Додаткові відомості
1983 – 1985 рр.– вчитель української мови та літератури в середній школі (м. Мелітополь),
1991 – 2000 рр. – старший науковий співробітник лабораторії шкільної психодіагностики Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України (м. Київ),
2000 – 2010 рр. – доцент кафедри психології Київського національного лінгвістичного університету,
2000 – 2011 рр. – доцент кафедри зв’язків із громадськістю, психології та педагогіки Києво-Могилянської академії (за сумісництвом),
2010 – 2023 рр. – завідувач кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка.
з 2023 р. по теперішній час – професор кафедри практичної психології Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
6 | 0 | 0 | 2024.11.30 06:01:02 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
108 | Кафедра практичної психології | - | 4 | 1 | 2021 | - |
293 | Кафедра практичної психології | DDQ-4546-2022 | 5 | 0 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/11064953 |
675 | Кафедра практичної психології | DDQ-4546-2022 | 7 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/11064953 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 447 | 10 | 12 | 2024.12.15 19:52:47 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 197 | 7 | 6 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
63 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра практичної психології | 7.2 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olga_Lozova |
Конференції (24)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11347 | ПСИХОЛОГІЯ СВІДОМОСТІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ | Семіотична метафора тіла у корекції дисморфічних розладів | ТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО | document.pdf | |
11339 | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ | ОСОБЛИВОСТІ ТЕРАПІЇ ПСИХІЧНОЇ ТРАВМИ У ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
11340 | Scientific explorations and practical achievements of the period of global challenges | ОБРАЗ ВОЇНА-ЗАХИСНИКА У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПСИХОЛОГІЇ: ТЕОРЕТИЧНІ ПІДСТАВИ ДОСЛІДЖЕННЯ | California | document.pdf | |
11338 | Особистість у кризових умовах і критичних ситуаціях життя | Методологія кризової допомоги людям літнього віку в умовах війни | Сумський державний педагогічний університет ім. А.С.Макаренка | document.pdf | |
11348 | ПСИХОЛОГІЯ СВІДОМОСТІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ | ПРОБЛЕМАТИКА І МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ ДИСКУРСУ КРИЗОВОГО СУСПІЛЬСТВА | ТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО | ||
11343 | ОГНЕВ’ЮКІВСЬКІ ЧИТАННЯ «ОСВІТА — СУТНІСТЬ ЧАСУ» | Синергія психологічної науки та освіти: виклики часу | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
11405 | ПСИХОЛОГІЯ СВІДОМОСТІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ | Міждисциплінарні методологічні зв’язки психосемантики та психолінгвістики | ТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО | ||
6851 | ОСОБИСТІСТЬ У КРИЗОВИХ УМОВАХ ТА КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ ЖИТТЯ | Психосемантичні аспекти самоусвідомлення кризових станів | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, м. Суми | document.pdf | |
6850 | МОЛОДЬ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЇ: ЕТНІЧНА САМОСВІДОМІСТЬ ТА МІЖЕТНІЧНА ВЗАЄМОДІЯ | Коеволюція етнічного та соціального у свідомості українців: діахронічний аспект | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, м.Суми | document.pdf | |
5873 | ІV Міжнародна науково-практична конференція «ПСИХОЛОГІЯ СВІДОМОСТІ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» | Член організаційного комітету. Доповідь "ІНДИВІДУАЛЬНА КАРТИНА СВІТУ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ" | НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ | document.pdf | |
5935 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Член організаційного комітету | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5874 | "Історія в нас і ми в історії: психологія історичної пам’яті" | "Особистісний міф викладача як умова та механізм формування історичної пам’яті студентів" | м. Київ, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України | document.pdf | |
5368 | VІ Міжнародна науково-практична конференція ОСОБИСТІСТЬ У КРИЗОВИХ УМОВАХ ТА КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ ЖИТТЯ | Етно-національна свідомість у кризові періоди суспільного розвитку: шляхами наукової школи | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | document.pdf | |
4713 | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень – 2019 | Член організаційного комітету | Національний авіаційний університет | document.pdf | |
2557 | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень | Психологічний зміст образу світу наркозалежних осіб | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». | document.pdf | |
2556 | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень | Психосемантичний простір емоційного розвитку здорових та розумово відсталих дорослих | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» | document.pdf | |
