Додаткові відомості
Посади: практичний психолог у Путивльській ЗОШ № 1 ім. Р. Руднєва,
практичний психолог і викладач психології у Путивльському педагогічному коледжі ім. С. В. Руднєва,
викладач у Педагогічному коледжі ГУОН КМДА при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка,
2008-2012 - викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка
2012-2014 - старший викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка
2014-2019 - доцент кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка
З 2019 - доцент кафедри психології особистості та соціальних практик Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 4 | 1 | 2025.10.27 06:05:06 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 587 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | FFV-4089-2022 | 4 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/24094483 |
| 462 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | FFV-4089-2022 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/24094483 |
| 301 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | FFV-4089-2022 | 3 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/24094483 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 1086 | 10 | 11 | 2025.10.28 10:07:46 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 791 | 10 | 10 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1144 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 34.40000 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Olena-Kokhanova/stats |
| 58 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 26.00000 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena_Kokhanova |
Конференції (17)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 12217 | Global Trends in Science, Technology and Economy | Комунікативні вміння подружжя як чинник задоволеності шлюбом | Graz, Austria |
|
|
| 11135 | Соціально-психологічна підтримка особистості в умовах суспільних трансформацій | Самореалізація українців в умовах війни: здобутки та виклики | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 10475 | Scientific Problems and Options for Their Solution | Токсична маскулінність та її трансформації в сучасному суспільстві | Bucharest, Romania |
|
|
| 10474 | Scientific Research as a Mechanism of Effective Human development | Чинники конструктивної поведінки особистості | Sofia, Bulgaria |
|
|
| 9618 | Огнев'юковські читання "Освіта - сутність часу" | Освітологічні концепти психології особистості | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 8857 | XI Міжнародна науково-практична конференція | Вплив гендерних стереотипів на самореалізацію жінок | Львів, Україна |
|
|
| 8847 | III International Scientific and Practical Conference «Theoretical and practical aspects of science» | Самореалізація особистості в умовах трансформацій суспільних відносин | Prague, Czech Republic |
|
|
| 7365 | V International Conference of Mental Health Care "Mental Health: Global Challenges of XXI century" | Social workers' activities in tne field of population' mental health preservation in the XXI century | Agrigento, Italy | document.pdf | |
| 6596 | Modern systems of science and education in the USA, EU and post-Soviet countries 2021 | Переваги та ризики дистанційного навчання для адаптації першокурсників | USA |
|
|
| 5635 | Actual Trends of Modern Scientific Research | Вивчення життєздатності внутрішньо переміщених осіб | Munich | document.pdf | |
| 4315 | Public health - social, educational and psychological dimensions | Harmonization of personality's self-regard: psychological dimension | Lublin, Poland |
|
|
| 4314 | Public health - social, educational and psychological dimensions (Публічне здоров’я – соціальні, освітні та психологічні аспекти) | Harmonization of personality's self-regard: psychological dimension (Гармонізація самоставлення особистості: психологічний вимір) | Lublin, Poland (Люблін, Польща) |
|
|
| 4101 | Аксіогенез обдарованої особистості: стратегії емпіричного дослідження | Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді | Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, лабораторія психології обдарованості |
|
|
| 2570 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Соціально-психологічні особливості входження першокурсників в освітнє середовище сучасного університету | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 1621 | Інноваційні наукові дослідження в сфері соціології, психології та політичних наук | Інформаційно-психологічна культура особистості: теоретичний аспект | м. Сладковічево, Словацька республіка |
|
|
| 317 | 'Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців' | Індивідуальний стиль діяльності педагога як фактор формування особистості майбутнього фахівця | м. Хмельницький |
|
|
| 318 | Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Психологічна культура особистості сучасних студентів | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50091 | Self-realization as a Driver of Sustainable Social Development: Balancing Individual Goals and Collective Values | |
