Додаткові відомості
Освіта
Київський національний університет імені Тараса Шевченка Перелік місць роботи
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка
- Київський університет імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено Громадська активність
- Експерт у Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (NAQA)- Експерт у Times Higher Education Global Academic Reputation Survey
- Експерт у QS Global Employer Survey
- Президент Української асоціації викладачів китайської мови
Керівник регіонального напряму:
- 8th International Conference on Knowledge Engineering and Applications (ICKEA 2023), Bali, Indonesia, Regional Chair (матеріали індексується у наукометричній базі Scopus);
-7th International Conference on Knowledge Engineering and Applications (ICKEA 2022), Yokohama, Japan, Regional Chair (матеріали індексується у наукометричній базі Scopus).
Член Оргкомітету:
- 7th International Conference on Computer Science and Technologies in Education (CSTE 2025), Wuhan, China (матеріали індексується у наукометричній базі Scopus);
- 12th International Conference on Management and Education Innovation (ICMEI 2024), Nagoya, Japan (матеріали індексується у наукометричній базі Scopus);
- 2024 the 12th International Conference on Information and Education Technology (ICIET), Yamaguchi, Japan (матеріали індексується у наукометричній базі Scopus);
- The 14th International Conference on Education, Training and Informatics: ICETI 2023, Florida, USA (матеріали індексується у наукометричній базі Scopus);
- 2023 International Joint Conference on Computer Vision and Pattern Recognition (CCVPR 2023), Oxford, the United Kingdom (матеріали індексується в наукометричній базі Scopus);
- 5th International Conference on Computer Science and Technologies in Education (CSTE 2023), Xi'an, China (матеріали індексується в наукометричній базі Scopus);
- 4th International Conference on Computer Science and Technologies in Education (CSTE 2022), Xi'an, China (матеріали індексується в наукометричній базі Scopus);
- 11th International Conference on Information and Education Technology (ICIET 2023) Fujisawa (Kanagawa), Japan (матеріали індексуються в наукометричній базі Scopus та WoS);
- The 16th International Multi-Conference on Society, Cybernetics and Informatics: IMSCI 2022, Florida, USA (матеріали індексуються в наукометричній базі Scopus);
- 10th International Conference on Information and Education Technology (ICIET 2022) in Matsue, Japan (матеріали індексуються в наукометричній базі Scopus);
- The Sixth International Conference on Social Science, Public Health and Education (SSPHE2023), Wuhan, China.
та ін.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
35 | 72 | 5 | 2024.11.18 06:00:51 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
199 | Кафедра східних мов і перекладу | - | 1 | 0 | 2021 | - |
276 | Факультет східних мов | AAY-2484-2021 | 6 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2368700 |
427 | Кафедра східної культури і літератури | AAY-2484-2021 | 8 | 2 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2368700 |
663 | Кафедра східної культури і літератури | AAY-2484-2021 | 8 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2368700 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 252 | 9 | 6 | 2024.11.20 12:11:41 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 250 | 9 | 6 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
621 | Факультет східних мов | 390.3 | 3 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Ivan_Semenist |
Конференції (44)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9761 | Computer Science and Technologies in Education | Progress Of Digital Learning Individual Quality Assessment In Oriental And European Languages UniversityPrograms | Beijing, China | document.pdf | |
7954 | Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2022 | Innovative Educational Communication in the Global Digital Environment: Trans-Disciplinary Models, Tools, and Mechanisms | Orlando, Florida, USA | ||
7953 | Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2022 | Interdisciplinary and Universal Digital Competence for Foreign Languages Education | Orlando, Florida, USA | ||
7952 | Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2022 | Keynote report: Transdisciplinarity and Meta-Disciplinarity of Digital Education | Orlando, Florida, USA | ||
7955 | First International Conference on Technology, Law and Education | Keynote: Event Horizon of Digital Education and Language Acquisition | Morocco | ||