2555 | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень : Тези І Міжнародної науково-практичної конференції . | Психологія буденної свідомості як нова дисципліна викладання у вищій школі | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» | document.pdf | |
2559 | Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя: психотехнології особистісних змін | Психологічні проблеми особистості в часи суспільних трансформацій | м. Суми, СумДПУ імені А.С. Макаренка | ||
2558 | Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки | Досвід дидактичного аналізу рудиментів історичних типів буденної свідомості | Одеса, ОНУ імені І.І.Мечникова | ||
412 | Всеукраїнська олімпіада 'Теоретична та прикладна психологія' | Участь в якості члена журі | Київський національний університет ім. Тараса Шевченка | ||
414 | ЕТНІЧНА САМОСВІДОМІСТЬ ТА МІЖЕТНІЧНА ВЗАЄМОДІЯ В СУЧАСНОМУ СВІТІ. VІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та фахівців в галузі психології | МЕТОДОЛОГІЧНИЙ КОНТУР СУЧАСНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЕТНІЧНОЇ СВІДОМОСТІ | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | ||
411 | Особливості впровадження дистанційного навчання в Україні | Дистанційне навчання у підготовці практичних психологів | ВНЗ Університет економіки та права 'Крок' | ||
413 | ОСОБИСТІСТЬ У КРИЗОВИХ УМОВАХ ТА КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ ЖИТТЯ | Динаміка змін змістових елементів буденної свідомості особистості в умовах суспільних трансформацій | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | ||
415 | Соціалізація і ресоціалізація особистості в умовах сучасного суспільства | Контекстний аналіз категорії «розвиток» у наукових кваліфікаційних працях | Київ |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43245 | Психосемантика смислових трансформацій у метафоричному мовленні |
Монографії (колективні) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50422 | Образ воїна-захисника у вітчизняній психології: теоретичні підстави дослідження | |
47896 | Особливості семіозису в перцепції образотворчого мистецтва | |
39320 | Стереотипи краси як чинник тривожності самотніх жінок | |
30285 | Психосемантика страху в читацькій рецепції текстів жанру «хоррор» | |
8624 | Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів | |
4345 | Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей | |
4346 | Синергійність наукових досліджень професіогенезу психологів: компетентнісний підхід | |
7463 | Етнопсихологічний вимір України: семіозис, міфотворчість, ідентичність | |
5355 | Синергетична єдність етногенетичних та соціогенетичних елементів змісту свідомості українців |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50406 | A Pilot Study of Resilience, Stress, and Well‑Being in Adults With and Without Children in the Home in Ukraine | |
43344 | Psycholinguistic Structure of Stigmatic Statements about Persons with Intellectual Disabilities | |
39763 | Semantic Indicators of Personal Orientation in the Narratives of Adolescents with Deprivation of Verbal Development | |
36447 | Семантична репрезентація властивостей їжі у свідомості осіб з орторексією | |
33426 | Формування діалогічних інтеракцій у дітей з розладами аутистичного спектра | |
30284 | Наративні індикатори дисфункційних когнітивних схем підлітків |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (26)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50743 | Семантико-морфологічний склад атрибутивних висловлювань викладачів ЗВО про якість виконання професійної діяльності | |
50046 | Критичне мислення студентів та переконання, характерні для епохи постправди | |
50410 | Критичне мислення студентів та переконання, характерні для епохи постправди | |
50424 | Подолання травматичних переживань цивільного населення засобами арттерапії | |
50428 | Семантико-морфологічний склад атрибутивних висловлювань викладачів ЗВО про якість виконання професійної діяльності | |
47892 | Психосемантична реконструкція концепту «дитина» в етнічній свідомості молодих матерів | |
43074 | Методологічні підстави підготовки практичних психологів у мінливих умовах суспільного буття | |
43344 | Psycholinguistic Structure of Stigmatic Statements about Persons with Intellectual Disabilities | |
39763 | Semantic Indicators of Personal Orientation in the Narratives of Adolescents with Deprivation of Verbal Development | |
34091 | Methodological Aspects of the Research of the Pandemic Image of the World | |
33188 | Effectiveness evaluation of the postgraduate program in mental health counseling in Ukraine | |
33191 | Навчання практичих психологів на методологічній базі европейского сертифіката з психології | |
29178 | Реализация требований Европейского сертификата по психологии в подготовке практического психолога в Украине | |
26016 | Атрибуція компетентним читачем персонажів європейських національних літератур | |
26017 | Когнітивно-особистісні особливості переживань дорослих з приводу здоров’я | |
22205 | Методика исследования иносказательной децентрированности говорящего при вторичной номинации объекта | |
22203 | Парадокси потребово-мотиваційної сфери осіб з нервовою орторексією | |
22909 | ПСИХОСЕМАНТИКА ЛІДЕРСТВА У БУДЕННІЙ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ | |
16148 | Підготовка практичного психолога на компетентнісній основі: освітні інновації | |
