Додаткові відомості
Херсонський державний педагогічний інститут,1978 р., фізико-математичний факультет.
Міжрегіональна академія управління персоналом, заступник директора інституту
Інститут педагогіки НАПН України, 2001-2006 р.р., старший науковий співробітник
Доцент, професор, проректор з наукової роботи, завідувач кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту, завідувач кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Експерт НАЗЯВО за спеціальністю 011 Освітні,педагогічні науки
Член міжвідомчої ради з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки та психології, спеціальність 13.00.04 Теорія та методика професійної освіти.
Експерт НАЗЯО (договір Е-20-0134 від 28.01 2020 р.)
член редакційної колегії науково фахового збірника "Педагогічна освіта: теорія і практика" (Психологія, Педагогіка)
Координатор по міжнародних проектах кафедри. Подана аплікаційна форма до Вишеградського фонду ID № 21640476 "Компетентність викладачів вищої школи" (2016-2017 н.р.)
Виграний грант та підписаний договір з Вишеградським фондом за проектом ID № 21720008 "Компетентність викладача вищої школи в добу змін" на період з 01.01.2018 до 31.12.2018
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
5 | 6 | 2 | 2024.11.15 06:02:06 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
134 | Кафедра теорії та історії педагогіки | - | 1 | 0 | 2021 | - |
334 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | CAG-7032-2022 | 5 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3937448 |
459 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADA-5752-2022 | 5 | 2 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/ADA-5752-2022 |
595 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADA-5752-2022 | 6 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/ADA-5752-2022, https://www.webofscience.com/wos/author/record/3069663 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 1400 | 16 | 25 | 2024.11.20 10:19:59 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 616 | 13 | 18 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
108 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 95 | 3 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Liudmyla_Khoruzha |
Конференції (38)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10688 | Pedagogika wobec wartości i norm ładu społecznego: idee - dyskursy - badania | Znaczenia i sensy życia ukraińskiej młodzieży w warunkach kryzysowych | Rzeczpospolita Polska, Katowice | document.pdf | |
10525 | International Scientific Conference "Colours and shades of life - personal, educational, social and cultural spaces of everyday life" | Readiness of academic staff for innovation as a challenge of the times | Cracow | document.pdf | |
9974 | VІІІ Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів і молодих науковців у галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки» | Дослідницька компетентність молодого науковця | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка (онлайн) | document.pdf | |
9973 | VІІІ Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів і молодих науковців у галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка», спеціальність 011 «Освітні, педагогічні науки» | - | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка (онлайн) | document.pdf | |
9971 | Треті Всеукраїнські педагогічні читання пам'яті О.Я. Савченко | Контексти творчості Олександри Яківни Савченко. Цілі і цінності початкової освіти: реалізація в умовах сьогодення | Київ | document.pdf | |
9659 | 4th International Conference on History, Theory and Methodology of Learning (ICHTML 2023) | Transgressiveness and innovation: what should a modern teacher be like? | м. Кривий Ріг | document.pdf | |
9334 | ІХ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція | Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття | Київ | document.pdf | |
9017 | VI Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція | Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти | Україна. Київ | ||
8662 | ІV Міжнародна наукова онлайн-конференція | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти | Київ | document.pdf | |
8325 | 14-та щорічна міжнародна науково-фантастична конференція – DLCC2022 | Теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання | Польща | document.pdf | |
8264 | XI OGÓLNOPOLSKI ZJAZD PEDAGOGICZNY | Obrady plenarne – panel dyskusyjny Edukacja w cieniu wojny | Познань. Польща | ||
8226 | Tożsamość, kondycja i powinnośći pedagogiki międzykulturowej – tradycja i współczesność | Projektowanie pedagogiczne: moda czy wymogi czasu? | Ustron (Rzeczpospolita Polska) | document.pdf | |
8050 | VII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z zakresu edukacji globalnej pt. | Młodzi w Ukrainie: kim się czują, czego pragną, co budują | Warszawa , Polska | document.pdf | |
7712 | Перші Всеукраїнські педагогічні читання О. Я. Савченко | Мистецтво особистісної і наукової супервізії О.Я. Савченко | Київ | document.pdf | |
7199 | ІІІ Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики» | Перехід педагогічного знання в інновацію: особистісний, психологічний і соціальний виміри | Київ | document.pdf | |
8049 | “Transfer of Technologies and Innovations: European and Ukrainian Experiences” | "European Experience in Technology Transfer for Ukrainian Universities" | LVIV, UKRAINE | document.pdf | |
6742 | VI Міжнародна Грінченківська наукова онлайн-школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів | - | Київ | document.pdf | |
6013 | "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | - | Київ | ||
5831 | "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої школи" | - | Київ | document.pdf | |
6018 | Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри | - | Київ | document.pdf | |
6020 | Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського союзу" | "Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу" | Київ | document.pdf | |
