Додаткові відомості
Освіта
Денисова Наталія Богданівна закінчила у 2003 році Львівський національний університет імені Івана Франка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Переклад" та здобула кваліфікацію магістр філології. Перекладач з англійської мови. Викладач перекладу та англійської мови. Перелік місць роботи
2003 - 2006 рр. - викладач англійської мови на кафедрі міжнародних відносин Львівського Національного Університету імені Івана Франка, м.Львів.
2006 -2016 рр. - викладач англійської мови на кафедрі іноземних мов Університету
Економіки і Права "КРОК", м. Київ.
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 0 | 0 | 0 | 2023.03.14 15:31:53 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 0 | 0 | 0 |
Конференції (15)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11558 | The 7th International Conference of Theoretical and Applied Linguistics Language: Research, Teaching, Application | COLLOCATIONS WITH ‘ONLINE’ IN THE ACADEMIC DISCOURSE | Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University |
|
|
| 9235 | 4 Міжнародно наукова конференція "Актуальні проблеми романо-германської філології". | "SELF-REGULATED as a feature of online learning in academic discourse". | МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНIВЕРСИТЕТ імені МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА ФАКУЛЬТЕТ ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ КАФЕДРА АНГЛІЙСЬКОЇ | document.pdf | |
| 9180 | КРИМСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ: ФІЛОЛОГІЯ ТА ЖУРНАЛІСТИКА | • ДИСКУРС НАУКОМЕТРИЧНИХ СТАТЕЙ ПРО ОНЛАЙН НАВЧАННЯ: КОРПУСНИЙ АНАЛІЗ КЛЮЧОВИХ СЛІВ | ТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЖУРНАЛІСТИК | document.docx | |
| 7932 | Концептуальні Проблеми Розвитку Філологічних Наук у Сучасному Полікультурному Просторі | Discursive representation of primary/secondary school in the time of Covid i n the media. | Таврійський Національний Університет імені В.І. Вернадського |
|
|
| 6923 | " Інноваційні Тенденції Підготовки Фахівців в Умовах Полікультурного та Мультилінгвального Глобалізованого Світу". | SCHOOL IN THE GUARDIAN’S 2020-2021 ARTICLES: A CORPUS-BASED ANALYSIS | Київський Національний Університет Технологій та Дизайну. Інститут права та сучасних технологій навчання. Кафедра іноземних мов. | document.pdf | |
| 6925 | The 11th Annual Alabama Languages Conference | A Corpus Based Portrait of TEACHER in American and British Media Discourse. | The University of Alabama, USA. | document.pdf | |
| 6926 | ІІ Міжнародна Науково-Практична Онлайн Конференція.Філологічні й Педагогічні Студії у Вітчизняній та Зарубіжній Науці ХХІ Сторіччя. | Media Represantation of Teachers' Well - Being and Mental Health. | Київський Національний Університет Імені Тараса Шевченка. Інститут Філоллогії. |
|
|
| 4862 | 3rd Forum for ELT Professionals | Reforming Higher Education in Ukraine | Kyiv National of University of Trade in Ukraine |
|
|
| 4851 | 3rd Forum for ELT Professionals | Reforming Higher Education in Ukraine | Kyiv National of University of Trade in Ukraine |
|
|
| 4864 | The 29th Annual IATEFL-Hungary conference. | ENGaged: Spotlight on Learning | Budapest |
|
|
| 4865 | The 24thAnnual National IATEFL Ukraine Conference | New generation teaching | Kyiv National of University of Trade in Ukraine |
|
|
| 4866 | The 24thAnnual National IATEFL Ukraine Conference | New generation teaching | Kyiv National of University of Trade in Ukraine |
|
|
| 4867 | EdCamp Linguist Positive Change conference and completing 8 hours of professional development | Positive Change | Kyiv |
|
|
| 3182 | 23 rd Annual National IATEFL Ukraine Confderence "Learn, Reflect, Develop". | "Learn, Reflect, Develop". | Borys Grinchenko University |
|
|
| 3183 | The third International Scientific and Practical Conference "Modern Issues in Germanic and Romance Linguistics" | A teacher of English in the 21 st Century | Rivne |
|
Фахові видання, що затверджені МОН (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50103 | Discourse: from general notions to academic discourse | |
| 51368 | Thesaurus of Lemma "teacher" in the academic Discourse of online learning: A Corpus-Based Study | |
| 51366 | When 'online' Leads The Way in Academic Discourse: A Corpus-Based Study of Collocations | |
| 36954 | A Corpus Based Portrait of Teacher in American and British Media Discourse | |
| 40790 | School in British and American media discourse: a corpus study |
Реєстр наукових публікацій (2)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 608 | When 'online' Leads The Way in Academic Discourse: A Corpus-Based Study of Collocations | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51366/ | 2025 |
| 307 | School in British and American media discourse: a corpus study | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40790/ | 2022 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 20 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | Аналітик-дослідник | 04.08.2022 00:00 |
Підвищення кваліфікації (13)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12239 | Fundamentals of medical interpreting and translation | Дидактичний модуль |
|
30.04.2025 00:00 |
| 12209 | ЦХ+ ШІ у діяльності викладача | Цифровий модуль |
|
21.04.2025 00:00 |
| 5335 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 00:00 |
| 4787 | інше | Інший модуль |
|
17.11.2020 00:00 |
| 4634 | інше | Інший модуль |
|
13.11.2020 00:00 |
| 4449 | інше | Інший модуль |
|
13.09.2020 00:00 |
| 3591 | Інше | Інший модуль |
|
21.01.2019 00:00 |
| 2699 | Інше | Інший модуль |
|
31.01.2018 00:00 |
| 2698 | Інше | Інший модуль |
|
07.07.2018 00:00 |
| 2697 | Інше | Інший модуль |
|
27.01.2018 00:00 |
| 2418 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
03.10.2018 00:00 |
| 2194 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
25.05.2018 00:00 |
| 1766 | Дидактичний модуль | - |
|
07.07.2017 00:00 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 29809 | Studying English - Having Fun! |
Використання ЕНК (3)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 574 | Інститут філології | Шкільна практика БЕЗВІДРИВНА (2 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 569 | Інститут філології | Практична педагогіка й методика навчання англійської мови: Практична педагогіка (2 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 00:00 |
| 287 | Інститут філології | Критичне читання (3 курс, ФАб) (5 семестр) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 5 | не враховується | 05.01.2017 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7607 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,47 | 31.12.2024 00:00 |
| 6691 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,69 | 30.12.2023 00:00 |
| 5819 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,73 | 30.12.2022 00:00 |
| 4787 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,37 | 28.12.2021 00:00 |
| 3669 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,90 | 28.12.2020 00:00 |
| 2679 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,39 | 28.12.2019 00:00 |
| 1929 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,20 | 26.12.2018 00:00 |
| 1077 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,68 | 12.01.2017 02:00 |
| 432 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,90 | 29.12.2016 00:00 |