Додаткові відомості
Освіта
Національний педагогічний університет імені М. Драгоманова, 1978 Перелік місць роботи
Національний університете біоресурсів і природокористування України, проректорАкадемія праці і соціальних відносин, проректор
Національний педагогічний університет імені М.Драгоманова, доцент кафедри інформатики
Теми дисертацій (захищених)
дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 - теорія і методика навчання інформатики " Система методичної підготовки майбутніх вчителів інформатики в педагогічних університетах", 2003 р. Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
52 | 365 | 10 | 2024.11.30 06:02:14 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
7 | Кафедра комп'ютерних наук | R-1665-2018 | 39 | 6 | 2021 | https://publons.com/researcher/1863669/nataliia-morze/ |
248 | Кафедра комп'ютерних наук | R-1665-2018 | 54 | 6 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/39328 |
380 | Кафедра комп'ютерних наук | R-1665-2018 | 58 | 6 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/39328 |
556 | Кафедра комп'ютерних наук | R-1665-2018 | 52 | 6 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/39328, https://www.webofscience.com/wos/author/record/54321195 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 7729 | 42 | 182 | 2024.12.14 10:10:28 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 3961 | 30 | 111 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
500 | Факультет інформаційних технологій та математики | Кафедра комп'ютерних наук | 1295 | 14 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Nataliia_Morze |
Конференції (10)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
5119 | Міжнародна конференція «Нові педагогічні підходи в STEAM освіті» | ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
1316 | Міжнародна науково-практична конференція INTERNATIONAL CONFERENCES ON ITS 2016, ICEduTech 2016 AND STE 2016 RMIT University | 1. MOOCs – theoretical and practical aspects: comparison of selected research results: poland, russia, ukraine, and australia. 2. Educational robots in primary school teachers’ and students’ opinion about stem education for young learners | Мельбурн, Австралія | document.pdf | |
1312 | Міжнародна наукова конференція «Теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання» (DLCC-2016) | Openness and quality of e-educational university environment | Чешен, Польща | document.pdf | |
1313 | Міжнародна наукова конференція «Теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання» (DLCC-2016) | Teacher-student collaboration: challenges and opportunities | Чешен, Польща | document.pdf | |
1314 | Міжнародна наукова конференція «Теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання» (DLCC-2016) | Robots in elementary school: some educational, legal and technical aspect | Чешен, Польща | document.pdf | |
1315 | Міжнародна наукова конференція «Теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання» (DLCC-2016) | Collaboration in research activities: ict tools assessment | Чешен, Польща | document.pdf | |
1310 | Міжнародна науково-практична конференція « Відкрите електронне освітнє середовище сучасного університету» | ВПРОВАДЖЕННЯ STEAM НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ 3D ТЕХНОЛОГІЙ: МОДЕЛЮВАННЯ, СКАНУВАННЯ ТА ДРУК | Київ, Україна | document.pdf | |
1349 | ICTERI2016 | Educator’s e-Portfolio in the Modern University | Київ, Україна | ||
1309 | Міжнародна науково-практична конференція III SCIENTIFIC CONFERENC Cyberspace and virtual worlds - Grand Opening? Open science and education Academy of Special Pedagogy | Some results of research in the use of online resources to research in education: a case study | Варшава, Польща | ||
1308 | Міжнародна науково-практична конференція DIVAI2016 | Communication in Education: ICT Tools Assessment, Recommended Applications for Making Presentations and Didactic Videos. Some Research Results; | Штурово, Словаччина | document.pdf |
Монографії (колективні) (35)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47890 | Comparative International Research in the Area of Educational Platforms and MOOCS: an Opinion of It Students Using Data Mining Analysis | |
43709 | Graduate Students’ Attitudes to The Development of Digital Opportunities at The Level Of Individuals And Educational Organisations | |
43710 | Selfie as A Tool for Measuring the Digital Competence of Participants in The Educational Process | |
43708 | Training of Pre-Service Teachers of Computer Science in Computer Graphics | |
39662 | Building Social And Emotional Skills in Students in the Context of Distance Learning | |
40287 | Experience in Implementing IBME at the Borys Grinchenko Kyiv University | |
39661 | How to balance synchronous and asynchronous teaching and learning: a local study | |
40284 | Mathematical Modelling and Inquiry-Based Mathematics Education | |
40176 | Portrait of a social educator as a carrier of information-digital competence | |
39690 | Preliminary Analysis of the Project's MOOCs Development and its Implementation: A Case Study | |
39689 | Some Theoretical and Practical Aspects of the Organization of the Community of Teachers (on the Example of Inquiry-Based Learning Implementation) | |
39660 | STEAM competence for teachers: features of model development | |
39663 | The Organization of the Educational and Informational Electronic Environment for Applicants of the Professional MA Program: “Management of E-Learning in the Intercultural Space” | |
38542 | Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія | |
37595 | Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті й науці | |
33449 | Communication and Cooperation in Distance Learning | |
33443 | STEM and STEAM in Contemporary Education: Challenges, Contemporary Trends and Transformation | |
31739 | Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка | |
27843 | Digital Competencies of University Teachers | |
29982 | How to create an effective flipped learning sequence in higher education | |
30040 | The impact of educational trends on the digital competence of students in Ukraine and Poland | |
29471 | Methodology of research into the dynamic formation of professionally important cognitive and personal qualities of it specialties students | |
26063 | Methodology of research into the dynamic formation of professionally important cognitive and personal qualities of it specialties students | |
31943 | Selected aspects of IBL in STEM-education | |
26269 | Students’ digital portfolio as a tool for defining Generic competences | |
24183 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities | |
22603 | Formative and peer assessment in higher education | |
22564 | Smart Technology Applications in Business Environments. Chapter 11: Design of a University Learning Environment for SMART Education | |
22604 | Use of bot-technologies for educational communication at the university | |
18692 | Collaboration in research activities: ICT tools assessment | |
18690 | Robots in elementary school: some educational, legal and technical aspects | |
18691 | Teacher-student collaboration: challenges and opportunities | |
12906 | Formation of ICT competences through the system of competency tasks: from idea to practical implementation | |
11356 | Implementation of corporate standards of ict competence – guarantee qualitative open electronic environment of the university | |
