Додаткові відомості

Освіта
Національний педагогічний університет імені М. Драгованова, 1978
Перелік місць роботи
Національний університете біоресурсів і природокористування України, проректор
Академія праці і соціальних відносин, проректор
Національний педагогічний університет імені М.Драгоманова, доцент кафедри інформатики
Теми дисертацій (захищених)
дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.02 - теорія і методика навчання інформатики " Система методичної підготовки майбутніх вчителів інформатики в педагогічних університетах", 2003 р.
Громадська активність
не встановлено

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекси цитування Google Академії

Індекси цитування в профілі в Google Академії за останні 5 років

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
3005 26 94 2022.11.30 12:02:53 Перейти на сторінку link

Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)

Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University

К-сть публікацій К-сть цитувань h-index Дата оновлення
42 205 8 2022.12.03 23:39:44 Перейти до Scopus link

Конференції (10)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
5119 Міжнародна конференція «Нові педагогічні підходи в STEAM освіті» ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ Київський університет імені Бориса Грінченка document.pdf
1316 Міжнародна науково-практична конференція INTERNATIONAL CONFERENCES ON ITS 2016, ICEduTech 2016 AND STE 2016 RMIT University 1. MOOCs – theoretical and practical aspects: comparison of selected research results: poland, russia, ukraine, and australia. 2. Educational robots in primary school teachers’ and students’ opinion about stem education for young learners Мельбурн, Австралія document.pdf
1312 Міжнародна наукова конференція «Теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання» (DLCC-2016) Openness and quality of e-educational university environment Чешен, Польща document.pdf
1313 Міжнародна наукова конференція «Теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання» (DLCC-2016) Teacher-student collaboration: challenges and opportunities Чешен, Польща document.pdf
1314 Міжнародна наукова конференція «Теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання» (DLCC-2016) Robots in elementary school: some educational, legal and technical aspect Чешен, Польща document.pdf
1315 Міжнародна наукова конференція «Теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання» (DLCC-2016) Collaboration in research activities: ict tools assessment Чешен, Польща document.pdf
1310 Міжнародна науково-практична конференція « Відкрите електронне освітнє середовище сучасного університету» ВПРОВАДЖЕННЯ STEAM НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ 3D ТЕХНОЛОГІЙ: МОДЕЛЮВАННЯ, СКАНУВАННЯ ТА ДРУК Київ, Україна document.pdf
1349 ICTERI2016 Educator’s e-Portfolio in the Modern University Київ, Україна document
1309 Міжнародна науково-практична конференція III SCIENTIFIC CONFERENC Cyberspace and virtual worlds - Grand Opening? Open science and education Academy of Special Pedagogy Some results of research in the use of online resources to research in education: a case study Варшава, Польща document
1308 Міжнародна науково-практична конференція DIVAI2016 Communication in Education: ICT Tools Assessment, Recommended Applications for Making Presentations and Didactic Videos. Some Research Results; Штурово, Словаччина document.pdf

Монографії (колективні) (31)

ID Назва Рік
39662 Building Social And Emotional Skills in Students in the Context of Distance Learning
40287 Experience in Implementing IBME at the Borys Grinchenko Kyiv University
39661 How to balance synchronous and asynchronous teaching and learning: a local study
40284 Mathematical Modelling and Inquiry-Based Mathematics Education
40176 Portrait of a social educator as a carrier of information-digital competence
39690 Preliminary Analysis of the Project's MOOCs Development and its Implementation: A Case Study
39689 Some Theoretical and Practical Aspects of the Organization of the Community of Teachers (on the Example of Inquiry-Based Learning Implementation)
39660 STEAM competence for teachers: features of model development
39663 The Organization of the Educational and Informational Electronic Environment for Applicants of the Professional MA Program: “Management of E-Learning in the Intercultural Space”
38542 Модернізація освіти в цифровому вимірі: монографія
37595 Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті й науці
33449 Communication and Cooperation in Distance Learning
33443 STEM and STEAM in Contemporary Education: Challenges, Contemporary Trends and Transformation
31739 Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину: аналітична записка
27843 Digital Competencies of University Teachers
29982 How to create an effective flipped learning sequence in higher education
30040 The impact of educational trends on the digital competence of students in Ukraine and Poland
29471 Methodology of research into the dynamic formation of professionally important cognitive and personal qualities of it specialties students
26063 Methodology of research into the dynamic formation of professionally important cognitive and personal qualities of it specialties students
31943 Selected aspects of IBL in STEM-education
26269 Students’ digital portfolio as a tool for defining Generic competences
24183 Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities
22603 Formative and peer assessment in higher education
22564 Smart Technology Applications in Business Environments. Chapter 11: Design of a University Learning Environment for SMART Education
22604 Use of bot-technologies for educational communication at the university
18692 Collaboration in research activities: ICT tools assessment
18690 Robots in elementary school: some educational, legal and technical aspects
18691 Teacher-student collaboration: challenges and opportunities
10019
12906 Formation of ICT competences through the system of competency tasks: from idea to practical implementation
11356 Implementation of corporate standards of ict competence – guarantee qualitative open electronic environment of the university

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (70)

