Додаткові відомості
Освіта
Міжрегіональна академія управління персоналом, 2003 рік Перелік місць роботи
Інститут професійної освіти та освіти дорослих НАПН України (2003-2012 рр.)
Інститут обдарованої дитини НАПНУ (2012-2015 рр. )
Інститут людини Київського унівенситету ім. Б. Грінченка (01.2016 р.)
Теми дисертацій (захищених)
Розвиток особистісно-професійних якостей учнів ПТРЗ в процесі професійної підготовки до діяльності у сфері послуг Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 42 | 3 | 1 | 2025.10.27 14:23:02 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 41 | 3 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1141 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 0.00000 | 0 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Vinnyk/stats |
| 89 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 0.80000 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia_Vinnyk |
Конференції (17)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11805 | Modern Science, Economy and Digital Innovation: Collection of Scientific Papers "International Scientific Unity" with Proceedings of the 2 nd International Scientific and Practical Conference. March 12-14, 2025. Bucharest, Romania | Роль духовних ресурсів педагога під час воєнного стану. | Bucharest, Rom |
|
|
| 11138 | Міжнародна науково-практична онлайнконференція «Соціально-психологічна підтримка особистості в умовах суспільних трансформацій» | ОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ВИБІР ОСОБИСТІСТЮ КОПІНГСТРАТЕГІЙ У ЖИТТЄВИХ КРИЗАХ… | Київ | document.pdf | |
| 10389 | XXІ International scientific and practical conference «Scientific Achievements and Innovations as a Way to Success» (May 1-3, 2024) Vilnius, Lithuania. International Scientific Unity, 2024. | Індивідуальна адаптаційна реакція на стрес: теоретичний аспект | Вільнюс, Литва |
|
|
| 9517 | Всеукраїнська науково-практична конференція "VII Геретівські читання"" | ОСОБЛИВОСТІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ АСПЕКТ | Тернопіль |
|
|
| 9113 | Огнев'юківські читання \ | Духовно-психологічні копінг-ресурси особистості | Київ |
|
|
| 9112 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Організація безпечного освітнього середовища - виклик сучасності, перспективи та рішення." | ДУХОВНІ КОПІНГ-РЕСУРСИ ЯК ОСНОВА КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ | Тернопіль | document.pdf | |
| 8362 | «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ» | Духовно-психологічні ресурси, що забезпечують стійкість до стресу. | Житомир | document.pdf | |
| 8131 | ХІІ Всеукраїнськs читання присвяченs пам’яті Федоришина Б.О. “Професійна орієнтація: стан і перспективи розвитку” | “Усвідомлення юнацтвом власної психологічної ресурсності та індивідуальних стратегій поведінки в умовах стресу” | Київ |
|
|
| 7933 | The ІІІ International Scientific and Practical Conference «Modern challenges to science and practice» | Копінг-ресурси профілактики професійного вигорання менеджерів продажу | Varna, Bulgaria. |
|
|
| 7833 | Безпрервна освіта як пріоритетний напрямок підвищення професійної компетентності фахівців | Морально-духовне становлення студентів: теоретичний аспект | Тернопіль |
|
|
| 7231 | ХІ Всеукраїнські психолого-педагогічні читання, присвячених пам’яті доктора педагогічних наук, професора Федоришина Бориса Олексійовича | Профайлінг в соцмережах: професійні виклики сьогодення | Київ | document.pdf | |
| 6555 | Неперервна освіта: здобутки, проблеми, перспективи? приуроченої 80-річчю від дня заснування Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти | Провідні тенденції розвитку духовної культури педагога | Тернопіль |
|
|
| 6559 | Друга Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» | Духовна культура особистості в освітній сфері | Київ | document.pdf | |
| 6560 | Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення» | Ізотерапія як природний метод духовного розвитку підлітків | Київ | document.pdf | |
| 6558 | Міжнародна науково-практична конференція «Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХІ столітті» | До питання духовності сучасного студенттва | Харків | document.pdf | |
| 6557 | ХІ Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми емпіричних досліджень у психології, педагогіці та гуманітарних науках”, у рамках Еuropean academic assembly | Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект | м.Краків Польша | document.pdf | |
| 6556 | V Всеукраїнська науково-практична конференція «Національні наукові обрії: проблеми, перспективи, новації» | Духовна культура педагога як основа гуманістичного кониексту педагогічної діяльності | Харків | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 39087 | Коучінговий супровід в умовах глобальної кризи |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49848 | Про девіантну поведінку підлітків, що зазнали впливу повномасштабної війни в Україні | |
| 47086 | Переживання внутрішньоособистісних конфліктів студентською молоддю в умовах війни в Україні | |
| 41385 | Духовно-буттєві практики підвищення свободи вибору поведінки в стресовій ситуації | |
| 42766 | Трансформація цінностей студентів в умовах реконструкції ними травматичних подій початку війни в Україні | |
| 38273 | Духовна культура педагога: принципи, умови, тенденції розвитку | |
| 36601 | Особливості відповідальності як світоглядного феномену студентів-психологів і соціальних працівників на первинному етапі професійної підготовки | |
| 31528 | Бізнес-коучінг як соціально-психологічна практика розвитку людських ресурсів | |
| 33277 | Бізнес-коучинг як соціально-психологічна практика самопізнання та самовдосконалення людських ресурсів | |
| 29246 | Переживання втрати: специфіка, конфлікт, трансценденція, подолання |
Фахові видання, що затверджені МОН (18)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53177 | Психологічні особливості духовних копінг-ресурсів молоді в контексті подолання кризових станів | |
| 53170 | Психологічний аналіз ціннісних розбіжностей та збігів у системі «Батьки-діти» | |
| 50805 | Вплив емоційного інтелекту на життєстійкість особисості в контексті сучасних викликів | |
| 50675 | Вплив емоційного інтелекту на життєстійкість особистості в контексті сучасних викликів | |
| 49848 | Про девіантну поведінку підлітків, що зазнали впливу повномасштабної війни в Україні | |
| 46262 | До питання духовності та копінг-поведінки | |
| 47086 | Переживання внутрішньоособистісних конфліктів студентською молоддю в умовах війни в Україні | |
| 47170 | Ціннісно-мотиваційний профіль студентів-психологів молодших курсів | |
| 41385 | Духовно-буттєві практики підвищення свободи вибору поведінки в стресовій ситуації | |
| 42766 | Трансформація цінностей студентів в умовах реконструкції ними травматичних подій початку війни в Україні | |
