Додаткові відомості

Освіта
Запорізький нацональний університет
2004
Магістр філології (англійська мова та література, іспанська мова та література)
Перелік місць роботи

2006-2013 - доцент  кафедри теорії та практики перекладу Запорізького національного університету

2006-2014 - заступник декана з наукової роботи

2008-2014 - голова Ради молодих вчених

2013-2015 - професор кафедри перекладу Запорізького національного університету 

2013-2015 - Вчений секретар спеціалізованої вченої ради К 17.051.02

З 09.2015 - завідувач кафедри романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства Київського університету ім. Бориса Грінченка

Теми дисертацій (захищених)
Динаміка англомовної інноваційної логосфери комп'ютерного буття
Громадська активність
Експерт індивідуальних грантових проектів рамкової програми Європейської Комісії Горизонт 2020
Член спеціалізованої вченої ради Д 26.133.03 (10.01.01- українська література, 10.01.06 - теорія літератури)
Член спеціалізованої вченої ради К 17.051.02 (10.02.04 - германські мови, 10.02.15 - загальне мовознавство)
Головний редактор збірки наукових праць "Синопсис: Текст. Контекст. Медіа" (Erih Plus, Index Copernicus International, Категорія "Б")
Член редакційної колегії збірки наукових праць "Нова філологія" (Erih Plus, Категорія "Б")
Член редакційної колегії International Journal of Research in E-learning (Index Copernicus, Erih Plus)
Член редакційної колегії Open Educational E-environment of Modern University (Erih Plus, Категорія "Б")
Член редакційної колегії International Journal of Linguistics, Literature and Culture (Web of Science, ICI, Crossref)
Член редакційної колегії Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (Scopus)
Член редакційної колегії Glottodidactica (Scopus, Erih Plus)

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Індекси цитування в профілі в Google Академії за останні 5 років

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
368 11 11 2022.11.23 13:20:49 Перейти на сторінку link

Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)

Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University

К-сть публікацій К-сть цитувань h-index Дата оновлення
25 35 3 2022.12.03 23:36:16 Перейти до Scopus link

