Додаткові відомості
У 2007 році закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Магістр» та здобула кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки та психології.
У 2012 році закінчила аспірантуру Київського університету імені Бориса Грінченка за напрямом 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
З 1996 року - лаборант методичного кабінету Київського педагогічного коледжу ім. К.Д. Ушинського;
з 2005 року - методист методичного кабінету Київського педагогічного коледжу ім. К.Д. Ушинського, секретар тендерного комітету коледжу.
З 2006 року - викладач Київського педагогічного коледжу імені К.Д. Ушинського.
З 2007 року - викладач Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 2022 року - заступник декана Факультету педагогічної освіти з науково-методичної та навчальної роботи Київського університету імені Бориса Грінченка, доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук
з 2024 року - заступник декана Факультету педагогічної освіти з науково-методичної та навчальної роботи Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
152 | Кафедра педагогіки та психології | - | 1 | 0 | 2021 | - |
291 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ABF-4670-2020 | 2 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2134473 |
447 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ABF-4670-2020 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2134473 |
655 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ABF-4670-2020 | 3 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2134473 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 142 | 7 | 3 | 2024.11.16 10:03:03 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 123 | 7 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
118 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 47 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Lesya_Kuzemko |
Конференції (30)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9946 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з мжнародною участю) \ | Розвиток наскрізних умінь майбутніх фахівців дошкільної освіти для психолого-педагогічної підтримки дітей раннього віку та їхніх батьків | Україна, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
9684 | ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ, МЕТОДИКА, ПРАКТИКА | РОЗВИТОК НАСКРІЗНИХ УМІНЬ В ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ ПЕДАГОГА | м. Одеса | ||
9685 | Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал | Сучасні виклики дошкільної освіти: цифрова копметентність вихователя ЗДО | Україна, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
9169 | Огнев'юківські читання "Освіта - сутність часу" | Формування цінностей сучасного педагога в процесі професійної підготовки | Україна, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
9167 | Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» | РОЗВИТОК НАСКРІЗНИХ УМІНЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ | Україна, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8820 | ІV Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | Удосконалення андрагогічної компетентності в освіті дорослих на міждисциплінарних засадах у контексті актуалізації інноваційних підходів до сучасної вищої освіти | Україна, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8375 | The I International Scientific and Practical Conference «Current trends in the development of modern scientific thought» | Характеристика засобів дистанційної освіти для формування компетентності навчання протягом життя в учнів початкової школи | Haifa, Israel | ||
7994 | V Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційні технології в дошкільній освіті" | Сучасні педагогічні технології формування наскрізних умінь майбутніх фахівців дошкільного профілю у контексті реалізації освітніх стандартів | м. Переяслав | document.pdf | |
7183 | у ІІІ Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики» | Реалізація міждисциплінарних проєктів особистісно-професійного саморозвитку в центрі компетентностей | Україна, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7075 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Освітній процес у закладах дошкільної освіти: сутність та інноваційний потенціал" | особливості формування соціально-громадянської компетентності в дітей старшого дошкільного віку | Україна, м. Київ | ||
6937 | VI International Scientific and Practical Conference “EUROPEAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS” | Формування наскрізних навичок в контексті особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів | м. Рим, Італія | ||
6000 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | без доповіді | Україна, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5739 | ІІІ Міжнародна наукова онлайн-конференція "ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ" | ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ: ДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ПРОЄКТІВ | Україна, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5567 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації" | Формування критичного мислення в учнів початкової школи засобами сучасних педагогічних технологій | м. Переяслав, Україна | ||
5370 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум "Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри" | Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5511 | VI Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри" | Інноваційні технології професійної підготовки вчителя НУШ | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка" | ||
4576 | Мііжнародна науково-практична конференція "Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи" | Використання інноваційних технологій для формування навичок ХХІ століття в пайбутніх педагогів | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка" | ||
4580 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | "Практичні аспекти особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів у центрі компетентностей" | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4406 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку" | Взаємодія закладу дошкільної освіти і сім'ї для забезпечення соціально-емоційного розвитку дитини | Переяслав-Хмельницький, Україна | ||
3593 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти | Змістово-технологічне забезпечення особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів у центрі компетентностей | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3299 | І Міжнародні педагогічні читання пам'яті професора Т.І. Поніманської "Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти" | Сучасні аспекти професійної підготовки вихователів до виховання гуманітично спрямованої особистості | м. Рівне | ||