10019 | Компетентністно зорієнтована освіта: якісні виміри /редкол. Огнев'юк В.О., Хоружа Л.Л. та ін./ (Розділ ІІ. ІК-компетентність викладачів і студентів як шлях до формування інформаційного освітнього середовища університету. с.151-196) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (81)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49913 | Navigating The Digital Frontier: Ukraine's E-Governance Curriculum Amidst Crisis and EU Integration | |
48899 | Implementing innovative teaching methods for asynchronous learning using Moodle LMS | |
47080 | Development of advanced digital ecosystems at universities: A study comparing experiences from Ukraine, Poland and Slovakia | |
47484 | Structuring and visualizing fictional and real life empirical concepts with emoji symbols: a case study of José Ángel Buesa’s poetry and Borys Grinchenko’s image | |
47025 | Digital transformation of secondary education of Ukraine and the quality of teaching natural and mathematical sciences in the conditions of war | |
47519 | Digitization of learning environment of higher education institutions: conceptual foundations and practical cases | |
40717 | Adaptive learning in university students’ opinions: Cross-border research | |
43065 | Experience in training specialists with mathematical computer modeling skills, taking into account the needs of the modern labor market | |
43067 | Microlearning as an Educational Technology: Information Requests and Bibliometric Analysis | |
43066 | New technologies in personalisation of STEM and STEAM education - international context | |
40445 | Designing a rating system based on competencies for the analysis of the University teachers’ research activities | |
41022 | Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study | |
41023 | Educating Future Digital Leaders: Developing e-Governance Curriculum in Estonia and Ukraine | |
35487 | Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study | |
43369 | Digital competence of future researchers: empirical research, Ukrainian context The Digital Humanities Workshop | |
39631 | Digital transformation in society: key aspects for model development | |
40287 | Experience in Implementing IBME at the Borys Grinchenko Kyiv University | |
42289 | Formation of Internet Resources Critical Evaluation Skills of Future Primary School Teachers | |
39661 | How to balance synchronous and asynchronous teaching and learning: a local study | |
36299 | Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of Moodle LMS | |
40284 | Mathematical Modelling and Inquiry-Based Mathematics Education | |
40176 | Portrait of a social educator as a carrier of information-digital competence | |
39689 | Some Theoretical and Practical Aspects of the Organization of the Community of Teachers (on the Example of Inquiry-Based Learning Implementation) | |
39663 | The Organization of the Educational and Informational Electronic Environment for Applicants of the Professional MA Program: “Management of E-Learning in the Intercultural Space” | |
39658 | The Relevance of Training Primary School Teachers Computational Thinking | |
39621 | Web-based community-supported online education during the Covid-19 pandemic | |
38539 | Роль цифрових технологій у розвитку екосистеми STEM-освіти. | |
33425 | Digital Learning Environment of Ukrainian Universities: The Main Components to Influence the Competence of Students and Teachers | |
32753 | Learning Style Identification System: Design and Data Analysis | |
32752 | Наукова освіта як основа формування інноваційно компетентності в умовах цифрової трансформації суспільства | |
30466 | The use of ICT tools by academic teachers in the international comparative context | |
30035 | 3D Mapping Ukrainian Digital Education | |
27269 | 3D картування цифрової компетентності в системі освіти України | |
30028 | Attitude to the Digital Learning Environment in Ukrainian Universities | |
30049 | Develop and Implement MOOCs Unit: A Pedagogical Instruction for Academics, Case Study | |
30030 | Development of Professional Competencies of Information Technology University Teachers: Motivation and Content | |
27843 | Digital Competencies of University Teachers | |
30047 | Formation of Computing and Coding Competences of Computer Science Teachers in Ukraine | |
29982 | How to create an effective flipped learning sequence in higher education | |
30060 | In The Digital Space: Programme Design And Case Implementation | |
30463 | Innovative MA Programme "E-Learning in Cultural Diversity" | |
30465 | Networking Through Scholarly Communication: Case IRNet Project | |
30022 | Study of Digital Competence of the Students and Teachers in Ukraine | |
34892 | The Impact of Educational Trends On the Digital Competence of Students in Ukraine and Poland | |
30464 | Universities in the Networked Society Cultural Diversity and Digital Competences in Learning Communities Introduction to This Book | |
30017 | Використання наукових е-конференцій для розвитку дослідницької компетентності: точка зору студентів | |
25773 | Формування ключових і предметних компетентностей учнів робототехнічними засобами STEM-освіти | |
26265 | Digital competency of the students and teachers in Ukraine: Measurement, analysis, development prospects | |
26264 | Mapping and Visualization of a Research Network: Case Study | |
26268 | Mapping and visualization: selected examples of international research networks | |
29471 | Methodology of research into the dynamic formation of professionally important cognitive and personal qualities of it specialties students | |
31943 | Selected aspects of IBL in STEM-education | |
26266 | The academic information transparency: from teachers' e-portfolio to upgrading the ranking of universities | |
26267 | Training of E-learning Managers at Universities | |
22557 | Robotics in primary school in the opinion of prospective and in-service teachers. A comparison study | |
22566 | Blended learning in practice of e-learning managers training | |
22567 | Designing module “Presence and Online Tutoring” for the massive open online course “Ict Tools for E-Learning” | |
24183 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities | |
19666 | E-learning Managers Training at Universities: Projection, Design and Efficiency Indicators | |
22572 | Flipped Learning Model: Tools and Experience of Its Implementation in Higher Education | |
22571 | Flipped Learning: Learning Based On Students Experience. | |
22603 | Formative and peer assessment in higher education | |
22565 | Identification of Differences in University E-environment between Selected EU and Non-EU Countries Using Knowledge Mining Methods: Project IRNet Case Study | |
22573 | Selected aspects and conditions of the use of robots in STEM education for young learners as viewed by teachers and students | |
22564 | Smart Technology Applications in Business Environments. Chapter 11: Design of a University Learning Environment for SMART Education | |
22570 | Training of e-learning managers: competency approach (in Ukrainian) | |
22604 | Use of bot-technologies for educational communication at the university | |
22555 | Using effective and adequate IT tools for developing teachers’ skills | |
19906 | Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу | |
