Додаткові відомості

Освіта
Міжрегіональна академія управління персоналом, 2003 рік
Перелік місць роботи

Інститут професійної освіти та освіти дорослих НАПН України (2003-2012 рр.)

Інститут обдарованої дитини НАПНУ (2012-2015 рр. )

Інститут людини Київського унівенситету ім. Б. Грінченка (01.2016 р.)

Теми дисертацій (захищених)
Розвиток особистісно-професійних якостей учнів ПТРЗ в процесі професійної підготовки до діяльності у сфері послуг
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 42 3 1 2025.10.27 14:23:02 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 41 3 1

Індекс цитування в Research Gate (2)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Покликання
1141 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Кафедра психології особистості та соціальних практик 0.00000 0 2024 https://www.researchgate.net/profile/Nataliia-Vinnyk/stats
89 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Кафедра психології особистості та соціальних практик 0.80000 0 2023 https://www.researchgate.net/profile/Nataliia_Vinnyk

Конференції (17)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
11805 Modern Science, Economy and Digital Innovation: Collection of Scientific Papers "International Scientific Unity" with Proceedings of the 2 nd International Scientific and Practical Conference. March 12-14, 2025. Bucharest, Romania Роль духовних ресурсів педагога під час воєнного стану. Bucharest, Rom document
11138 Міжнародна науково-практична онлайнконференція «Соціально-психологічна підтримка особистості в умовах суспільних трансформацій» ОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ВИБІР ОСОБИСТІСТЮ КОПІНГСТРАТЕГІЙ У ЖИТТЄВИХ КРИЗАХ… Київ document.pdf
10389 XXІ International scientific and practical conference «Scientific Achievements and Innovations as a Way to Success» (May 1-3, 2024) Vilnius, Lithuania. International Scientific Unity, 2024. Індивідуальна адаптаційна реакція на стрес: теоретичний аспект Вільнюс, Литва document
9517 Всеукраїнська науково-практична конференція "VII Геретівські читання"" ОСОБЛИВОСТІ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ АСПЕКТ Тернопіль document
9113 Огнев'юківські читання \ Духовно-психологічні копінг-ресурси особистості Київ document
9112 Всеукраїнська науково-практична конференція "Організація безпечного освітнього середовища - виклик сучасності, перспективи та рішення." ДУХОВНІ КОПІНГ-РЕСУРСИ ЯК ОСНОВА КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ Тернопіль document.pdf
8362 «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ» Духовно-психологічні ресурси, що забезпечують стійкість до стресу. Житомир document.pdf
8131 ХІІ Всеукраїнськs читання присвяченs пам’яті Федоришина Б.О. “Професійна орієнтація: стан і перспективи розвитку” “Усвідомлення юнацтвом власної психологічної ресурсності та індивідуальних стратегій поведінки в умовах стресу” Київ document
7933 The ІІІ International Scientific and Practical Conference «Modern challenges to science and practice» Копінг-ресурси профілактики професійного вигорання менеджерів продажу Varna, Bulgaria. document
7833 Безпрервна освіта як пріоритетний напрямок підвищення професійної компетентності фахівців Морально-духовне становлення студентів: теоретичний аспект Тернопіль document
7231 ХІ Всеукраїнські психолого-педагогічні читання, присвячених пам’яті доктора педагогічних наук, професора Федоришина Бориса Олексійовича Профайлінг в соцмережах: професійні виклики сьогодення Київ document.pdf
6555 Неперервна освіта: здобутки, проблеми, перспективи? приуроченої 80-річчю від дня заснування Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти Провідні тенденції розвитку духовної культури педагога Тернопіль document
6559 Друга Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики» Духовна культура особистості в освітній сфері Київ document.pdf
6560 Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення» Ізотерапія як природний метод духовного розвитку підлітків Київ document.pdf
6558 Міжнародна науково-практична конференція «Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХІ столітті» До питання духовності сучасного студенттва Харків document.pdf
6557 ХІ Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми емпіричних досліджень у психології, педагогіці та гуманітарних науках”, у рамках Еuropean academic assembly Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект м.Краків Польша document.pdf
6556 V Всеукраїнська науково-практична конференція «Національні наукові обрії: проблеми, перспективи, новації» Духовна культура педагога як основа гуманістичного кониексту педагогічної діяльності Харків document.pdf

Монографії (колективні) (1)

ID Назва Рік
39087 Коучінговий супровід в умовах глобальної кризи

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)

