Додаткові відомості
1989-1992 р.р. – Київський державний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова; (спеціальність «Педагогіка
та методика початкового навчання». Кваліфікація «Вчитель
початкових класів»).
2001 – 2004 р.р. Аспірантура Інституту педагогіки НАПН України.
2001 – 2006 р.р. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література».
Вересень 1992 р. – вересень 1995 р. – Ірпінська школа-дитсадок №21, вчитель початкових класів;
Вересень 1995 р. – вересень 2001 р. – Київська гімназія східних мов №1, вчитель початкових класів;
Вересень 2001 р. – лютий 2015 р. – Інститут педагогіки НАПН України – молодший науковий співробітник, науковий співробітник, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії літературної освіти;
З березеня 2015 р. – доцент кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
З вересня 2015 р. – 2017 р. – доцент кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
З вересня 2017 р. – доцент кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
З вересня 2015 р. – заступник декана з наукової роботи Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
30 | 63 | 5 | 2024.11.25 06:01:11 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
116 | Кафедра початкової освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
286 | Кафедра початкової освіти | AFX-6807-2022 | 2 | 2 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3720637 |
452 | Кафедра початкової освіти | AFX-6807-2022 | 2 | 2 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3720637 |
602 | Кафедра початкової освіти | AFX-6807-2022 | 2 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3720637 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 553 | 12 | 15 | 2024.12.18 10:04:14 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 527 | 12 | 13 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
102 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 222.3 | 5 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana_Palamar |
Конференції (43)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11373 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: РЕАЛІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ | Психологічний контекст феномену предметно-методичної компетентності майбутніх вчителів початкової школи | м.Київ | document.pdf | |
10745 | 5th International Conference on Sustainable Futures: environmental, technological, social and economic matters (ICSF 2024) | "AI tools for sustainable primary teacher education: literary-artistic content generation" | Kryvyi Rih | document.pdf | |
10535 | Початкова школа в новій освітній реальності: традиції й інновації, проблеми і перспективи | Початкова школа: традиції й інновації | Полтава | ||
10178 | Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024) | Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності | Україна | document.pdf | |
9995 | ТЕНДЕНЦІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ У СЕРЕДНІЙ І ВИЩІЙ ШКОЛАХ | ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ: ВИКЛИКИ ТА РИЗИКИ | м. Тернопіль | document.pdf | |
9819 | VІ Всеукраїнська науково-практична конференція "ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНІ ПРІОРИТЕТИ ФІЛОЛОГІЇ Й ЛІНГВОДИДАКТИКИ В ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ" | Особливості формування предметно-методичної компетентності вчителя початкової школи | м. Полтава | ||
9594 | Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток освіти в європейському просторі: національні виклики та транснаціональні перспективи» | ЦІННІСНИЙ АСПЕКТ СПРИЙНЯТТЯ СТУДЕНТСЬКОЮ МОЛОДДЮ КАТЕГОРІЙ ПРОСТОРУ Й ЧАСУ | м. Ніжин | ||
9644 | Сучасний заклад освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал | ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ | м.Київ | ||
9793 | 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HISTORY, THEORY AND METHODOLOGY OF LEARNING | The value aspect of student youth perception of space and time categories | Україна | ||
9792 | 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HISTORY, THEORY AND METHODOLOGY OF LEARNING | Transgressiveness and innovation: what should a modern teacher be like? | Україна | ||
9495 | 18th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications | Digital Technologies as a Means of Forming Subject-Methodical Competence Future Primary School Teachers | м. Івано-Франківськ | document.pdf | |
9420 | Використання штучного інтелекту в освіті: CHATGPT і більше | Використання штучного інтелекту в освіті | м.Київ | document.pdf | |
9430 | Enhancing foreign language learning in Ukraine: immersive technologies as catalysts for cognitive interest and achievement | The role of immersive technologies in fostering cognitive interest and achievement in foreign language learning | м. Кривий Ріг | document.pdf | |
9158 | ХІV Всеукраїнська студентсько-викладацька науково-практична конференція "Мова й література у проєкції різних наукових парадигм" | Підготовка вчителя початкових класів до використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках літературного читання в умовах НУШ | м. Полтава | ||
9028 | ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ПРАКТИКИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» | Формування у майбутніх учителів предметно-методичної компетентності засобами дистанційного навчання | м.Київ | ||
4692 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Компетентнізація педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4696 | Модернізація педагогічної освіти як основа інтенсифікації професійної та світоглядно-методологічної підготовки вчителя сучасної початкової школи | Дидактико-методичні засади удосконалення когнітивного компоненту дисциплін гуманітарного циклу | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | ||