16051 | Educator’s e-Portfolio in the Modern University | |
15832 | Communication in Education: ICT Tools Assessment | |
18713 | Recommended Applications for Making Presentations and Didactic Videos. Some Research Results | |
14831 | Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету | |
18669 | Modern education quality requirements and information technologies in academic teachers' activities | |
18668 | New Educational Strategies in Contemporary Digital Environment | |
18675 | Title: Quality features of university information environment in its external indicators | |
10369 | MOOCs – selected social and educational aspect | |
13595 | Designing a Modern Cloud-Oriented Virtual Personalized Educational Environment | |
13692 | Designing an e-university environment based on the needs of net-generation students | |
36820 | Ways of formation of effective students' collaboration skills based upon the usage of WBT | |
22569 | Аналіз конкурентоспроможності економіки України через призму інформаційно-комунікаційних технологій |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (80)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47913 | Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи | |
47080 | Development of advanced digital ecosystems at universities: A study comparing experiences from Ukraine, Poland and Slovakia | |
47520 | A methodology for flipped learning in a cloud-oriented environment: enhancing future IT specialists' training | |
47523 | Advancing educational robotics: competence development for pre-service computer science teachers | |
47522 | Effectiveness analysis of e-learning implementation models and resource support in higher education institutions: case studies and insights amidst the COVID-19 pandemic | |
47891 | Importance, Popularity and Elements of Educational Platforms – A Study of the Opinions of Students from Poland, Ukraine and Kazakhstan | |
43060 | Applied Technology of Fiction and Non-fiction Conceptual Presentation via ICT Tools: Pedagogical Function of Graphic Mimesis | |
43068 | Artifiicial Intelligence in Education. A Study on Using Bibliometric System. | |
43057 | Methodology for using Cloud-oriented Environment for Flipped Learning of the Future IT Specialists | |
43054 | Model of the Competences in Educational Robotics | |
43053 | Moodle Tools for Educational Analytics of the Use of Electronic Resources of the University's Portal | |
43062 | Perception and Interpretation of Emoji in the Pedagogical Process: Aposterior Features of Artificial Digital Language | |
43176 | System for digital professional development of university teachers | |
43631 | Teaching computer science in general education in Ukraine: status and prospects | |
47524 | The Development of the Digital Competences and Their Use In Education of Pre-Service and in-Service Teachers Using The MOOC: Rasch Measurement Model In Assessing | |
43063 | The importance of computational thinking training for primary school teachers | |
43070 | Для чого майбутнім учителям інформатики вивчати комп’ютерний дизайн? | |
39618 | New technologies in personalisation of STEM and STEM Education - International context | |
43069 | Preliminary Analysis of the Development and Implementation of the Mooc Project: a Case Study | |
39626 | SMART Education – Evolution in Digital World in Conditions of Internationalisation of Higher Education – Experts’ Opinions | |
39973 | System for digital professional development of university teachers | |
41618 | Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem | |
34049 | Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study | |
33431 | Web-Based Community-Supported Online Education During the Covid-19 Pandemic | |
31299 | Організація STEAM-занять в інноваційному класі | |
30072 | Implementation of robotics as a modern trend in STEM-education | |
30041 | Programme “E-learning in Cultural Diversity | |
30069 | Smart Education – Evolution in Digital World in Conditions of Internationalisation of Higher Education– Experts’ Opinions | |
30054 | Virtual Educational Space For Young Learners: Advantages And Challenges. Comparative Research | |
27991 | Використання цифрових технологій для формувального оцінювання | |
27270 | Впровадження пірінгового оцінювання в освітній процес | |
27905 | Опис цифрової компетентності педагогічного працівника | |
26080 | Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності | |
26084 | Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies | |
26284 | From Socratic behaviourism to digital constructivism | |
26272 | Implementation of robotics as the modern trend in STEM education | |
26286 | Internationalization of education and competences approach in the digital world - experts’ opinions (Round table debate hosted by IRNet project researchers) | |
26264 | Mapping and Visualization of a Research Network: Case Study | |
24295 | Methodology of MOOC creation on Wiki-portal | |
26285 | Report on the Implementation of Work Package 7 "DISSEMINATION OF THE PROJECT RESULTs" in the Framework of the IRNet Project | |
26270 | Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти | |
22970 | Research in education: survey study | |
13949 | Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ІКТ- компетентність учасників навчального процесу | |
22956 | MOOCs--Theoretical and Practical Aspects: Comparison of Selected Research Results: Poland, Russia, Ukraine, and Australia | |
22625 | Bibliometric science mapping as a popular trend: chosen examples of visualisation of international research network results | |
22962 | Discussion Papers on the Topic of More Adequate and Effective ICT Tools. Category: Tools for Making Didactic Videos | |
24111 | E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management | |
22572 | Flipped Learning Model: Tools and Experience of Its Implementation in Higher Education | |
20919 | Formation Students’ ICT Competence: Case Study | |
22559 | Quality Hybrid Education Evaluation: Academic Staff Performance Assessment (Cases: Borys Grinchenko Kyiv University and the University of Silesia) | |
22628 | Report on the Implementation of WorkPackage 5: "Pilot Methodology Development" in the Framework of the IRNet Project | |
22629 | Report on the implementation of workpackage 6: “implementation of methodology” in the framework of the IRNET project | |
16682 | Educational e-environment of modern University: foreign experts’ perspective | |
14831 | Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету | |
18692 | Collaboration in research activities: ICT tools assessment | |
19667 | E-learning Managers Training to Design High-tech Electronic Learning Environment | |
18671 | From programmed teaching to constructivism and personally-oriented approach to e-learning | |
16224 | Introduction of STEAM education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing | |
18670 | Międzynarodowa sieć naukowa IRNet w dobie nowych technologii, globalizacji i internacjonalizacji edukacji oraz kompetencji kluczowych – wstępny raport z implementacji projektu | |
22626 | Report on the Implementation of Work Package 4 “Selection and Testing New ICT Tools” in the Framework of the IRNet Project. | |
18690 | Robots in elementary school: some educational, legal and technical aspects | |
18691 | Teacher-student collaboration: challenges and opportunities | |
