Додаткові відомості
1989-1992 р.р. – Київський державний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова; (спеціальність «Педагогіка
та методика початкового навчання». Кваліфікація «Вчитель
початкових класів»).
2001 – 2004 р.р. Аспірантура Інституту педагогіки НАПН України.
2001 – 2006 р.р. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література».
Вересень 1992 р. – вересень 1995 р. – Ірпінська школа-дитсадок №21, вчитель початкових класів;
Вересень 1995 р. – вересень 2001 р. – Київська гімназія східних мов №1, вчитель початкових класів;
Вересень 2001 р. – лютий 2015 р. – Інститут педагогіки НАПН України – молодший науковий співробітник, науковий співробітник, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії літературної освіти;
З березеня 2015 р. – доцент кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
З вересня 2015 р. – 2017 р. – доцент кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
З вересня 2017 р. – доцент кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
З вересня 2015 р. і донині заступник з наукової роботи директора Педагогічного інституту, Факультету педагогічної освіти.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованими до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
18 | 36 | 3 | 2023.06.04 06:01:03 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
116 | Кафедра початкової освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
286 | Кафедра початкової освіти | AFX-6807-2022 | 2 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3720637 |
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.13.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 325 | 11 | 11 | 20 | 2023.05.30 12:03:18 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 313 | 11 | 11 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
102 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 143 | 5 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana_Palamar |
Конференції (30)
Монографії (колективні) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31236 | Formation of information competence in literature lessons by next-generation | |
33800 | Літературна освіта майбутніх учителів початкових класів: європейські й вітчизняні теоретичні засади та прикладні аспекти в е-навчанні | |
30476 | Formation of media competence as means of influence on emotional, cognitive, and volitional development of personality | |
12894 | Теоретико-методичні засади вивчення літературних курсів за вибором у профільній школі: монографія |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
43578 | Study of neuroticism and extraversion as predictors of the syndrome of emotional burnout (EBS) in students | |
36639 | Розвиток охорони здоров’я у професійній підготовці майбутніх учителів | |
36640 | Трансформація навчального процесу у вищих навчальних закладах під впливом пандемії covid-19 | |
36959 | Formation of readiness of future teachers to use augmented reality in the educational process of preschool and primary education | |
40932 | Clouds of words as a didactic tool in literary education of primary school children | |
38032 | The Use of ICT Tools to Organize Distance Learning of Mathematics for Primary School Students under COVID-19 Pandemic Conditions | |
36199 | Ціннісне ставлення до здоров'я як основа активної життєвою позиції людини | |
32858 | Didactic Potential of New Generation ICT in Forming Information and Communication Competence of Upper Secondary School Pupils | |
32860 | Perspectives on the use of augmented reality within the linguistic and literary field of primary education | |
34476 | Психокультурна підготовка старшокласників до адекватного сприйняття викликів медіа простору | |
34436 | Формування навчально-пізнавальної компетентності молодших спеціалістів у процесі самоосвітньої діяльності: експеритентальний аспект | |
30516 | Психолінгвістичні аспекти формування культури діалогічного спілкування | |
30588 | Mastering your body and your health resources: from theoretical scientific developments to individual comprehension | |
30161 | Нealth in the civic students’ value system: empirical analysis | |
24595 | Психодидактичні детермінанти розвитку дітей дошкільного віку | |
21597 | Didactic aspects of cognition of human as a bio-psycho-socio-cultural personality | |
21900 | Didactical determinants use of information and communication technology in process of training of future specialists |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (33)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45320 | Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming | |
45316 | Психоемоційні проблеми учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану: від виникнення до подолання | |
41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
43578 | Study of neuroticism and extraversion as predictors of the syndrome of emotional burnout (EBS) in students | |
43278 | Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти | |
42490 | Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога | |
43574 | Універсальний дизайн закладів освіти україни: доступність інформаційного простору | |
39545 | Augmented Reality in the Literary Education of Primary School Children: Specifics, Creation, Application | |
37889 | Впровадження медіазасобів в початковій школі на уроках гуманітарного циклу | |
36591 | Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних зво | |
39402 | Особливості застосування хмари слів у мовно-літературній галузі початкової освіти | |
36682 | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання | |
35688 | Ціннісні детермінанти у підготовці майбутніх вчителів | |
33437 | Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи | |
31234 | Health-Saving Competence of Future Primary School Teachers: Indicators of Development | |
35232 | Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі | |
34161 | Ризик формування синдрому емоційного вигорання у студентів з точки зору громадського здоров’я | |
30832 | Теоретичний аспект проблеми формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом віртуальної екскурсії | |
30556 | Leadership Qualities of a Modern University Student in the Reflexive Dimension | |
30042 | Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти | |
29331 | Formation of leadership qualities of future teachers of primary school in professional preparation | |
30516 | Психолінгвістичні аспекти формування культури діалогічного спілкування | |
30161 | Нealth in the civic students’ value system: empirical analysis | |
29327 | Проблема формування літературної компетентності старшокласників у процесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання | |
24523 | Формування моральних цінностей в молодших школярів | |
23966 | Світове мистецтво в житті і творчості Тараса Шевченка | |
24595 | Психодидактичні детермінанти розвитку дітей дошкільного віку | |
22679 | Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистості сучасної молоді | |
22674 | Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистості сучасної молоді | |
21277 | Системний підхід до формування навичок проведення науково-педагогічного дослідження | |
21902 | Системний підхід до формування навичок проведення науково-педагогічного дослідження | |
21597 | Didactic aspects of cognition of human as a bio-psycho-socio-cultural personality | |
