Додаткові відомості
Освіта
Луганський державний педагогічний інститут ім. Тараса Шевченка (1997)
Луганський державний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (2001, магістратура)
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (2012, аспірантура)
Перелік місць роботи
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (2007 - 2015) Теми дисертацій (захищених)
Ми-дискурс як репрезентант лінгвокультурного концепту СПІЛЬНІСТЬ Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 47 | 4 | 1 | 2025.10.29 10:06:25 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 29 | 4 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 762 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | 28.90000 | 1 | 2025 | https://www.researchgate.net/profile/Olena-Gryshchenko-2 |
Конференції (12)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11521 | The 7th International Conference of Theoretical and Applied Linguistics LANGUAGE: RESEARCH, TEACHING, APPLICATION | THE POWER OF “WE”: EXPLORING COLLECTIVE IDENTITY THROUGH DISCOURSE | Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University | document.pdf | |
| 10687 | “TESOL-Ukraine in wartime: Building community, creating change” | New Tricks with an Old Text. | Lviv, Ukraine |
|
|
| 7039 | 25th Annual National IATEFL Ukraine Conference | Participant | Kyiv | document.pdf | |
| 4448 | 29th Annual IATEFL-Hungary conference: ENGaged: Spotlight on Learning | participant | Budapest, Hungary |
|
|
| 4145 | Shortage Studies: Interdisciplinary Approaches to the Deficiences in Social, Cultural, and Natural Contexts | Perception of Fake Texts | Opole, Poland |
|
|
| 3996 | IV Таврійські філологічні читання. Всеукраїнська науково-практична конференція | Fake linguistic personality | м. Херсон |
|
|
| 3233 | The FIPLV Nordic-Baltic Region Conference 2018 "Teaching and Learning Languages in the 21st Century: Linguistic, Educational and Cultural Aspects" | Modern Perception of Fake | Vilnius, Lithuania |
|
|
| 2393 | Міжнародна міждисциплінарна науково-практична конференція "Комунікативний дискурс у полікультурному просторі" | Fake: modern perception | Миколаїв, Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського |
|
|
| 2392 | XVI наукова конференція “Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація" | “Fake, fake discourse and linguistic personality” | Харків, Харківський національний університеі ім. В.Н. Каразіна |
|
|
| 2391 | Cognitive Linguistics in Wroclaw Conference | Linguistic Personality and Fake | Wroclaw, on-line |
|
|
| 1134 | «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» (9 – 10 квітня 2016 р.). Зб. наук. праць. | Разнообразный мир дискурсов | Переяслав-Хмельницький |
|
|
| 1135 | Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 'Україна і світ: Діалог мов та культур' | От фейк-ньюз к фейк-дискурсу | Київ |
|
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53117 | Balancing and Juggling: Teaching during Wartime |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49153 | Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany | |
| 45704 | Модифікації фразеологізмів у сучасному українському масмедійному дискурсі | |
| 48255 | Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness | |
| 39478 | Spotting fake in the news: an easy task? |
Фахові видання, що затверджені МОН (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52381 | Motivation: Does it Make Language Learning More Effective? | |
| 52706 | The Multiplicity of Discourse: Typological Challenges and Emerging Forms | |
| 49153 | Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany | |
| 51396 | Discourse: Knowledge, News, and Fake Intertwined | |
| 45704 | Модифікації фразеологізмів у сучасному українському масмедійному дискурсі | |
| 48054 | Fake news: is it made for men or women? | |
| 48255 | Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness |
Статті у періодичних наукових виданнях Університету, які не включені до затвердженого Переліку МОН України (не входять до категорії Б) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 43510 | What is still fake in the media: a change over 20-years’ time |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 610 | Discourse: Knowledge, News, and Fake Intertwined | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51396/ | 2025 |
Індивідуальні гранти (1)
| ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 269 | Наукове дослідження | VUIAS Fellowship in Ukraine | Подано | Документ відсутній | 2023 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 18 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | Аналітик-дослідник | 02.08.2022 00:00 |
Підвищення кваліфікації (15)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12691 | ІІ Літня школа "Освітнє лідерство" | Лідерський модуль |
|
03.09.2025 00:00 |
| 12237 | Fundamentals of medical interpreting and translation | Дидактичний модуль |
|
30.04.2025 00:00 |
| 12080 | ЦХ+ШІ у діяльності викладача | Цифровий модуль |
|
21.04.2025 00:00 |
| 11495 | Застосування методу анкетування для вимірювання якості освітніх послуг | Дослідницький модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 10476 | Mastering the Craft: Writing Techniques and Insights from Professional Authors | Дидактичний модуль | Грищенко Олена.pdf | 19.11.2024 00:00 |
| 8877 | Дослідницький модуль | Інший модуль | Олена Грищенко.pdf | 21.12.2023 00:00 |
| 8821 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
01.12.2023 00:00 |
| 7657 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
09.03.2023 00:00 |
| 6647 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 5749 | інше | Інший модуль |
|
08.11.2021 00:00 |
| 4590 | інше | Інший модуль |
|
16.11.2020 00:00 |
| 3494 | Інше | Інший модуль | Грищенко.pdf | 10.11.2019 00:00 |
| 2949 | Інше | Інший модуль |
|
18.02.2019 00:00 |
| 2462 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
07.07.2018 00:00 |
| 1100 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
25.01.2013 00:00 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 25724 | Читаємо-Обмірковуємо-Обговорюємо. Оповідання британських та американських письменників : навчальний посібник з Критичного і аналітичного читання (англійська) для студентів І курсу спеціальності "філологія". Доповнено й перероблено | |
| 25725 | Читаємо-Обмірковуємо-Обговорюємо. Ф. Скотт Фіцджеральд "Великий Гетсбі" : навчальний посібник з Критичного і аналітичного читання (англійська) для студентів ІІІ курсу спеціальності "філологія". Частина ІI | |
| 21910 | Read - Reflect - Review Stories by British and American writers | |
| 16465 | Read-Reflect-Review. W.S. Maugham The Painted Veil |
Навчальні та методичні матеріали (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 25723 | Читаємо-Обмірковуємо-Обговорюємо. Оповідання британських та американських письменників : навчальний посібник з Критичного і аналітичного читання (англійська) для студентів І курсу спеціальності "філологія" |
Використання ЕНК (5)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 7768 | Інститут філології | Практична англійська мова і переклад (3 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 385 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (3 курс, ФАб, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
| 384 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (3 курс, 6 семестр, ФАб, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
| 187 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (3 курс, МЛА) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
| 186 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (3 курс, 6 семестр, ФАб) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7612 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,75 | 31.12.2024 00:00 |
| 6703 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,92 | 30.12.2023 00:00 |
| 5820 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,74 | 30.12.2022 00:00 |
| 4725 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,80 | 28.12.2021 00:00 |
| 3652 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,90 | 28.12.2020 00:00 |
| 2613 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,69 | 28.12.2019 00:00 |
| 1913 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,62 | 26.12.2018 00:00 |
| 54 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,9 | 20.05.2016 00:00 |