7824 | DHW-2021: Digital Humanities Workshop | Emoji explication in digital communication: logical-phenomenological experiment | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7823 | DHW-2021: Digital Humanities Workshop | Digital interoperability of foreign languages education | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7354 | «МОВА, ЛІТЕРАТУРА, ПЕРЕКЛАД У КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО СВІТУ» | Innovative Educational Communication in the Digital Realm | Taras Shevchenko National University of Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
7003 | 14th International Conference on ICT, Society and Human Beings | “DIGITAL HYBRID LEARNING INDIVIDUAL QUALITY ASSESSMENT IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: STUDENT CASE STUD“DIGITAL HYBRID LEARNING INDIVIDUAL QUALITY ASSESSMENT IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: STUDENT CASE STUDY IN UKRAINE”Y IN UKRAINE” | Нідерланди | document.pdf | |
7002 | 15th International Conference on e-Learning 2021 | “E-SKILLS AND DIGITAL LITERACY FOR FOREIGN LANGUAGES EDUCATION: STUDENT CASE STUDY IN UKRAINE” | Нідерланди | ||
6990 | 2nd International Conference on Teaching and Education Management (ICTEM 2021) | Interdisciplinarity of Foreign Languages Education Design and Management in COVID-19 (ET514) | Wuhan, China | document.pdf | |
6945 | «ІДЕЇ СІ ЦЗІНЬПІНА ПРО ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ» УКРАЇНСЬКО-КИТАЙСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ ВИСОКОГО РІВНЯ 中乌“习近平治国理政思想”国际高端论坛 | - | Lanzhou, China - Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
6961 | 7th International Conference on Frontiers of Educational Technologies (ICFET 2021)th International Conference on Frontiers of Educational Technologies (ICFET 2021) | Digital Comptencies and Soft Skills for Final Qualification Assessment: Case Study of Students of Foreign Languages Programs in India | Bangkok, Tailand | ||
6944 | EUROPEAN VALUES IN UKRAINIAN EDUCATION: CHALLENGES AND FRONTIERS | Keynote: Values-based interdisciplinary skills development for Liberal Arts education | Ukraine | document.pdf | |
6812 | SOCIAL DEVELOPMENT AND SOCIAL CHANGE OF CHINA INTERNATIONAL CONFERENCE | Development of the Middle Class in China as an Indicator of Poverty Reduction | Китайська академія соціальних наук, м. Пекін, Китай | ||
6762 | Міжнародна наукова онлайн-конференція "Лінгвістика ХХІ століття: сучасний стан і перспективи розвитку", присвяченої 90-річному ювілею доктора філологічних наук, професора Станіслава Володимировича Семчинського | Рекомендації до моделювання ІКТ тезаурусу (на основі інновацій європейських та східних мов) | Taras Shevchenko National University of Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
6808 | “Сучасна філологія: теорія та практика” | ДІАГНОСТИКА ПОРІВНЯЛЬНОЇ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАННЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ТА СХІДНИХ МОВ У РЕГІОНАХ УКРАЇНИ | Київ, Національна Академія Служби безпеки України | document.pdf | |
6763 | The International Conference on New Trends in Languages, Literature and Social Communications | Hieroglyphic Semiotics of Emoji Signs in Digital Communication | Kryvyi Rih, Ukraine | ||
6723 | GiLE4Youth International Conference | Keynote: DIGITAL SKILLS FOR EMPLOYABILITY OF LINGUISTIC MAJORS | Berlin, Germany | document.pdf | |
6724 | GiLE4Youth International Conference | UNIVERSALITY, MULTIPURPOSE AND INTERDISCIPLINARITY OF FOREIGN LANGUAGES MAJOR SKILLSET: SURVEY STUDY | Berlin, Germany | document.pdf | |
6725 | 6th International Conference on Complexity, Future Information Systems and Risk (COMPLEXIS 2021) | Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | Lisbon, Portugal | document.pdf | |
6726 | 6th International Conference on Complexity, Future Information Systems and Risk (COMPLEXIS 2021) | Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | Lisbon, Portugal | document.pdf | |
6727 | SOCIAL LINGUISTICS AND PARADIGM SHIFTS IN MODERN WORLD | Індивідуальна оцінка якості цифрового навчання на програмах з європейських та східних мов в умовах Ковід-19 | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
6728 | «ПИТАННЯ СХОДОЗНАВСТВА В УКРАЇНІ» | Universality, multipurpose and interdisciplinarity of oriental and European languages education: survey study | Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна | document.pdf | |
6750 | V Всеукраїнська науково-методична конференція з міжнародною участю “ПИТАННЯ СХОДОЗНАВСТВА В УКРАЇНІ” | Universality, multipurpose and interdisciplinarity of oriental and European languages education: survey study | Kharkiv, Ukraine | ||
6731 | Seventeenth International Conference on Technology, Knowledge, and Society (University of Melbourne, Australia) | Viral Digital Skills Development for Interdisciplinary Competence of Foreign Languages Students | Melbourne University, Australia | ||
