Додаткові відомості
Освіта
Херсонський державний університет Перелік місць роботи
Херсонський державний університет
Київський університет імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Етнопедагогічні засади формування мовленнєвих умінь і навичок учнів основної школи Громадська активність
голова профспілки факультету Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 143 | 5 | 3 | 2024.11.20 10:49:46 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 71 | 4 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
512 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української мови | 1.3 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Rayisa_Druzhenenko |
Конференції (20)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
8664 | 46. Міжнародна науково-практична конференція «Пріоритетні напрями філологічних, лінгводидактичних і соціально-комунікаційних досліджень» | Відеоконтент як ефективний засіб мовної підготовки майбутнього фахівця | Херсон | document.pdf | |
8687 | 45. XVIII Всеукраїнська науково-практична конференція «Українська мова в юриспруденції: стан, проблеми, перспективи» | Використання професійно орієнтованих текстів задля формування культури мовлення майбутнього правника. | Київ | document.docx | |
8665 | Кримський міжнародний форум:філологія та журналістика | Сучасний публіцистичний дискурс: культуромовний аспект | Київ | ||
7702 | V Всеукраїнська науково-практична конференція «Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника» | Комунікативно-прагматична парадигма фахової підготовки студентів-філологів. | Суми | document.pdf | |
7700 | Х Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи» | Використання методу демонстрації під час вивчення української мови у дистанційному режимі. | Ужгород | ||
7701 | VІІ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми підготовки та професійного удосконалення працівників сфери освіти» | Реалізація системи вправ з комунікативно-прагматичного аналізу тексту у програмі підготовки майбутнього вчителя-філолога | Чернігів | document.pdf | |
7698 | ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути» | Прагматизація методів лінгвістичного аналізу функційного простого речення як ефективний шлях формування мовленнєвої і комунікативної компетентності успішного мовця | Дніпро | document.pdf | |
3384 | Освіта і наука в умовах глобальних трансформацій | Урахування онтологічного, гносеологічного, методологічного, праксеологічного вчення в осмисленні педагогічних системних явищ | Дніпро | document.pdf | |
3385 | Теоретична і дидактична філологія: надбання, проблеми, песпективи розвитку. | "Методична система навчання мови" і "технологія навчання мови" чи "технологізована метолична систма навчання мови": модернізація системного педагогічного підходу. | Переяслав-Хмельницький | document.pdf | |
3259 | Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи | Ознаки і властивості методичної системи навчання мови | Конін –Ужгород –Дрогобич | document.pdf | |
2215 | Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні ауково-практичні рішення та підходи | Проблема знання як системи у наукових вченнях І.Канта: на перетині методики і філософії | м. Ужгород | document.pdf | |
2479 | Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції | Система знань як результат функціонування метоличної системи навчання: | Мукачево | document.pdf | |
1901 | Українська та англійська мови в початкових класах: актуальні проблеми й інноваційні технології навчання | Теоретичне обгрунтування комунікативно-прагматичного аналізу простого речення як прийому навчання синтаксису студентів вищих педагогічних закладів освіти | Кам`янець-Подільський | ||
1551 | 27. III International Scientific and Practical Conference "Innovative Technologies in Science" | Linguistic and didactic basis of communicative and pragmatic learning system of simple sentences syntax of the future teachers of Ukrainian language and literature | Dubai | document.pdf | |
1552 | ІХ Міжнародна наукова інтернет-конференція «Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи» | Деякі рекомендації майбутньому вчителеві української мови і літератури у підготовці до уроку із синтаксису простого речення: функційно-прагматичний підхід | Переяслав-Хмельницький | ||
1553 | 25. ХХІ Міжнародна наукова конференція «Актуальні наукові дослідження в сучасному світі» | Осмислення прагматичної функції простого речення майбутніми вчителями української мови і літератури під час вивчення курсу «Культура усного і писемного мовлення» | Переяслав-Хмельницький | ||
1522 | 19. Всеукраїнська науково-практична конференція «Ідея університету у європейському і національному вимірах: традиції, сьогодення перспективи» | Трансформація простого речення як прийом формування прагматичного мовлення студентів педагогічних вишів | Львів | document.pdf | |
1521 | Modern scientific researches and developments: theoretical value and practical resalts | Комунікативно-прагматична компетентність вчителя мови і літератури як наукове поняття | Bratislava | ||
1519 | 10. Міжнародна науково-практична конференція з нагоди 15-річчя заснування кафедри українознавства «Сучасна українська нація: мова, історія, культура» | Формування комунікативно-прагматичної компетентності майбутнього вчителя української мови на синтаксичній основі | Львів | document.pdf | |