22609 | The Roadmap of Collaboration Skills from Programmed Teaching to E-learning | |
18677 | Training of Primary School Teachers for the Implementation of Educational Robotics International Symposium on Embedded Systems and Trends in Teaching Engineering | |
15412 | Модель ІКТ компетентності вчителів | |
13193 | Distance Learning Technology as Tool for Monitoring and Inprovement of ICT-Competence of Teachers of Computer Science | |
12906 | Formation of ICT competences through the system of competency tasks: from idea to practical implementation | |
11356 | Implementation of corporate standards of ict competence – guarantee qualitative open electronic environment of the university | |
16418 | OPEN E-ENVIRONMENT – THE KEY INSTRUMENT OF THE EDUCATION QUALITY | |
10221 | Public Information and Educational Environment as One of the Ways to Improve the ICT Competence of Future Specialists | |
13691 | Quality of higher education and structure of ICT competence of teachers in ukrainian high schools | |
36820 | Ways of formation of effective students' collaboration skills based upon the usage of WBT | |
16432 | Імплементація корпоративних стандартів ік-компетентності – запорука якісного відкритого е- середовища університету | |
10019 | Компетентністно зорієнтована освіта: якісні виміри /редкол. Огнев'юк В.О., Хоружа Л.Л. та ін./ (Розділ ІІ. ІК-компетентність викладачів і студентів як шлях до формування інформаційного освітнього середовища університету. с.151-196) | |
3861 | Corporate Standard of ICT competence of masters | |
4081 | Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів | |
6339 | Формирование навыков сотрудничества у студентов с использованием сервисов Веб 2.0 | |
4080 | Формування навичок ефективної співпраці студентів під час використання Вікі-порталу | |
864 | Формування інформатичних компетентностей учнів середньої школи | |
854 | Як навчати вчителів, щоб комп’ютерні технології перестали бути дивом при навчанні? |
Фахові видання, що затверджені МОН (46)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47913 | Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи | |
43070 | Для чого майбутнім учителям інформатики вивчати комп’ютерний дизайн? | |
39624 | Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти | |
38539 | Роль цифрових технологій у розвитку екосистеми STEM-освіти. | |
34024 | 3D-картографування системи освіти в Україні (Звіт 2). | |
34021 | Звіт 1. Інноваційне навчання та найкращі практики: українські університети | |
34025 | Звіт 3. Методологічне та технічне проєктування інноваційного класу | |
34026 | Профіль викладача з напрямку цифрової компетентності з використанням інноваційних інструментів навчання (Звіт 4) | |
31299 | Організація STEAM-занять в інноваційному класі | |
32750 | Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти | |
32751 | Шляхи розвитку Smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка) | |
27269 | 3D картування цифрової компетентності в системі освіти України | |
28348 | Використання технологій «перевернутого» навчання на основі відео-матеріалів | |
27991 | Використання цифрових технологій для формувального оцінювання | |
27905 | Опис цифрової компетентності педагогічного працівника | |
26084 | Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies | |
19906 | Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу | |
19722 | Система рейтингових показників оцінювання діяльності викладачів сучасних університетів | |
14831 | Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету | |
15412 | Модель ІКТ компетентності вчителів | |
13688 | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка | |
11795 | Система компетентнісних завдань як засіб формування компетентностей на уроках інформатики | |
9986 | Формування компетентностей майбутніх фахівців з програмної інженерії | |
13188 | Шляхи формування підприємницької компетентності майбутніх інформатиків | |
3865 | Вбудовані системи, програмне забезпечення для їх проектування в системі навчання майбутніх студентів | |
3861 | Corporate Standard of ICT competence of masters | |
6323 | Інформатика-6: навчання через діяльність | |
4081 | Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів | |
6337 | Використання вікі-рушіїв для організації електронного навчального середовища навчального закладу | |
6203 | Електронне портфоліо як інструмент вимірювання результатів діяльності викладача сучасного ВНЗ | |
6198 | Модель стандарту ікт-компетентності викладачів університету в контексті підвищення якості освіти | |
6204 | Організація MOOC на основі Вікі-технології | |
6320 | Проектна діяльність як засіб формування ІКТ-компетентності учнів | |
6197 | Система інформаційної підтримки набуття магістрами наукової складової ІКТ-компетентності | |
4080 | Формування навичок ефективної співпраці студентів під час використання Вікі-порталу | |
3377 | Cистема вправ з інформатики для формування алгоритмічного мислення в учнів молодших класів | |
6603 | Навчально-методичний комплект «Інформатика, 5»: у ногу з вимогами суспільства | |
6327 | Формувальне оцінювання: від теорії до практики | |
897 | Концепція навчання учнів інформатиці у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладах | |
898 | Концепція підручника «Сходинки до інформатики» | |
891 | Чи має керівник навчального закладу володіти ІКТ-компетентністю? | |
864 | Формування інформатичних компетентностей учнів середньої школи | |
903 | Інформатична компетентність учнів може бути вищою від компетентності тих, хто їх навчає? | |
902 | Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у системі заочної освіти | |
918 | Методичні особливості вебінарів, як інноваційної технології навчання | |
900 | Методична підготовка майбутніх учителів інформатики до використання дослідницьких методів навчання |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
133 | Учасник проекту | Міжнародний фонд Відродження | Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні | “Ініціатива з розвитку аналітичних центрів” міжнародного фонду «Відродження» у партнерстві з Ініціативою | наказ №742 (1).pdf | 01.07.2020-30.10.2021 |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (2)
ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
---|---|---|---|---|---|---|---|
12 | Adaptive learning in university students’ opinions: Cross-border research | https://doi.org/10.1007/s10639-021-10830-7 | Education and Information Technologies | Покликання | Покликання | 2022 | 2022 |
34 | Development of advanced digital ecosystems at universities: A study comparing experiences from Ukraine, Poland and Slovakia | https://doi.org/10.1111/ejed.12588 | European Journal of Education | Покликання | Покликання | 2023 | 2023 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (19)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
1 | Формувальне та пірінгове оцінювання у вищій школі / Formative and peer assessment in higher education | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/22603/ | 2018 |
2 | Використання бот-технологій для освітньої комунікації в університеті / Use of bot-technologies for educational communication at the university | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/22604/ | 2018 |
4 | Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24183/ | 2018 |
76 | In The Digital Space: Program Design And Case Implementation | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30060/ | 2021 |