ID Назва Рік
40717 Adaptive learning in university students’ opinions: Cross-border research
43066 New technologies in personalisation of STEM and STEAM education - international context
40445 Designing a rating system based on competencies for the analysis of the University teachers’ research activities
41022 Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study
41023 Educating Future Digital Leaders: Developing e-Governance Curriculum in Estonia and Ukraine
35487 Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study
39631 Digital transformation in society: key aspects for model development
41283 Experience in training specialists with mathematical computer modeling skills, taking into account the needs of the modern labor market
42289 Formation of Internet Resources Critical Evaluation Skills of Future Primary School Teachers
39661 How to balance synchronous and asynchronous teaching and learning: a local study
36299 Implementation of adaptive learning at higher education institutions by means of Moodle LMS
40176 Portrait of a social educator as a carrier of information-digital competence
39689 Some Theoretical and Practical Aspects of the Organization of the Community of Teachers (on the Example of Inquiry-Based Learning Implementation)
39663 The Organization of the Educational and Informational Electronic Environment for Applicants of the Professional MA Program: “Management of E-Learning in the Intercultural Space”
38539 The role of digital technologies in the development of the STEM education ecosystem
39621 Web-based community-supported online education during the Covid-19 pandemic
33425 Digital Learning Environment of Ukrainian Universities: The Main Components to Influence the Competence of Students and Teachers
32753 Learning Style Identification System: Design and Data Analysis
32752 Scientific education as the basis for innovative competence formation in the conditions of digital transformation of the society
30466 The use of ICT tools by academic teachers in the international comparative context
27269 3D mapping of digital competency in Ukrainian education system
30035 3D Mapping Ukrainian Digital Education
30028 Attitude to the Digital Learning Environment in Ukrainian Universities
30049 Develop and Implement MOOCs Unit: A Pedagogical Instruction for Academics, Case Study
30030 Development of Professional Competencies of Information Technology University Teachers: Motivation and Content
27843 Digital Competencies of University Teachers
30047 Formation of Computing and Coding Competences of Computer Science Teachers in Ukraine
29982 How to create an effective flipped learning sequence in higher education
30060 In The Digital Space: Programme Design And Case Implementation
30463 Innovative MA Programme "E-Learning in Cultural Diversity"
30465 Networking Through Scholarly Communication: Case IRNet Project
30022 Study of Digital Competence of the Students and Teachers in Ukraine
34892 The Impact of Educational Trends On the Digital Competence of Students in Ukraine and Poland
30464 Universities in the Networked Society Cultural Diversity and Digital Competences in Learning Communities Introduction to This Book
30017 Using scientific e-conferences for the research competence development: students’ point of view
25773 Formation of key and subject competences of students by robotic kits of STEM-education
26265 Digital competency of the students and teachers in Ukraine: Measurement, analysis, development prospects
26264 Mapping and Visualization of a Research Network: Case Study
26268 Mapping and visualization: selected examples of international research networks
29471 Methodology of research into the dynamic formation of professionally important cognitive and personal qualities of it specialties students
31943 Selected aspects of IBL in STEM-education
26266 The academic information transparency: from teachers' e-portfolio to upgrading the ranking of universities
26267 Training of E-learning Managers at Universities
22557 Robotics in primary school in the opinion of prospective and in-service teachers. A comparison study
22566 Blended learning in practice of e-learning managers training
22567 Designing module “Presence and Online Tutoring” for the massive open online course “Ict Tools for E-Learning”
24183 Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities
19666 E-learning Managers Training at Universities: Projection, Design and Efficiency Indicators
22572 Flipped Learning Model: Tools and Experience of Its Implementation in Higher Education
22571 Flipped Learning: Learning Based On Students Experience.
22603 Formative and peer assessment in higher education
22565 Identification of Differences in University E-environment between Selected EU and Non-EU Countries Using Knowledge Mining Methods: Project IRNet Case Study
19906 Raising information and communication technologies competence of scientific and pedagogical employees - a key requirement of the quality of educational process
22573 Selected aspects and conditions of the use of robots in STEM education for young learners as viewed by teachers and students
22564 Smart Technology Applications in Business Environments. Chapter 11: Design of a University Learning Environment for SMART Education
22570 Training of e-learning managers: competency approach (in Ukrainian)
22604 Use of bot-technologies for educational communication at the university
22555 Using effective and adequate IT tools for developing teachers’ skills
16051 Educator’s e-Portfolio in the Modern University
15832 Communication in Education: ICT Tools Assessment
18713 Recommended Applications for Making Presentations and Didactic Videos. Some Research Results
14831 Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету
18669 Modern education quality requirements and information technologies in academic teachers' activities
18668 New Educational Strategies in Contemporary Digital Environment
18675 Title: Quality features of university information environment in its external indicators
10369 MOOCs – selected social and educational aspect
22569 ANALYSIS OF THE COMPETITIVENESS OF UKRAINIAN ECONOMY IN THE LIGHT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES
13595 Designing a Modern Cloud-Oriented Virtual Personalized Educational Environment
13692 Designing an e-university environment based on the needs of net-generation students
36820 Ways of formation of effective students' collaboration skills based upon the usage of WBT

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (75)

