний редактор | Том 27 № 1 | Дотримано | 2021 |
23 | Інститут філології | Синопсис: текст, контекст, медіа | Зміст | Головний редактор | Том 27, випуск 2 | Дотримано | 2021 |
77 | Інститут філології | Синопсис: текст, контекст, медіа | Зміст | Головний редактор | Том 27, випуск 3 | Дотримано | 2021 |
78 | Інститут філології | Синопсис: текст, контекст, медіа | Зміст | Головний редактор | Том 27, випуск 4 | Дотримано | 2021 |
Реєстр наукових публікацій (5)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
35 | E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24111/ | 2018 |
157 | Корпусне дослідження текстів рубрики «надзвичайні новини» у французькій, англійській та українській мовах | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31332/ | 2020 |
158 | Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31340/ | 2020 |
159 | Емпіричний метод у дослідженні полілатеральності emoji | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31331/ | 2020 |
226 | Вікторіанство у ХХІ столітті: модель, виклик, література | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34460/ | 2021 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (7)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
35 | Європейська комісія | Експерт програми Горизонт 2020 | 01.09.2018-31.12.2020 р. | Махачашвілі Русудан Кирилевна | Координатор проекту | |
219 | Талінський політехнічний університет | Наукове стажування | 10-12.03.2020 | Інгрід Папель | Учасник програми | DOC002-e-governance.pdf |
319 | TAL TECH, Estonia | Підвищення кваліфікації | 17-19.01.2022 | Ingrid Papel Vice Dean of Master's studies, School of IT | Учасник програми | Rusudan Makhachashvili.pdf |
412 | Таллінський технолгічний університет | Міжнародне стажування | 20-22.09.2022 | Ingrid Pappel, Vice-Dean of Master's Studies, Department of Software Scince | Учасник програми | Certificate_study visit_Makhachashvili.pdf |
673 | Університет Палермо, Італія | Міжнародне стажування Еразмус+ | 29.04-03.05.2024 | Проф. Олег Румянцев | Учасник програми | |
753 | Technische Universitat Wien (Austria) | Digital Humanism Summer School (Vienna, Austria) | 02.09 - 06.09.2024 | Prof. Dr. Stefan Woltran | Учасник програми | |
754 | Університет Палермо, Італія | Міжнародне стажування Еразмус+ | 18.11 -25.11.2024 | Проф. Олег Румянцев | Учасник програми | Final Certificate_makhachashvili.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (4)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4 | Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) | PIRSES-GA-2013-612536 | Європейська Комісія | Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК | 1 грудня 2013 – 1 грудня 2016 р | Учасник проекту | |
87 | МЗС Естонії | УС-282/20 | Таллінський технологічний університет (Естонія) | Консультування українських університетів щодо розробки навчальних планів магістерської роботи в електронному уряді | 01.09.2019-01.03.2022 | Учасник проєкту | |
119 | Jean Monnet | №101127007— e-DEBUT— ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA | Erasmus+ | Європейський досвід цифрового управління для України: інструменти та наслідки e-DEBUT | 01.10.2023-01.10.2026 | Учасник проєкту | |
133 | Jean Monnet | №101127007— e-DEBUT— ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA | Erasmus+ | Європейський досвід цифрового управління для України: інструменти та наслідки e-DEBUT | 01.10.2023 - 01.10.2026 | Учасник проєкту |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (2)
Заявки на колективні гранти (15)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
14 | Мовні студії у формуванні європейської ідентичності | МОН України | - | - | 2017 |
18 | Розуміючи Європу, поступ європейського громадського і культурного простору | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
99 | Розуміючи Європу, поступ європейського громадського і культурного простору | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
147 | Academic Cooperation Project "Terminology Research for IATE | European Parlament, Terminology Coordination Unit | Коллективний | - | 2018 |
148 | Наукове дослідження | Elexis (European Lexicographic Infrastructure), European Comission | Індивідуальний | - | 2018 |
149 | Грантування розробки та викладання курсу "Діалектологія італійської мови в контрастивному аспекті" | Посольство Італії в Україні | Коллективний | - | 2018 |