79 | The Impact of Educational Trends On the Digital Competence of Students in Ukraine and Poland | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34892/ | 2021 |
106 | How to create an effective flipped learning sequence in higher education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29982/ | 2021 |
131 | Designing a rating system based on competencies for the analysis of the University teachers’ research activities | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40445/ | 2022 |
144 | Educating Future Digital Leaders: Developing e-Governance Curriculum in Estonia and Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41023/ | 2022 |
145 | Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41022/ | 2022 |
164 | How to balance synchronous and asynchronous teaching and learning: a local study | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/39661/ | 2022 |
165 | Some Theoretical and Practical Aspects of the Organization of the Community of Teachers (on the Example of Inquiry-Based Learning Implementation) | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/39689/ | 2022 |
187 | Portrait of a social educator as a carrier of information-digital competence | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40176/ | 2022 |
189 | The Organization of the Educational and Informational Electronic Environment for Applicants of the Professional MA Program: “Management of E-Learning in the Intercultural Space” | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/39663/ | 2022 |
209 | Formation of Internet Resources Critical Evaluation Skills of Future Primary School Teachers | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42289/ | 2022 |
225 | The Relevance of Training Primary School Teachers Computational Thinking | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/39658/ | 2022 |
233 | Digital competence of future researchers: empirical research, Ukrainian context The Digital Humanities Workshop | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43369/ | 2022 |
274 | Microlearning as an Educational Technology: Information Requests and Bibliometric Analysis | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43067/ | 2023 |
291 | Mathematical Modelling and Inquiry-Based Mathematics Education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40284/ | 2023 |
292 | Experience in Implementing IBME at the Borys Grinchenko Kyiv University | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40287/ | 2023 |
Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (6)
ID | Підрозділ | Назва видання | Тип відповідальності | Роль у виданні | Випуск | Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | НДЛ | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Зміст | Головний редактор | № 10 | Дотримано | 2021 |
64 | НДЛ | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Зміст | Головний редактор | № 11 | Дотримано | 2021 |
94 | Факультет інформаційних технологій та математики | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Зміст | Головний редактор | № 12 | Дотримано | 2022 |
95 | Факультет інформаційних технологій та математики | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Зміст | Головний редактор | № 13 | Дотримано | 2022 |
177 | Факультет інформаційних технологій та математики | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Зміст | Головний редактор | № 14 | Дотримано | 2023 |
178 | Факультет інформаційних технологій та математики | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Зміст | Головний редактор | № 15 | Дотримано | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (4)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
35 | E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24111/ | 2018 |
346 | Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41618/ | 2022 |
369 | Preliminary Analysis of the Development and Implementation of the Mooc Project: a Case Study | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43069/ | 2022 |
482 | The Development of the Digital Competences and Their Use In Education of Pre-Service and in-Service Teachers Using The MOOC: Rasch Measurement Model In Assessing | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/47524/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
416 | Таллінський технолгічний університет | Міжнародне стажування | 20-22.09.2022 | Ingrid Pappel, Vice-Dean of Master's Studies, Department of Software Scince | Учасник програми | Certificate_study visit_Morze.pdf |
785 | University of Silesia in Ktowice (Poland) | Міжнародне стажування, Еразмус+ | 22.10 - 29.10.2023 | Dr Katarzyna Jas, Ersmus+ coordinator | Учасник програми | Confirmation professor Morze.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (11)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) | PIRSES-GA-2013-612536 | Європейська Комісія | Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК | 1/01/2014 – 31/12/2017 | Учасник проекту | |
11 | TEMPUS | 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR | Європейська Комісія | DESIRE | 01.12.-2013-31.03.2017 | Учасник проекту | |
22 | Малі гранти | 21720008 | Вишеградський фонд | Компетенції викладача вищої школи в добу змін | 01.12.2017 – 31.12.2018 р. | Експерт проекту | |
34 | Еразмус К2 | 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP | Європейська Комісія | «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) | 1.10.2017-14.04.2021 р. | Менеджер проекту | |
54 | Еразмус+ КА2 | 2018-1-NO01-KA203-038887 | Європейська комісія | Партнерство для викладання математиці в Університеті (PLATINUM) | 01.09.2018-31.08.2021 р. | Координатор проекту | |
69 | Eurasia 2019 | CPEA-ST-2019/10067 | Університет Агдера (NO-UiA) | Розвиток математичних компетенцій студентів за допомогою цифрового математичного моделювання DeDiMaMo | 01.06.2019 – 01.06.2021 | Координатор | |
84 | МЗС Естонії | УС-282/20 | Таллінський технологічний університет (Естонія) | Консультування українських університетів щодо розробки навчальних планів магістерської роботи в електронному уряді | 01.09.2019-01.03.2022 | Координатор | |
111 | Jean Monnet | №101099006 — DigTriES — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA / ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH | Erasmus+ | Цифрова трансформація в освіті: найкращі практики ЄС — DigTriES | 01.10.2022-30.09.2025 | Координатор проєкту | |
118 | Jean Monnet | №101127007— e-DEBUT— ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA | Erasmus+ | Європейський досвід цифрового управління для України: інструменти та наслідки e-DEBUT | 01.10.2023 - 01.10.2026 | Координатор проєкту | |
130 | Jean Monnet | №101099006 — DigTriES — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA / ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH | Erasmus+ | Цифрова трансформація в освіті: найкращі практики ЄС — DigTriES | 01.10.2022-30.09.2025 | Координатор проєкту | |
131 | Jean Monnet | №101127007— e-DEBUT— ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA | Erasmus+ | Європейський досвід цифрового управління для України: інструменти та наслідки e-DEBUT | 01.10.2023 - 01.10.2026 | Координатор проєкту |
Участь у державних науково-дослідних проєктах (2)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