Конференції (77)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
7985 Computer Science and Technologies in Education Progress Of Digital Learning Individual Quality Assessment In Oriental And European Languages University Programs Beijing, China document.pdf
7978 Digital Humanities Fair Digital Humanities Framework for Language Innovation Studies UC Berkeley, USA document
7946 6th European Language Resource Coordination Conference - Germany document
7945 Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2022 'Innovative Educational Communication in the Global Digital Environment: Trans-Disciplinary Models, Tools, and Mechanisms' Florida, USA document
7944 Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2022 'Interdisciplinary and Universal Digital Competence for Foreign Languages Education Florida, USA document
7943 Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2022 Keynote report: Transdisciplinarity and Meta-Disciplinarity of Digital Education Florida, USA document
7897 First International Conference on Technology, Law and Education Keynote: Event Horizon of Digital Education and Language Acquisition Morocco document
7836 How can I increase efficiency of my searching in Scopus? Elsevier webinar Kyiv, Ukraine document.pdf
7801 DHW-2021: Digital Humanities Workshop Emoji explication in digital communication: logical-phenomenological experiment Kyiv, Ukraine document.pdf
7798 DHW-2021: Digital Humanities Workshop Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 paradigm: survey study Kyiv, Ukraine document.pdf
7799 DHW-2021: Digital Humanities Workshop Digital interoperability of foreign languages education Kyiv, Ukraine document.pdf
7800 DHW-2021: Digital Humanities Workshop Educating future digital leaders: developing egovernance curriculum in Estonia and Ukraine Kyiv, Ukraine document.pdf
7797 Лідери освітніх змін - Київ, "Українська асоціація фахівців з інформаційних технологій" document
7246 «МОВА, ЛІТЕРАТУРА, ПЕРЕКЛАД У КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО СВІТУ» Innovative Educational Communication in the Digital Realm Kyiv, Ukraine document.pdf
7233 Nowe funkcjonalności w narzędziu SciVal Elsevier Webinar Kyiv, Ukraine document.pdf
7210 ScienceDirect - все про Topic Pages Elsevier Webinar Kyiv, Ukraine document.pdf
7008 14th International Conference on ICT, Society and Human Beings DIGITAL HYBRID LEARNING INDIVIDUAL QUALITY ASSESSMENT IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: STUDENT CASE STUD“DIGITAL HYBRID LEARNING INDIVIDUAL QUALITY ASSESSMENT IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: STUDENT CASE STUDY IN UKRAINE”Y IN UKRAINE IAISD, Нідерланди document.pdf
7007 15th International Conference on e-Learning 2021 E-SKILLS AND DIGITAL LITERACY FOR FOREIGN LANGUAGES EDUCATION: STUDENT CASE STUDY IN UKRAINE IAISD, Нідерланди document.pdf
7010 25th World Multiconference on Systemics, Cybernetics and Informatics (WMSCI 2021), Florida, USA, 2021 Linguistic Philosophy of Ceberspace Florida, USA document
7011 19th International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications (EISTA 2021), Florida, USA, 2021 Digital Meta-Skills Development for Interdisciplinary Competence in Foreign Languages Education Florida, USA document
7009 25th World Multiconference on Systemics, Cybernetics and Informatics (WMSCI 2021), Florida, USA, 2021 Keynote: Interdisciplinary Trends of Digital Education in the COVID-19 Paradigm: Global Event Horizon Florida, USA document
7012 19th International Conference on Education and Information Systems, Technologies and Applications (EISTA 2021), Florida, USA, 2021 Interoperable Digital Skills for Foreign Languages Education in the COVID-19 Paradigm Florida, USA document
6987 2nd International Conference on Teaching and Education Management (ICTEM 2021) Interdisciplinarity of Foreign Languages Education Design and Management in COVID-19 (ET514) Wuhan, China document.pdf
6978 7th International Conference on Frontiers of Educational Technologies (ICFET 2021)th International Conference on Frontiers of Educational Technologies (ICFET 2021) Digital Comptencies and Soft Skills for Final Qualification Assessment: Case Study of Students of Foreign Languages Programs in India Bangkok, Tailand document.pdf
6844 EUROPEAN VALUES IN UKRAINIAN EDUCATION: CHALLENGES AND FRONTIERS Keynote: Values-based interdisciplinary skills development for Liberal Arts education Ukraine document.pdf
6751 Міжнародна наукова онлайн-конференція "Лінгвістика ХХІ століття: сучасний стан і перспективи розвитку", присвяченої 90-річному ювілею доктора філологічних наук, професора Станіслава Володимировича Семчинського Рекомендації до моделювання ІКТ тезаурусу (на основі інновацій європейських та східних мов) Kyiv, Ukraine document.pdf
6772 “Сучасна філологія: теорія та практика” ДІАГНОСТИКА ПОРІВНЯЛЬНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТА СХІДНИХ МОВ У РЕГІОНАХ УКРАЇНИ Київ, Національна Академія Служби безпеки України document.pdf
6744 The International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications Keynote: Event Horizon of Language Studies in the Digital Age Kryviy Rih, Ukriane document
6745 The International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications Hieroglyphic Semiotics of Emoji Signs in Digital Communication Kryviy Rih, Ukriane document
6686 GiLE4Youth International Conference UNIVERSALITY, MULTIPURPOSE AND INTERDISCIPLINARITY OF FOREIGN LANGUAGES MAJOR SKILLSET: SURVEY STUDY Berlin, Germany document.pdf
6685 GiLE4Youth International Conference Keynote: DIGITAL SKILLS FOR EMPLOYABILITY OF LINGUISTIC MAJORS Berlin, Germany document.pdf
6665 6th International Conference on Complexity, Future Information Systems and Risk (COMPLEXIS 2021) Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs Lisbon, Portugal document.pdf
6664 6th International Conference on Complexity, Future Information Systems and Risk (COMPLEXIS 2021) Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs Lisbon, Portugal document.pdf
6629 Keynote: Doctoral Workshop on Scientific Achievements of Modern Society Frontiers of Linguistic Research and Technology Національний університет: "Харківська Політехніка" document
6628 «ПИТАННЯ СХОДОЗНАВСТВА В УКРАЇНІ» Universality, multipurpose and interdisciplinarity of oriental and European languages education: survey study Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна document.pdf
6627 SOCIAL LINGUISTICS AND PARADIGM SHIFTS IN MODERN WORLD Індивідуальна оцінка якості цифрового навчання на програмах з європейських та східних мов в умовах Ковід-19 Kyiv, Ukraine document.pdf
6595 Seventeenth International Conference on Technology, Knowledge, and Society (University of Melbourne, Australia) Viral Digital Skills Development for Interdisciplinary Competence of Foreign Languages Students Melbourne University, Australia document
6577 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY Digital Distance and Blended Learning Quality Assessment In Oriental And European Languages University Programs: Regions Of Ukraine Survey Study Okayama University, Japan document.pdf