6729 | 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON INFORMATION AND EDUCATION TECHNOLOGY | DigitDigital Distance and Blended Learning Quality Assessment In Oriental And European Languages University Programs: Regions Of Ukraine Survey Studyal Distance and Blended Learning Quality Assessment In Oriental And European Languages University Programs: Regions Of Ukraine Survey Study | Okayama University, Japan | ||
6730 | VII Міжнародної наукової конференція | INTEGRAL MODELS OF DIGITAL LEARNING FOR FOREIGN LANGUAGES PROGRAMS | Kyiv, Ukraine | document.PDF | |
6562 | 2nd Internatioanl Conference "Oriental Studies. Actuality and prospects" | ПАРАМЕТРИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ЦИФРОВОГО НАВЧАННЯ НА ПРОГРАМАХ ЗІ СХІДНИХ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВ В УМОВАХ КОВІД-19 | Kharkiv, Ukraine | ||
6541 | 12th International Conference on Society and Information Technologies: ICSIT 2021 | Covid-19 Context for Meta Assessment of Digital Learning on European and Oriental Languages Programs | USA, Florida | ||
6540 | Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 | Interdisciplinary Skills Development Through Final Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | USA, Florida | ||
6539 | The 12th International Multi-Conference on Complexity, Informatics and Cybernetics: IMCIC 2021 | Keynote report: “Interdisciplinarity and Universality of Foreign Languages Education” | USA, Florida | document.pdf | |
6543 | 19th International Conference eSociety 2021 | STUDENT SATISFACTION WITH DIGITAL HYBRID LEARNING IN EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS: SURVEY STUDY OF REGIONAL UNIVERSITIES OF UKRAINE | IAISD, Нідерланди | document.pdf | |
6542 | 8th International Conference ICEduTech 2021 | ICT TOOLS FOR FINAL QUALIFICATION ASSESSMENT SURVEY STUDY FOR EUROPEAN AND ORIENTAL LANGUAGES PROGRAMS | IAISD, Нідерланди | document.pdf | |
6514 | Міжнародна науково-практична конференція "Таврійські філологічні наукові читання" | DIGITAL HYBRID LEARNING FOR ORIENTAL AND EUROPEAN LANGUAGES PROGRAMS: QUALITTY ASSESSMENT IN REGIONAL UNIVERITIES OF UKRAINE | Київ, Україна | ||
6316 | III-IV КОНГРЕС СХОДОЗНАВЦІВ до 150-ї річниці від дня народження Агатангела Кримського | Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in oriental languages programs | Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського | document.pdf | |
6358 | IX Міжнародна науково-практична конференція «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу: роль оцінювання якості викладання та навчання в процесі акредитації» | - | Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
6220 | International Forum on Sharing Poverty Reduction Expirience | ASSESSMENT AND PRIORITIES ОF WELFARE ОF THE POPULATION ОF UKRAINE | Beijing, People's Republic of China | document.pdf | |
6218 | Information Technology and Interaction (satellite) | ICT Tools for Final Qualification Assessment Survey Study for European and Oriental Languages Programs | Taras Shevchenko National University of Kyiv, Ukraine | document.pdf | |
6219 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | - | Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ | ||
6326 | ІІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар викладачів китайської мови | - | Київ, Україна | document.pdf | |
5963 | Теоретичні та прикладні аспекти електронного навчання | ІКТ інструменти та практики підсумкової кваліфікаційної атестації у форматі локдауну Ковід-19 | Катовіце, Польща | ||
6328 | “China’s Development and Opportunities for the World” International Symposium | Training of Chinese Language Specialists in Ukraine in the contеxt of Ukraine’s participation in the Belt and Road Initiative | м. Пекін, Китайська Народна Республіка | document.pdf | |
6327 | ІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар викладачів китайської мови | - | Київ, Україна | document.pdf |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
17584 | Еволюція американсько-японського союзу безпеки (1991-2001 рр.). Монографія |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (38)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49914 | Artificial Intelligence in Transdisciplinary Communication Paradigm for Digital Education | |
49915 | Emotional Intelligence and Implicit Interdisciplinary Skills: Key Components for Effective Digital And AI-Enhanced Learning | |
49912 | Interdisciplinary and Interoperable Leadership Skills for Digital Educational Communication | |
49916 | Interdisciplinary, AI-interoperable, and Universal Skills for Foreign Languages Education in Emergency Digitization | |
49033 | Digital Humanities as a Transdisciplinary Communication Paradigm in the Age of AI | |