| 38273 | Духовна культура педагога: принципи, умови, тенденції розвитку | |
| 36601 | Особливості відповідальності як світоглядного феномену студентів-психологів і соціальних працівників на первинному етапі професійної підготовки | |
| 31528 | Бізнес-коучінг як соціально-психологічна практика розвитку людських ресурсів | |
| 33277 | Бізнес-коучинг як соціально-психологічна практика самопізнання та самовдосконалення людських ресурсів | |
| 29246 | Переживання втрати: специфіка, конфлікт, трансценденція, подолання | |
| 24582 | Дослідження особистісної зрілості студентів як умови успішної професійної самореалізації | |
| 26891 | Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект | |
| 24583 | Модель особистості інтелектуально обдарованого старшокласника |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 111 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 29.04.2021 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (13)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 11697 | Майстерка: мистецтво бути щасливою людиною | Інший модуль |
|
18.03.2025 00:00 |
| 11605 | Академічна доброчесність і ШІ в освіті +11547 | Дидактичний модуль |
|
18.03.2025 00:00 |
| 11547 | Український правопис у дії: основні зміни та нововведення | Дидактичний модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 10031 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 9237 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БК | Дослідницький модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 7632 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
12.04.2023 00:00 |
| 7389 | ІКТ (енк) | Інший модуль | наказ № 756.pdf | 29.12.2022 00:00 |
| 6032 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_811_06.12.2021.pdf | 06.12.2021 00:00 |
| 5119 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
06.05.2021 00:00 |
| 4828 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ 821 від 31.12.2020.pdf | 31.12.2020 00:00 |
| 2960 | Модуль з ІКТ | Інший модуль |
|
27.02.2019 00:00 |
| 2727 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
29.11.2018 00:00 |
| 1240 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
27.11.2016 00:00 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (5)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1757 | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (3 курс, ІСТ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 03:00 | – |
| 1388 | Коучинг (3 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1111 | Психологія (2 курс, МЛЯ, МЛК, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 878 | Психологія (2 курс, ІСТ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 877 | Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
Використання ЕНК (30)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14457 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (3 курс, 1р ВО, ПБУ, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14456 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Коучинг (3 курс, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14266 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 2 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14227 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13962 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, 1р ВО, МЛКО, МЛК, МЛЯ, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13495 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Коучинг (3 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13269 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13217 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12891 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, МЛЯ, МЛК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12679 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Коучинг (3 курс, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12459 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12413 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12118 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, ФІЯ, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 11735 | Інститут людини | Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФІЯ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 10829 | Інститут людини | Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (4 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10332 | Інститут людини | Технології коучінгу (3 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10331 | Інститут людини | Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 10209 | Інститут людини | Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10199 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 10091 | Інститут людини | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (3 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9359 | Інститут людини | Практика (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9164 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФІЯ, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 8728 | Інститут людини | Психологічна допомога особистості в умовах надзвичайних ситуацій (5 курс, ЕКПС, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 7235 | Інститут людини | Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7033 | Інститут людини | Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 7032 | Інститут людини | Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФІЯ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 7031 | Інститут людини | Психолого-педагогічна навчальна практика (3 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 7004 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7000 | Інститут людини | Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (4 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 3 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 6715 | Інститут людини | Навчальна (психолого-педагогічна) практика (2 курс, ФІН, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7525 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,67 | 31.12.2024 00:00 |
| 6608 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,46 | 30.12.2023 00:00 |
| 5744 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,87 | 30.12.2022 00:00 |
| 4576 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,58 | 28.12.2021 00:00 |
| 3593 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,55 | 28.12.2020 00:00 |
| 3224 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,28 | 28.12.2019 00:00 |
| 1869 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,62 | 26.12.2018 00:00 |
| 1007 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,13 | 12.01.2017 02:00 |
| 38 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 3,7 | 20.05.2016 00:00 |