1902 | Лінгвістичний і лінгводидактичний дискурсний простір: здобутки і перспективи | Філософські передумови розвитку метоличного поняття "система" | Київ | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39945 | Перспективи залучення інтернетного дискурсу в програму формування предметної професійної компетентності майбутніх учителів-філологів |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49977 | Реалізація принципу емоційності в процесі мовної підготовки майбутніх фахівців за дистанційної форми навчання: погляд здобувачів вищої освіти | |
47468 | Принцип міждисциплінарних зв’язків у процесі формування культури професійного мовлення майбутніх телеведучих: теоретичний і практичний аспекти | |
47473 | Формування культури усного мовлення студентів спеціальності «Ведучий телевізійних програм»: стан і перспективи | |
19134 | Осмислення прагматичної функції простого речення майбутніми вчителями української мови і літератури під час вивчення курсу «Культура усного і писемного мовлення |
Фахові видання, що затверджені МОН (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49977 | Реалізація принципу емоційності в процесі мовної підготовки майбутніх фахівців за дистанційної форми навчання: погляд здобувачів вищої освіти | |
47468 | Принцип міждисциплінарних зв’язків у процесі формування культури професійного мовлення майбутніх телеведучих: теоретичний і практичний аспекти | |
47473 | Формування культури усного мовлення студентів спеціальності «Ведучий телевізійних програм»: стан і перспективи | |
39951 | Практика комунікативно-прагматичного аналізу тексту в курсі магістерської підготовки майбутніх учителів-філологів | |
24624 | "Методична система навчання мови" і "технологія навчання мови" чи "технологізована система навчання мови"? | |
24207 | Роль педагогічного системного підходу в оформленні поняття «методична система навчання мови" | |
20513 | Теоретичне обгрунтування комунікативно-прагматичного аналізу простого речення як прийому навчання синтаксису студентів вищих педагогічних закладів освіти | |
18109 | Дидактические основы формирования коммуникативно-прагматической компетентности будущего учителя украинского языка и литературы | |
18110 | Дифференциация сегментов коммуникативно-прагматической компетентности учителя словесности | |
2125 | Eлементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови | |
24834 | Навчання рідної мови як етнопедагогічна проблема |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (12)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1138 | Лідерський модуль | - | Rosporiadjennia.pdf | 07.04.2015 |
1847 | Фаховий модуль (стажування) | - | 20.11.2017 | |
2131 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 13.04.2018 | |
2230 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.05.2018 | |
2588 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 27.10.2018 | |
3018 | Лідерський модуль | Фаховий модуль (за кордоном) | 27.03.2019 | |
6389 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6821 | інше | Інший модуль | 23.05.2022 | |
6822 | інше | Інший модуль | 26.04.2022 | |
7099 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 1.pdf | 09.12.2022 |
8241 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 |
9590 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БК | Дослідницький модуль | 01.04.2024 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
30 | Сучасні підходи в шкільній мовній освіті | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 9 | Не зазначено | 16.03.2016 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1540 | Українська мова у професійному спілкуванні (1-3 курс, МЖ, денна) | Факультет української філології, культури і мистецтва | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
1651 | Методика викладання філологічних дисциплін (3 курс, УМЛ, денна) | Факультет української філології, культури і мистецтва | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
Використання ЕНК (4)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
7525 | Інститут філології | Методика викладання філологічних дисциплін (3 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
10985 | Інститут філології | Методика викладання філологічних дисциплін (3 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
13459 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Методика викладання філологічних дисциплін (3 курс, УМЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13503 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Українська мова у професійному спілкуванні (1-3 курс, МЖ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
360 | Кафедра української мови | 4,36 | 29.12.2016 |
1086 | Кафедра української мови | 4,37 | 12.01.2017 |
1940 | Кафедра української мови | 4,03 | 26.12.2018 |
2727 | Кафедра української мови | 4,21 | 28.12.2019 |
3679 | Кафедра української мови | 4,33 | 28.12.2020 |
4821 | Кафедра української мови | 4,11 | 28.12.2021 |
6039 | Кафедра української мови | 4,60 | 30.12.2022 |
6913 | Кафедра української мови | 4,39 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Інститут / факультет | Курс (період навчання) | Назва галузі / спеціальності | Призове місце | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
84 | Шекетера Ольга Віталіївна | Інститут філології | III | Українська мова, література (з методикою їх викладання) | III | Шекетера.pdf | 2020 |
Вчений секретар спеціалізованої вченої ради Університету (1)
ID | Шифр ради | Назва спеціальностей | Рік |
---|---|---|---|
10 | Д 26.133.05 | 13.00.02 - теорія та методика навчання (українська мова) | 2019 |