ID Назва Рік
43060 Applied Technology of Fiction and Non-fiction Conceptual Presentation via ICT Tools: Pedagogical Function of Graphic Mimesis
43068 Artifiicial Intelligence in Education. A Study on Using Bibliometric System.
43065 Experience in training specialists with mathematical computer modeling skills, taking into account the needs of the modern labor market
43057 Methodology for using Cloud-oriented Environment for Flipped Learning of the Future IT Specialists
43067 Microlearning as an Educational Technology: Information Requests and Bibliometric Analysis
43054 Model of the Competences in Educational Robotics
43053 Moodle Tools for Educational Analytics of the Use of Electronic Resources of the University's Portal
43062 Perception and Interpretation of Emoji in the Pedagogical Process: Aposterior Features of Artificial Digital Language
43176 System for digital professional development of university teachers
43063 The importance of computational thinking training for primary school teachers
43070 Why should future computer science teachers study computer design?
39618 New technologies in personalisation of STEM and STEM Education - International context
43069 Preliminary Analysis of the Development and Implementation of the Mooc Project: a Case Study
39626 SMART Education – Evolution in Digital World in Conditions of Internationalisation of Higher Education – Experts’ Opinions
39973 System for digital professional development of university teachers
39658 The Relevance of Training Primary School Teachers Computational Thinking
41618 Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem
34049 Digital Competence in E-Governance Education: A Survey Study
31299 Organization of STEAM lessons in the innovative classroom
33431 Web-Based Community-Supported Online Education During the Covid-19 Pandemic
27905 Description of educator’s digital competence
27270 Implementation of peer assessment in educational process
30072 Implementation of robotics as a modern trend in STEM-education
30041 Programme “E-learning in Cultural Diversity
30069 Smart Education – Evolution in Digital World in Conditions of Internationalisation of Higher Education– Experts’ Opinions
27991 Using of digital technologies for formative assessment
30054 Virtual Educational Space For Young Learners: Advantages And Challenges. Comparative Research
26080 Ways to improve the motivation of university teachers to develop their digital competence
26084 Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies
26284 From Socratic behaviourism to digital constructivism
26272 Implementation of robotics as the modern trend in STEM education
26286 Internationalization of education and competences approach in the digital world - experts’ opinions (Round table debate hosted by IRNet project researchers)
26264 Mapping and Visualization of a Research Network: Case Study
24295 Methodology of MOOC creation on Wiki-portal
26285 Report on the Implementation of Work Package 7 "DISSEMINATION OF THE PROJECT RESULTs" in the Framework of the IRNet Project
26270 Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти
22970 Research in education: survey study
13949 Creating modern cloud-oriented personalized education environment taking into consideration educational process participants' ICT competencies
22956 MOOCs--Theoretical and Practical Aspects: Comparison of Selected Research Results: Poland, Russia, Ukraine, and Australia
22625 Bibliometric science mapping as a popular trend: chosen examples of visualisation of international research network results
22962 Discussion Papers on the Topic of More Adequate and Effective ICT Tools. Category: Tools for Making Didactic Videos
24111 E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management
22572 Flipped Learning Model: Tools and Experience of Its Implementation in Higher Education
20919 Formation Students’ ICT Competence: Case Study
22559 Quality Hybrid Education Evaluation: Academic Staff Performance Assessment (Cases: Borys Grinchenko Kyiv University and the University of Silesia)
22628 Report on the Implementation of WorkPackage 5: "Pilot Methodology Development" in the Framework of the IRNet Project
22629 Report on the implementation of workpackage 6: “implementation of methodology” in the framework of the IRNET project
16682 Educational e-environment of modern University: foreign experts’ perspective
14831 Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету
18692 Collaboration in research activities: ICT tools assessment
19667 E-learning Managers Training to Design High-tech Electronic Learning Environment
18671 From programmed teaching to constructivism and personally-oriented approach to e-learning
16224 Introduction of STEAM education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing
18670 Międzynarodowa sieć naukowa IRNet w dobie nowych technologii, globalizacji i internacjonalizacji edukacji oraz kompetencji kluczowych – wstępny raport z implementacji projektu
22626 Report on the Implementation of Work Package 4 “Selection and Testing New ICT Tools” in the Framework of the IRNet Project.
18690 Robots in elementary school: some educational, legal and technical aspects
18691 Teacher-student collaboration: challenges and opportunities
15412 THE MODEL OF ICT-COMPETENCIES OF THE TEACHERS
22609 The Roadmap of Collaboration Skills from Programmed Teaching to E-learning
18677 Training of Primary School Teachers for the Implementation of Educational Robotics International Symposium on Embedded Systems and Trends in Teaching Engineering
10019
16432
13193 Distance Learning Technology as Tool for Monitoring and Inprovement of ICT-Competence of Teachers of Computer Science
12906 Formation of ICT competences through the system of competency tasks: from idea to practical implementation
11356 Implementation of corporate standards of ict competence – guarantee qualitative open electronic environment of the university
16418 OPEN E-ENVIRONMENT – THE KEY INSTRUMENT OF THE EDUCATION QUALITY
10221 Public Information and Educational Environment as One of the Ways to Improve the ICT Competence of Future Specialists
13691 Quality of higher education and structure of ICT competence of teachers in ukrainian high schools
36820 Ways of formation of effective students' collaboration skills based upon the usage of WBT
3861 Corporate Standard of ICT competence of masters
4081 Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів
6339 Формирование навыков сотрудничества у студентов с использованием сервисов Веб 2.0
4080 Формування навичок ефективної співпраці студентів під час використання Вікі-порталу
864 The monitoring studies determining level of formation of a secondary school graduates skills to use ict in practice
854 Як навчати вчителів, щоб комп’ютерні технології перестали бути дивом при навчанні?