ID Назва Рік
49848 Про девіантну поведінку підлітків, що зазнали впливу повномасштабної війни в Україні
47086 Переживання внутрішньоособистісних конфліктів студентською молоддю в умовах війни в Україні
41385 Духовно-буттєві практики підвищення свободи вибору поведінки в стресовій ситуації
42766 Трансформація цінностей студентів в умовах реконструкції ними травматичних подій початку війни в Україні
38273 Духовна культура педагога: принципи, умови, тенденції розвитку
36601 Особливості відповідальності як світоглядного феномену студентів-психологів і соціальних працівників на первинному етапі професійної підготовки
31528 Бізнес-коучінг як соціально-психологічна практика розвитку людських ресурсів
33277 Бізнес-коучинг як соціально-психологічна практика самопізнання та самовдосконалення людських ресурсів
29246 Переживання втрати: специфіка, конфлікт, трансценденція, подолання

Фахові видання, що затверджені МОН (18)

ID Назва Рік
53177 Психологічні особливості духовних копінг-ресурсів молоді в контексті подолання кризових станів
53170 Психологічний аналіз ціннісних розбіжностей та збігів у системі «Батьки-діти»
50805 Вплив емоційного інтелекту на життєстійкість особисості в контексті сучасних викликів
50675 Вплив емоційного інтелекту на життєстійкість особистості в контексті сучасних викликів
49848 Про девіантну поведінку підлітків, що зазнали впливу повномасштабної війни в Україні
46262 До питання духовності та копінг-поведінки
47086 Переживання внутрішньоособистісних конфліктів студентською молоддю в умовах війни в Україні
47170 Ціннісно-мотиваційний профіль студентів-психологів молодших курсів
41385 Духовно-буттєві практики підвищення свободи вибору поведінки в стресовій ситуації
42766 Трансформація цінностей студентів в умовах реконструкції ними травматичних подій початку війни в Україні
38273 Духовна культура педагога: принципи, умови, тенденції розвитку
36601 Особливості відповідальності як світоглядного феномену студентів-психологів і соціальних працівників на первинному етапі професійної підготовки
31528 Бізнес-коучінг як соціально-психологічна практика розвитку людських ресурсів
33277 Бізнес-коучинг як соціально-психологічна практика самопізнання та самовдосконалення людських ресурсів
29246 Переживання втрати: специфіка, конфлікт, трансценденція, подолання
24582 Дослідження особистісної зрілості студентів як умови успішної професійної самореалізації
26891 Духовна культура майбутніх освітян: емпіричний аспект
24583 Модель особистості інтелектуально обдарованого старшокласника

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (18)

ID Назва Рік
53179 Духовно-моральна компетентність майбутніх психологів як умова успішності їх професійної діяльності
49850 Індивідуальна адаптаційна реакція на стрес: теоретичний аспект
50444 Вплив емоційного інтелекту на вибір копінг-стратегій у життєвих кризах: емпіричний аспект
50442 Психологічні умови побудови життєвої перспективи учнями закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах воєнного стану
46267 Духовні копінг-ресурси як основа копінг-поведінки особистості
46898 Особливості девіантної поведінки підлітків під час воєнного стану: експериментальний аспект
40805 Копінг-ресурси профілактики професійного вигорання менеджерів продажу
42617 Духовно-психологічні ресурси, що забезпечують стійкість до стресу
42612 Усвідомлення юнацтвом власної психологічної ресурсності та індивідуальних стратегій поведінки в умовах стресу
40963 Морально-духовне становлення студентів: теоретичний аспект
38125 Профайлінг в соцмережах: професійні виклики сьогодення.
38154 Провідні тенденції розвитку духовної культури педагога
31530 Ізотерапія як природний метод духовного розвитку підлітків
31531 Психологічні дефініції культури: особистісна, професійна, духовна
28103 До питання духовності сучасного студентства
26890 Духовна культура педагога як основа гуманістичного контексту педагогічної діяльності
26888 Професійна самореалізація як головний феномен особистісної зрілості
26884 Розвиток особистісної зрілості майбутніх фахівців

Завершені наукові дослідження (1)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Покликання
111 Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України Повноцінне дослідження 29.04.2021 00:00 https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (13)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
11697 Майстерка: мистецтво бути щасливою людиною Інший модуль document 18.03.2025 00:00
11605 Академічна доброчесність і ШІ в освіті +11547 Дидактичний модуль document 18.03.2025 00:00
11547 Український правопис у дії: основні зміни та нововведення Дидактичний модуль document 19.03.2025 00:00
10031 Сертифікація ЕНК Цифровий модуль Наказ 330.pdf 02.04.2024 00:00
9237 Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БК Дослідницький модуль document 01.04.2024 00:00
7632 Лідерський модуль Інший модуль document 12.04.2023 00:00
7389 ІКТ (енк) Інший модуль наказ № 756.pdf 29.12.2022 00:00
6032 ІКТ(енк) Інший модуль nakaz_811_06.12.2021.pdf 06.12.2021 00:00
5119 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (в Україні) document 06.05.2021 00:00
4828 ІКТ(енк) Інший модуль Наказ 821 від 31.12.2020.pdf 31.12.2020 00:00
2960 Модуль з ІКТ Інший модуль document 27.02.2019 00:00
2727 Дослідницький модуль Інший модуль document 29.11.2018 00:00
1240 Фаховий модуль (стажування) - document 27.11.2016 00:00