4693 | "Освітологічні дебати - 2019. Академічна доброчесність у забезпеченні якості освіти" | Академічна доброчесність у забезпеченні якості освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4697 | Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища сучасного закладу вищої освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3847 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти | Ґрунтовні ідеї сучасних нормативних документів у предметно-компетентнісному вимірі | м. Київ | ||
2254 | ХVII Міжнародна науково-практична конференція "Професійна підготовка фахівців в умовах неперервної освіти: креативний підхід" | Науково-педагогічні підходи до розвитку креативності в педагогічній підготовці майбутніх учителів педагогічних спеціальностей | м.Житомир | ||
2255 | IV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Актуальні проблеми практичної психології" | Психолого-педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій у студентів педагогічних спеціальностей | м.Глухів | ||
2050 | Международная научно-практическая конференция "СОВРЕМЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ: ТЕОРИЯ, МЕТОДОЛОГИЯ, ПРАКТИКА" | Технология формирование духовно-моральных ценностей студентов в условиях вуза | Білорусь, м. Гродно | ||
2049 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу | м. Київ | ||
2051 | Всеукраїнський науково-методичний семінар (з міжнародною участю) «ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА НАУКОМЕТРІЯ ЯК ПРОВІДНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА СУЧАСНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ» | Зарубіжний підхід до системи виховання студентства | м. Умань | ||
2047 | Міжнародна науково-практична конференція "Педагогічна освіта на зламі століть: досвід минулого - погляд у майбутнє" | Формування аксіологічної компетентності у студентів педагогічних університетів | м.Ніжин | ||
2048 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Аксіологічний аспект фахової підготовки майбутніх учителів в умовах цивілізаційних змін | м.Київ | ||
2045 | Міжнародна науково-практична конференція "Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи" | Формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах вищого навчального закладу | м. Умань | ||
2046 | Всеукраїнський науково-метгодичний семінар-тренінг "Психодидактика освітнього середовища: усунення перешкод особистісного освітнього розвитку" | Психодидактичні умови формування духовно-моральних цінностей студентів | м. Умань | ||
2044 | Всеукраїнський науково-методичний семінар "Особливості створення освітнього середовища для формування творчої особистості молодшого школяра" | Формування духовно-моральних цінностей молодших школярів | м. Умань | ||
1692 | Перша Міжнародна науково-практична онлайн Інтернет-конференція "Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи" | Формування ціннісних орієнтацій старшокласників засобами міжпредметних зв'язків | м. Умань, Украіна | ||
1578 | І Всеукраїнська науково-практична конференція "Українська та іноземні мови в початкових класах: актуальні проблеми й інноваційні технології навчання" | Формування літературної компетентності в учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій | м. Кам'янець-Подільський, Україна | ||
1560 | III Международная научная конференция "Детство как антропологический, культурологический, психолого-педагогический феномен" | Информационная среда как источник формирования системы ценностей и социализации ребенка | м. Самара, Росія | ||
1559 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Реалізація виховного компонента освітнього середовища ВНЗ та закладів післядипломної освіти" | Система ціннісних орієнтацій як необхідна умова виховання сучасної молоді | м. Умань, Украіна | ||
1161 | Всеукраїнський науково-методичний семінар з міжнародною участю "Інноваційні підходи розвитку художньо-творчої активності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в культурно-освітньому просторі" | Формування у дітей молодшого шкільного віку творчої компетентності у процесі роботи з дитячою книгою | м.Мелітополь, Україна | ||
1162 | Одинадцята Всеукраїнська науково-практична конференція 'Україна - країни сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем: ціннісні виміри особистості' | Становлення та розвиток шкільної літературної освіти в Україні: ціннісні виміри | м. Київ, Україна | ||
1159 | V Всеукраїнська науково-практична конференція "Дитяча книжка в сучасному освітньому просторі: реалії та перспективи" | Формування літературної компетентності в учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій | м.Кам'янець-Подільський, Україна | ||
1160 | Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти і професійної підготовки педагогічних кадрів у контексті Євроінтеграційних процесів" | Білінгвізм як наукова проблема, аспекти дослідження білінгвізму. | м. Чернівці, Україна | ||
1163 | Міжнародна науково-практична конференція "Масова література: проблема інтерпретації, змісту та форми" | Поезія Оксани Забужко: спроба прочитання | м. Миколаїв, Україна | ||
1714 | ІІІ Всеукраїнські Волошинські читання "Ціннісні парадигми наукової спадщини Ніли Волошиної" | Особливості вивчення літератури як мистецтва слова в основній школі | м. Черкаси, Україна | ||
1693 | Міжнародна конференція "Розвиток науки на сучасному етапі" | Формування читацької компетентності учнів основної школи у процесі вивчення художньої літератури: психолого-педагогічний аналіз | м. Київ, Україна | ||
1713 | II-nd regular conference "European Applied Sciences: modern approaches in scientific researches" | Формування системи ціннісних орієнтацій старшокласників у процесі навчання української літератури | Stuttgart, Germany | ||
1694 | IX Mezinarodni vedecko-prakticka konference | Літературна освіта учителів філологічних спеціальностей як чинник розвитку креативного складника предметних компетентностей учнів основної школи | Praha |
Монографії (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