Фахові видання, що затверджені МОН (45)

ID Назва Рік
43070 Why should future computer science teachers study computer design?
38539 The role of digital technologies in the development of the STEM education ecosystem
39624 Деякі результати дослідження в галузі формування цифрової компетентності вчителів закладів середньої освіти
34024 3D Mapping of Ukrainian Education System. REPORT 2.
34026 Building the digital competence teacher profile by innovative teaching instruments. Report 4.
34021 Report 1. Innovative teaching and best practices: Ukraine universities
34025 Report 3. Methodological and technical design of innovative classroom
31299 Organization of STEAM lessons in the innovative classroom
32750 Самооцінювання рівня цифровізації освітнього закладу за умов трансформації середньої освіти
32751 Шляхи розвитку Smart-університету (досвід Київського університету імені Бориса Грінченка)
27269 3D mapping of digital competency in Ukrainian education system
27905 Description of educator’s digital competence
28348 The use technologies of "flip" learning based on using video materials
27991 Using of digital technologies for formative assessment
26084 Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies
19906 Raising information and communication technologies competence of scientific and pedagogical employees - a key requirement of the quality of educational process
19722 Rating indicators system of evaluation teacher's activities in modern universities
14831 Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету
15412 THE MODEL OF ICT-COMPETENCIES OF THE TEACHERS
13688 Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка
11795 Система компетентнісних завдань як засіб формування компетентностей на уроках інформатики
9986 Формування компетентностей майбутніх фахівців з програмної інженерії
13188 Шляхи формування підприємницької компетентності майбутніх інформатиків
3865 Вбудовані системи, програмне забезпечення для їх проектування в системі навчання майбутніх студентів
3861 Corporate Standard of ICT competence of masters
6323 Інформатика-6: навчання через діяльність
4081 Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів
6337 Використання вікі-рушіїв для організації електронного навчального середовища навчального закладу
6203 Електронне портфоліо як інструмент вимірювання результатів діяльності викладача сучасного ВНЗ
6198 Модель стандарту ікт-компетентності викладачів університету в контексті підвищення якості освіти
6204 Організація MOOC на основі Вікі-технології
6320 Проектна діяльність як засіб формування ІКТ-компетентності учнів
6197 Система інформаційної підтримки набуття магістрами наукової складової ІКТ-компетентності
4080 Формування навичок ефективної співпраці студентів під час використання Вікі-порталу
3377 Cистема вправ з інформатики для формування алгоритмічного мислення в учнів молодших класів
6603 Навчально-методичний комплект «Інформатика, 5»: у ногу з вимогами суспільства
6327 Формувальне оцінювання: від теорії до практики
897 Концепція навчання учнів інформатиці у 5-9 класах загальноосвітніх навчальних закладах
898 Концепція підручника «Сходинки до інформатики»
891 Чи має керівник навчального закладу володіти ІКТ-компетентністю?
864 The monitoring studies determining level of formation of a secondary school graduates skills to use ict in practice
918 Methodical features of webinars, as an innovative technology of training
900 Methodical training of future teachers to apply information technology research methods in schooling
903 Інформатична компетентність учнів може бути вищою від компетентності тих, хто їх навчає?
902 Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у системі заочної освіти

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (31)

ID Назва Рік
25580
22567 Designing module “Presence and Online Tutoring” for the massive open online course “Ict Tools for E-Learning”
18705 Educational Robots In Primary School Teachers’ And Students’ Opinion About Stem Education For Young Learners
16337 3D -printing Studying as a Component of Modern STEAM Education
16051 Educator’s e-Portfolio in the Modern University
15832 Communication in Education: ICT Tools Assessment
18713 Recommended Applications for Making Presentations and Didactic Videos. Some Research Results
18630 Educational e-environment of modern University: foreign experts’ perspective
18631 Introduction of STEAM education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing
18632 Open Educational E-environment of modern university. Introduction
12318 Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету
16237 Open Educational E-environment of modern university. Introduction
16234 Open Educational E-environment of modern university. Introduction
16233 Use of wiki-technology for modern university learning environment
6637 Educational Technologies in the Preparation of Future Teachers
6189 An analysis of information society development in Ukraine
6184 Contrastive analyses and evaluation of the ICT and e-learning and intercultural competences in Australia, Czech republic, the Netherlands, Poland, Portugal, Russia, Slovakia, Spain and Ukraine within the framework of the IRNET international research network project
6191 Informal learning as an integral part of e-learning environment of the modern education
6188 Information environment of blended learning: aspects of teaching and quality
6192 Scientific component of masters ICT competence in modern university
6195 Способы интеграции цифрового контента в электронном учебном курсе
10640 Яким має бути «розумний» університет у «розумному» суспільстві?
893 Pedagogical aspects of cloud computing
863 Prepare a competitive Masters graduate in modern university
899 Інформатизація середньої освіти України: сучасні підходи та стратегія впровадження (за матеріалами Державної цільової програми «Сто відсотків»)
865 Педагогические аспекты использования облачных вычислений
901 Competence tasks as a means of building informatics competence under continuous education
853 Інформатичні компетентності професора – міф чи реальність?
6058 Проблеми впровадження педагогічних програмних засобів у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів
6057 Проблеми впровадження педагогічних програмних засобів у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів
6303 Як визначити педагогічну цінність електронних засобів навчального призначення?

Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проєкту Координатор проєкту Документ, що засвідчує Період реалізації
133 Учасник проекту Міжнародний фонд Відродження Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні

“Ініціатива з розвитку аналітичних центрів” міжнародного фонду «Відродження» у партнерстві з Ініціативою
відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні». 