8 | «Початкова школа: освіта для життя» | Наказ МОН України №1180 від 16.08.17 | Київський університет імені Бориса Грінченка | Всеукраїнський педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя» | 2017 | член науково-методичної ради | |
21 | «Початкова школа: освіта для життя» | Наказ МОН України №1180 від 16.08.17 | Київський університет імені Бориса Грінченка | Всеукраїнський педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя» | 2017-2022 | член науково-методичної ради |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (4)
Заявки на колективні гранти (28)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
161 | «Підвищення знань у студентів, зацікавлених у кар'єрі в ІТ шляхом негайного використання навчального підходу» | ЄВРАЗІЯ | Коллективний | - | 2018 |
162 | «Розвиток науки, техніки, інженерного і математичної освіти: університети підтримують нові, інноваційні експерименти для дітей (UNIKIDS)» | Європейська комісія | Коллективний | - | 2018 |
169 | «Електронне навчання в культурному розмаїтті - розвиток цифрових та міжкультурних компетенцій в умовах глобалізації та оцифрування (ELCDnet)» | Європейська комісія | Коллективний | - | 2018 |
300 | UAccess | Європейська комісія | Коллективний | - | 2019 |
301 | MOOC Uptake | Європейська комісія | Коллективний | - | 2019 |
302 | Консультування українських університетів щодо розробки навчальних планів магістерської роботи в електронному уряді та інформування про електронне управління | Міністерство закордонних справ Естонії | Коллективний | - | 2019 |
305 | Дослідження і розвиток концепції SMART університету, її опрацювання та впровадження | Міністерство закордонних справ Польщі | Коллективний | - | 2019 |
307 | Knowledge Alliance | Еразмус+ | Коллективний | - | 2019 |
399 | Studies EU through Digital Transformation | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
403 | Innovative pedagogical approaches to the design and delivery of blended learning courses at Ukrainian universities (BlendIT) | Erasmus+KA2 | Коллективний | - | 2020 |
406 | European Master in E-learning in Cultural Diversity | Erasmus Mundus | Коллективний | - | 2020 |
422 | Creative implementation of innovative educational technologies in professional teachers’ training (CREATE-EDU) | Erasmus+KA2 | Коллективний | - | 2020 |
451 | Integration into European Scientific Space | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
471 | Digital Learning in STEAM Education for a Sustainable Green World | Програма Еразмус+ КА2 | Коллективний | - | 2020 |
487 | ScienceEXTRA | Горизонт 2020 | Коллективний | - | 2020 |
490 | STEMify ME | Горизонт 2020 | Коллективний | - | 2020 |
491 | SAFICT | Горизонт 2020 | Коллективний | - | 2020 |
497 | DIGITAL STEAM | Програма Еразмус+ КА2 | Коллективний | - | 2020 |
539 | Digital leArning iN sTeam Education for Sustainability | Еразмус+ | Коллективний | - | 2021 |
563 | DIGNITY | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
639 | Дослідження і розвиток концепції SMART університету | Міністерство освіти і науки Польщі | Коллективний | - | 2021 |
663 | Center for European peace and conflict studies | Erasmus+ Capacity Building in the field of Higher Education | Коллективний | - | 2022 |
679 | Цифрова трансформація в освіті: найкращі практики ЄС | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2022 |
782 | e-Debut | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2023 |
803 | DiGreU | ERASMUS-EDU-2023-CBHE-STRAND-2 | Коллективний | - | 2023 |
857 | RESISTsoft | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
862 | Seniors and Pre-Retirees Adapting to Modern Changes with Resilience and Knowledge (SPARK) | EDUQ Association /Erasmus+ KA2 | Коллективний | 1111.pdf | 2024 |
880 | Enhancing Digital Competences, Soft Skills, and Lifelong Learning: Navigating AI in a Post-COVID World of Globalization and Modern Challenges (EnDiCo) | HORIZON-MSCA-2023-SE-01 | Коллективний | 101182991_EnDiCo_ESR.pdf | 2024 |
Дослідно-експериментальна робота (3)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
1 | Модель Столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства | СЗШ № 81 | Науковий керівник | Reestr.pdf | 2014-2021 |
136 | «Розробка та впровадження електронних освітніх ресурсів у процесі навчання основ інформатики учнів початкової школи» | Гімназія № 154, СЗШ № 245, СЗШ № 281, школа І ступеня № 310 «Творчість» | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2018-2022 |
154 | Розробка та впровадження електронних освітніх ресурсів у процесі навчання основ інформатики учнів початкової школи | Гімназія № 154, СЗШ № 245, СЗШ № 281, школа І ступеня № 310 «Творчість» | Науковий керівник | Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf | 2018-2023 |
Завершені наукові дослідження (3)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
83 | Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті і науці | Повноцінне дослідження | 03.2021 | https://fitu.kubg.edu.ua/informatsiya/news/podiji/1463-zvit-pro-naukovo-doslidnu-robotu-teoretychni-ta-praktychni-aspekty-vykorystannia-matematychnykh-metodiv-ta-informatsiinykh-tekhnolohii-v-osviti-i-nautsi-kafedry-kompiuternykh-nauk-i-matematyky.html |
236 | Розвиток відкритого освітнього інформаційного середовища університету для забезпечення якості освіти | Повноцінне дослідження | 05.2022 | https://kubg.edu.ua/struktura/pidrozdili/ndl-informatizatsiji-osviti/doslidzhennia-ndl-informatyzatsii-osvity/rozvytok-vidkrytoho-osvitnoho-informatsiinoho-seredovyshcha-universytetu-dlia-zabezpechennia-iakosti-osvity.html |
389 | Математичні методи та цифрові технології в освіті, науці, техніці | Етап дослідження | 12.2024 | http://surl.li/sqsirl |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (35)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
324 | Лідерський модуль | - | 02.07.2015 | |
551 | Фаховий модуль (стажування) | - | 24.04.2015 | |
552 | Модуль з ІКТ | - | 01.04.2015 | |
1302 | Дидактичний модуль | - | 29.12.2016 | |
1303 | Дослідницький модуль | - | 29.12.2016 | |
1860 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 21.10.2017 | |
1985 | Інше | - | 15.12.2017 | |
2103 | Інше | Інший модуль | 23.03.2018 | |
2136 | Інше | Інший модуль | 13.04.2018 | |
2150 | Інше | Інший модуль | DIVAI2018-Certificate-CCF20180506.pdf | 04.05.2018 |
2263 | Інше | Інший модуль | 12.06.2018 | |
2276 | Інше | Інший модуль | 08.06.2018 | |
2339 | Інше | Інший модуль | 19.09.2018 | |
2396 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 16.10.2018 | |
2917 | Інше | Інший модуль | CERTIFICATE OF ATTENDANCE-Nataliia Morze.pdf | 23.02.2019 |
3050 | Інше | Інший модуль | 14.03.2019 | |
3416 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Морзе.pdf | 25.06.2019 |
3535 | Інше | Інший модуль | Morze-Spain-16-04-19.pdf | 16.04.2019 |
3536 | Інше | Інший модуль | Morze-Ode-Cyp-16-05-19.pdf | 16.05.2019 |
3652 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
4558 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_706_11.11.20.pdf | 11.11.2020 |
4785 | Інше | Інший модуль | 21.12.2020 | |
5207 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
5729 | інше | Інший модуль | 19.11.2021 | |
6089 | інше | Інший модуль | 10.12.2021 | |
6928 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 08.06.2022 | |
7165 | інше | Інший модуль | 06.12.2022 | |
7367 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_162_08.04.2022.pdf | 08.04.2022 |