21900 | Didactical determinants use of information and communication technology in process of training of future specialists |
Фахові видання, що затверджені МОН (20)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43278 | Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти | |
42490 | Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога | |
43574 | Універсальний дизайн закладів освіти україни: доступність інформаційного простору | |
36591 | Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних зво | |
39402 | Особливості застосування хмари слів у мовно-літературній галузі початкової освіти | |
36682 | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання | |
33437 | Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи | |
35232 | Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі | |
31547 | Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм | |
34161 | Ризик формування синдрому емоційного вигорання у студентів з точки зору громадського здоров’я | |
30832 | Теоретичний аспект проблеми формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом віртуальної екскурсії | |
29327 | Проблема формування літературної компетентності старшокласників у процесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання | |
24579 | Цінність орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до Європейського освітнього простору | |
24585 | Вивчення літературного твору учнями основної школи засобами ІКТ: компетентнісний підхід | |
23965 | Компетентнісний підхід до викладання літератури з використанням хмарних технологій | |
26687 | Аналіз наукового тезаурусу компетентнісного підходу як стратегічного орієнтиру сучасної середньої освіти в Україні | |
23964 | Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти | |
22336 | Проблема формування духовноморальних цінностей студентів в умовах освітнього середовища | |
21203 | Особливості роботи над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в початковій школі | |
19683 | Формування літературної компетентності в учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (4)
ID | Назва статті | Посилання | Дата індексації |
---|---|---|---|
33 | Нealth in the civic students’ value system: empirical analysis | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30161/ | 2020 |
72 | Psychocultural training of senior pupils to adequely perceive the media space challenges | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34476/ | 2021 |
86 | Formation of educational and cognitive competency of junior specialists in the process of self-educational activity: experiencial aspect | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34436/ | 2021 |
137 | Clouds of words as a didactic tool in literary education of primary school children | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40932/ | 2022 |
Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (4)
ID | Підрозділ | Назва видання | Тип відповідальності | Роль у виданні | Випуск | Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
44 | Педагогічний інститут | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Зміст | Головний редактор | № 35 (1) | Дотримано | 2021 |
55 | Педагогічний інститут | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Зміст | Головний редактор | № 36 (2) | Дотримано | 2021 |
117 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Зміст | Головний редактор | № 37 (1) | Дотримано | 2022 |
134 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Зміст | Головний редактор | № 38 (2) | Дотримано | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Посилання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
107 | Аналіз наукового тезаурусу компетентнісного підходу як стратегічного орієнтиру сучасної середньої освіти в Україні | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26687/ | 2019 |
245 | Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/35232/ | 2021 |
Заявки на колективні гранти (2)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
570 | Development of professional potential of future primary school teachers using the experience of Europe | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
734 | Democracy-Tales | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Посилання |
---|---|---|---|---|
178 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (15)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
126 | Фаховий модуль (стажування) | - |
![]() |
19.12.2015 |
190 | Дидактичний модуль | - |
![]() |
29.04.2016 |
191 | Дослідницький модуль | - |
![]() |
20.04.2016 |
192 | Модуль з ІКТ | - |
![]() |
24.03.2016 |
193 | Лідерський модуль | - |
![]() |
22.01.2016 |
1862 | Інше | - |
![]() |
14.12.2017 |
3678 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 |
3816 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_20_12_19.docx | 21.12.2019 |
4246 | інше | Інший модуль |
![]() |
29.05.2020 |
4247 | інше | Інший модуль |
![]() |
25.09.2020 |
4978 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
![]() |
26.02.2021 |
5031 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
22.03.2021 |
5100 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
29.03.2021 |
6753 | інше | Інший модуль |
![]() |
08.08.2022 |
6754 | інше | Інший модуль |
![]() |
22.08.2022 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1243 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 | 10 |
1255 | "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.10.2017 | 5 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
329 | Педагогічна антропологія (5 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Магістр | Денна | 2017 | 392 | 12.06.2017 | |
348 | Тренінгові студії педагога-дослідника (2 курс, КВД, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Денна | 2017 | 846 | 28.12.2017 | |
349 | Тренінгові студії педагога-дослідника (3 курс, КВД, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Денна | 2017 | 846 | 28.12.2017 | |
350 | Педагогічна антропологія (5 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Денна | 2017 | 846 | 28.12.2017 | |
640 | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Денна | 2019 | 882 | 21.12.2019 | 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (6)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
289 | Педагогічний інститут | Основи педагогічних досліджень (2 курс) | Бакалавр | Денна | 7 | не враховується | не враховується | 05.01.2017 |
3829 | Педагогічний інститут | Педагогічна антропологія (5 курс) | Магістр | Денна | 14 | 9 | 25 | 28.12.2018 |
7877 | Педагогічний інститут | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8759 | Педагогічний інститут | Рідномовна освіта з методикою навчання (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Денна | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
10450 | Педагогічний інститут | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
12497 | Факультет педагогічної освіти | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
136 | Кафедра педагогіки та психології | 4.4 | 20.05.2016 |
1596 | Кафедра педагогіки та психології | 4,81 | 12.01.2017 |
2165 | Кафедра початкової освіти | 4,50 | 27.12.2018 |
2951 | Кафедра початкової освіти | 4,62 | 28.12.2019 |
3952 | Кафедра початкової освіти | 4,74 | 28.12.2020 |
4471 | Кафедра початкової освіти | 4,46 | 28.12.2021 |
5727 | Кафедра початкової освіти | 4,86 | 30.12.2022 |