367 | Minority Languages Legal Protection: European Traditions (MILAGRO) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
675 | DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2022 |
784 | e-Debut | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2023 |
798 | MILAGRO | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2023 |
804 | DiGreU | ERASMUS-EDU-2023-CBHE-STRAND-2 | Коллективний | - | 2023 |
858 | RESISTsoft | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
864 | Seniors and Pre-Retirees Adapting to Modern Changes with Resilience and Knowledge (SPARK) | EDUQ Association /Erasmus+ KA2 | Коллективний | 1111.pdf | 2024 |
866 | ELEXAI - 101188524 - GAP-101188524 | HORIZON-INFRA-2024-DEV-0 | Коллективний | 2024 | |
879 | Enhancing Digital Competences, Soft Skills, and Lifelong Learning: Navigating AI in a Post-COVID World of Globalization and Modern Challenges (EnDiCo) | HORIZON-MSCA-2023-SE-01 | Коллективний | 101182991_EnDiCo_ESR.pdf | 2024 |
Індивідуальні гранти (8)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
294 | Universality, diversity and idiosyncrasy in language technology (UniDive) | COST Action Proposal | Виграно | CA21167-Rusudan Makhachashvili (2).pdf | 2023 |
295 | TERMCOORD | European Parliament | Виграно | 2023 | |
326 | Network for Languages in Education: Towards bi- and multilingual disciplinary literacies | COST ACTION -CA21114 - CLIL | Виграно | CA21114-Rusudan Makhachashvili.pdf | 2024 |
327 | Network for Languages in Education: Towards bi- and multilingual disciplinary literacies | COST ACTION -CA21114 - CLIL | Виграно | CA21114-Rusudan Makhachashvili.pdf | 2024 |
337 | Eastern partnerships 2025 - 2027 | Deutscher Akademischer Austauschdienst - DAAD | Виграно | Project_DAAD_Borys_Grinchenko_THWi.pdf | 2024 |
344 | European Network On Lexical Innovation (ENEOLI) | COST Action | Виграно | Cost Action ENEOLI_Makhachashvili.pdf | 2024 |
348 | Critical perspectives on career and career guidance (COCAG) | COST Action CA23112 | Подано | CA23112-Rusudan Makhachashvili.pdf | 2024 |
349 | Language Plurality in Europe’s Changing Media Sphere (PLURILINGMEDIA) | COST Action CA23105 | Виграно | CA23105-Rusudan Makhachashvili (1).pdf | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
207 | Розвиток європейських мов і літератур у контексті міжкультурної комунікації | Повноцінне дослідження | 06.2021 | https://www.facebook.com/romanceKubg |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
32477 | Cyber-speak: multilingual e-dictionary project |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (17)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1085 | Фаховий модуль (стажування) | - | 03.04.2014 | |
1334 | Модуль з ІКТ | - | 2015_Співробітники Університету Грінченка, які отримали міжнародний сертифікат Microsoft.docx | 30.11.2015 |
1399 | Лідерський модуль | - | 01.02.2017 | |
1916 | Інше | - | 06.12.2017 | |
2015 | Інше | - | 05.11.2017 | |
2016 | Інше | - | 29.05.2017 | |
2017 | Інше | - | 23.03.2017 | |
4594 | інше | Інший модуль | 30.11.2020 | |
4959 | інше | Інший модуль | 03.03.2021 | |
5660 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 13.11.2021 | |
6043 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_811_06.12.2021.pdf | 06.12.2021 |
7167 | інше | Інший модуль | 06.12.2022 | |
8738 | ШІ та майбутнє освіти | Інший модуль | Русудан МахачашвіліШІ-1664.pdf | 23.11.2023 |
8896 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_819_20.12.2023.pdf | 20.12.2023 |
8982 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №845.pdf | 25.12.2023 |
10028 | Цифрова компетентність для електронного управління | Дидактичний модуль | Витяг Махачашвілі Русудан.pdf | 17.06.2024 |
10224 | Розвиток цифрової компетентності НПП засобами відкритих освітньо-наукових інформаційних систем | Дидактичний модуль | Махачашвілі Русудан.pdf | 15.10.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (5)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
182 | Міжнародний вебінар учасників науково-дослідного проекту IRNet | Міжнародний вебінар | 7 країн світу (Україна, Польща, Австралія, Португалія, Словаччина, Туреччина, Нідерланди) | 26.02.2016 | 10 |
185 | Зустріч викладачів та студентів Київського університету імені Бориса Грінченка з представинками закордонних закладів освіти | Творчі зустрічі, відкриті лекції | Інститут філології м.Київ, вул. Тимошенка, 13-Б | 01.09.2016 | 10 |