2040 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | Стратегія формування у майбутніх педагогів навичок ХХІ століття | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2012 | Міжнародна науково-практична конференція "Якісна освіта в Україні: тенденції, проблеми, перспективи" | Особистісно-професійний розвиток студентів педагогічних спеціальностей у центрах компетентностей | м. Чернівці | ||
2039 | Педагогічна освіта на зламі століть: досвід минулого - погляд у майбутнє | Світові тенденції у формуванні навичок ХХІ століття у майбутніх педагогів | Ніжинський державний університет імені М. Гоголя | ||
2038 | Професійна підготовка педагогів в уімовах євроінтеграції: проблеми та перспективи | Технологічний аспект формування навичок ХХІ століття у майбутніх педагогів | Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка | ||
2231 | Роль освіти у сталому розвитку гірського регіону | Реалізація індивідулаьного підходу до особистісного розвитку молодшого школяра за умов гірського регіону | Івано-Франківськ | ||
1746 | І Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція "Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи | Сучасні виклики вищої педагогічної освіти | м. Умань | ||
1536 | Theoretical and applied researches in the field of pedagogy, psychology and social sciences | Формування соціальної активності майбутніх педагогів у процесі позанавчальної діяльності | Holy cross university Humanitarian pedagogical faculty | ||
321 | Всеукраїнський науково-методичний семінар з міжнародною участю 'Інноваційні підходи розвитку художньо-творчої активності дітей в культурно-освітньому просторі | Потенціал комп'ютерних картинок у стимулюванні дітей до творчої активності | м. Мелітополь, Україна | ||
322 | Науково-практична конференція 'Особистісно-професійна підготовка вчителя до здійснення навчально-творчої діяльності молодшого школяра' | Особистісно-зорієнтований підхід до формування інформаційної культури майбутнього вчителя початкової школи | Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46274 | Practices of psychological and pedagogical support of future teachers’ personal and professional development in the conditions of distance learning | |
41756 | The use of digital tools in interdisciplinary projects of students’ personal and professional self-development | |
32413 | Тренінг «Проєктування мультимедійного середовища закладів загальної середньої та дошкільної освіти» як засіб формування цифрових навичок майбутніх педагогів |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46274 | Practices of psychological and pedagogical support of future teachers’ personal and professional development in the conditions of distance learning | |
45703 | Формування вміння вчитися впродовж життя в здобувачів освіти як вимога часу | |
41756 | The use of digital tools in interdisciplinary projects of students’ personal and professional self-development | |
30922 | Змістово-методичне забезпечення розвитку навичок безпечної поведінки учнів засобами мультимедійних технологій | |
27732 | Використання інтернет-ресурсів в особистісно-професійному розвитку майбутніх педагогів | |
22676 | Особистісно-професійний розвиток студентів педагогічних спеціальностей у центрах компетентностей | |
19682 | Проблема формування у майбутніх педагогів критичного мислення та здатності вирішувати проблеми | |
14454 | Використання Веб-квестів у проектуванні самостійної роботи майбутніх вихователів ДНЗ | |
9883 | Досвід застосування інформаційних технологій у процесі професійної підготовки педагогів | |
10475 | Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до проектування комп’ютерних дидактичних ігор для дошкільників |
Фахові видання, що затверджені МОН (22)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50279 | Розвиток наскрізних умінь в особистісно-професійному становленні педагога: дієві практики використання ЕНК | |
45423 | Змістово-технологічне забезпечення психолого-педагогічного супроводу особистісного та професійного розвитку майбутніх педагогів | |
45703 | Формування вміння вчитися впродовж життя в здобувачів освіти як вимога часу | |
40935 | Підготовка майбутніх вихователів до вимірювання якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти | |
40939 | Застосування вебквестів у формуванні наскрізних умінь учнів в умовах впровадження реформи НУШ | |
38446 | Досвід формування готовності до партнерської взаємодії у майбутніх вчителів початкових класів | |
37409 | Досвід формування толерантності у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | |
32413 | Тренінг «Проєктування мультимедійного середовища закладів загальної середньої та дошкільної освіти» як засіб формування цифрових навичок майбутніх педагогів | |
31939 | Формування іміджу педагога як складова його особистісно професійного розвитку | |
34984 | Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога | |
27732 | Використання інтернет-ресурсів в особистісно-професійному розвитку майбутніх педагогів | |
23924 | Сучасні аспекти професійної підготовки вихователів до виховання гуманістично спрямованої особистості в дошкільному віці | |
24364 | Технології розвитку в педагогів здатностей до самопізнання і самовдосконалення | |
20682 | Формування у студентів педагогічних спеціальностей навичок ХХІ століття у процесі виконання самостійної роботи | |
14240 | Інформаційна культура вихователя ДНЗ як запорука його ефективної професійної діяльності | |
9792 | Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей | |
12187 | Проблеми і перспективи підготовки майбутніх педагогів в умовах інформаційного суспільства | |
6629 | ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ | |
6088 | ПИТАННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В РОБОТІ З ДІТЬМИ | |
6092 | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ В РОБОТІ З ДОШКІЛЬНИКАМИ | |
6095 | ІНДИВІДУАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД | |
6098 | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА |
Статті у науково-методичних та методичних виданнях (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36698 | Виховуємо соціально компетентного громадянина у грі |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
26 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | - | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-31.05.2017 |
88 | Учасник проекту | Європейський центр імені Вергеланда | Розвиток компетентностей для демократичного громадянства у системі підготовки вчителів | Керівник проекту: Ірина Сабор, Європейський центр ім. Вергеланда | - | 01.09.2017-31.12.2020 р. |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
264 | Навички ХХІ століття в контексті забезпечення якості професійної підготовки педагога | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34984/ | 2021 |
Заявки на колективні гранти (5)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
469 | Розвиток громадсько-активної школи освітніх реформ | Konrad-Adenauer-Stiftung | Коллективний | - | 2020 |