16142 | Психологія vs практична психологія? Освітянський відгомін наукової дискусії | |
10660 | Контекстний аналіз вживання категорії «розвиток» у наукових кваліфікаційних працях | |
8624 | Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів | |
4345 | Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей | |
4346 | Синергійність наукових досліджень професіогенезу психологів: компетентнісний підхід | |
7463 | Етнопсихологічний вимір України: семіозис, міфотворчість, ідентичність | |
5355 | Синергетична єдність етногенетичних та соціогенетичних елементів змісту свідомості українців |
Фахові видання, що затверджені МОН (17)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50743 | Семантико-морфологічний склад атрибутивних висловлювань викладачів ЗВО про якість виконання професійної діяльності | |
50424 | Подолання травматичних переживань цивільного населення засобами арттерапії | |
47900 | Методологічні засади дослідження дискурсу трансформаційного стану суспільної свідомості | |
47892 | Психосемантична реконструкція концепту «дитина» в етнічній свідомості молодих матерів | |
43074 | Методологічні підстави підготовки практичних психологів у мінливих умовах суспільного буття | |
36447 | Семантична репрезентація властивостей їжі у свідомості осіб з орторексією | |
29202 | Абревіація як мнемотехнічний прийом запам’ятовування інформації студентами | |
30284 | Наративні індикатори дисфункційних когнітивних схем підлітків | |
26017 | Когнітивно-особистісні особливості переживань дорослих з приводу здоров’я | |
26018 | Компаративний психологічний аналіз авторської та психотерапевтичної казки | |
22909 | ПСИХОСЕМАНТИКА ЛІДЕРСТВА У БУДЕННІЙ СВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ | |
16142 | Психологія vs практична психологія? Освітянський відгомін наукової дискусії | |
16144 | Форми і методи розвитку професійного мислення майбутніх практичних психологів | |
11265 | Образ дому і сім’ї у внутрішніх мігрантів України | |
2878 | Специфіка міжмодального переносу в перцепції носіїв близькоспоріднених мов | |
5073 | Специфіка різномодальної семантики в етнічній свідомості українців | |
5074 | Семантика провідних екзистенційних цінностей у сучасній свідомості |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
---|---|---|---|---|---|
3 | A Pilot Study of Resilience, Stress, and Well-Being in Adults With and Without Children in the Home in Ukraine | Покликання | 2024 | 2024 | Denver Seminary (USA) Regent University (USA) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
98 | Координатор проекту | Ріджент Університет (США) | Дослідження постдипломної кроскультурної супервізійної програми у галузі психологічного консультування та травмотерапії | Ольга Запорожець, PhD, факультет психології та консультування при Ріджент http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/">http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/ | проект_Ріджент.pdf | 01.09.2016-30.06.2020 |
138 | Координатор проекту | Ріджент Університет (США) | Характеристики і перспективи індивідуальної стійкості, стресу та благополуччя дорослих в Україні | Ольга Запорожець, PhD, факультет психології та консультування при Ріджент http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/">http://www.regent.edu/spc/faculty/ph-d-olya/ | Наказ.PDF | 01.04.2021-31.12.2022 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
49 | Наративні індикатори дисфункційних когнітивних схем підлітків | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30284/ | 2020 |
248 | Psycholinguistic Structure of Stigmatic Statements about Persons with Intellectual Disabilities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43344/ | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
113 | Психосемантика страху в читацькій рецепції текстів жанру «хоррор» | монографія | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30285/ | 2020 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
195 | Університет Марії Кюрі-Склодовської (Польща) | Організація освітнього процесу в галузі педагогіки і психології в Україні та країнах ЄС | 17.02.-20.03.2020 | доктор | Учасник програми |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (4)
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
205 | Проекти Жана Моне «Інтеграція в Європейський науковий простір (IESS)» | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
33 | Наукове дослідження ефективності «Постдипломної кроскультурної супервізійної програми в галузі психологічного консультування та | Повноцінне дослідження | 12.2019 | http://kubg.edu.ua/prouniversitet/news/podiji/6278-realizatsiia-naukovoho-doslidzhennia-efektyvnosti-postdyplomnoi-kroskulturnoi-superviziinoi-prohramy-v-haluzi-psykholohichnoho-konsultuvannia-ta-travmoterapii-v-umovakh-sotsialno-ekonomichnoi-i-politychnoi |
123 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
108 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра практичної психології | Аналітик-дослідник | 27.04.2023 |
Підвищення кваліфікації (13)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
713 | Фаховий модуль (стажування) | - | 06.12.2017 | |
1000 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_27_06_13_new.pdf | 27.06.2013 |
1811 | Лідерський модуль | - | 01.12.2017 | |
1853 | Дослідницький модуль | - | 28.11.2017 | |