49011 | Interdisciplinary Digital Skills Development For Educational Communication: Emergency And AI-Enhanced Digitization | |
49032 | Transformative, Transdisciplinary, Transcendent Digital Education: Synergy, Sustainability and Calamity | |
47425 | Metadigital Skills Development For Foreign Languages Education In Wartime Digitization | |
47424 | Systemic Challenges of Digital Foreign Languages Education in Global Emergency Meta-Context (The Pandemic and Warzone Perspectives) | |
47423 | Transdisciplinary Transformation of Digital Education: Emergency, Sustainability and Universality | |
46430 | Meta-Disciplinarity of Digital Education and Communication | |
46431 | Transdisciplinary Communication in the Meta-Framework of Digital Education | |
43405 | Progress of Digital Learning Individual Quality Assessment In Oriental and European Languages University Programs through the Pandemic | |
42868 | Digital transformation of complex educational scenarios (comparative study of final qualification assessment for foreign languages programs) | |
41042 | Innovative Educational Communication in the Global Digital Environment: Trans-Disciplinary Models, Tools, and Mechanisms | |
41040 | Interdisciplinary and Universal Digital Competence for Foreign Languages Education | |
41506 | La calidad del aprendizaje digital en programas universitarios de idiomas orientales y europeos en las regiones de Ucrania | |
40901 | Interdisciplinarity of Foreign Languages Education Design and Management in COVID-19 | |
44606 | Systemic Dynamics of Digital Education in Foreign Languages Programs | |
44607 | Systemic Paradigm of Innovative Educational Communication in The Digital Realm | |
44605 | Transdisciplinary Communication as a Meta-Framework of Digital Education | |
40234 | Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | |
40233 | Complex Skills Development through Digital Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | |
39875 | La función de la inteligencia emocional en la educación digital como el sustrato de la validez de la vida on-line | |
38759 | Digital meta-skills development for interdisciplinary competence in foreign languages education | |
38528 | Interdisciplinary trends of digital education in the covid-19 paradigm: global event horizon | |
38758 | Interoperable digital skills for foreign languages education in the COVID-19 paradigm | |
38526 | Linguistic philosophy of cyberspace | |
37845 | Digital Comptencies and Soft Skills for Final Qualification Assessment: Case Study of Students of Foreign Languages Programs in India | |
37877 | Digital hybrid learning individual quality assessment in european and oriental languages programs: Student case study in Ukraine | |
37946 | E-skills and digital literacy for foreign languages education: Student case study in Ukraine | |
36451 | Covid-19 context for meta assessment of digital learning on European and Oriental languages programs | |
36552 | Digital Distance And Blended Learning Quality Assessment In Oriental And European Languages University Programs: Regions Of Ukraine Survey Study | |
41020 | Digital Interoperability of Foreign Languages Education | |
41021 | Emoji Explication in Digital Communication: Logical-Phenomenological Experiment | |
36502 | Interdisciplinary skills development through final qualification assessment: Survey study for European and Oriental languages programs | |
37077 | ICT tools for final qualification assessment survey study for european and oriental languages programs | |
34182 | ICT Tools and Practices for Final Qualification Assessment in the Framework of COVID-19 Lockdown |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (43)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49965 | Тоталітарне сектантство і пошук свободи в документальній та художній творчості Х. Муракамі | |
49544 | Digital Humanities in the Transdisciplinary Communication Paradigm in the Age of AI | |
49546 | Interdisciplinary Digital Skills Development in Educational Communication: Emergency AI-Enhanced Digitization | |
49545 | Transformative, Transdisciplinary Transcendence in Digital Education: Synergy and Sustainability in Calamity | |
49967 | Strategies of adaptation in chinese fiction translation (based on Can Xue's short story "黑眼睛") | |
43402 | Dynamic assessment of e-learning in foreign languages programs in sustainable and emergency digitization formats | |
43401 | Dynamic e-skills development for foreign languages education in the emergency digitization paradigm | |
43405 | Progress of Digital Learning Individual Quality Assessment In Oriental and European Languages University Programs through the Pandemic | |
41897 | Феноменологічна парадигма інноваційного моделювання цифрової логосфери (на основі інновацій китайської мови) | |