наказ №742 (1).pdf 01.07.2020-30.10.2021

Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (1)

ID Назва статті Назва видання Посилання Рік
12 Adaptive learning in university students’ opinions: Cross-border research Education and Information Technologies https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40717/ 2022

Індексування публікацій у Scopus, WoS (15)

ID Назва статті Посилання Дата індексації
1 Формувальне та пірінгове оцінювання у вищій школі / Formative and peer assessment in higher education http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/22603/ 2018
2 Використання бот-технологій для освітньої комунікації в університеті / Use of bot-technologies for educational communication at the university http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/22604/ 2018
4 Development of educational, scientific collaboration and project management with IC tools in universities http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24183/ 2018
76 In The Digital Space: Program Design And Case Implementation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/30060/ 2021
79 The Impact of Educational Trends On the Digital Competence of Students in Ukraine and Poland http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34892/ 2021
106 How to create an effective flipped learning sequence in higher education https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29982/ 2021
131 Designing a rating system based on competencies for the analysis of the University teachers’ research activities https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40445/ 2022
144 Educating Future Digital Leaders: Developing e-Governance Curriculum in Estonia and Ukraine https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41023/ 2022
145 Digital formats of learning outcomes assessment in the COVID-19 Paradigm: Survey study https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41022/ 2022
155 Experience in training specialists with mathematical computer modeling skills, taking into account the needs of the modern labor market https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41283/ 2022
164 How to balance synchronous and asynchronous teaching and learning: a local study https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/39661/ 2022
165 Some Theoretical and Practical Aspects of the Organization of the Community of Teachers (on the Example of Inquiry-Based Learning Implementation) https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/39689/ 2022
187 Portrait of a social educator as a carrier of information-digital competence https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40176/ 2022
189 The Organization of the Educational and Informational Electronic Environment for Applicants of the Professional MA Program: “Management of E-Learning in the Intercultural Space” https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/39663/ 2022
209 Formation of Internet Resources Critical Evaluation Skills of Future Primary School Teachers https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/42289/ 2022

Індекс цитування у НМБ Scopus (1)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Scopus ID К-сть публікацій h-індекс (2021) Посилання на Scopus
5 56436661900 42 8 https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=56436661900

Індекс цитування у НМБ Web of Science (1)

ID Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Researcher ID К-сть публікацій h-індекс (2021) h-індекс (2022) Посилання
7 Кафедра комп'ютерних наук R-1665-2018 39 6 0 https://publons.com/researcher/1863669/nataliia-morze/

Індекс цитування в Research Gate (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Research Interest Score h-індекс (без самоцитування) Рік Посилання
500 Факультет інформаційних технологій та математики Кафедра комп'ютерних наук 782.8 9 2022 https://www.researchgate.net/profile/Nataliia_Morze

Забезпечення виходу періодичного наукового видання Університету, що входить до категорії Б Переліку наукових видань, затвердженого МОН України (2)

ID Підрозділ Назва видання Тип відповідальності Роль у виданні Випуск Дотримання графіка виходу випуску та принципів академічної доброчесності Рік
1 Наукові підрозділи Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету Зміст Головний редактор № 10 Дотримано 2021
64 Наукові підрозділи Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету Зміст Головний редактор № 11 Дотримано 2021

Реєстр наукових публікацій (2)

ID Назва статті Тип видання Посилання Рік випуску
35 E-learning Specialists Training for IT Infrastructure of an Educational Institution Management наукове http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/24111/ 2018
346 Use of digital tools as a component of STEM education ecosystem наукове https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41618/ 2022

Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (8)

ID Назва програми Номер проєкту Організація грант-холдер Назва проєкту Період реалізації Роль учасника Додано
2 Сьома рамкова програма (FP7) Європейської Комісії в рамках програми дії Марії Кюрі IRSES (International Research Staff Exchange) PIRSES-GA-2013-612536 Європейська Комісія Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІК 1/01/2014 – 31/12/2017 Учасник проекту
11 TEMPUS 544091-TEMPUS-1-2013-1-BE-TEMPUS-JPCR Європейська Комісія DESIRE 01.12.-2013-31.03.2017 Учасник проекту
22 Малі гранти 21720008 Вишеградський фонд Компетенції викладача вищої школи в добу змін 01.12.2017 – 31.12.2018 р. Експерт проекту
34 Еразмус К2 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP Європейська Комісія «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) 1.10.2017-14.04.2021 р. Менеджер проекту
54 Еразмус+ КА2 2018-1-NO01-KA203-038887 Європейська комісія Партнерство для викладання математиці в Університеті (PLATINUM) 01.09.2018-31.08.2021 р. Координатор проекту
69 Eurasia 2019 CPEA-ST-2019/10067 Університет Агдера (NO-UiA) Розвиток математичних компетенцій студентів за допомогою цифрового математичного моделювання DeDiMaMo 01.06.2019 – 01.06.2021 Координатор
84 МЗС Естонії УС-282/20 Таллінський технологічний університет (Естонія) Консультування українських університетів щодо розробки навчальних планів магістерської роботи в електронному уряді 01.09.2019-01.03.2022 Координатор
111 Jean Monnet №101099006 — DigTriES — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH-UA-IBA / ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH Erasmus+ Цифрова трансформація в освіті: найкращі практики ЄС — DigTriES 01.10.2022-30.09.2025 р. Координатор проєкту

Участь у державних науково-дослідних проєктах (2)

ID Назва програми Номер проєкту Організація грант-холдер Назва проєкту Період реалізації Роль учасника Додано
8 «Початкова школа: освіта для життя» Наказ МОН України №1180 від 16.08.17 Київський університет імені Бориса Грінченка Всеукраїнський педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя» 2017 член науково-методичної ради
21 «Початкова школа: освіта для життя» Наказ МОН України №1180 від 16.08.17 Київський університет імені Бориса Грінченка Всеукраїнський педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя» 2017-2022 член науково-методичної ради

Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (4)