2486 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | sert_kurs_04_16_18.pdf | 16.04.2018 |
3990 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | certificate_1-4.pdf | 28.02.2020 |
4018 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 12.05.2020 | |
5931 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 07.12.2021 | |
7443 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ № 749.pdf | 27.12.2022 |
7857 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 05.05.2023 | |
9792 | Психологічна витривалість в умовах життєвої турбулентності | Інший модуль | 25.04.2024 | |
10173 | COUN 556: основи травмотерапії | Інший модуль | стажування-Лозова_О.pdf | 05.06.2024 |
10533 | Навчання за метафоричними асоціативними картками | Фаховий модуль (за кордоном) | 21.11.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
359 | "Теоретико-методологічні засади досліджень особистості та групи в етнічній і крос-культурній психології" | Робота в якості члена організаційного комітету. Вітальне слово від Київського університету імені Бориса Грінченка. Керівництво | Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка | 30.03.2016 | 2 |
1147 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47899 | Методичні рекомендації щодо написання та оформлення магістерської роботи для здобувачів зі спеціальності 053 Психологія освітньо-професійної програми 053.00.02 Практична психологія (освітній рівень: другий магістерський) у Київському університеті імені Бориса Грінченка | |
43246 | Вимоги та методичні рекомендації до написання та захисту випускної кваліфікаційної роботи бакалавра психології: методичні рекомендації | |
35164 | Вимоги до написання та захисту випускної кваліфікаційної роботи магістра з психології: методичні рекомендації | |
33187 | Вимоги та методичні рекомендації до написання і захисту випускної кваліфікаційної роботи магістра з психології | |
33275 | Психосемантика та психосеміотику дискурсу моди | |
5468 | Психологічні аспекти засвоєння іноземної мови |
Сертифіковані ЕНК (3)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
22 | Психологія ментальності клієнта (5 курс) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2013 | 345 | 27.06.2013 | |
367 | Психологія ментальності клієнта: Модуль 1. Психологія буденної свідомості (5 курс, ПП, денна) | - | Магістр | Очна (Денна) | 2018 | 264 | 16.04.2018 | - |
1331 | Психологія ментальності клієнта (5 курс, ПП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (17)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
203 | Інститут людини | Психологія буденної свідомості (5 курс, ПП, ПС) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
212 | Інститут людини | Психологія ментальності клієнта (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
258 | Інститут людини | Теоретико-методологічні проблеми психології (5 курс, ПС) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 26.11.2016 |
393 | Інститут людини | Психологія буденної свідомості (5 курс, ПП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
405 | Інститут людини | Психологія ментальності клієнта (5 курс, ПП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
427 | Інститут людини | Теоретико-методологічні проблеми психології (5 курс, ПП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3891 | Інститут людини | Психологія ментальності клієнта: Психологія буденної свідомості (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
3892 | Інститут людини | Психологія ментальності клієнта: Психологія ментальності клієнта (5 курс) | Магістр | Заочна | 12 | 9 | 25 | 28.12.2018 |
5609 | Інститут людини | Психологія ментальності клієнта: Психологія буденної свідомості (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5610 | Інститут людини | Психологія ментальності клієнта: Психологія буденної свідомості (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
7843 | Інститут людини | Психологія ментальності клієнта: Психологія ментальності клієнта (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8741 | Інститут людини | Психологія ментальності клієнта: Психологія буденної свідомості (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
10211 | Інститут людини | Психосемантика і психосеміотика дискурсу моди (5 курс, ПМ, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11658 | Інститут людини | Психологія ментальності клієнта (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11661 | Інститут людини | Психологія ментальності клієнта (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12844 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія ментальності клієнта (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
13830 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія ментальності клієнта (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
108 | Кафедра практичної психології | 4.4 | 20.05.2016 |
1236 | Кафедра практичної психології | 4,89 | 12.01.2017 |
2080 | Кафедра практичної психології | 4,50 | 26.12.2018 |
3039 | Кафедра практичної психології | 4,88 | 28.12.2019 |
3849 | Кафедра практичної психології | 4,78 | 28.12.2020 |
5036 | Кафедра практичної психології | 4,86 | 28.12.2021 |
5764 | Кафедра практичної психології | 4,90 | 30.12.2022 |
6624 | Кафедра практичної психології | 4,55 | 30.12.2023 |