31236 | Formation of information competence in literature lessons by next-generation | |
33800 | Літературна освіта майбутніх учителів початкових класів: європейські й вітчизняні теоретичні засади та прикладні аспекти в е-навчанні | |
30476 | Formation of media competence as means of influence on emotional, cognitive, and volitional development of personality | |
12894 | Теоретико-методичні засади вивчення літературних курсів за вибором у профільній школі: монографія |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (31)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50440 | From cloud computing to quantum informatics: Advances in educational technology at CoSinE 2024 | |
49625 | The essence of students’ vitality in the context of its reflexive determination | |
49661 | The using of digital tools in the project activities of students of pedagogical specialties of higher education institutions | |
49624 | Trauma-informed training as a means of stabilizing the negative impact of stressful and destructive factors of war on the inner world of future specialists | |
47865 | Digital Technologies as a Means of Forming Subject-Methodical Competence Future Primary School Teachers | |
45320 | Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming | |
45893 | Causes of anxiety during play as a factor of negative impact on the health of preschool and school children | |
47487 | Characteristics of motoric activity and focus of attention of student athletes with different involvement in computer games | |
46265 | Coping strategies and psychological adjustment to the covid-19 pandemic among the ukrainian students’ youth | |
48602 | Enhancing Foreign Language Learning in Ukraine: Immersive Technologies as Catalysts for Cognitive Interest and Achievement | |
45648 | Psychological factors of students’ vitality during the war in Ukraine | |
45516 | Studying anxiety as a predictor in students to predict the development of burnout | |
41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
43578 | Study of neuroticism and extraversion as predictors of the syndrome of emotional burnout (EBS) in students | |
36639 | Розвиток охорони здоров’я у професійній підготовці майбутніх учителів | |
36640 | Трансформація навчального процесу у вищих навчальних закладах під впливом пандемії covid-19 | |
36959 | Formation of readiness of future teachers to use augmented reality in the educational process of preschool and primary education | |
40932 | Clouds of words as a didactic tool in literary education of primary school children | |
38032 | The Use of ICT Tools to Organize Distance Learning of Mathematics for Primary School Students under COVID-19 Pandemic Conditions | |
36199 | Ціннісне ставлення до здоров'я як основа активної життєвою позиції людини | |
32858 | Didactic Potential of New Generation ICT in Forming Information and Communication Competence of Upper Secondary School Pupils | |
32860 | Perspectives on the use of augmented reality within the linguistic and literary field of primary education | |
34476 | Психокультурна підготовка старшокласників до адекватного сприйняття викликів медіа простору | |
34161 | Ризик формування синдрому емоційного вигорання у студентів з точки зору громадського здоров’я | |
34436 | Формування навчально-пізнавальної компетентності молодших спеціалістів у процесі самоосвітньої діяльності: експеритентальний аспект | |
30516 | Психолінгвістичні аспекти формування культури діалогічного спілкування | |
30588 | Mastering your body and your health resources: from theoretical scientific developments to individual comprehension | |
30161 | Нealth in the civic students’ value system: empirical analysis | |
24595 | Психодидактичні детермінанти розвитку дітей дошкільного віку | |
21597 | Didactic aspects of cognition of human as a bio-psycho-socio-cultural personality | |
21900 | Didactical determinants use of information and communication technology in process of training of future specialists |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (36)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48460 | Application of augmented reality in the linguistic andliterary education of primary school students | |
49661 | The using of digital tools in the project activities of students of pedagogical specialties of higher education institutions | |
48609 | Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності | |
47487 | Characteristics of motoric activity and focus of attention of student athletes with different involvement in computer games | |
46265 | Coping strategies and psychological adjustment to the covid-19 pandemic among the ukrainian students’ youth | |
45891 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках літературного читання | |
41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
43578 | Study of neuroticism and extraversion as predictors of the syndrome of emotional burnout (EBS) in students | |
43278 | Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти | |
42490 | Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога | |
43574 | Універсальний дизайн закладів освіти україни: доступність інформаційного простору | |
39545 | Augmented Reality in the Literary Education of Primary School Children: Specifics, Creation, Application | |
37889 | Впровадження медіазасобів в початковій школі на уроках гуманітарного циклу | |
36591 | Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних зво | |
39402 | Особливості застосування хмари слів у мовно-літературній галузі початкової освіти | |
36682 | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання | |
35688 | Ціннісні детермінанти у підготовці майбутніх вчителів | |
33437 | Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи | |
31234 | Health-Saving Competence of Future Primary School Teachers: Indicators of Development | |
35232 | Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі | |
30832 | Теоретичний аспект проблеми формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом віртуальної екскурсії | |
30556 | Leadership Qualities of a Modern University Student in the Reflexive Dimension | |
30042 | Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти | |
29331 | Formation of leadership qualities of future teachers of primary school in professional preparation | |
30516 | Психолінгвістичні аспекти формування культури діалогічного спілкування | |
30161 | Нealth in the civic students’ value system: empirical analysis | |
29327 | Проблема формування літературної компетентності старшокласників у процесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання | |
24523 | Формування моральних цінностей в молодших школярів | |
23966 | Світове мистецтво в житті і творчості Тараса Шевченка | |
24595 | Психодидактичні детермінанти розвитку дітей дошкільного віку | |
22679 | Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистості сучасної молоді | |
22674 | Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистості сучасної молоді | |
21277 | Системний підхід до формування навичок проведення науково-педагогічного дослідження | |
21902 | Системний підхід до формування навичок проведення науково-педагогічного дослідження | |
21597 | Didactic aspects of cognition of human as a bio-psycho-socio-cultural personality | |
21900 | Didactical determinants use of information and communication technology in process of training of future specialists |
Фахові видання, що затверджені МОН (24)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50786 | Розвиток в молодших школярів комунікативно-мовленнєвих умінь на уроках читання | |
48609 | Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності | |
48458 | Діалогічне спілкування в контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти і вчителів початкової школи | |
45589 | Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів | |
43278 | Реалізація принципів академічної доброчесності як дієвий інструмент забезпечення якості вищої освіти | |
42490 | Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога | |
43574 | Універсальний дизайн закладів освіти україни: доступність інформаційного простору | |
36591 | Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних зво | |
39402 | Особливості застосування хмари слів у мовно-літературній галузі початкової освіти | |
36682 | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування доповненої реальності на уроках навчання грамоти й літературного читання | |
33437 | Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи | |
35232 | Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі | |
31547 | Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм | |
34161 | Ризик формування синдрому емоційного вигорання у студентів з точки зору громадського здоров’я | |
30832 | Теоретичний аспект проблеми формування дослідницьких умінь молодших школярів засобом віртуальної екскурсії | |
29327 | Проблема формування літературної компетентності старшокласників у процесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання | |
24579 | Цінність орієнтації майбутніх вчителів як передумова інтеграції до Європейського освітнього простору | |
24585 | Вивчення літературного твору учнями основної школи засобами ІКТ: компетентнісний підхід | |
23965 | Компетентнісний підхід до викладання літератури з використанням хмарних технологій | |
26687 | Аналіз наукового тезаурусу компетентнісного підходу як стратегічного орієнтиру сучасної середньої освіти в Україні | |
23964 | Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти | |
22336 | Проблема формування духовноморальних цінностей студентів в умовах освітнього середовища | |
21203 | Особливості роботи над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в початковій школі | |
19683 | Формування літературної компетентності в учнів основної школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (7)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
33 | Нealth in the civic students’ value system: empirical analysis | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30161/ | 2020 |
72 | Psychocultural training of senior pupils to adequely perceive the media space challenges | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34476/ | 2021 |
86 | Formation of educational and cognitive competency of junior specialists in the process of self-educational activity: experiencial aspect | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34436/ | 2021 |
137 | Clouds of words as a didactic tool in literary education of primary school children | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40932/ | 2022 |
290 | Risk of emotional burnout syndrome in students in terms of public health | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34161/ | 2023 |
317 | Studying anxiety as a predictor in students to predict the development of burnout | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/45516/ | 2024 |
318 | Enhancing Foreign Language Learning in Ukraine: Immersive Technologies as Catalysts for Cognitive Interest and Achievement | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48602/ | 2024 |
Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (6)
ID | Підрозділ | Назва видання | Тип відповідальності | Роль у виданні | Випуск | Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
44 | Педагогічний інститут | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Зміст | Головний редактор | № 35 (1) | Дотримано | 2021 |
55 | Педагогічний інститут | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Зміст | Головний редактор | № 36 (2) | Дотримано | 2021 |
117 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Зміст | Головний редактор | № 37 (1) | Дотримано | 2022 |
134 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Зміст | Головний редактор | № 38 (2) | Дотримано | 2022 |
199 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Зміст | Головний редактор | № 39 (1) | Дотримано | 2023 |