ID Ім'я співробітника Тема дисертації / наукова спеціальність Місце захисту Копія диплому Дата оцінювання
8 Кочарян Артур Борисович «Розвиток інформаційно - комунікаційної компетентності науково - педагогічних працівників гуманітарних спеціальностей класичних університетів» Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України - 2016
15 Варченко-Троценко Лілія Олександрівна Wiki-технологія як засіб підтримки проектної діяльності студентів гуманітарних спеціальностей університету / 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України document 2017
34 Бойко Марія Анатоліївна Розробка та впровадження електронних освітніх ресурсів у процесі навчання інформатики учнів початкової школи/ 13.00.10 ІКТ в освіті Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка” document 2019
35 Співак Світлана Михайлівна Проектування хмаро орієнтованого навчального середовища підготовки студентів галузі знань "Інформаційні технології" / 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології і освіті державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" (м. Старобільськ ) document 2019

Заявки на колективні гранти (24)

ID Назва проєкту Грантодавач Вид гранту Документ, що засвідчує Рік
161 «Підвищення знань у студентів, зацікавлених у кар'єрі в ІТ шляхом негайного використання навчального підходу» ЄВРАЗІЯ Коллективний - 2018
162 «Розвиток науки, техніки, інженерного і математичної освіти: університети підтримують нові, інноваційні експерименти для дітей (UNIKIDS)» Європейська комісія Коллективний - 2018
169 «Електронне навчання в культурному розмаїтті - розвиток цифрових та міжкультурних компетенцій в умовах глобалізації та оцифрування (ELCDnet)» Європейська комісія Коллективний - 2018
300 UAccess Європейська комісія Коллективний - 2019
301 MOOC Uptake Європейська комісія Коллективний - 2019
302 Консультування українських університетів щодо розробки навчальних планів магістерської роботи в електронному уряді та інформування про електронне управління Міністерство закордонних справ Естонії Коллективний - 2019
305 Дослідження і розвиток концепції SMART університету, її опрацювання та впровадження Міністерство закордонних справ Польщі Коллективний - 2019
307 Knowledge Alliance Еразмус+ Коллективний - 2019
399 Studies EU through Digital Transformation Програма імені Жана Моне Коллективний - 2020
403 Innovative pedagogical approaches to the design and delivery of blended learning courses at Ukrainian universities (BlendIT) Erasmus+KA2 Коллективний - 2020
406 European Master in E-learning in Cultural Diversity Erasmus Mundus Коллективний - 2020
422 Creative implementation of innovative educational technologies in professional teachers’ training (CREATE-EDU) Erasmus+KA2 Коллективний - 2020
451 Integration into European Scientific Space Програма імені Жана Моне Коллективний - 2020
471 Digital Learning in STEAM Education for a Sustainable Green World Програма Еразмус+ КА2 Коллективний - 2020
487 ScienceEXTRA Горизонт 2020 Коллективний - 2020
490 STEMify ME Горизонт 2020 Коллективний - 2020
491 SAFICT Горизонт 2020 Коллективний - 2020
497 DIGITAL STEAM Програма Еразмус+ КА2 Коллективний - 2020
539 Digital leArning iN sTeam Education for Sustainability Еразмус+ Коллективний - 2021
563 DIGNITY Програма імені Жана Моне Коллективний - 2021
639 Дослідження і розвиток концепції SMART університету Міністерство освіти і науки Польщі Коллективний - 2021
647 DigTriES Програма імені Жана Моне Коллективний - 2022
663 Center for European peace and conflict studies Erasmus+ Capacity Building in the field of Higher Education Коллективний - 2022
679 Цифрова трансформація в освіті: найкращі практики ЄС Erasmus+ Jean Monnet Коллективний - 2022

Дослідно-експериментальна робота (3)

ID Назва дослідно-експериментальної роботи База (навчальний заклад) Вид участі Документ, що засвідчує Період реалізації
1 Модель Столичного центру відкритої освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства СЗШ № 81 Науковий керівник Reestr.pdf 2014-2021
136 «Розробка та впровадження електронних освітніх ресурсів у процесі навчання основ інформатики учнів початкової школи» Гімназія № 154, СЗШ № 245, СЗШ № 281, школа І ступеня № 310 «Творчість» Науковий керівник Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf 2018-2022
154 Розробка та впровадження електронних освітніх ресурсів у процесі навчання основ інформатики учнів початкової школи Гімназія № 154, СЗШ № 245, СЗШ № 281, школа І ступеня № 310 «Творчість» Науковий керівник Реєстр наукових кер і конс ДЕР 2018.pdf 2018-2023

Завершені наукові дослідження (2)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Посилання Нарахований бал
83 Теоретичні та практичні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій в освіті і науці Повноцінне дослідження 03.2021 https://fitu.kubg.edu.ua/informatsiya/news/podiji/1463-zvit-pro-naukovo-doslidnu-robotu-teoretychni-ta-praktychni-aspekty-vykorystannia-matematychnykh-metodiv-ta-informatsiinykh-tekhnolohii-v-osviti-i-nautsi-kafedry-kompiuternykh-nauk-i-matematyky.html 90
236 Розвиток відкритого освітнього інформаційного середовища університету для забезпечення якості освіти Повноцінне дослідження 05.2022 https://kubg.edu.ua/struktura/pidrozdili/ndl-informatizatsiji-osviti/doslidzhennia-ndl-informatyzatsii-osvity/rozvytok-vidkrytoho-osvitnoho-informatsiinoho-seredovyshcha-universytetu-dlia-zabezpechennia-iakosti-osvity.html 150