6574 VII Міжнародної наукової конференція "Наукові пошуки: актуальні дослідження, теорія і практика" INTEGRAL MODELS OF DIGITAL LEARNING FOR FOREIGN LANGUAGES PROGRAMS. Kyiv, Ukraine document.PDF
6561 2nd Internatioanl Conference "Oriental Studies. Actuality and prospects" ПАРАМЕТРИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЦИФРОВОГО НАВЧАННЯ НА ПРОГРАМАХ ЗІ СХІДНИХ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВ В УМОВАХ КОВІД-19 Kharkiv, Ukraine document
6537 Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 Covid-19 Context for Meta Assessment of Digital Learning on European and Oriental Languages Programs Florida, USA document
6536 Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 Interdisciplinary Skills Development Through Final Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs Florida, USA document
6535 Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 Keynote report: Interdisciplinarity and Universality of Foreign Languages Education Florida, USA document
6525 19th International Conference eSociety 2021 STUDENT SATISFACTION WITH DIGITAL HYBRID LEARNING IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: SURVEY STUDY OF REGIONAL UNIVERSITIES OF UKRAINE IAISD, Нідерланди document.pdf
6524 8th International Conference ICEduTech 2021 ICT TOOLS FOR FINAL QUALIFICATION ASSESSMENT SURVEY STUDY FOR EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS IAISD, Нідерланди document.pdf
6498 DEBATS SCIENTIFIQUES ET ORIENTATIONS PROSPECTIVES DU DEVELOPPEMENT SCIENTIFIQUE Semantic innovations in conceptual field "Espace" Paris, République Française document.pdf
6493 DEBATS SCIENTIFIQUES ET ORIENTATIONS PROSPECTIVES DU DEVELOPPEMENT SCIENTIFIQUE STRUCTURAL ORGANIZATION OF BREAKING NEWS TEXTS IN CONTEMPORARY FRENCH MEDIA DISCOURSE Paris, République Française document.pdf
6534 Міжнародна науково-практична конференція "Таврійські філологічні наукові читання" DIGITAL HYBRID LEARNING FOR ORIENTAL AND EUROPEAN LANGUAGES PROGRAMS: QUALITTY ASSESSMENT IN REGIONAL UNIVERITIES OF UKRAINE Kyiv, Ukraine document
6407 Цифрові інструменти GOOGLE для органзації ефективного зворотнього зв'язку між учасниками освітнього процесу під час дистанційного навчання - Kyiv, Ukraine document
6330 III-IV КОНГРЕС СХОДОЗНАВЦІВ до 150-ї річниці від дня народження Агатангела Кримського Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in oriental languages programs Kyiv, Ukraine document.pdf
6356 Міжнародна Болонська конференція: Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу - роль оцінювання якості викладання і навчання в процесі акредитації - Kyiv, Ukraine document
6242 Annual International Conference 'Virtual University' Keynote report: "COVID-19 Framework for Assesment ICT Tools and Competencies in Higher Education" Warsaw Politechnic University document.pdf
6209 ВІД СЛОВНИКА БОРИСА ГРІНЧЕНКА ДО СУЧАСНИХ ЛЕКСИКОГРАФІЧНИХ СИСТЕМ Пленарна доповідь: БАГАТОМОВНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ СЛОВНИК ІННОВАЦІЙ СУЧАСНИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВ У ПАРАДИГМІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛЕКСИКОГРАФІЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ (ELEXIS) Kyiv, Ukraine document
6138 Information Technology and Interaction (satellite) ICT Tools for Final Qualification Assessment Survey Study for European and Oriental Languages Programs Kyiv, Ukraine document.pdf
6137 VII International Conference IT&I: Information Technology and Interaction Keynote report: Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study Kyiv, Ukraine document.pdf
5940 Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін - Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ document
5657 Іноземна філологія у ХХІ столітті Пленарна доповідь: Виклики сучасної цифрової лінвістики та лексикографії Запоріжжя, Україна document
5623 Tendances scientifiques de la recherche fondamentale et appliquée l'ANALYSE DU CORPUS DES TEXTES «COVID-19» EN UTILISANT LE LOGICIEL «SKETCH ENGINE Strasbourg, République française document
5575 Теоретичні та прикладні аспекти електронного навчання ІКТ інструменти та практики підсумкової кваліфікаційної атестації у форматі локдауну Ковід-19 Катовіце, Польша document
5880 International webinar on How to publish paper in high quality Scopus Indexed Journals "Project results presentation tips for high profile publications" SRJP Research Forum, India document.pdf
5592 Innovation in Interdiciplinary Research Keynote report: Digital Frameworks for Linguistic Research (keynote speech) India document
5871 Concours de Jeunes Talents Scientifiques George Gamow Membre du Comite d'Organisation du Concours Харків, Україна document.pdf
5574 Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних систем Цифрові інструменти в сучасній лексикографії Київ document
3697 Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних Феноменологічний підхід до формування цифрового тезауруса комп'ютерної логосфери Київський університет імені Бориса Грінченка document
3416 Іноземна філологія у ХХІ столітті Cyber reality thesaurus modelling: phenomenology, methodology, tools Запорізький національний університет document
3415 Міжнародний круглий стіл "Італійська мова в Мережі, Мережі для італійської мови" Communication in Digital Age: premise, models,tools ХНУ ім. В.Н. Каразіна document.pdf
3423 International Terminology: Translation and Standardization Innovative cyber thesaurus modelling Tbilisi State University, Georgia document
3260 Міжнародний симпозіум: Італійсько-українські контрастивні студії Цифрові технології у сучасній лексикографічній практиці Київський університет імені Бориса Грінченка document
3261 Міжнародний семінар "Інтернаціоналізація та культура якості в університетах" за підтримки Амбасади Франції в Україні Представник кафедри романської філології Київ document
2857 Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних систем Лексикографічні моделі у глосарії інновативних термінів комп'ютерного буття Київ document
2856 Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning ICT, DL and Multicultural Competenes Thesaurus Modelling REcommendations Poland. Katowice document
1140 Theoretical and practical aspects of distance learning Teacher-student collaboration: challenges and opportunities University of Silesia, Poland document
1141 Thaeoretical and Practical Aspects of Distance Learning Collaboration in Research Activities: ICT Tools Assessment Czesin, Poland document
1139 Open Educational E-environment of modern university Open Verbal E-environment: Research Premises and ICT tools Kyiv, Ukraine document
1138 Distance Learning in Applied Informatics Communicqtion in Educqtion: ICT tools Assessment Slovakia document
1136 Information and Communication Technologies in Education E-environment through English vocabulary development Рожнов, Чехія document
1137 Open Educationa E-environment of the modern university Education E-environment through English vocabulary deve;opment Kyiv, Ukraine document