4793 | Міжнародний форум до 100річчя вальдорфської педагогіки "Навчати бачити світ, любити світ, змінювати світ" | Ідеї вальдорфської педагогіки в контексті реформ української освіти | Київ | document.pdf | |
4483 | II Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | Андрагогічні засади підготовки сучасного педагога | Київ | document.pdf | |
4378 | 3. SETKÁNÍ ANDRAGOGŮ VE ZLÍNĚ | Socio-pedagogical aspects of the development of andragogy in Ukraine | Zlín, Česká republika | document.pdf | |
4379 | 11th Annual International Scientifi c Conference Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | DIGITAL COMPETENCE: ABILITIES OF A LECTURER AND EXPECTATIONS OF STUDENTS (UKRAINIAN-POLISH CONTEXT) | Katowice,Poland | document.pdf | |
4269 | Edukacja międzykulturowa w Polsce s na swiece 30 lat doświadczenia - problemy - perspektywy | Edukacja międzykulturowa w perspektywie "Human Rights Education" | Cieszyn - Ustroń | document.pdf | |
4112 | Освітологія - 2019. Забезпечення якості вищої освіти в університеті: рух України до Європейського Союзу | Освітологічні підходи до розробки комплексної стандартизації оцінювання результатів діяльності викладачів вищої школи | Київ | document.pdf | |
4074 | Педагогіка у вимірі соціокультурних досліджень | Як залучати молодь до педагогічної науки: досвід організації наукової школи | Херсон | document.pdf | |
3715 | "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: Варіативність моделей неперервної педагогічної освіти" | Модель педагогічної освіти сучасного університету | Київ | ||
2583 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Ціннісні орієнтації сучасного студентства: соціологічні виміри | Київ | ||
2168 | Нові тенденції і явища у дитячому і молодіжному середовищі в Україні: цивілізаційний, культорологічний, інформаційний виміри | Громадянські цінності студентів у Республіці Польщі та України: порівняльний аспект | Київ | document.pdf | |
1973 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | Інваріативність та варіативність у діяльності педагога: як не розгубитись у час освітніх реформ? | Київ | ||
2582 | Освітні шляхи поляків за кордоном | Сучасна педагогічна наука в Польщі у рецепціях українських вчених | Torun-Ciechocinek | document.pdf | |
833 | Акмеологія: наука XXI століття | Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
835 | Pedagogicka diagnostika a evaluace 2016 | Diagnosticke metody v terciarnim vzdelavani | Ostravice | ||
834 | Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: щоб у серці жила Батьківщина | Проблеми національної ідентичності особистості у спадщині В.О.Сухомлинського | М. Луцьк | ||
837 | Всеукраїнська науково-практична конференція 'Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особистості, навчальна література, листування' | Історико-педагогічні дослідження в Україні: розвиток наукового дискурсу (вступна стаття) | м. Київ | ||
836 | Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховуємо культуру потреб особистості | Взаємозв'язок матеріального і духовного в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. Керівник секції № 1 'В.О.Сухомлинський про розвиток духовних потреб дитини'' | м. Херсон |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
27963 | Recommendations on the standardization of academic staff activities and suggestions for the further development of university teachers competences |
Монографії (колективні) (20)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики | |
47165 | Światopoglądowe i wartościowe wymiary teorii i praktyki pedagogicznej (analiza dorobku naukowego Ewy Wysockiej) | |
44758 | Organization of the educational process in the schools of the city of Kyiv under martial law | |
43704 | Online education at a modern university: tools for interactive learning | |
41609 | The values regulating the social life of university youth in Ukraine - a report from the Polish-Ukrainian studies | |
40475 | Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів математики та інформатики засобами цифрових технологій | |
41826 | Якість природничо-математичної освіти учнів шкіл міста Києва: аналітичний звіт | |
34201 | Distance learning: on the way to developing a new didactic model of university education | |
34461 | Professional ethics of the modern teacher: realities and transformations | |
27958 | High school teacher competence in change | |
23501 | Інваріантність та варіативність професійної діяльності викладача вищої школи в епоху змін | |
25384 | Компетенції викладачів вищої школи в добу змін: діагностика та аналітика (за результатами дослідження в Київському університеті імені Бориса Грінченка) | |
18773 | The educator as a subject of moral perfection of spiritual upbringing | |
15451 | Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя | |
18862 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | |
11299 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | |
11367 | Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів: здобутки, пошуки, перспективи | |
920 | Проблеми підготовки майбутнього вчителя в наукових працях О.Я. Савченко | |
2181 | Сфера образования как объект исследования | |
2182 | Этические доминанты воспитания личности (по материалам "Хрестоматии по этике" В. А. Сухомлинского) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45320 | Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming | |
41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
40936 | Doctoral Education in Ukraine: the Application of Digital Tools and Services by Doctoral Students under COVID-19 Pandemic | |
41401 | Improving the quality of mathematical education of pupils: diagnostics and analytics | |
43704 | Online education at a modern university: tools for interactive learning | |
41400 | STEM education in the context of improving the science and mathematics literacy of pupils | |