41898 | Innovative Educational Communication and the Global Digital Environment: Trans-Disciplinary Models, Tools, and Mechanisms | |
41388 | Digital innovative communication modeling (based on innovations of the Asian languages) | |
41071 | Іллокутивне моделювання інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі європейських та азійських варіантів англійської мови) | |
40903 | Innovative communication for new knowledge acquisition in the digital realm | |
41000 | Methodological modelling of innovative communication for new knowledge acquisition in the global digital ream | |
40450 | Digital Meta-Skills in Interdisciplinary Competence for Foreign Languages Education | |
40236 | Hieroglyphic Semiotics of Emoji Signs in Digital Communication | |
39875 | La función de la inteligencia emocional en la educación digital como el sustrato de la validez de la vida on-line | |
40332 | Phenomenology of global innovative logosphere of the digital realm modeling (based on innovations of the Chinese language) | |
39873 | Soft Skills and ICT Tools for Final Qualification Assessment in Universities of Ukraine and India in COVID-19 Framework | |
38340 | Interdisciplinary skills for final qualification assessment scenario: survey study for European end Oriental languages programs | |
38429 | Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі глобалізованих європейських та східних мов) | |
37814 | Digital skills development for foreign languages education in Ukraine | |
38123 | Innovative educational communication in the digital discourse: models and tools | |
38181 | Лінгво-прагматичне профілювання інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі глобалізованих європейських та східних мов) | |
37072 | Directions and mechanisms of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics (based on european and oriental languages) | |
36969 | Content asymmetry as a tool of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics(based on european and asian languages) | |
36935 | Linguistics and Philosophy of Cyberspace | |
36936 | Interdisciplinarity and Skills Development in Final Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | |
36433 | Діагностика порівняльної оцінки якості електронного навчання європейських та східних мов у регіонах України | |
36358 | Integral models of digital learning for foreign languages programs | |
35883 | Phenomenological principles of global innovative logosphere of computer being construction (based on Europeаn and oriental languages) | |
40242 | Student satisfaction with digital hybrid learning in european and oriental languages programs: survey study of regional universities of Ukraine | |
40902 | Моделювання інноваційної мовної комунікації у цифровому середовищі (на матеріалі європейських та азійських варіантів англійської мови) | |
34700 | Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in oriental languages programs | |
38064 | Dynamic microstructure of the logosphere of cyber-reality (based on semantic innovations of the chinese language) | |
41465 | Interdisciplinary Trends and Digital Education in the Covid-19 Paradigm: Global Event Horizon | |
40590 | Interdisciplinarity and Universality of Foreign Languages Education | |
34099 | “Misty poetry” as a reflection of the natureof chinese literature of the “New period”(second half of the 20th century) | |
34157 | ICT tools for final qualification assessment survey study for european and oriental languages programs | |
34281 | ICT thesaurus modelling recommendations (based on innovations of European and Oriental languages) | |
33754 | Multilingual formal asymmetry in microstructure of innovative logosphere of computer being dynamics | |
33480 | Digital skills development and ICT tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs | |
35569 | Ontological premises of global innovative logosphere of computer being structure (based on europeаn and oriental languages) |
Фахові видання, що затверджені МОН (21)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49965 | Тоталітарне сектантство і пошук свободи в документальній та художній творчості Х. Муракамі | |
49967 | Strategies of adaptation in chinese fiction translation (based on Can Xue's short story "黑眼睛") | |
45957 | Структурні елементи хоррор-міфу та проблеми сучасності в неокайдані: на матеріалі роману К. Судзукі «Дзвінок» | |
41897 | Феноменологічна парадигма інноваційного моделювання цифрової логосфери (на основі інновацій китайської мови) | |
41388 | Digital innovative communication modeling (based on innovations of the Asian languages) | |
41071 | Іллокутивне моделювання інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі європейських та азійських варіантів англійської мови) | |