Монографії (одноосібні) (3)

ID Назва Рік
11791 Linguophilosophic Parameters of English Innovations in the Technosphere
11797 Phenomenological neoanglistics: Theory and Methodology
11803 Phenomenology Of Cyberspace: Communicating Myth Across The Word

Монографії (колективні) (6)

ID Назва Рік
36469 Digital Terraformation: Cyberspace Ontology, Anthropology, and Gnosis
34182 ICT Tools and Practices for Final Qualification Assessment in the Framework of COVID-19 Lockdown
34068 Motive substrat peculiarities in the novel “Felix Austria” by S. Andrukhovich: dialectical materialism of a character psychophysiological state
32328 Models and Digital Diagnostics Tools for the Innovative Polylingual Logosphere of Computer Being Dynamics
18692 Collaboration in research activities: ICT tools assessment
18691 Teacher-student collaboration: challenges and opportunities

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (30)

ID Назва Рік
42868 Digital transformation of complex educational scenarios (comparative study of final qualification assessment for foreign languages programs)
41042 Innovative Educational Communication in the Global Digital Environment: Trans-Disciplinary Models, Tools, and Mechanisms
41040 Interdisciplinary and Universal Digital Competence for Foreign Languages Education
41506 The quality of digital learning in university programs of Eastern and European languages in the regions of Ukraine
40901 Interdisciplinarity of Foreign Languages Education Design and Management in COVID-19
40234 Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs
40233 Complex Skills Development through Digital Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs
39875 La función de la inteligencia emocional en la educación digital como el sustrato de la validez de la vida on-line
38759 Digital meta-skills development for interdisciplinary competence in foreign languages education
38528 Interdisciplinary trends of digital education in the covid-19 paradigm: global event horizon
38758 Interoperable digital skills for foreign languages education in the COVID-19 paradigm
38526 Linguistic philosophy of cyberspace
37845 Digital Comptencies and Soft Skills for Final Qualification Assessment: Case Study of Students of Foreign Languages Programs in India
37877 Digital hybrid learning individual quality assessment in european and oriental languages programs: Student case study in Ukraine
37946 E-skills and digital literacy for foreign languages education: Student case study in Ukraine
36451 Covid-19 context for meta assessment of digital learning on European and Oriental languages programs
36552 Digital Distance And Blended Learning Quality Assessment In Oriental And European Languages University Programs: Regions Of Ukraine Survey Study
41022 Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study
41024 Digital Humanities Event Horizon
41020 Digital Interoperability of Foreign Languages Education
41023 Educating Future Digital Leaders: Developing e-Governance Curriculum in Estonia and Ukraine
41021 Emoji Explication in Digital Communication: Logical-Phenomenological Experiment
41025 Preface
36502 Interdisciplinary skills development through final qualification assessment: Survey study for European and Oriental languages programs
35487 Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study
37077 ICT tools for final qualification assessment survey study for european and oriental languages programs
34182 ICT Tools and Practices for Final Qualification Assessment in the Framework of COVID-19 Lockdown
31670 Technology of poetry presentation via Emoji Maker platform: pedagogical function of graphic mimesis
15832 Communication in Education: ICT Tools Assessment
18713 Recommended Applications for Making Presentations and Didactic Videos. Some Research Results