31760 | Academic staff`s social-personal dominant activity | |
34201 | Distance learning: on the way to developing a new didactic model of university education | |
32381 | Компетентнісний розвиток викладачів вищої школи засобами цифрових технологій | |
30066 | Digital competence: abilities of a lecturer and expectations of students (Ukrainian-Polish context) | |
26962 | The Study of the Higher School Lecturer's Competence in Ukraine: Diagnostics and Analytics |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (23)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50024 | Innovative trends in professional and pedagogical education: a career advisor for a new Ukrainian school | |
50165 | Personal values and life meanings of Ukrainian youth in the conditions of instability | |
48572 | Актуальність сучасних наукових розвідок у педагогіці: україно-польський дискурс | |
41489 | The influence of dynamic society on students’ health | |
40936 | Doctoral Education in Ukraine: the Application of Digital Tools and Services by Doctoral Students under COVID-19 Pandemic | |
42751 | Recognition of foreign educational documents (nostrification) in Ukraine | |
39575 | Cоціально-психологічні аспекти переходу педагогічного знання в інновацію | |
43230 | Expert-led research on the educational environment of a higher education institution: findings and analysis | |
40301 | Проблема створення електронного підручника для вищої школи в умовах сучасних парадигмальних змін | |
32961 | The research on educational environment of institution of higher education involving experts: results and analysis. | |
33451 | Теорія і методологія неперервної професійної освіти | |
31545 | Толерантність вчителя у міжкультурному середовищі університету | |
26679 | Intercultural education at the university: from theory to practice | |
25128 | Polish pedagogy and intercultural education perceived by Ukrainian researchers | |
26032 | Модель педагогічної освіти сучасного університету | |
20022 | Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії | |
18576 | The Values of Modern Ukrainian Students | |
18773 | The educator as a subject of moral perfection of spiritual upbringing | |
18136 | У пошуках нової педагогіки: критичний аналіз | |
18862 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | |
11299 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | |
11367 | Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм у системі підготовки освітянських кадрів: здобутки, пошуки, перспективи | |
4598 | Теоретическая и практическая ценность международной коллективной монографии «Духовность воспитания»: рефлексии ученого |
Фахові видання, що затверджені МОН (23)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50024 | Innovative trends in professional and pedagogical education: a career advisor for a new Ukrainian school | |
49636 | Ethics as an internal resource of personal and professional enrichment of the teacher in the conditions of modern realities | |
48572 | Актуальність сучасних наукових розвідок у педагогіці: україно-польський дискурс | |
45918 | Scientific and methodological approaches to the formation of the innovation-oriented personality of the future teacher of physical education | |
45919 | Educological origins of establishing the value paradigm of modern pedagogy | |
46396 | Освіта дорослих і педагогічний дизайн: мода чи виклик часу? | |
42751 | Recognition of foreign educational documents (nostrification) in Ukraine | |
39575 | Cоціально-психологічні аспекти переходу педагогічного знання в інновацію | |
36675 | Елективість як провідний принцип освіти дорослих | |
31731 | Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти | |
33451 | Теорія і методологія неперервної професійної освіти | |
29076 | Як залучати молодь до педагогічної науки: досвід наукової школи | |
26032 | Модель педагогічної освіти сучасного університету | |
24236 | Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В. О. Сухомлинського) | |
21993 | Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко) | |
20710 | Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах | |
20022 | Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії | |
15062 | "Науки про освіту" : чи є в них місце педагогіці? | |
15061 | Професійна діяльність учителя крізь призму педагогічної інноватики | |
18136 | У пошуках нової педагогіки: критичний аналіз | |
11147 | Історико-педагогічні дослідження в Україні: розвиток наукового дискурсу | |
10920 | Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи | |
9992 | Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв'язання моральних дилем |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
157 | Учасник проекту | Міжнародний фонд Відродження | Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні | “Ініціатива з розвитку аналітичних центрів” міжнародного фонду «Відродження» у партнерстві з Ініціативою | наказ №682.pdf | 01.07.2020-30.10.2021 |
171 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (4)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
78 | Digital competence: abilities of a lecturer and expectations of students (Ukrainian-Polish context) | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30066/ | 2021 |
231 | Distance learning: on the way to developing a new didactic model of university education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34201/ | 2022 |
309 | Academic staff`s social-personal dominant activity | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31760/ | 2023 |
337 | Online education at a modern university: tools for interactive learning | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43704/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (4)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
106 | Іntercultural education at the university: from theory to practice | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26679 | 2019 |
