Додаткові відомості

Освіта
Чернівецький ордена Трудового Червоного Прапора державний університет, 1983 р.;

Вища школа реклами
Московської гуманітарно-соціальної академії, 2003 р.
Перелік місць роботи
не встановлено
Теми дисертацій (захищених)
Формування у студентів ВНЗ ставлення до праці як до цінності
Громадська активність
член Національної спілки журналістів України

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)

Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University

К-сть публікацій К-сть цитувань h-index Дата оновлення
1 0 0 2024.11.30 06:00:26 Перейти до Scopus link

Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Researcher ID К-сть публікацій h-індекс Рік Покликання
205 Інститут журналістики - 2 0 2021 -

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 65 5 3 2024.12.14 10:01:20 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 47 4 1

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Покликання
166 Факультет журналістики Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 18.9 1 2023 https://www.researchgate.net/profile/Halyna_Horbenko

Конференції (8)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
6021 Міжнародна науково-практична конференція "Медіазнавчі студії в європеському діалозі: освітній та науковий дискурси" Сучасні тенденції медіаосвітньої політики країн Європи та українські реалії Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ document.pdf
6026 13th International Conference of Education,Research and Innovation Experience in student's initiatives implentation for professional competence development; Diploma project online defense: platform, tools, presentation Seville (Spain) document
5513 12th International Conference on Education and New Learning Technologies Startup as a diploma master's project: from the idea to a practical implentation; Development education project in Ukraine to improve the quality of media literacy: a case of mediaschool Grinchenko University EDUlearn document
5512 Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського союзу За підсумками реалізації модулю "Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу" Київський університет імені Бориса Грніченка, м. Київ document.pdf
2852 Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі Практикоорієнтована підготовка майбутніх фахівців спеціальності "Журналістика" Київський університет імені Бориса Грніченка, м. Київ document.pdf
2851 Комунікація у ХХІ столітті: безпековий вимір Проблеми застосування соціальної реклами в управлінні суспільними процесами Київський університет імені Бориса Грніченка, м. Київ document.pdf
2858 Кадрове забезпечення урядових комунікацій в Україні: завдання для вищої освіти Вступне слово. Підготовка фахівців в галзу "Журналістика" Інститут міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка, м. Київ document.pdf
154 Всеукраїнська наукова конференція «Українські медіа в європейському інформаційно-комунікаційному просторі: історія, стан, перспективи» Глобалізаційні процеси у рекламі як виклики підготовки фахівців в Україні ДВНЗ «Ужгородський національний університет», м. Ужгород document

Монографії (колективні) (1)

ID Назва Рік
31997 Професійна медіаосвіта педагогів провідних країн Європи": історія та сьогодення

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (2)

ID Назва Рік
50414 National security and information in the early modern state: the case of Ukraine
33061 Термінографічна база даних TERM_IN у міжслов’янському діалозі: архітектоніка та проєктування

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (14)

ID Назва Рік
50566 Цифрова креативна стратегія та візуальна айдентика як чинники популяризації наукової конференції серед молоді: кейс Університету Грінченка
50339 Огляд та аналіз структурних елементів пресрелізів у сучасному інформаційному просторі (на прикладах публікацій інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна»)
43085 Конструювання новинної реальності в масмедіа
38107 Video scribing as a new marketing tool for educational institutions
32011 Development education project in Ukraine to improve the quality of media literacy: a case of Mediaschool Grinchenko University
33616 Experience in student’s initiatives implementation for professional competence development
34080 Non-formal education of educators in media centers of leading european countries: educational and methodological aspect
32012 Startup as a diploma master’s project: from the idea to a practical implementation
34164 Анімаційні технології: експериментальна модель навчання у вищій школі
33061 Термінографічна база даних TERM_IN у міжслов’янському діалозі: архітектоніка та проєктування
24502 Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект
24370 Роль комунікації у формуванні інформаційного суспільства
12295 Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю
3595 Проблеми застосування соціальної реклами в управлінні суспільними процесами в Україні

Фахові видання, що затверджені МОН (11)

ID Назва Рік
50566 Цифрова креативна стратегія та візуальна айдентика як чинники популяризації наукової конференції серед молоді: кейс Університету Грінченка
50339 Огляд та аналіз структурних елементів пресрелізів у сучасному інформаційному просторі (на прикладах публікацій інформаційного агентства «Інтерфакс-Україна»)
43085 Конструювання новинної реальності в масмедіа
36173 Satisfaction with distant learning and end-of-course productivity
36176 Research of assignments and practice of using distant learning instrumnets in the conditions of quarantine restrictions
34080 Non-formal education of educators in media centers of leading european countries: educational and methodological aspect
34164 Анімаційні технології: експериментальна модель навчання у вищій школі
24502 Застосування інтерактивних online та offline засобів у формуванні бренду освітньої установи: практичний аспект
12295 Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю
4099 Практика соціальної реклами в сучасному суспільстві
4097 Соціальна реклама та соціальні процеси в сучасному суспільстві: взаємозв`язок і взаємовпливи