Професійний розвиток

Підвищення кваліфікації (26)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
324 Лідерський модуль - document 02.07.2015
551 Фаховий модуль (стажування) - document 24.04.2015
552 Модуль з ІКТ - document 01.04.2015
1302 Дидактичний модуль - document 29.12.2016
1303 Дослідницький модуль - document 29.12.2016
1860 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (за кордоном) document 21.10.2017
1985 Інше - document 15.12.2017
2103 Інше Інший модуль document 23.03.2018
2136 Інше Інший модуль document 13.04.2018
2150 Інше Інший модуль DIVAI2018-Certificate-CCF20180506.pdf 04.05.2018
2263 Інше Інший модуль document 12.06.2018
2276 Інше Інший модуль document 08.06.2018
2339 Інше Інший модуль document 19.09.2018
2396 Дослідницький модуль Інший модуль document 16.10.2018
2917 Інше Інший модуль CERTIFICATE OF ATTENDANCE-Nataliia Morze.pdf 23.02.2019
3050 Інше Інший модуль document 14.03.2019
3416 ІКТ Інший модуль Сертифікат Морзе.pdf 25.06.2019
3535 Інше Інший модуль Morze-Spain-16-04-19.pdf 16.04.2019
3536 Інше Інший модуль Morze-Ode-Cyp-16-05-19.pdf 16.05.2019
3652 ІКТ Інший модуль ЕНК_735_31.10.2019.pdf 31.10.2019
4558 ІКТ(енк) Інший модуль nakaz_706_11.11.20.pdf 11.11.2020
4785 Інше Інший модуль document 21.12.2020
5207 ІКТ(енк) Інший модуль ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf 05.03.2021
5729 інше Інший модуль document 19.11.2021
6089 інше Інший модуль document 10.12.2021
6928 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (за кордоном) document 08.06.2022

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
690 Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету Міжнародна науково-практична конференція Київський університет імені Бориса Грінченка 09.09.2016 10
706 Вплив трендів інформаційного суспільства на якість вищої освіти" - ТEI 2016 Міжнародний семінар для науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів Київський університет імені Бориса Грінченка 15.04.2016 10

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (52)

ID Назва Рік
41852 Я — студент
35888 Innovative pedagogical methods in the digital age
40327 Інформатика - 4
40324 Інформатика -8
40350 Ключики до інформатики. Робочий зошит
40446 Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент»
37185 Я — студент
32856 Iнновацiйнi педагогiчнi методики в цифрову епоху
34030 Інформатика. Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти
32492 Ключі до інформатики. Інтегрований посібник для 3-го класу Нової української школи
31809 Сходинки зростання. Практикум до навчального посібника «Я — студент»
31834 Я — студент
30076 Інформатика. Підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти»
28016 Інформатика. Підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти
29084 Ключі до інформатики. Інтегрований посібник для 2-го класу Нової української школи
27967 Сходинки зростання. Практикум до навч. посіб "Я - студент"
30075 Я досліджую світ: складові успіху. 2 клас
27966 Я — студент
25586
24581 Підручник "Інформатика" для учнів 5 класів закладів загальної середньої освіти
20983
21178 Інформатика: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів
22868 Навички наукового спілкування з використанням технології Wiki
21164 Робочий зошит з інформатики. 2 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл
21179 Робочий зошит з інформатики. 3 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл
21163 Робочий зошит з інформатики. 4 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл
21165 Робочий зошит з інформатики. 6 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл
20107 Я — студент
16478
15942 Інформатика: підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів
15962 Інформатика: підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів
16120 Информатика: учебник для 8 класса общеобразовательных учебных заведений с обучением на русском языке
18706 Методика створення електронного навчального курсу (на базі платформи дистанційного навчання Moodle 3)
18686 Основи робототехніки
18684 Створення сучасного електронного навчального курсу в системі MOODLE
14990 Я — студент
11357
11410 Інформатика: підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів
11422 Інформатика: підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів
10195 Я — студент
3849 I'm a student
6193 Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики 11 клас
6194 Збірник задач для державної підсумкової атестації з інформатики, 9-й клас
5788 Информатика: учебник для 6 класса общеобразовательных учебных заведений
3852 Я – студент: навч.посіб
6657
5786 Информатика: учебник для 5 класса общеобразовательных учебных заведений
5789 Сходинки до інформатики: книга для учня 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів
5785 Информатика: учебник для 11 класса
5782 Информатика: учебник для 10 класса
5774 Информатика: учебник для 9 класса
5781 Информатика: экспериментальный учебник для 10 класса

Навчальні та методичні матеріали (24)

ID Назва Рік
40019 Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті. Методичний посібник.
40006 Нова українська школа. Дорожня карта реформи базової та профільної школи
15932 Зошит для практичних робіт та проектної діяльності з інформатики: навч. посіб. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл.
15947 Робочий зошит з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закл.
11424 Зошит для практичних робіт та проектної діяльності з інформатики. 7 клас.
11416 Перевірка предметних компетентностей. Інформатика, 3 кл.
11418 Перевірка предметних компетентностей. Інформатика, 4 кл.
11419 Перевірка предметних компетентностей. Інформатика, 5 кл.
11420 Перевірка предметних компетентностей. Інформатика, 6 кл.
11421 Перевірка предметних компетентностей. Інформатика, 7 кл.
11413 Робочий зошит з інформатики. 4 клас
6041 Зошит для контролю знань з інформатики. 6 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів
6040 Зошит для практичних робіт та проектної діяльності з інформатики. 6 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів
6042 Робочий зошит з інформатики. 6 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів
5791 Сходинки до інформатики: інтегорваний курс з розвитку алгоритмічного, логічного та критичного мислення молодших школярів: методичний посібник для вчителя, 2 клас
6038 Зошит для контролю знань з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів
6039 Зошит для практичних робіт та проектної діяльності з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів
6046 Курсова робота з методики навчання інформатики: методичні рекомендації
6037 Робочий зошит з інформатики. 5 клас: навч. посіб. для загальноосвіт. навч. закладів
6035 Сходинки до інформатики: Робочий зошит №1 для учня 2 класу
6036 Сходинки до інформатики: Робочий зошит №2 для учня 2 класу
6043 Опорні конспекти з інформатики, 9 клас
6033 Зошит з інформатики до підруч. для 9 кл. заг.-осв. закладів. Частина 1
6034 Зошит з інформатики до підруч. для 9 кл. заг.-осв. закладів. Частина 2