532 | Сучасні стратегії педагогічної освіти: відповіді на глобальні виклики | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 2021 |
667 | Критичне мислення в дії | Академія української преси | Коллективний | - | 2022 |
733 | Democracy-Tales | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
760 | Civic-TALES | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
193 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
147 | Модератор соціального проекту | 2016 | 5 |
Підвищення кваліфікації (21)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
89 | Фаховий модуль (стажування) | - | 06.06.2016 | |
487 | Лідерський модуль | - | 22.01.2016 | |
914 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_317_08_07_15.pdf | 08.07.2015 |
1578 | Інше | - | 01.03.2017 | |
3060 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 08.04.2019 | |
3090 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 25.04.2019 | |
3773 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_27_12_19-1.docx | 28.12.2019 |
3880 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_176_04.03.20.pdf | 04.03.2020 |
4150 | Лідерський модуль | Інший модуль | 04.05.2020 | |
4652 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.12.2020 | |
5161 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 11.05.2021 | |
5289 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
5506 | інше | Інший модуль | 24.09.2021 | |
5669 | інше | Інший модуль | 21.05.2021 | |
6935 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 5.docx.pdf | 14.03.2022 |
7071 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_266_03.06.2022.pdf | 03.06.2022 |
7523 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_756_29.12.2022.pdf | 29.12.2022 |
8846 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
9093 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 |
9560 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
10106 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (3)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
653 | Аукціон студентських наукових проектів | Науковий проект | Педагогічний інститут | 27.05.2016 | 2 |
1235 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 | 10 |
1267 | «Класно-урочна система навчання в контексті розбудови нової української школи» | Київський освітній форум | Київський університет імені Бориса Грінченка | 22.08.2017 | 5 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
38014 | Державний стандарт дошкільної освіти: особливості впровадження. Навчально-методичний посібник |
Сертифіковані ЕНК (8)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
209 | Основи наукових досліджень (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 317 | 08.07.2015 | |
642 | Педагогіка (1-2 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2019 | 902 | 28.12.2019 | |
674 | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Заочна | 2020 | 176 | 04.03.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
729 | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | - |
750 | Інклюзивна освіта (3 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 282 | 26.05.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
985 | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1226 | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1813 | Цифрові технології в дошкільній освіті (5 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
Використання ЕНК (24)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
152 | Педагогічний інститут | Основи наукових досліджень (3 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
363 | Педагогічний інститут | Основи наукових досліджень (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3821 | Педагогічний інститут | Педагогіка (4 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
5431 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5447 | Педагогічний інститут | Педагогіка (4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5456 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5569 | Педагогічний інститут | Проектування мультимедійного середовища навчального закладу (2 курс, КВД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
6969 | Педагогічний інститут | Проектування мультимедійного середовища навчального закладу (3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7615 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7617 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7620 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7626 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8197 | Педагогічний інститут | Інклюзивна освіта (1 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8597 | Педагогічний інститут | Педагогіка з основами інклюзивної освіти (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8661 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8988 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
10414 | Педагогічний інститут | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
10432 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10438 | Педагогічний інститут | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
10827 | Педагогічний інститут | Проектування мультимедійного середовища навчального закладу (3 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12481 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12487 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13290 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13294 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
98 | Кафедра педагогіки та психології | 4,7 | 20.05.2016 |
1196 | Кафедра педагогіки та психології | 4,89 | 12.01.2017 |
2047 | Кафедра педагогіки та психології | 4,81 | 26.12.2018 |
2808 | Кафедра педагогіки та психології | 4,89 | 28.12.2019 |
3805 | Кафедра педагогіки та психології | 4,84 | 28.12.2020 |
4938 | Кафедра педагогіки та психології | 4,91 | 28.12.2021 |
5708 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,89 | 30.12.2022 |
6587 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,90 | 30.12.2023 |
Заходи мистецького спрямування (2)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
509 | Шоу-програма "Ось ми які" | Підготовка номерів студентів для участі в концертах, конкурсах, виставках тощо | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 16.11.2017 |
519 | Майстер-клас "Професійне selfi" | особиста участь | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 07.12.2017 |
Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Інститут / факультет | Курс (період навчання) | Назва галузі / спеціальності | Призове місце | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
73 | Поруцька Марина Ігорівна, Чуба Дарина Андріївна | Педагогічний інститут | III | Освітні, педагогічні науки | I | - | 2020 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
184 | Чуба Дарина Андріївна | V | Освітні, педагогічні науки | I | 2022 |