208 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. | Зміст | Головний редактор | № 39 (2) | Дотримано | 2023 |
Організація міжнародних/всеукраїнських наукових конференцій на базі Університету (2)
ID | Назва | Підрозділ | Тип | Місце проведення | Роль | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|
18 | Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції "Нова українська школа" | Факультет педагогічної освіти | Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член оргкомітету | 2023 |
22 | Феномен раннього дитинства: витоки, виклики, виміри | Факультет педагогічної освіти | Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член оргкомітету | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (3)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
107 | Аналіз наукового тезаурусу компетентнісного підходу як стратегічного орієнтиру сучасної середньої освіти в Україні | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26687/ | 2019 |
245 | Методична модель застосування доповненої реальності на уроках читання в початковій школі | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/35232/ | 2021 |
496 | Діалогічне спілкування в контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти і вчителів початкової школи | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48458/ | 2024 |
Заявки на колективні гранти (5)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
570 | Development of professional potential of future primary school teachers using the experience of Europe | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
734 | Democracy-Tales | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
761 | Civic-TALES | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
816 | EU triad | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
825 | VITALITY | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
178 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
132 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | Аналітик-дослідник | 24.05.2023 |
Підвищення кваліфікації (23)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
126 | Фаховий модуль (стажування) | - | 19.12.2015 | |
190 | Дидактичний модуль | - | 29.04.2016 | |
191 | Дослідницький модуль | - | 20.04.2016 | |
192 | Модуль з ІКТ | - | 24.03.2016 | |
193 | Лідерський модуль | - | 22.01.2016 | |
1862 | Інше | - | 14.12.2017 | |
3678 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 |
3816 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_20_12_19.docx | 21.12.2019 |
4246 | інше | Інший модуль | 29.05.2020 | |
4247 | інше | Інший модуль | 25.09.2020 | |
4978 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 26.02.2021 | |
5031 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 22.03.2021 | |
5100 | Лідерський модуль | Інший модуль | 29.03.2021 | |
6753 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6754 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
8173 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 |
8614 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №751.pdf | 29.11.2023 |
8860 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
9484 | Побудова індивідуальної траєкторії викладача в контексті інтернаціоналізації | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
9563 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9717 | Командна взаємодія як основа освітнього лідерства в Університеті | Лідерський модуль | 15.04.2024 | |
9772 | Інший | Інший модуль | Palamar Svitlana.pdf | 02.03.2024 |
9777 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | 20.04.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1243 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 | 10 |
1255 | "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.10.2017 | 5 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (6)
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
329 | Педагогічна антропологія (5 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2017 | 392 | 12.06.2017 | |
348 | Тренінгові студії педагога-дослідника (2 курс, КВД, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 846 | 28.12.2017 | |
349 | Тренінгові студії педагога-дослідника (3 курс, КВД, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 846 | 28.12.2017 | |
350 | Педагогічна антропологія (5 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2017 | 846 | 28.12.2017 | |
640 | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 882 | 21.12.2019 | 23/24 н.р.; 21/22 н.р. |
1510 | Рідномовна освіта з методикою навчання (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (7)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
289 | Педагогічний інститут | Основи педагогічних досліджень (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 05.01.2017 |
3829 | Педагогічний інститут | Педагогічна антропологія (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 14 | 9 | 25 | 28.12.2018 |
7877 | Педагогічний інститут | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8759 | Педагогічний інститут | Рідномовна освіта з методикою навчання (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
10450 | Педагогічний інститут | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
12497 | Факультет педагогічної освіти | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
13301 | Факультет педагогічної освіти | Рідномовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
136 | Кафедра педагогіки та психології | 4.4 | 20.05.2016 |
1596 | Кафедра педагогіки та психології | 4,81 | 12.01.2017 |
2165 | Кафедра початкової освіти | 4,50 | 27.12.2018 |
2951 | Кафедра початкової освіти | 4,62 | 28.12.2019 |
3952 | Кафедра початкової освіти | 4,74 | 28.12.2020 |
4471 | Кафедра початкової освіти | 4,46 | 28.12.2021 |
5727 | Кафедра початкової освіти | 4,86 | 30.12.2022 |
6598 | Кафедра початкової освіти | 4,80 | 30.12.2023 |