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (54)

ID Назва Рік
41897 Phenomenological paradigm of digital innovative logosphere modelling (based on innovations of the chinese language)
41898 Innovative Educational Communication and the Global Digital Environment: Trans-Disciplinary Models, Tools, and Mechanisms
41388 Digital innovative communication modeling (based on innovations of the Asian languages)
41071 Illocutive modeling of innovative educational communication in the digital environment (based on European and Asian Englishes)
40903 Innovative communication for new knowledge acquisition in the digital realm
41000 Methodological modelling of innovative communication for new knowledge acquisition in the global digital ream
43060 Applied Technology of Fiction and Non-fiction Conceptual Presentation via ICT Tools: Pedagogical Function of Graphic Mimesis
43062 Perception and Interpretation of Emoji in the Pedagogical Process: Aposterior Features of Artificial Digital Language
40450 Digital Meta-Skills in Interdisciplinary Competence for Foreign Languages Education
40236 Hieroglyphic Semiotics of Emoji Signs in Digital Communication
39875 La función de la inteligencia emocional en la educación digital como el sustrato de la validez de la vida on-line
40332 Phenomenology of global innovative logosphere of the digital realm modeling (based on innovations of the Chinese language)
39873 Soft Skills and ICT Tools for Final Qualification Assessment in Universities of Ukraine and India in COVID-19 Framework
38340 Interdisciplinary skills for final qualification assessment scenario: survey study for European end Oriental languages programs
38429 Theoretical and methodological principles of study of the innovative educational communication in the digital realm (based on globalized european and asian languages)
37814 Digital skills development for foreign languages education in Ukraine
38123 Innovative educational communication in the digital discourse: models and tools
38181 Linguo-pragmatic profiling of innovative educational communication in the digital environment (based on globalized European and Oriental languages)
37823 Associative conceptual constant of subconcepts E-space and Cyberspace
37072 Directions and mechanisms of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics (based on european and oriental languages)
36869 HATE EMOJI in forensic linguistics expertise: problems of decoding the meaning
36969 Content asymmetry as a tool of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics(based on european and asian languages)
36935 Linguistics and Philosophy of Cyberspace
36936 Interdisciplinarity and Skills Development in Final Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs
36433 Diagnosis of comparative quality assessment of electronic learning of European and Eastern languages in the regions of Ukraine
36358 Integral models of digital learning for foreign languages programs
35883 Phenomenological principles of global innovative logosphere of computer being construction (based on Europeаn and oriental languages)
40242 Student satisfaction with digital hybrid learning in european and oriental languages programs: survey study of regional universities of Ukraine
40902 Modeling of innovative communication in the digital environment (based on European and Asian Englishmen)
34607 Semantic innovations in conceptual field "Espace"
34606 Structural organization of breaking news texts in contemporary french media discourse
34700 Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in oriental languages programs
38064 Dynamic microstructure of the logosphere of cyber-reality (based on semantic innovations of the chinese language)
41465 Interdisciplinary Trends and Digital Education in the Covid-19 Paradigm: Global Event Horizon
40590 Interdisciplinarity and Universality of Foreign Languages Education
34049 Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study
34157 ICT tools for final qualification assessment survey study for european and oriental languages programs
34281 ICT thesaurus modelling recommendations (based on innovations of European and Oriental languages)
33754 Multilingual formal asymmetry in microstructure of innovative logosphere of computer being dynamics
33480 Digital skills development and ICT tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs
35569 Ontological premises of global innovative logosphere of computer being structure (based on europeаn and oriental languages)
34460 Victorianism in the XXI century: model, challenge, literature
32476 L’analyse du corpus des textes «Covid-19» en utilisant le logiciel «Sketch engine»
31340 New media discourse in Japan: nature, features and development
31331 Емпіричний метод у дослідженні полілатеральності emoji
25886 Methdology of English Innovative logosphere of computer being dynamics study
22970 Research in education: survey study
22956 MOOCs--Theoretical and Practical Aspects: Comparison of Selected Research Results: Poland, Russia, Ukraine, and Australia
22962 Discussion Papers on the Topic of More Adequate and Effective ICT Tools. Category: Tools for Making Didactic Videos
24111 E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management
15765 OPEN VERBAL E-ENVIRONMENT: RESEARCH PEMISES AND ICT TOOLS
18692 Collaboration in research activities: ICT tools assessment
18691 Teacher-student collaboration: challenges and opportunities
22609 The Roadmap of Collaboration Skills from Programmed Teaching to E-learning