197 | Толерантність вчителя у міжкультурному середовищі університету | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31545/ | 2020 |
228 | Professional ethics of the modern teacher: realities and transformations | монографія | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34461/ | 2021 |
371 | Expert-led research on the educational environment of a higher education institution: findings and analysis | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43230/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
267 | Університет Ігнаціо в Кракові (Польща) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 15-19.11.2021 | Mikołaj Murkociński International Relations Specialist Institutional Erasmus+ Coordinator International Relations Office | Учасник програми | Khoruzha.pdf |
517 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Учасник проєкту |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
21 | Малі гранти | 21720008 | Вишеградський фонд | Компетенції викладача вищої школи в добу змін | 01.01.2018 – 30.05.2019 р. | Координатор проекту |
Участь у державних науково-дослідних проєктах (2)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
16 | Teach for all | Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Громадською організацєю «Навчай для України» | ГО «Навчай для України» | Навчай для України | 2017 | розробник освітньої програми, координатор | |
30 | Teach for all | Меморандум про співпрацю між Київським університетом імені Бориса Грінченка та Громадською організацєю «Навчай для України» | ГО «Навчай для України» | Навчай для України | 2017-2020 | розробник освітньої програми, координатор |
Консультування співробітника Університету, який захистив докторську дисертацію (1)
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (1)
ID | Ім'я співробітника | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце захисту | Копія диплому | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|
5 | Руденко Ніна Миколаївна | «Підготовка майбутніх учителів початкової школи в умовах коледжу до застосування і н терактивних технологій на уроках математики» | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 2016 |
Робота у складі експертних рад МОН (2)
ID | Назва експертної ради | Наказ про затвердження складу експертних рад | Рік |
---|---|---|---|
38 | Комісія з християнської етики Науково-методичної ради з питань освіти МОН України | 2017 | |
48 | Експертна комісія з етики та предметів морально-духовного спрямування | Khoruzha.pdf | 2021 |
Заявки на колективні гранти (4)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
235 | Інновації у педагогічній освіті та підготовці лідера нової школи: досвід країн Європейського Союзу | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
253 | Підготовка вчителів початкових класів по викладанню іноземних мов:західно-європейські практики до українських реалій | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
326 | Інновації у підготовці вчителя-лідера для нової Європейської школи | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
600 | Розвиток підприємницької компетентності: університетські практики | Міжнародний Вишеградський Фонд. | Коллективний | - | 2021 |
Індивідуальні гранти (1)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
214 | Проєкт SG54709 «Підтримка сталості аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка». | Міжнародний фонд «Відродження» | Виграно | Документ відсутній | 2022 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
56 | Зміст і технології забезпечення якості неперевної педагогічної освіти в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 02.2021 | https://pi.kubg.edu.ua/images/Звіт.pdf |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39364 | Етика (Енциклопедія освіти) |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
126 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 17.05.2023 |
Підвищення кваліфікації (23)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
81 | Фаховий модуль (стажування) | - | 01.03.2016 | |
247 | Дидактичний модуль | - | 23.05.2016 | |
327 | Лідерський модуль | - | 02.07.2015 | |
671 | Дослідницький модуль | - | 22.01.2016 | |
882 | Модуль з ІКТ | - | 01.12.2017 | |
2471 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | stazh_04_16_18.pdf | 16.04.2018 |
2705 | Інше | Інший модуль | 31.01.2018 | |
3123 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | наказ № 322.pdf | 10.05.2019 |
3970 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 |
4945 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 02.03.2021 | |
4988 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 26.02.2021 | |
5391 | інше | Інший модуль | 09.06.2021 | |
5727 | інше | Інший модуль | 10.11.2021 | |
6580 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6617 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
7014 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_63_01.02.2022.pdf | 01.02.2022 |
7179 | інше | Інший модуль | 07.12.2022 | |
8262 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 |
8382 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Хоружа Л.Л..pdf | 16.11.2023 |
8734 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ №782_.pdf | 04.12.2023 |
9570 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
10057 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
10233 | Knovlege security, Research Vetting and Cyber Security Courcefor Ukrainen Scientists | Дослідницький модуль | 17.10.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (4)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1031 | Міжнародна конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій" | Міжнародна конференція | м. Київ | 30.11.2016 | 2 |
1032 | Круглий стіл "Стратегії міжнародної співпраці" (Україна-Польща) | Круглий стіл | м. Київ | 29.11.2016 | 2 |