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (11)

ID Назва Рік
34187 Diploma project online defense: platform, tools, presentation
25202 Практико-орієнтоване навчання під час підготовки бакалаврів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
25190 Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016-2017 навчальний рік
22902 Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік
17264 Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв'язків з громадськістю
22904 Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка
4098 Методи оцінювання та шляхи підвищення ефективності соціальної реклами: теоретичний аспект
4540 Практична підготовка фахівців з реклами: огляд сучасних напрацювань
3596 Особливості підготовки PR-фахівців у ВНЗ
590 О задачах союза молодых рекламистов Украины
602 Вплив реклами на стан суспільної моралі в Україні

Статті у періодичних наукових виданнях Університету, які не включені до затвердженого Переліку МОН України (не входять до категорії Б) (2)

ID Назва Рік
42945 Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: реалізація актуальної проблематики (2019–2020)
38283 Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: у пошуках дослідницького об'єкта

Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проєкту Координатор проєкту Документ, що засвідчує Період реалізації
148 Учасник проєкту Горизонт 2020 Лексичний мінімум медіазнавця ELEXIS

Інститут Йозефа Стефана, Словенія

наказ № 565.pdf 01.02.2018-31.07.2022

Заявки на колективні гранти (12)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
61 Медіа-школа Університету Грінченка/Media school Grinchenko University Відділ преси, освіти та культури Посольства США в Україні Коллективний - 2018
143 Реклама: гендерна рівність Посольство Фінляндії в Україні Коллективний - 2018
426 Implementation of European Practices of Information Audiovisual Content in the Ukrainian Media Area Програма імені Жана Моне Коллективний - 2020
441 Media Studies in European Dialogue Програма імені Жана Моне Коллективний - 2020
591 Media Education Without Borders: European Studies Програма імені Жана Моне Коллективний - 2021
609 Erasmus Mundus Master in Professional Training for Spokesperson Еразмус+ Коллективний - 2021
646 Cybersecurity Platform: Knowledge, Resistance and Cooperation USAID Коллективний - 2021
705 Erasmus KA171-HED-A58C2521 European Commision Коллективний - 2022
740 International Office Development Fostering European Integration and Female Empowerment Erasmus+ КА2 Коллективний - 2023
775 Erasmus KA171 Erasmus+ Коллективний - 2023
776 European Masters in Professional Spokesperson Training Erasmus+ Коллективний - 2023
875 Erasmus KA171 Erasmus+ Коллективний Project-2024-1-ES01-KA171-HED-000226701.pdf 2024

Реалізація інноваційних та творчих проєктів (10)

ID Назва заходу Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
23 «Початкова школа: освіта для життя» Україна document 01.09.2018
24 Медіа-продукти для Департаменту освіти та науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) до Серпневої конференції педагогічних працівників Києва Україна, Київ document 22.08.2018
44 «Вступна кампанія 2018» Україна document 30.01.2018
62 Radio BG Україна, Київ document 01.10.2019
72 Ролик "Вступна кампанія - 2019" Україна, Київ document 01.10.2019
85 Проморолик для медіашколи Україна, Київ document 04.03.2020
88 Промо-ролик, для нової магістерської програми «Контент-продюсування цифрових медіапроєктів» Україна, Київ document 25.05.2020
123 Промо-ролик англомовної магістерської програми «Реклама та зв'язки з громадськістю» Україна, Київ document 01.01.2021
126 Промо-ролик для нової бакалаврської програми «Ведучий телевізійних програм» Україна, Київ document 01.01.2021
144 Рекламний ролик для Дистанційної школи «Нова генерація» Україна, Київ document 17.08.2022

Завершені наукові дослідження (2)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Покликання
229 Неформальна медіаосвіта в Україні та країнах ЄС Етап дослідження 12.2021 https://ij.kubg.edu.ua/informatsiya/naukovtsiam/konferentsii/naukova-tema-instytutu-kafedr.html
338 Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах Етап дослідження 12.2023

Професійний розвиток

Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (3)

ID Тип участі Період участі Нарахований бал
89 Модератор соціального проекту від Інституту журналістики 2016 5
338 Модератор соціального проекту від Інституту журналістики 2017 10
358 Проект "Медіашкола Університету Грінченка" 2017 10