Викладацька діяльність

Сертифіковані ЕНК (5)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
1757 Практика навчальна (психолого-педагогічна) (3 курс, ІСТ, денна) Факультет педагогічної освіти Бакалавр Очна (Денна) 2024 330 02.04.2024 03:00
1388 Коучинг (3 курс, ПБУ, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Очна (Денна) 2022 756 29.12.2022 00:00 24/25 н.р.; 23/24 н.р.
1111 Психологія (2 курс, МЛЯ, МЛК, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Очна (Денна) 2021 811 06.12.2021 00:00 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.
878 Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Очна (Денна) 2020 821 31.12.2020 00:00 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.
877 Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Очна (Денна) 2020 821 31.12.2020 00:00 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.

Використання ЕНК (30)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
14457 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (3 курс, 1р ВО, ПБУ, очна) Бакалавр Очна (Денна) 13 5 не враховується 31.12.2024 02:00
14456 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Коучинг (3 курс, ПБУ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 12 5 не враховується 31.12.2024 02:00
14266 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Бакалавр Очна (Денна) 12 2 не враховується 31.12.2024 02:00
14227 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 12 5 не враховується 31.12.2024 02:00
13962 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія (2 курс, 1р ВО, МЛКО, МЛК, МЛЯ, очна) Бакалавр Очна (Денна) 14 5 не враховується 31.12.2024 02:00
13495 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Коучинг (3 курс, ПБ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 5 5 31.12.2023 02:00
13269 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 5 5 31.12.2023 02:00
13217 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 4 5 31.12.2023 02:00
12891 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія (2 курс, МЛЯ, МЛК, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 4 5 31.12.2023 02:00
12679 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Коучинг (3 курс, ПБ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується 10 31.12.2022 02:00
12459 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується 3 31.12.2022 02:00
12413 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 4 3 31.12.2022 02:00
12118 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія (2 курс, ФІЯ, ФК, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 4 3 31.12.2022 02:00
11735 Інститут людини Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФІЯ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 не враховується не враховується 30.11.2021 00:00
10829 Інститут людини Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (4 курс, ПС, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021 02:00
10332 Інститут людини Технології коучінгу (3 курс, ПП, заочна) Бакалавр Заочна 10 не враховується не враховується 30.11.2021 02:00
10331 Інститут людини Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 5 3 30.11.2021 00:00
10209 Інститут людини Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФК, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 не враховується не враховується 30.11.2021 02:00
10199 Інститут людини Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 4 3 30.11.2021 00:00
10091 Інститут людини Практика навчальна (психолого-педагогічна) (3 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021 02:00
9359 Інститут людини Практика (2 курс, ФУ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021 02:00
9164 Інститут людини Психологія (2 курс, ФІЯ, ФК, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується 10 30.11.2021 00:00
8728 Інститут людини Психологічна допомога особистості в умовах надзвичайних ситуацій (5 курс, ЕКПС, денна) Магістр Очна (Денна) 6 не враховується не враховується 31.12.2020 02:00
7235 Інститут людини Технології коучінгу (3 курс, ПП, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 5 10 10.12.2020 00:00
7033 Інститут людини Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФК, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 10.12.2020 02:00
7032 Інститут людини Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФІЯ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 10.12.2020 02:00
7031 Інститут людини Психолого-педагогічна навчальна практика (3 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 10.12.2020 02:00
7004 Інститут людини Психологія (2 курс, ІСТ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 не враховується 10 10.12.2020 00:00
7000 Інститут людини Психологічні технології відбору та роботи з персоналом (4 курс, ПС, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 3 не враховується 10.12.2020 00:00
6715 Інститут людини Навчальна (психолого-педагогічна) практика (2 курс, ФІН, заочна) Бакалавр Заочна 10 не враховується не враховується 10.12.2020 02:00

Рейтинг викладачів серед студентів (9)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
7525 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,67 31.12.2024 00:00
6608 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,46 30.12.2023 00:00
5744 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,87 30.12.2022 00:00
4576 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,58 28.12.2021 00:00
3593 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,55 28.12.2020 00:00
3224 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,28 28.12.2019 00:00
1869 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,62 26.12.2018 00:00
1007 Кафедра психології особистості та соціальних практик 4,13 12.01.2017 02:00
38 Кафедра психології особистості та соціальних практик 3,7 20.05.2016 00:00