Формування англомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей на основі читання фахової літератури
34149
Індивідуальний підхід у навчанні іноземної мови студентів нелінгвістичних педагогічних спеціальночтей в внз з використанням ситуатимного методу навчання
29749
Метод проектів як технологія особистісно-орієнтованого підходу на заняттях англійської мови зі студентами нелінгвістичних спеціальностей
Using an individual approach in teaching monological speech to students of non-linguistic specialties when studying the English language
40374
Формування іншомовного професійного мовлення студентів нелінгвістичних спеціальностей на практичних заняттях і ВНЗ
26238
Виховання толерантності у студентів спеціальності «соціальна-педагогіка» на заняттях з іноземної мови з використанням індивідуального підходу
26243
Особливості навчання професійно-орієнтованому спілкуванню іноземним мовам студентів магістратури непрофільних спеціальностей в сучаних умовах лінгвістичної підготовки
21539
Individual work and the development of cognitive independence of students of non-linguistic specialties in the process of learning of foreign languages
21538
Особливості використання індивідуального підходу в навчанні монологічному мовленню студентів нефілологічних спеціальностей при вивченні англійської мови в ВНЗ
21537
Активізація пізнавальної діяльності в процесі навчання англомовному говорінню студентів сoціально-психологічних спеціальностей
10481
Розвиток пізнавальної активності студентів немовних спеціальностей при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням
10788
Організація самостійної роботи студентів в контексті особистісно-орієнтованого підходу при вивченні іноземної мови за професійним спрямування в умовах Болонського процесу
10914
Індивідуальний підхід при здійсненні поточного контролю з іноземної мови за професійним спрямуванням у студентів немовних спеціальностей в ВНЗ
1659
Індивідуальний підхід при здійсненні поточного контролю з іноземної мови за професійним спрямуванням у студентів немовних спеціальностей в ВНЗ
10915
Індивідуальний підхід як необхідна складова у навчанні іноземних мов за професійним спрямуванням студентів педагогічних спеціальностей
1655
Індивідуальний підхід як необхідна складова у навчанні іноземних мов за професійним спрямуванням студентів педагогічних спеціальностей