Додаткові відомості
Освіта
1987 рік - Київський державний педагогічний інститут імені О.М.Горького, "педагогіка і методика початкового навчання", "вчитель початкових класів", спеціаліст2010 рік - Київський університет імені Бориса Грінченка, "початкове навчання", "викладач педагогіки і методики початкової освіти", магістр
Перелік місць роботи
1987-1996-cередня школа 258 м.Києва, вчитель початкових класівз 1996 - ст. викладач Київського міжрегіонального інституту удосконалення вчителів ім. Б.Д.Грінченка, Київського університету імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності - 13.00.07 - теорія і методика виховання Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
458 | Кафедра початкової освіти | ABD-7453-2021 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2418777 |
611 | Кафедра початкової освіти | ABD-7453-2021 | 5 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2418777 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 79 | 5 | 3 | 2024.10.03 10:14:14 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 74 | 5 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
138 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 34.5 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Iryna_Sukhopara |
Конференції (20)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9166 | Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «ФРЕБЕЛІВСЬКА ПЕДАГОГІКА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИМОГИ, ТРЕНДИ, ПЕРСПЕКТИВИ» | Емоційно-ціннісний аспект підготовки майбутніх учителів початкових класів за моделлю трисуб’єктної дидактики. | Херсон-Івано-Франківськ | document.pdf | |
9165 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»» | Емоційно-ціннісний вимір підготовки сучасного вчителя початкових класівя початкової | м. Київ | document.pdf | |
7249 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасна початкова освіта в умовах її реформування:проблеми та перспективи" | Потенціал уроків літературного читання в розвитку емоційного інтелекту молодших школярів | м. Дрогобич | ||
6264 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки та освіти в умовах глобалізації" | Педагогічні умови формування компетентності вчителів початкової школи з організації проєктної діяльності | м. Переяслав, Україна | ||
5983 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | Емоційний аспект підготовки вчителя початкової школи | М. Київ, Україна | ||
6123 | Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку | Критерії сформованості вчителів початкової школи з організації формувального оцінювання | м. Переяслав, Україна | ||
5784 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки та освіти в умовах глобалізації" | Педагогічні умови формування компетентності вчителів початкової школи з організації освітнього середовища | м. Переяслав, Україна | ||
5620 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | Емоційний компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи: досвід Фінляндії й України | Київ | document.pdf | |
4900 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки та освіти в умовах глобалізації" " | Організація проектної діяльності в Новій українській школі | м. Переяслав-Хмельницький | ||
4705 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки та освіти в умовах глобалізації" " | Розвиток творчого мислення молодших школярів на уроках літературного читання засобами театралізації" | м. Переяслав-Хмельницький | ||
4704 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки та освіти в умовах глобалізації" " | Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання засобом гри | м. Переяслав-Хмельницький | ||
4703 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації в професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу : погляди науковців і практиків- 15 травня 2019 року, м. Київ | Підготовка майбутнього вчителя початкової школи в університетах Фінляндії | м. Київ | ||
3938 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Василь Сухомлинський – від пізнання дитини до створення освітньо-виховної системи» | Співтворчість вчителя і учня в системі поглядів В. Сухомлинського і сучасній школі | м. Миколаїв, Україна | ||
3937 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми літературної освіти (пам’яті О. Р. Мазуркевича та П. К. Волинського)» - 11 жовтня 2018 року, м. Умань | Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів на уроках літературного читання | м. Умань Україна | ||
2544 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Професійна підготовка педагогів в умовах евроінтеграції: проблеми та перспективи" | Професійно-педагогічна підготовка вчителів початкової школи в університетах Фінляндії | м. Київ, Україна | ||
2401 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасна початкова школа: проблеми, теорія та практика " | Потенціал позакласного читання у формуванні толерантності молодших школярів | м. Дрогобич, Україна | ||
2400 | Міжнародна наукова конференція "Гуманітарна парадигма як стратегія інноваційного розвитку освіти" | Технологія формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності | м. Рівне, Україна | ||
2402 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку " | Виховне середовище як складова освітнього простору початкової школи | м. Київ, Україна | document.pdf | |
1407 | Проблеми фахової підготовки вчителя початкової школи в контексті становлення нової початкової школи | Формування педагогічної толерантності вчителів початкової школи | м. Київ | ||
750 | Психолінгвістика в сучасному світі : VII Міжнародна науково-практична конференція | Психолого-лінгвістичні основи формування толерантності у молодших школярів | м. Переяслав-Хмельницький, Україна |