8686 | ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ GOOGLE ДЛЯ ОСВІТИ” | Інший модуль | № GDTfE-11-Б-04436.pdf | 18.06.2023 |
8687 | РІШЕННЯ GOOGLE FOR EDUCATION ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПІДСУМКОВИХ ДОКУМЕНТІВ І ЗВІТІВ | Інший модуль | № ЦІРАОПД-7870.pdf | 20.06.2023 |
8688 | ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ GOOGLE ДЛЯ ОСВІТИ | Інший модуль | № GDTfE-11-C-02174.pdf | 25.06.2023 |
8689 | ШІ майбутнє освіти | Інший модуль | Морзе НаталіяШІ-1280 (1).pdf | 23.11.2023 |
10668 | Програма КА-1 | Інший модуль | Scan confirmation profesor Morze.pdf | 23.09.2023 |
10670 | STEM | Інший модуль | 12.07.2024 | |
10671 | Розвиток цк наукових і науково-педагогічних працівників засобами відкритих систем | Інший модуль | Сертифікат_10_24_Морзе Наталія.pdf | 24.10.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
690 | Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 09.09.2016 | 10 |
706 | Вплив трендів інформаційного суспільства на якість вищої освіти" - ТEI 2016 | Міжнародний семінар для науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.04.2016 | 10 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (12)
ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
118 | Доктор наук | Професор | Проректор | Ректорат | 2016 | 65707 | |
172 | Доктор наук | Професор | Проректор | Ректорат | 2017 | 71069 | |
249 | Доктор наук | Професор | Проректор | Ректорат | 2018 | 77990 | |
280 | Доктор наук | Професор | Професор кафедри | Факультет інформаційних технологій та управління | 2019 | 87349 | |
332 | Доктор наук | Професор | Професор кафедри | Факультет інформаційних технологій та управління | 2020 | 96661 | |
333 | Доктор наук | Професор | Професор кафедри | Факультет інформаційних технологій та управління | 2020 | 96064 | |
470 | Факультет інформаційних технологій та управління | 2021 | 102806 | ||||
471 | Факультет інформаційних технологій та управління | 2021 | 101166 | ||||
550 | Доктор наук | Професор | Професор кафедри | Факультет інформаційних технологій та математики | 2022 | 112409 | підручник Морзе+ Барна 112409.pdf |
551 | Доктор наук | Професор | Професор кафедри | Факультет інформаційних технологій та математики | 2022 | 111218 | Підручник Морзе+Барна 111218.pdf |
691 | Доктор наук | Професор | Професор кафедри | Факультет інформаційних технологій та математики | 2023 | 117829 | Свідоцтво Інформатика 6 кл.pdf |
716 | Доктор наук | Професор | Професор кафедри | Факультет інформаційних технологій та математики | 2018 | 77829 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (62)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49722 | Я - студент | |
46143 | Я — студент | |
42980 | Інформатика -9. Підручник для 9 класу закладів загальної середньої освіти. | |
42979 | Інформатика-5. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти | |
42915 | Освіта. Діти. айбутнє. Чому в школі цікаво? | |
42910 | Освіта. Діти. Майбутнє. Хто і що попомагає мені в житті? | |
42955 | Освіта. Діти. Майбутнє. Що завжди поруч зі мною? | |
42960 | Освіти. Діти. Майбутнє. Що приносить зима? | |
42977 | Сходинки до знань. Мої досягнення. | |
44698 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
41852 | Я — студент | |
35888 | Інноваційні педагогічні методи в цифрову епоху | |
40327 | Інформатика - 4 | |
40324 | Інформатика -8 | |
40350 | Ключики до інформатики. Робочий зошит | |
40446 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
37185 | Я — студент | |
32856 | Iнновацiйнi педагогiчнi методики в цифрову епоху | |
34030 | Інформатика. Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти | |
32492 | Ключі до інформатики. Інтегрований посібник для 3-го класу Нової української школи | |
31809 | Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент» | |
31834 | Я — студент | |
30076 | Інформатика. Підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти» | |
28016 | Інформатика. Підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти | |
29084 | Ключі до інформатики. Інтегрований посібник для 2-го класу Нової української школи | |
27967 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
30075 | Я досліджую світ: складові успіху. 2 клас | |
27966 | Я — студент | |
24581 | Підручник "Інформатика" для учнів 5 класів закладів загальної середньої освіти | |
25586 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
21178 | Інформатика: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів | |
22868 | Навички наукового спілкування з використанням технології Wiki | |
21164 | Робочий зошит з інформатики. 2 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл | |
21179 | Робочий зошит з інформатики. 3 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл | |
21163 | Робочий зошит з інформатики. 4 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл | |
21165 | Робочий зошит з інформатики. 6 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл | |
20983 | Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент" | |
20107 | Я — студент | |
15942 | Інформатика: підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів | |
15962 | Інформатика: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів | |
16120 | Информатика: учебник для 8 класса общеобразовательных учебных заведений с обучением на русском языке | |
18706 | Методика створення електронного навчального курсу (на базі платформи дистанційного навчання Moodle 3) | |
18686 | Основи робототехніки | |
18684 | Створення сучасного електронного навчального курсу в системі MOODLE | |
16478 | Сходинки зростання: практикум до навчального посібника "Я - студент" | |
14990 | Я — студент | |
11410 | Інформатика: підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів | |
11422 | Інформатика: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів | |
11357 | Сходинки зростання. Практикум до навч.посібника "Я - студент" | |
10195 | Я — студент | |
5788 | Інформатика: підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів | |
6193 | Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики 11 клас | |
6194 | Збірник задач для державної підсумкової атестації з інформатики, 9-й клас | |
3849 | Я студент (Розділ V) | |
3852 | Я – студент: навч.посіб | |
5786 | Інформатика: підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів | |
5789 | Сходинки до інформатики: книга для учня 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів | |
6657 | Я – студент: навч.посіб | |
5785 | Інформатика: підручник для 11 класу | |
5782 | Інформатика: підручник для 10 класу | |
5774 | Інформатика: підручник для 9 класу | |
5781 | Інформатика: експериментальний підручник для 10 класу |
Навчальні та методичні матеріали (24)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40019 | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті. Методичний посібник. | |
40006 | Нова українська школа. Дорожня карта реформи базової та профільної школи | |
15932 | Зошит для практичних робіт та проектної діяльності з інформатики: навч. посіб. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. | |
15947 | Робочий зошит з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл. | |
11424 | Зошит для практичних робіт та проектної діяльності з інформатики. 7 клас. | |
11416 | Перевірка предметних компетентностей. Інформатика, 3 кл. | |
11418 | Перевірка предметних компетентностей. Інформатика, 4 кл. | |