1035 | Грінченківська наукова зимова школа для аспірантів і докторантів у галузі знань "Освіта/Педагогіка" | Школа для аспірантів | м. Київ | 04.02.2016 | 2 |
1253 | "Нова початкова школа-простір освітніх можливостей" | Київський педагогічний форум | Київський університет імені Бориса Грінченка | 18.01.2017 | 10 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (10)
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VІІ міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих вчених та магістрантів у галузі знань «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінчека | Керівник робочої групи | 2022 | наказ № 306.pdf |
49 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VIIІ міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Керівник робочої групи | 2023 | наказ №727.pdf |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (16)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49722 | Я - студент | |
46143 | Я — студент | |
44698 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
41852 | Я — студент | |
40446 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
37185 | Я — студент | |
31809 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
31834 | Я — студент | |
27967 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
27966 | Я — студент | |
20107 | Я — студент | |
14990 | Я — студент | |
11357 | Сходинки зростання. Практикум до навч.посібника "Я - студент" | |
10195 | Я — студент | |
3852 | Я – студент: навч.посіб | |
6657 | Я – студент: навч.посіб |
Нові освітні програми (5)
ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
2 | Педагогічний інститут | Корпоративна освіта та розвиток персоналу | Не міжгалузева | Створення програми | 27.02.2020 | nakaz_2020_153.pdf |
3 | Педагогічний інститут | Корпоративна освіта та розвиток персоналу | Не міжгалузева | Набір на програму | 27.02.2020 | nakaz_2020_794_s.pdf |
43 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн і коучинг в освіті дорослих | Не міжгалузева | Створення програми | 24.02.2022 | nakaz_157_07.04.2022.pdf |
46 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн і коучинг в освіті дорослих | Не міжгалузева | Набір на програму | 26.09.2022 | одкод_д-м-б.pdf |
48 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка середньої освіти | Не міжгалузева | Набір на програму | 04.09.2023 | псо-м-з-к.pdf |
Сертифіковані ЕНК (11)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
246 | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 200 | 13.04.2016 | |
401 | Соціальна педагогіка: теорія і практика: Модуль 6. Соціологія виховання (2 курс, СП, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 736 | 13.11.2018 | |
430 | Педагогічна етика (3 курс, КВД, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 322 | 10.05.2019 | |
746 | Методологія і методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ПВШ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | |
786 | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | 21/22 н.р. |
1180 | Корпоративна культура та етика (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 63 | 01.02.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1181 | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 63 | 01.02.2022 | 23/24 н.р. |
1372 | Методологія та методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1552 | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
1756 | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
1784 | Культурологічні контексти сучасної освіти (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
Використання ЕНК (14)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
367 | Педагогічний інститут | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 5 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3936 | Педагогічний інститут | Соціальна педагогіка: теорія і практика: Модуль 6. Соціологія виховання (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 25 | 28.12.2018 |
7817 | Педагогічний інститут | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8127 | Історико-філософський факультет | Філософія і методологія наукової діяльності (1 курс, АСП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
10599 | Педагогічний інститут | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10903 | Історико-філософський факультет | Філософія і методологія наукової діяльності (1 курс, АСП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11168 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11176 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11474 | Педагогічний інститут | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11623 | Педагогічний інститут | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12651 | Факультет педагогічної освіти | Корпоративна культура та етика (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
13465 | Факультет педагогічної освіти | Корпоративна культура та етика (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13621 | Факультет педагогічної освіти | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13680 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
198 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4.9 | 20.05.2016 |
1511 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,84 | 12.01.2017 |
2350 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 5,00 | 27.12.2018 |
3238 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,90 | 28.12.2019 |
4135 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,72 | 28.12.2020 |
4768 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,78 | 28.12.2021 |
5716 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 5,00 | 30.12.2022 |
6576 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,61 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
180 | Оксаніченко Анастасія Вікторівна | V | Освітні, педагогічні науки | I | 2022 |