Монографії (колективні) (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39084 | Формування читацьких умінь молодших школярів засобом графічного організатора | |
33812 | Формування емоційної компетентності майбутніх учителів початкової освіти з використанням е-навчання: досвід фінляндії й україни | |
21971 | Формування толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності: теорія і практика |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48564 | Factors influencing the process of organizing distance learning of students in the conditions of military operations on the territory of Ukraine | |
49233 | The organization of e-learning in the context of the leading ideas of constructivism, cognitivism and the realization of independence, self-regulated and self-efficacy | |
44472 | E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society | |
41666 | The influence of natural objects on the emergence and overcoming of the child's anxiety during interaction with others at the beginning of children's teaching at school | |
35199 | Зміна цінностей людини упродовж життя як індикатор формування духовної істоти |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (20)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48564 | Factors influencing the process of organizing distance learning of students in the conditions of military operations on the territory of Ukraine | |
49233 | The organization of e-learning in the context of the leading ideas of constructivism, cognitivism and the realization of independence, self-regulated and self-efficacy | |
44472 | E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society | |
45418 | Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів під час вивчення громадянської та історичної освітньої галузі | |
43718 | Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів під час вивчення інтегрованого курсу ""Мистецтво" | |
38054 | Графічні організатори читання в контексті вимог нової української школи | |
39014 | Особливості застосування технології едьютейнмент на уроках «Я досліджую світ» | |
39061 | Потенціал гри в розвитку емоційного інтелекту молодших школярів на уроках читання | |
39012 | Формування вмінь молодших школярів співпрацювати з іншими на уроках «Я досліджую світ» | |
31747 | Вікові особливості молодших школярів у контексті розвитку емоційного інтелекту | |
31757 | Емоційна компетентність вчителя в контексті нової української школи | |
33916 | Зміст і структура емоційної компетентності майбутніх учителів початкової школи | |
32700 | Критерії та рівні сформованості емоційної компетентності майбутніх учителів початкової школи | |
19171 | Організація виховного середовища як умова формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності | |
15223 | Педагогічні умови виховання толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності | |
9862 | Особливості формування основ толерантності в учнів початкової школи в позаурочній діяльності | |
3504 | Створення виховного середовища як чинника формування толерантності у молодших школярів | |
2706 | Формування у молодших школярів толерантності як соціально-ціннісної якості особистості: теоретичний аспект | |
9184 | Комунікативно-ситуативні завдання як засіб формування у молодших школярів моральних знань і поведінки | |
9178 | Тематичне планування уроків читання у малокомплектних класах (2 і 3) трирічної початкової школи, IV чверть |
Фахові видання, що затверджені МОН (21)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47839 | Ігрові технології проведення дистанційних уроків інтегрованого курсу «я досліджую світ» | |
47081 | Історія розвитку дослідницького навчання: від історії до сучасності | |
47297 | Дистанційний інструментарій уроків літературного читання в початковій школі | |
45418 | Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів під час вивчення громадянської та історичної освітньої галузі | |
41463 | Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів на уроках літературного читання | |
43718 | Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів під час вивчення інтегрованого курсу ""Мистецтво" | |
39061 | Потенціал гри в розвитку емоційного інтелекту молодших школярів на уроках читання | |
39877 | Формування емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів у контексті вимог нової української школи | |
31747 | Вікові особливості молодших школярів у контексті розвитку емоційного інтелекту | |
31757 | Емоційна компетентність вчителя в контексті нової української школи | |
33916 | Зміст і структура емоційної компетентності майбутніх учителів початкової школи | |
32700 | Критерії та рівні сформованості емоційної компетентності майбутніх учителів початкової школи | |
27808 | Чинники розвитку емоційного інтелекту молодших школярів у контексті нової української школи | |
15222 | Підготовка вчителя початкової школи до формування толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності | |
15223 | Педагогічні умови виховання толерантності в молодших школярів у позаурочній діяльності | |
9173 | Групова робота як чинник формування толерантності у молодших школярів у позаурочній діяльності | |
2706 | Формування у молодших школярів толерантності як соціально-ціннісної якості особистості: теоретичний аспект | |
9184 | Комунікативно-ситуативні завдання як засіб формування у молодших школярів моральних знань і поведінки | |
5984 | Середовище для особистісно орієнтованого навчання | |
5985 | Ранкова зустріч як прийом адаптації першокласника до навчальної діяльності | |
9178 | Тематичне планування уроків читання у малокомплектних класах (2 і 3) трирічної початкової школи, IV чверть |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