Фахові видання, що затверджені МОН (25)

ID Назва Рік
41897 Phenomenological paradigm of digital innovative logosphere modelling (based on innovations of the chinese language)
41388 Digital innovative communication modeling (based on innovations of the Asian languages)
41071 Illocutive modeling of innovative educational communication in the digital environment (based on European and Asian Englishes)
40903 Innovative communication for new knowledge acquisition in the digital realm
41000 Methodological modelling of innovative communication for new knowledge acquisition in the global digital ream
38429 Theoretical and methodological principles of study of the innovative educational communication in the digital realm (based on globalized european and asian languages)
38123 Innovative educational communication in the digital discourse: models and tools
38181 Linguo-pragmatic profiling of innovative educational communication in the digital environment (based on globalized European and Oriental languages)
37395 Verbal modelling of innovative educational communication in the digital discourse
37072 Directions and mechanisms of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics (based on european and oriental languages)
36869 HATE EMOJI in forensic linguistics expertise: problems of decoding the meaning
36969 Content asymmetry as a tool of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics(based on european and asian languages)
35883 Phenomenological principles of global innovative logosphere of computer being construction (based on Europeаn and oriental languages)
36875
40902 Modeling of innovative communication in the digital environment (based on European and Asian Englishmen)
34700 Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in oriental languages programs
33754 Multilingual formal asymmetry in microstructure of innovative logosphere of computer being dynamics
33480 Digital skills development and ICT tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs
35569 Ontological premises of global innovative logosphere of computer being structure (based on europeаn and oriental languages)
34460 Victorianism in the XXI century: model, challenge, literature
31340 New media discourse in Japan: nature, features and development
31331 Емпіричний метод у дослідженні полілатеральності emoji
31332 Корпусне дослідження текстів рубрики «надзвичайні новини» у французькій, англійській та українській мовах
25886 Methdology of English Innovative logosphere of computer being dynamics study
25885 Category of Word in Contemporary Information Theories

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (8)

ID Назва Рік
37946 E-skills and digital literacy for foreign languages education: Student case study in Ukraine
36403 Universality, Multipurpose, and Interdisciplinarity of Foreign Languages Major Skillset: Survey Study
34157 ICT tools for final qualification assessment survey study for european and oriental languages programs
34527 Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in Oriental languages programs
32476 L’analyse du corpus des textes «Covid-19» en utilisant le logiciel «Sketch engine»
22954 Student jargon in Spanish Internet-communication
15832 Communication in Education: ICT Tools Assessment
18713 Recommended Applications for Making Presentations and Didactic Videos. Some Research Results

Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проєкту Координатор проєкту Документ, що засвідчує Період реалізації
113 Координатор Горизонт 2020 Європейська лексикографічна структура ELEXIS

Інститут Йозефа Стефана (Словенія)

Сайт проекту: https://elex.is/">https://elex.is/



Сторінка Асоціойваних установ проекту: https://elex.is/observers/">https://elex.is/observers/

наказ № 848.pdf 21.02.2019-25.05.2022

Індексування публікацій у Scopus, WoS (8)

ID Назва статті Посилання Дата індексації
144 Educating Future Digital Leaders: Developing e-Governance Curriculum in Estonia and Ukraine https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41023/ 2022
145 Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41022/ 2022
146 Emoji Explication in Digital Communication: Logical-Phenomenological Experiment https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41021/ 2022
147 Digital Interoperability of Foreign Languages Education https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41020/ 2022
148 Preface https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41025/ 2022
149 Digital Humanities Event Horizon https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41024/ 2022
160 Complex Skills Development through Digital Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40233/ 2022
161 Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40234/ 2022

Індекс цитування у НМБ Scopus (1)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Scopus ID К-сть публікацій h-індекс (2021) Посилання на Scopus
139 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 57218565160 24 3 https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57218565160&eid=2-s2.0-85089589709

Індекс цитування у НМБ Web of Science (1)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Researcher ID К-сть публікацій h-індекс (2021) h-індекс (2022) Посилання
22 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства C-2077-2016 3 1 0 https://publons.com/researcher/1499008/rusudan-makhachashvili/

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Посилання
37 Факультет романо-германської філології Кафедра германської філології 467.2 5 2022 https://www.researchgate.net/profile/Rusudan_Makhachashvili

Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (4)