11419 | Перевірка предметних компетентностей. Інформатика, 5 кл. | |
11420 | Перевірка предметних компетентностей. Інформатика, 6 кл. | |
11421 | Перевірка предметних компетентностей. Інформатика, 7 кл. | |
11413 | Робочий зошит з інформатики. 4 клас | |
6041 | Зошит для контролю знань з інформатики. 6 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів | |
6040 | Зошит для практичних робіт та проектної діяльності з інформатики. 6 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів | |
6042 | Робочий зошит з інформатики. 6 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів | |
5791 | Сходинки до інформатики: інтегорваний курс з розвитку алгоритмічного, логічного та критичного мислення молодших школярів: методичний посібник для вчителя, 2 клас | |
6038 | Зошит для контролю знань з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів | |
6039 | Зошит для практичних робіт та проектної діяльності з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів | |
6046 | Курсова робота з методики навчання інформатики: методичні рекомендації | |
6037 | Робочий зошит з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів | |
6035 | Сходинки до інформатики: Робочий зошит №1 для учня 2 класу | |
6036 | Сходинки до інформатики: Робочий зошит №2 для учня 2 класу | |
6043 | Опорні конспекти з інформатики, 9 клас | |
6033 | Зошит з інформатики до підруч. для 9 кл. заг.-осв. закладів. Частина 1 | |
6034 | Зошит з інформатики до підруч. для 9 кл. заг.-осв. закладів. Частина 2 |
Сертифіковані ЕНК (19)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
222 | Методика викладання інформатики у вищій школі (6 курс) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2015 | 574 | 02.12.2015 | |
276 | Змістовий модуль "Інформаційно-комунікаційні технології" | - | - | - | 2016 | 611 | 11.11.2016 | |
307 | Методика викладання фахових дисциплін (ІНм) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2017 | 249 | 10.04.2017 | |
327 | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Очна (Денна) | 2017 | 392 | 12.06.2017 | |
346 | Змістовий модуль "Інформаційно-комунікаційні технології" | - | - | - | 2017 | 846 | 28.12.2017 | |
579 | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПО, MoPed) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
654 | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, MoPED, ПО, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2019 | 902 | 28.12.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р.; 20/21 н.р. |
805 | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2020 | 706 | 11.11.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
928 | Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Заочна | 2021 | 181 | 05.03.2021 | − |
941 | Освітні тренди та інноваційні педагогічні технології електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Заочна | 2021 | 181 | 05.03.2021 | 21/22 н.р. |
942 | Інформатична та технологічна освіта (2 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
964 | Основи STEAM-освіти (2 курс, MoPED, денна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 | − |
1003 | Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1186 | Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) | - | Магістр | Заочна | 2022 | 162 | 08.04.2022 | − |
1187 | Адміністрування систем управління електронним навчанням (6 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2022 | 162 | 08.04.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1203 | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ДО, заочна) | Факультет інформаційних технологій та управління | Магістр | Заочна | 2022 | 212 | 02.05.2022 | − |
1204 | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Заочна | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1238 | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5-6 курс, ПВШ) | Факультет інформаційних технологій та математики | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 | 22/23 н.р. |
1369 | Принципи та технології бізнес-візуалізації електронного навчання (6 курс, УЕН, заочна) | Факультет інформаційних технологій та математики | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (20)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
399 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3680 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | не враховується | не враховується | 25 | 28.12.2018 |
5107 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПО, MoPed) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 10 | 27.12.2019 |
5109 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (6 курс, ПВШ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5155 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПО, MoPed) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 27.12.2019 |
5757 | Факультет інформаційних технологій та управління | Сучасні стратегії наукових досліджень: інформаційно-комунікаційні технології в сучасних наукових дослідженнях (УСІ, денна) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
8225 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8226 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПО, MoPed) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8786 | Факультет інформаційних технологій та управління | Стратегії наукових досліджень (1-2 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8813 | Факультет інформаційних технологій та управління | Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
8941 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПО, MoPed) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
9123 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9124 | Факультет інформаційних технологій та управління | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10478 | Факультет інформаційних технологій та управління | Стратегії наукових досліджень (1-2 курс, АСП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11037 | Факультет інформаційних технологій та управління | Освітні тренди та інноваційні педагогічні технології електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
12098 | Факультет інформаційних технологій та математики | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12251 | Факультет інформаційних технологій та математики | Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПО, MoPed) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12665 | Факультет інформаційних технологій та математики | Освітні тренди та інноваційні педагогічні технології електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12686 | Факультет інформаційних технологій та математики | Дизайн мислення (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
13515 | Факультет інформаційних технологій та математики | Принципи та технології бізнес-візуалізації електронного навчання (6 курс, УЕН, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
1291 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,93 | 12.01.2017 |
2127 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 5,00 | 27.12.2018 |
2666 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,48 | 28.12.2019 |
3904 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,80 | 28.12.2020 |
4326 | Кафедра комп'ютерних наук і математики | 4,91 | 28.12.2021 |
5476 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,91 | 30.12.2022 |
6371 | Кафедра комп'ютерних наук | 4,92 | 30.12.2023 |