379 | Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду молодших школярів під час вивчення інтегрованого курсу ""Мистецтво" | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43718/ | 2023 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
182 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (15)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
92 | Фаховий модуль (стажування) | - | 17.03.2016 | |
289 | Модуль з ІКТ | - | 24.03.2016 | |
350 | Дослідницький модуль | - | 20.04.2016 | |
406 | Лідерський модуль | - | 07.05.2015 | |
445 | Дидактичний модуль | - | 16.02.2016 | |
1551 | Інше | - | 27.04.2017 | |
3235 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_397_03.06.2019.pdf | 03.06.2019 |
4242 | інше | Інший модуль | 29.05.2020 | |
4567 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_706_11.11.20.pdf | 11.11.2020 |
5102 | Лідерський модуль | Інший модуль | 29.03.2021 | |
5311 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
5929 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 22.11.2021 | |
5988 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.11.2021 | |
6662 | інше | Інший модуль | 15.08.2022 | |
7238 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_599_15.11.2022.pdf | 15.11.2022 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
198 | Виховання толерантності в початкових класах (4 курс) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Денна | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
493 | Методика виховання в початковій школі (3 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Денна | 2019 | 397 | 03.06.2019 | |
817 | Методика навчання освітньої галузі «Громадянська та історична освіта» (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
831 | Університетські студії (1 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1010 | Ігрове навчання (3 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Денна | 2021 | 301 | 05.05.2021 | − |
1304 | Лідерствослужіння (1 курс, ПО, спп) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (27)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6194 | Педагогічний інститут | Громадянська та історична освіта з методикою навчання (4 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6552 | Педагогічний інститут | Лідерствослужіння (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7524 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (6 курс, ПО, денна) | Магістр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8031 | Педагогічний інститут | Університетські студії (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
8525 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі «Громадянська та історична освіта» (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Денна | 8 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
9006 | Педагогічний інститут | Ігрове навчання (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9304 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ПО, денна) | Магістр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9967 | Педагогічний інститут | Методика навчання освітньої галузі «Громадянська та історична освіта» (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10578 | Педагогічний інститут | Основи природознавства і суспільствознавства з методикою навчання (2-3 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11114 | Педагогічний інститут | Практика навчальна (пропедевтична) (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11179 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (5-6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11180 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11184 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (навчально-методична) (4 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11185 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (навчально-методична/без відриву) (3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11195 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (3-4 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11718 | Педагогічний інститут | Університетські студії (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
11841 | Педагогічний інститут | Лідерствослужіння (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
11992 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна, без відриву) (1-2 курс, спп, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12241 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12322 | Факультет педагогічної освіти | Лідерствослужіння (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12343 | Факультет педагогічної освіти | Методика навчання освітньої галузі «Громадянська та історична освіта» (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12551 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
13047 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13139 | Факультет педагогічної освіти | Лідерствослужіння (1 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13156 | Факультет педагогічної освіти | Методика навчання освітньої галузі «Громадянська та історична освіта» (1 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13161 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (3-4 курс, ДО) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13359 | Факультет педагогічної освіти | Соціальна і здоров'язбережувальна освіта з методикою навчання (2-3 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
182 | Кафедра початкової освіти | 4.2 | 20.05.2016 |
1463 | Кафедра початкової освіти | 4,35 | 12.01.2017 |
2304 | Кафедра початкової освіти | 3,67 | 27.12.2018 |
3162 | Кафедра початкової освіти | 4,38 | 28.12.2019 |
4083 | Кафедра початкової освіти | 4,44 | 28.12.2020 |
4914 | Кафедра початкової освіти | 4,52 | 28.12.2021 |
5720 | Кафедра початкової освіти | 4,28 | 30.12.2022 |
6593 | Кафедра початкової освіти | 4,03 | 30.12.2023 |