ID Підрозділ Назва видання Тип відповідальності Роль у виданні Випуск Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності Рік
4 Інститут філології Синопсис: текст, контекст, медіа Зміст Головний редактор Том 27 № 1 Дотримано 2021
23 Інститут філології Синопсис: текст, контекст, медіа Зміст Головний редактор Том 27, випуск 2 Дотримано 2021
77 Інститут філології Синопсис: текст, контекст, медіа Зміст Головний редактор Том 27, випуск 3 Дотримано 2021
78 Інститут філології Синопсис: текст, контекст, медіа Зміст Головний редактор Том 27, випуск 4 Дотримано 2021

Реєстр наукових публікацій (5)

ID Назва статті Тип видання Посилання Рік випуску
35 E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management наукове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24111/ 2018
157 Корпусне дослідження текстів рубрики «надзвичайні новини» у французькій, англійській та українській мовах фахове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31332/ 2020
158 Дискурс японських нових мас-медіа: природа, ознаки та розвиток фахове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31340/ 2020
159 Емпіричний метод у дослідженні полілатеральності emoji фахове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31331/ 2020
226 Вікторіанство у ХХІ столітті: модель, виклик, література фахове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34460/ 2021

Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)

ID Назва організації Назва проєкту Період реалізації Координатор проєкту Роль учасника Документ, що засвідчує
35 Європейська комісія Експерт програми Горизонт 2020 01.09.2018-31.12.2020 р.

Махачашвілі Русудан Кирилевна

Координатор проекту document
219 Талінський політехнічний університет Наукове стажування 10-12.03.2020 Інгрід Папель Учасник програми DOC002-e-governance.pdf
319 TAL TECH, Estonia Підвищення кваліфікації 17-19.01.2022

Ingrid Papel

Vice Dean of Master's studies, School of IT

Учасник програми Rusudan Makhachashvili.pdf

Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (2)

ID Назва програми Номер проєкту Організація грант-холдер Назва проєкту Період реалізації Роль учасника Додано
4 Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) PIRSES-GA-2013-612536 Європейська Комісія Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК 1 грудня 2013 – 1 грудня 2016 р Учасник проекту
87 МЗС Естонії УС-282/20 Таллінський технологічний університет (Естонія) Консультування українських університетів щодо розробки навчальних планів магістерської роботи в електронному уряді 01.09.2019-01.03.2022 Учасник проєкту

Заявки на колективні гранти (8)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
14 Мовні студії у формуванні європейської ідентичності МОН України - - 2017
18 Розуміючи Європу, поступ європейського громадського і культурного простору Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне - - 2017
99 Розуміючи Європу, поступ європейського громадського і культурного простору Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне Коллективний - 2018
147 Academic Cooperation Project "Terminology Research for IATE European Parlament, Terminology Coordination Unit Коллективний - 2018
148 Наукове дослідження Elexis (European Lexicographic Infrastructure), European Comission Індивідуальний - 2018
149 Грантування розробки та викладання курсу "Діалектологія італійської мови в контрастивному аспекті" Посольство Італії в Україні Коллективний - 2018
367 Minority Languages Legal Protection: European Traditions (MILAGRO) Програма імені Жана Моне Коллективний - 2020
675 DIGITAL GREEN UNIVERSITY MANAGEMENT BASED ON BEST EUROPEAN PRACTICES (DiGreU) Erasmus KA203 Коллективний - 2022

Завершені наукові дослідження (1)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Посилання Нарахований бал
207 Розвиток європейських мов і літератур у контексті міжкультурної комунікації Повноцінне дослідження 06.2021 https://www.facebook.com/romanceKubg 100

Словники, енциклопедії (1)

ID Назва Рік
32477 Cyber-speak: multilingual e-dictionary project

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (11)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
1085 Фаховий модуль (стажування) - document 03.04.2014
1334 Модуль з ІКТ - 2015_Співробітники Університету Грінченка, які отримали міжнародний сертифікат Microsoft.docx 30.11.2015
1399 Лідерський модуль - document 01.02.2017
1916 Інше - document 06.12.2017
2015 Інше - document 05.11.2017
2016 Інше - document 29.05.2017
2017 Інше - document 23.03.2017
4594 інше Інший модуль document 30.11.2020
4959 інше Інший модуль document 03.03.2021
5660 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 13.11.2021
6043 ІКТ(енк) Інший модуль nakaz_811_06.12.2021.pdf 06.12.2021