188 | Студентські переклади, творчі майстерні | Презентація перекладів | Інститут філології м.Київ, вул. Тимошенка, 13-Б | 01.06.2016 | 10 |
192 | Міжнародний науково-дослідний проект IRNet | Експерт | Україна, ЄС | 01.01.2016 | 20 |
193 | Відкриті лекції, курси лекцій, семінари під час закордонних стажувань | Відкриті лекції, семінари | Закордонні ВНЗ | 01.09.2016 | 10 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (5)
Керівництво науковим гуртком (2)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
32 | Наукова школа з феноменології, онтології та трансформативної динаміки сучасних логосфер | Упродовж 2016 року (1-2 рази на місяць) | 16 | Не зазначено | 16.09.2016 |
143 | Онтологія, феноменологія та трансформативна динаміка мовних країн світу | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 20 | Не зазначено | 11.05.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44603 | Modern Dimensions of Linguistics and Communication: Models of Language Development in the Digital Realm: навчальний посібник |
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
23743 | Київський Університет Бориса Грінченко — фундатор у перекладі парагвайської літератури українською мовою. |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
11808 | Риторика та наративні стратегії: лекційні матеріали |
Сертифіковані ЕНК (1)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1129 | Сучасні аспекти лінгвістики та мовної комунікації (5 курс, ФІС, ФІТ, ФФ, денна) | Факультет романо-германської філології | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 22/23 н.р. |
Використання ЕНК (13)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7145 | Інститут філології | Сучасні аспекти лінгвістики: Інноваційні процеси в мові ІКТ (5 курс, ФІН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7147 | Інститут філології | Сучасні аспекти лінгвістики: Сучасні теорії мовної комунікації (5 курс, ФІН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7306 | Інститут філології | Філософія мови і освіти: Філософія мови (5 курс, ФА, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8276 | Інститут філології | Філософія мови і освіти: Філософія мови (5 курс, ФІН, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8279 | Інститут філології | Філософія мови і освіти: Філософія мови (5 курс, ФА, денна) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
9180 | Історико-філософський факультет | Філософія мови і освіти (5 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9643 | Інститут філології | Філософія мови і освіти (5 курс, ФІТ, ФІС, ФФР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11744 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Прикладні технології (5 курс, ФІС, ФІТ, ФІФ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11745 | Інститут філології | Сучасні аспекти лінгвістики та мовної комунікації (5 курс, ФІС, ФІТ, ФФ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 4 | 10 | 30.11.2021 |
11746 | Інститут філології | Філологічні студії (5 курс, ФІС, ФІТ, ФФ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11756 | Інститут філології | Філософія мови і освіти (5 курс, ФА, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11761 | Інститут філології | Філософія мови і освіти (5 курс, ФП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12208 | Факультет романо-германської філології | Сучасні аспекти лінгвістики та мовної комунікації (5 курс, ФІС, ФІТ, ФФ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
117 | Кафедра романської філології | 4.6 | 20.05.2016 |
1265 | Кафедра романської філології | 4,34 | 12.01.2017 |
2106 | Кафедра романської філології | 4,46 | 27.12.2018 |
2539 | Кафедра романської філології | 4,59 | 28.12.2019 |
3877 | Кафедра романської філології | 4,21 | 28.12.2020 |
5073 | Кафедра романської філології | 4,66 | 28.12.2021 |
5839 | Кафедра германської філології | 4,54 | 30.12.2022 |
6714 | Кафедра германської філології | 4,71 | 30.12.2023 |
Заходи мистецького спрямування (1)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
262 | Літературна майстерня: Студентський переклад з іспанської мови - Скайп-конференція з університетом м.Асунсьйон, Парагвай | особиста участь | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 11.05.2017 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
90 | Мітропольська Олена Михайлівна | IV | Переклад | I | 2019 |
126 | Кононенко Катерина Ігорівна | V | Прикладна лінгвістика | I | 2020 |