Підвищення кваліфікації (5)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
404 Лідерський модуль - document 20.04.2016
691 Фаховий модуль (стажування) - document 20.05.2013
977 Модуль з ІКТ - sert_kurs_16_06_14.pdf 16.06.2014
4797 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 23.12.2020
5278 ІКТ(енк) Інший модуль ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf 05.05.2021

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (7)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
548 Всеукраїнський фестиваль буктрейлерів «Book Fashion» Фестиваль Університет Грінченка 23.04.2016 2
555 Гостьова лекція Роберта Райцика та Гражини Пічоти Гостьова лекція Університет Грінченка 13.10.2016 2
582 Перший Всеукраїнський фестиваль блогерів «Smart Blog» Фестиваль Університет Грінченка 13.11.2016 2
584 Інтерактивний майстер-клас (М. Єфросініна, С. Сотник) Проект "MEDIACLASS" Університет Грінченка 15.11.2016 2
597 Медіашкола Університету Грінченка Тренінги, майстер-класи Університет Грінченка 01.11.2016 2
604 Зустріч з Оксаною Добровольською Творча зустріч Університет Грінченка 28.09.2016 2
677 День Інституту журналістики іміджевий захід, концерт, круглий стіл Університет Грінченка 16.11.2016 2

Керівництво науковим гуртком (1)

ID Назва наукового гуртка Період роботи гуртка Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації
12 Інтерактив Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) 10 Не зазначено 14.01.2016

Керівництво творчим, театральним гуртком (1)

ID Назва спортивної секції, назва команди Період роботи секції, команди Кількість осіб Рівень презентації діяльності Дата презентації
70 Гурток "Інтерактив" 2017 10 - 25.11.2017

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)

ID Назва Рік
7768 Абетка соціальних комунікацій

Навчальні та методичні матеріали (1)

ID Назва Рік
12441 Методичні рекомендації до виконання курсових робіт

Англомовні освітні програми (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Роль Назва Діяльність Дата Документ, що засвідчує
5 Інститут журналістики Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю Учасник робочої групи "Реклама і зв'язки з громадськістю" Створення програми 25.11.2021 Витяги_ОП_25.11.2021.PDF

Сертифіковані ЕНК (2)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
75 Історія реклами (1 курс) Інститут журналістики Бакалавр Очна (Денна) 2014 249 10.06.2014
982 Реклама і PR у гуманітарній сфері (3 курс, РЗГ, денна) Факультет журналістики Бакалавр Очна (Денна) 2021 301 05.05.2021 22/23 н.р.

Використання ЕНК (1)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
6781 Інститут журналістики Основи реклами та PR (1 курс, РЗГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 5 не враховується 10.12.2020

Рейтинг викладачів серед студентів (3)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
1051 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,93 12.01.2017
3640 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,87 28.12.2020
4703 Кафедра реклами та зв'язків з громадськістю 4,92 28.12.2021

Підготовка переможців спортивних змагань (5)

ID ПІБ студента Назва заходу Місце проведення заходу Тип заходу Призове місце Документ, що засвідчує Рік
15 Лінкова Олена Олексіївна Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт в галузі соціальних комунікацій Маріупольський державний університет Не зазначено II Linkova.pdf 2016
16 Анастасія Калита IX Міжнародний відкритий студентський комунікаційний форум «PR-кветка» Мінськ Не зазначено III document 2016
17 Джуранюк Ірина Олегівна ХІ Український студентський фестиваль реклами Київ Не зазначено I document 2015
30 Коваль Вікторія, Івасенко Дар'я (команда "Others") Щорічний Всеукраїнський фестиваль буктрейлерів і промороликів «Book fashion» Університет Грінченка Не зазначено I - 2016
34 Джуранюк Ірина Олегівна IX Міжнародний відкритий студентський комунікаційний форум «PR-кветка» Мінськ Не зазначено III document 2016

Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)

ID ПІБ студента Інститут / факультет Курс (період навчання) Назва галузі / спеціальності Призове місце Документ, що засвідчує Рік
8 Лінкова Олена Олексіївна Інститут журналістики VI Соціальні комунікації II document 2016

Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (3)

ID Назва заходу Місце проведення Дата проведення
103 І Всеукраїнський фестиваль блогерів SmartBlog Київський університет імені Бориса Грінченка 12.11.2016
106 Всеукраїнський фестиваль буктрейлерів і промороликів BookFashion Київський університет імені Бориса Грінченка 22.04.2017
110 ІІ Всеукраїнський фестиваль блогерів SmartBlog Київський університет імені Бориса Грінченка 25.11.2017