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (5)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
182 Міжнародний вебінар учасників науково-дослідного проекту IRNet Міжнародний вебінар 7 країн світу (Україна, Польща, Австралія, Португалія, Словаччина, Туреччина, Нідерланди) 26.02.2016 10
185 Зустріч викладачів та студентів Київського університету імені Бориса Грінченка з представинками закордонних закладів освіти Творчі зустрічі, відкриті лекції Інститут філології м.Київ, вул. Тимошенка, 13-Б 01.09.2016 10
188 Студентські переклади, творчі майстерні Презентація перекладів Інститут філології м.Київ, вул. Тимошенка, 13-Б 01.06.2016 10
192 Міжнародний науково-дослідний проект IRNet Експерт Україна, ЄС 01.01.2016 20
193 Відкриті лекції, курси лекцій, семінари під час закордонних стажувань Відкриті лекції, семінари Закордонні ВНЗ 01.09.2016 10

Керівництво науковим гуртком (2)

ID Назва наукового гуртка Період роботи гуртка Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації
32 Наукова школа з феноменології, онтології та трансформативної динаміки сучасних логосфер Упродовж 2016 року (1-2 рази на місяць) 16 Не зазначено 16.09.2016
143 Онтологія, феноменологія та трансформативна динаміка мовних країн світу упродовж 2017 року (1 раз на місяць) 20 Не зазначено 11.05.2017

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)

ID Назва Рік
23743 Київський Університет Бориса Грінченко — фундатор у перекладі парагвайської літератури українською мовою.

Навчальні та методичні матеріали (1)

ID Назва Рік
11808 Rhetoric and Narrative Strategies: Lecture Materials

Сертифіковані ЕНК (1)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
1129 Сучасні аспекти лінгвістики та мовної комунікації (5 курс, ФІС, ФІТ, ФФ, денна) Інститут філології Магістр Денна 2021 811 06.12.2021

Використання ЕНК (12)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Ведення журналу оцінювання в ЕНК Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
7145 Інститут філології Сучасні аспекти лінгвістики: Інноваційні процеси в мові ІКТ (5 курс, ФІН, денна) Магістр Денна 9 не враховується не враховується не враховується 10.12.2020
7147 Інститут філології Сучасні аспекти лінгвістики: Сучасні теорії мовної комунікації (5 курс, ФІН, денна) Магістр Денна 10 не враховується не враховується не враховується 10.12.2020
7306 Інститут філології Філософія мови і освіти: Філософія мови (5 курс, ФА, заочна) Магістр Заочна 7 не враховується не враховується не враховується 10.12.2020
8276 Інститут філології Філософія мови і освіти: Філософія мови (5 курс, ФІН, денна) Магістр Денна 8 не враховується не враховується не враховується 10.12.2020
8279 Інститут філології Філософія мови і освіти: Філософія мови (5 курс, ФА, денна) Магістр Заочна 7 не враховується не враховується не враховується 10.12.2020
9180 Історико-філософський факультет Філософія мови і освіти (5 курс, ФА, денна) Магістр Денна 8 5 не враховується не враховується 30.11.2021
9643 Інститут філології Філософія мови і освіти (5 курс, ФІТ, ФІС, ФФР, денна) Магістр Денна 9 5 не враховується не враховується 30.11.2021
11744 Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту Прикладні технології (5 курс, ФІС, ФІТ, ФІФ, денна) Магістр Денна 8 5 не враховується не враховується 30.11.2021
11745 Інститут філології Сучасні аспекти лінгвістики та мовної комунікації (5 курс, ФІС, ФІТ, ФФ, денна) Магістр Денна 6 5 4 10 30.11.2021
11746 Інститут філології Філологічні студії (5 курс, ФІС, ФІТ, ФФ, денна) Магістр Денна 8 5 не враховується не враховується 30.11.2021
11756 Інститут філології Філософія мови і освіти (5 курс, ФА, заочна) Магістр Заочна 8 5 не враховується не враховується 30.11.2021
11761 Інститут філології Філософія мови і освіти (5 курс, ФП, денна) Магістр Денна 9 5 не враховується не враховується 30.11.2021

Рейтинг викладачів серед студентів (6)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
117 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4.6 20.05.2016
1265 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4,34 12.01.2017
2106 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4,46 27.12.2018
2539 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4,59 28.12.2019
3877 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4,21 28.12.2020
5073 Кафедра романської філології та порівняльно-типологічного мовознавства 4,66 28.12.2021

Заходи мистецького спрямування (1)

ID Назва заходу Вид участі / підготовки Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
262 Літературна майстерня: Студентський переклад з іспанської мови - Скайп-конференція з університетом м.Асунсьйон, Парагвай особиста участь Київський університет імені Бориса Грінченка - 11.05.2017

Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)

ID ПІБ студента Курс (період навчання) Назва дисципліни / спеціальності тур Рік
90 Мітропольська Олена Михайлівна IV Переклад I 2019
126 Кононенко Катерина Ігорівна V Прикладна лінгвістика I 2020