40903 | Innovative communication for new knowledge acquisition in the digital realm | |
41000 | Methodological modelling of innovative communication for new knowledge acquisition in the global digital ream | |
38429 | Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі глобалізованих європейських та східних мов) | |
38123 | Innovative educational communication in the digital discourse: models and tools | |
38181 | Лінгво-прагматичне профілювання інноваційної освітньої комунікації в цифровому середовищі (на матеріалі глобалізованих європейських та східних мов) | |
37395 | Verbal modelling of innovative educational communication in the digital discourse | |
37072 | Directions and mechanisms of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics (based on european and oriental languages) | |
36969 | Content asymmetry as a tool of global innovative logosphere of computer being microstructure dynamics(based on european and asian languages) | |
35883 | Phenomenological principles of global innovative logosphere of computer being construction (based on Europeаn and oriental languages) | |
40902 | Моделювання інноваційної мовної комунікації у цифровому середовищі (на матеріалі європейських та азійських варіантів англійської мови) | |
34700 | Digital communication and information communication tools for final qualification assessment in oriental languages programs | |
34099 | “Misty poetry” as a reflection of the natureof chinese literature of the “New period”(second half of the 20th century) | |
33754 | Multilingual formal asymmetry in microstructure of innovative logosphere of computer being dynamics | |
33480 | Digital skills development and ICT tools for final qualification assessment: survey study for students and staff of european and oriental philology programs | |
35569 | Ontological premises of global innovative logosphere of computer being structure (based on europeаn and oriental languages) |
Статті у періодичних наукових виданнях Університету, які не включені до затвердженого Переліку МОН України (не входять до категорії Б) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
33892 | Modernism in Chinese "search for roots" literature of the 1980s |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (9)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
146 | Emoji Explication in Digital Communication: Logical-Phenomenological Experiment | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41021/ | 2022 |
147 | Digital Interoperability of Foreign Languages Education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41020/ | 2022 |
160 | Complex Skills Development through Digital Qualification Assessment: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40233/ | 2022 |
161 | Complex Framework of Digital Learning Quality Assessment in Covid-19 Context: Survey Study for European and Oriental Languages Programs | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40234/ | 2022 |
237 | ICT Tools and Practices for Final Qualification Assessment in the Framework of COVID-19 Lockdown | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34182/ | 2022 |
260 | Progress of Digital Learning Individual Quality Assessment In Oriental and European Languages University Programs through the Pandemic | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43405/ | 2023 |
265 | Systemic Paradigm of Innovative Educational Communication in The Digital Realm | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44607/ | 2023 |
266 | Systemic Dynamics of Digital Education in Foreign Languages Programs | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44606/ | 2023 |
267 | Transdisciplinary Communication as a Meta-Framework of Digital Education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44605/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (6)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
33 | Посольство Китайської Народної Республіки в Україні / Університет Ланьжчоу | Викладання | 17.10.-27.10.2017 р. | Професор | Учасник проекту | наказ.doc |
57 | Університет Стетсон, США | Викладання | липень 2017 | Dr. Michael A. Denner | Учасник проекту | |
81 | Шанхайський Університет, Шанхайська академія | Підвищення кваліфікації | 01.06.2018-30.06.2018 | Професор Чжао Кебін, | Учасник проекту | - |
125 | Національний інститут соціального розвитку (КНР) | Наукове стажування | 13.03-21.03.2018 | Ма Фен, доктор соціологічних наук, координатор стажування | Учасник проекту | Стажування Китай.pdf |
149 | Штаб-квартира Інституту Конфуція (КНР) | Підвищення кваліфікації | 01.06.2019-30.06.2019 | Сунь | Учасник проекту | - |
323 | TAL TECH, Estonia | Підвищення кваліфікації | 17-19.01.2022 | Ingrid Papel Vice Dean of Master's studies, School of IT | Учасник програми | Ivan Semenist.pdf |
