Додаткові відомості
Освіта
Луганський державний педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка (1997)
Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (2001, магістратура)
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (2012, аспірантура)
Перелік місць роботи
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (2007 - 2015) Теми дисертацій (захищених)
Ми-дискурс як репрезентант лінгвокультурного концепту СПІЛЬНІСТЬ Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 38 | 4 | 0 | 2024.10.06 10:08:41 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 26 | 4 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
762 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | 4.7 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena-Gryshchenko-2 |
Конференції (11)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10687 | “TESOL-Ukraine in wartime: Building community, creating change” | New Tricks with an Old Text. | Lviv, Ukraine | ||
7039 | 25th Annual National IATEFL Ukraine Conference | Participant | Kyiv | document.pdf | |
4448 | 29th Annual IATEFL-Hungary conference: ENGaged: Spotlight on Learning | participant | Budapest, Hungary | ||
4145 | Shortage Studies: Interdisciplinary Approaches to the Deficiences in Social, Cultural, and Natural Contexts | Perception of Fake Texts | Opole, Poland | ||
3996 | IV Таврійські філологічні читання. Всеукраїнська науково-практична конференція | Fake linguistic personality | м. Херсон | ||
3233 | The FIPLV Nordic-Baltic Region Conference 2018 "Teaching and Learning Languages in the 21st Century: Linguistic, Educational and Cultural Aspects" | Modern Perception of Fake | Vilnius, Lithuania | ||
2393 | Міжнародна міждисциплінарна науково-практична конференція "Комунікативний дискурс у полікультурному просторі" | Fake: modern perception | Миколаїв, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського | ||
2392 | XVI наукова конференція “Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація" | “Fake, fake discourse and linguistic personality” | Харків, Харківський національний університеі ім. В.Н. Каразіна | ||
2391 | Cognitive Linguistics in Wroclaw Conference | Linguistic Personality and Fake | Wroclaw, on-line | ||
1134 | «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» (9 – 10 квітня 2016 р.). Зб. наук. праць. | Разнообразный мир дискурсов | Переяслав-Хмельницький | ||
1135 | Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 'Україна і світ: Діалог мов та культур' | От фейк-ньюз к фейк-дискурсу | Київ |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49153 | Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany | |
45704 | Модифікації фразеологізмів у сучасному українському масмедійному дискурсі | |
48255 | Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness | |
39478 | Spotting fake in the news: an easy task? |
Фахові видання, що затверджені МОН (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49153 | Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany | |
45704 | Модифікації фразеологізмів у сучасному українському масмедійному дискурсі | |
48054 | Fake news: is it made for men or women? | |
48255 | Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness |
Статті у періодичних наукових виданнях Університету, які не включені до затвердженого Переліку МОН України (не входять до категорії Б) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43510 | What is still fake in the media: a change over 20-years’ time |
Індивідуальні гранти (1)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
269 | Наукове дослідження | VUIAS Fellowship in Ukraine | Подано | Документ відсутній | 2023 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
18 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | Аналітик-дослідник | 02.08.2022 |
Підвищення кваліфікації (10)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1100 | Фаховий модуль (стажування) | - | 25.01.2013 | |
2462 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 07.07.2018 | |
2949 | Інше | Інший модуль | 18.02.2019 | |
3494 | Інше | Інший модуль | Грищенко.pdf | 10.11.2019 |
4590 | інше | Інший модуль | 16.11.2020 | |
5749 | інше | Інший модуль | 08.11.2021 | |
6647 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
7657 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 09.03.2023 | |
8821 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 01.12.2023 | |
8877 | Дослідницький модуль | Інший модуль | Олена Грищенко.pdf | 21.12.2023 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
25724 | Читаємо-Обмірковуємо-Обговорюємо. Оповідання британських та американських письменників : навчальний посібник з Критичного і аналітичного читання (англійська) для студентів І курсу спеціальності "філологія". Доповнено й перероблено | |
25725 | Читаємо-Обмірковуємо-Обговорюємо. Ф. Скотт Фіцджеральд "Великий Гетсбі" : навчальний посібник з Критичного і аналітичного читання (англійська) для студентів ІІІ курсу спеціальності "філологія". Частина ІI | |
21910 | Read - Reflect - Review Stories by British and American writers | |
16465 | Read-Reflect-Review. W.S. Maugham The Painted Veil |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
25723 | Читаємо-Обмірковуємо-Обговорюємо. Оповідання британських та американських письменників : навчальний посібник з Критичного і аналітичного читання (англійська) для студентів І курсу спеціальності "філологія" |
Використання ЕНК (5)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
186 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (3 курс, 6 семестр, ФАб) | Бакалавр | Денна | 5 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
187 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (3 курс, МЛА) | Бакалавр | Денна | 5 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
384 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (3 курс, 6 семестр, ФАб, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
385 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (3 курс, ФАб, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
7768 | Інститут філології | Практична англійська мова і переклад (3 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Денна | 6 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
54 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,9 | 20.05.2016 |
1913 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,62 | 26.12.2018 |
2613 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,69 | 28.12.2019 |
3652 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,90 | 28.12.2020 |
4725 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,80 | 28.12.2021 |
5820 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,74 | 30.12.2022 |
6703 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,92 | 30.12.2023 |