Додаткові відомості
Київський університет імені Бориса Грінченка (2013 р.). Спеціальність: «Соціальна інформатика». Кваліфікація: магістр соціальної інформатики, викладач інформатики (диплом з відзнакою).
Київський університет імені Бориса Грінченка (заочна аспірантура). Спеціальність 13.00.10 – «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Захист дисертації: Спеціальність 13.00.04 – «Теорія і методика професійної освіти». Тема дисертації: «Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті» (захищено у 2021 р.).
лаборант науково-методичного центру професійного розвитку Інституту лідерства та соціальних наук Київського університету імені Бориса Грінченка. (вересень 2010 р. – березень 2013 р.);
лаборант кафедри правознавства Інституту лідерства та соціальних наук Київського університету імені Бориса Грінченка. (квітень 2013 р. – червень 2013 р.);
лаборант кафедри державного управління та управління освітою Інституту суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка. (липень 2013 р. – серпень 2013 р.);
методист навчального відділу Інституту суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка. (вересень 2013 р. – серпень 2015 р.);
методист науково-методичного центру досліджень, наукових проектів та програм Київського університету імені Бориса Грінченка (з вересеня 2015 р.).
старший викладач кафедри комп'ютерних наук Факультету інформаційних технологій та математики Київського університету імені Бориса Грінченка (з січня 2022 р., суміщення).
«Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів в університеті»
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 1 | 1 | 2024.11.15 06:02:46 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
100 | - | 1 | 0 | 2021 | - | |
336 | FBK-0274-2022 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/23060668 | |
507 | Кафедра комп'ютерних наук | FBK-0274-2022 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/23060668 |
671 | Кафедра комп'ютерних наук | FBK-0274-2022 | 2 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/54555671 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 70 | 5 | 2 | 2024.11.20 10:53:53 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 62 | 5 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
892 | Відділ кадрів | Кафедра комп'ютерних наук | 4.4 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Anastasiia-Karpenko |
Конференції (1)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
257 | Інформаційні технології - 2014 | Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41732 | Publication Activity of Ukrainian HEI Academic Staff: a Case Study | |
41729 | Use of Digital Tools for Checking Uniqueness by Students and Academic Staff of the Borys Grinchenko Kyiv University: Problems and Solutions | |
43420 | Google-форма google apps та організаційно-навчальні підрозділи університету: особливості впровадження інформаційної системи підтримки |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43424 | Змістова характеристика інформаційно-методичного забезпечення розвитку цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету | |
43423 | Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету як сучасна наукова проблема | |
43420 | Google-форма google apps та організаційно-навчальні підрозділи університету: особливості впровадження інформаційної системи підтримки | |
43422 | Використання сервісів Google Apps (G Suite) для формування ікт-компетентностей у співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету | |
43421 | Google-документи сервісу Google Apps: координація та контроль діяльності організаційно-навчальних підрозділів закладів вищої освіти |
Фахові видання, що затверджені МОН (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43424 | Змістова характеристика інформаційно-методичного забезпечення розвитку цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету | |
43423 | Розвиток цифрової компетентності співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету як сучасна наукова проблема | |
43420 | Google-форма google apps та організаційно-навчальні підрозділи університету: особливості впровадження інформаційної системи підтримки | |
43422 | Використання сервісів Google Apps (G Suite) для формування ікт-компетентностей у співробітників організаційно-навчальних підрозділів університету | |
43421 | Google-документи сервісу Google Apps: координація та контроль діяльності організаційно-навчальних підрозділів закладів вищої освіти | |
43419 | Використання Google-диску сервісу Google Apps у роботі організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ | |
20172 | Корпоративна пошта Gmail сервісу Google Apps як інструмент діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ | |
43418 | Оптимізація діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ засобами сервісу Google APPS |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
175 | Use of Digital Tools for Checking Uniqueness by Students and Academic Staff of the Borys Grinchenko Kyiv University: Problems and Solutions | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41729/ | 2022 |
176 | Publication Activity of Ukrainian HEI Academic Staff: a Case Study | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41732/ | 2022 |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (4)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
7119 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 29.06.2021 | |
8659 | ШІ майбутнє освіти | Інший модуль | Карпенко АнастасіяШІ-0716.pdf | 23.11.2023 |
8893 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_819_20.12.2023.pdf | 20.12.2023 |
8967 | Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище | Інший модуль | Карпенко А.С._compressed.pdf | 18.10.2023 |
Викладацька діяльність
Рейтинг викладачів серед студентів (2)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
5460 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,21 | 30.12.2022 |
6361 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,73 | 30.12.2023 |