Сертифіковані ЕНК (18)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
222 Методика викладання інформатики у вищій школі (6 курс) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Денна 2015 574 02.12.2015
276 Змістовий модуль "Інформаційно-комунікаційні технології" - - - 2016 611 11.11.2016
307 Методика викладання фахових дисциплін (ІНм) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Денна 2017 249 10.04.2017
327 Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Денна 2017 392 12.06.2017
346 Змістовий модуль "Інформаційно-комунікаційні технології" - - - 2017 846 28.12.2017
579 Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПО, MoPed) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Заочна 2019 735 31.10.2019 21/22 н.р.; 20/21 н.р.
654 Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, MoPED, ПО, ДО, заочна) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Заочна 2019 902 28.12.2019 21/22 н.р.; 20/21 н.р.
805 Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Заочна 2020 706 11.11.2020 21/22 н.р.
928 Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Заочна 2021 181 05.03.2021
941 Освітні тренди та інноваційні педагогічні технології електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Заочна 2021 181 05.03.2021 21/22 н.р.
942 Інформатична та технологічна освіта (2 курс, ПО, денна) Педагогічний інститут Бакалавр Денна 2021 181 05.03.2021 21/22 н.р.
964 Основи STEAM-освіти (2 курс, MoPED, денна) Факультет інформаційних технологій та управління Бакалавр Денна 2021 252 05.04.2021
1003 Менеджмент електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Заочна 2021 301 05.05.2021 21/22 н.р.
1186 Менеджмент електронного навчання в освітніх установах (6 курс, УЕН, заочна) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Заочна 2022 162 08.04.2022
1187 Адміністрування систем управління електронним навчанням (6 курс, УЕН, заочна) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Заочна 2022 162 08.04.2022
1203 Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ДО, заочна) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Заочна 2022 212 02.05.2022
1204 Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, КОРП, заочна) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Заочна 2022 212 02.05.2022
1238 Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5-6 курс, ПВШ) Факультет інформаційних технологій та управління Магістр Денна 2022 266 03.06.2022

Використання ЕНК (15)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Ведення журналу оцінювання в ЕНК Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
399 Факультет інформаційних технологій та управління Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (з.ф.н.) Магістр Заочна 4 не враховується не враховується не враховується 30.12.2016
3680 Факультет інформаційних технологій та управління Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс) Магістр Денна не враховується не враховується не враховується 25 28.12.2018
5107 Факультет інформаційних технологій та управління Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПО, MoPed) Магістр Заочна 9 не враховується не враховується 10 27.12.2019
5109 Факультет інформаційних технологій та управління Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (6 курс, ПВШ, денна) Магістр Денна 8 не враховується не враховується не враховується 27.12.2019
5155 Факультет інформаційних технологій та управління Інтернетика та прикладні інформаційні технології в освіті (5 курс, ПО, MoPed) Магістр Заочна 8 не враховується не враховується 10 27.12.2019
5757 Факультет інформаційних технологій та управління Сучасні стратегії наукових досліджень: інформаційно-комунікаційні технології в сучасних наукових дослідженнях (УСІ, денна) Доктор філософії Денна 10 не враховується 5 не враховується 27.12.2019
8225 Факультет інформаційних технологій та управління Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ДО, заочна) Магістр Заочна 9 не враховується 5 не враховується 10.12.2020
8226 Факультет інформаційних технологій та управління Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПО, MoPed) Магістр Денна 9 не враховується 5 не враховується 10.12.2020
8786 Факультет інформаційних технологій та управління Стратегії наукових досліджень (1-2 курс, АСП) Доктор філософії Денна 9 не враховується 5 не враховується 31.12.2020
8813 Факультет інформаційних технологій та управління Теоретико-методологічні та прикладні аспекти електронного навчання в міжкультурному просторі (5 курс, УЕН, заочна) Магістр Заочна 9 не враховується 5 10 31.12.2020
8941 Факультет інформаційних технологій та управління Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПО, MoPed) Магістр Денна 9 5 5 3 30.11.2021
9123 Факультет інформаційних технологій та управління Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ДО, заочна) Магістр Заочна 10 5 не враховується не враховується 30.11.2021
9124 Факультет інформаційних технологій та управління Інноваційні методи, технології та моніторинг якості електронного навчання (5 курс, ПВШ) Магістр Денна 10 5 не враховується не враховується 30.11.2021
10478 Факультет інформаційних технологій та управління Стратегії наукових досліджень (1-2 курс, АСП) Бакалавр Денна 8 5 не враховується не враховується 30.11.2021
11037 Факультет інформаційних технологій та управління Освітні тренди та інноваційні педагогічні технології електронного навчання (5 курс, УЕН, заочна) Магістр Заочна 10 5 5 10 30.11.2021

Рейтинг викладачів серед студентів (5)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
1291 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,93 12.01.2017
2127 Кафедра комп'ютерних наук і математики 5,00 27.12.2018
2666 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,48 28.12.2019
3904 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,80 28.12.2020
4326 Кафедра комп'ютерних наук і математики 4,91 28.12.2021