Заявки на колективні гранти (5)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
53 | Програма підтримки викладання японської мови Japan foundation | Japan foundation Support Program for Organizations in Japanese-Language Education | - | - | 2017 |
112 | Japan foundation Support Program for Organizations in Japanese-Language Education | Japan foundation | Коллективний | - | 2018 |
114 | Центр китаєзнавства Київського університету імені Бориса Грінченка | Китайська академія суспільних наук (КНР) | Коллективний | - | 2018 |
116 | Клас Конфуція Київського університету імені Бориса Грінченка | Посольство Китайської Народної Республіки в Україні | Коллективний | - | 2018 |
249 | Грант Фонду початкової експлуатації Класу Конфуція | Штаб-квартира Інституту Конфуція (Ханьбань) | Індивідуальний | - | 2019 |
Індивідуальні гранти (5)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
47 | Confucius Institute 2020 | Штаб-квартира Інституту Конфуція (м. Пекін, КНР) | Виграно | Документ відсутній | 2020 |
51 | Покращення умов викладання китайської мови | «Hanban Project Funds» | Виграно | Документ відсутній | 2020 |
107 | Center for Language Education and Cooperation Annual Project Funds | Інститут Конфуція | Виграно | 2021 | |
250 | Read Japan Project | Tokyo Foundation for Policy Research | Виграно | Japan.pdf | 2023 |
299 | Center for Center for Language Education and Cooperation Annual Project Funds | Інститут Конфуція | Виграно | Документ відсутній | 2023 |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (12)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1091 | Фаховий модуль (стажування) | - | 27.10.2017 | |
1358 | Лідерський модуль | - | 28.04.2016 | |
1917 | Інше | - | 06.12.2017 | |
1972 | Інше | - | 25.04.2013 | |
1973 | Інше | - | 26.05.2017 | |
2269 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 20.06.2018 | |
2862 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | Стажування Китай.pdf | 28.12.2018 |
2863 | Інше | Інший модуль | 18.10.2018 | |
2864 | Лідерський модуль | Фаховий модуль (за кордоном) | 09.11.2018 | |
4596 | інше | Інший модуль | 16.11.2020 | |
5663 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 13.11.2021 | |
6050 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_811_06.12.2021.pdf | 06.12.2021 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
164 | Трансформаційні процеси в сучасному суспільстві: українсько-китайський контекст | Міжнародний науковий круглий стіл (за підтримки Посольства Китайської Народної Республіки в Україні) | Інститут філології м.Київ, вул. Тимошенка, 13-Б | 24.11.2016 | 10 |
165 | Японія і ООН: 60 років співробітництва Японії в Організації Об’єднаних Націй | Лекція радника-міністра Посольства Японії пана Мічіо Харада, фотовиставка | м.Київ, вул. Тимошенка, 13-Б | 08.11.2016 | 10 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
69 | Актуальні проблеми країн Далекого Сходу | упродовж 2017 року (Щомісяця) | 15 | Не зазначено | 19.04.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
26231 | ХІРАГАНА Навчальний посібник для студентів 1 курсу |
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1129 | Сучасні аспекти лінгвістики та мовної комунікації (5 курс, ФІС, ФІТ, ФФ, денна) | Факультет романо-германської філології | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 22/23 н.р. |
1887 | Сучасний літературний процес в країнах Сходу (5-6 курс, МЛК, МЛЯ, денна) | Факультет східних мов | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 764 | 30.09.2024 | – |
1892 | Виробнича філологічна практика (безвідривна) (1-2 курс, 2р ВО, МЛК, очна) | Факультет східних мов | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 | – |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
168 | Кафедра східних мов і перекладу | 4.6 | 20.05.2016 |
1417 | Кафедра східних мов і перекладу | 4,78 | 12.01.2017 |
2252 | Кафедра східних мов і перекладу | 4,82 | 27.12.2018 |
2860 | Кафедра східних мов і перекладу | 4,85 | 28.12.2019 |
4033 | Кафедра східних мов і перекладу | 4,89 | 28.12.2020 |
4310 | Кафедра східних мов і перекладу | 4,86 | 28.12.2021 |
5992 | Кафедра східної культури і літератури | 4,98 | 30.12.2022 |
6866 | Кафедра східної культури і літератури | 4,85 | 30.12.2023 |
Заходи мистецького спрямування (1)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
100 | День турецької культури | особиста участь | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 05.10.2017 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
82 | Відбірковий етап XV Міжнародного фестивалю мов та культур | Київський університет імені Бориса Грінченка | 18.03.2017 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
91 | Горобець Валерія Володимирівна | V | Східні мови | I | 2019 |