| 41789 | Psychological Aspects of Professional Development: Through the Eyes of Students and Professors | |
| 41233 | Academic Procrastination As A Challenge For Students’ Mental Health In The Context Of Distance Learning And The Virtual World During The Covid-19 Pandemic | |
| 41791 | Ukrainian Students’ Analysis of Abuse Treatment by Parents: Retrospective and Perspective in Virtual and Real Environments | |
| 40381 | Social Workers' Activities in the Field of Population' Mental Health Preservation in the XXI century |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 41789 | Psychological Aspects of Professional Development: Through the Eyes of Students and Professors | |
| 41788 | Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків | |
| 44426 | How teenagers view bullying: gender differences and psychological implications | |
| 41791 | Ukrainian Students’ Analysis of Abuse Treatment by Parents: Retrospective and Perspective in Virtual and Real Environments | |
| 40381 | Social Workers' Activities in the Field of Population' Mental Health Preservation in the XXI century | |
| 37089 | Динаміка академічної прокрастинації студентів | |
| 31751 | Психологічні засади успішностіф професійного становлення студентів-психологів | |
| 24226 | Психологія захоплень сучасних підлітків | |
| 20351 | Віртуальне спілкування як вид ділової комунікації | |
| 18502 | Психологічний супровід входження особистості в освітнє середовище | |
| 13333 | Problen of integration of first-year students on educational environment | |
| 5563 | Individual style of professional activity: value and problem of formation |
Фахові видання, що затверджені МОН (15)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52562 | Шлюбно-родинні настановлення сучасної молоді | |
| 53306 | Дитячо-батьківські стосунки як умова психологічної безпеки дитини | |
| 46432 | Гендерні стереотипи: сутність, види та вплив на самореалізацію жінок різного віку | |
| 41788 | Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків | |
| 44426 | How teenagers view bullying: gender differences and psychological implications | |
| 37089 | Динаміка академічної прокрастинації студентів | |
| 31751 | Психологічні засади успішностіф професійного становлення студентів-психологів | |
| 27959 | Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді | |
| 24226 | Психологія захоплень сучасних підлітків | |
| 26309 | Уявлення сучасних студентів про майбутню професію | |
| 20351 | Віртуальне спілкування як вид ділової комунікації | |
| 21948 | Проблема становлення особистості в період дорослішання | |
| 12601 | Inquiry-based learning of future specialists on the partnership principles | |
| 13895 | Values and value orientations, their role in the personality development | |
| 2004 | Partnership as factor of socialization of the personality |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 205 | Social Workers' Activities in the Field of Population' Mental Health Preservation in the XXI century | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40381/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (2)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 410 | Як підлітки ставляться до булінгу: гендерні відмінності та психологічні наслідки | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44426/ | 2023 |
| 50 | Уявлення сучасних студентів про майбутню професію | фахове | службова | 2018 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 118 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 29.04.2021 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (26)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 11653 | За витягом ВР | Дослідницький модуль | Витяг_О_Коханової.pdf | 19.02.2025 00:00 |
| 10434 | Український правопис у дії:основні зміни та нововведення | Дидактичний модуль |
|
14.11.2024 00:00 |
| 10041 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 9726 | ЦХ+ШІ | Цифровий модуль | Коханова О_m.pdf | 01.04.2024 00:00 |
| 9659 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль |
|
15.04.2024 00:00 |
| 8040 | Цифровий модуль | Фаховий модуль (в Україні) | nakaz_178_04.04.2023.pdf | 04.04.2023 00:00 |
| 7633 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
12.04.2023 00:00 |
| 7440 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ № 749.pdf | 27.12.2022 00:00 |
| 6710 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
20.10.2022 00:00 |
| 6680 | інше | Інший модуль |
|
22.08.2022 00:00 |
| 6664 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 6014 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ №785.pdf | 25.11.2021 00:00 |
| 5904 | Цифровий модуль | Інший модуль |
|
30.11.2021 00:00 |
| 5346 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 00:00 |
| 4216 | інше | Інший модуль |
|
31.08.2020 00:00 |
| 4215 | інше | Інший модуль |
|
30.06.2020 00:00 |
| 4214 | інше | Інший модуль |
|
31.01.2020 00:00 |
| 3911 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_198_19.03.20.pdf | 19.03.2020 00:00 |
| 3798 | ІКТ | Інший модуль | Наказ_серт_ЕНК_20_12_19.docx | 21.12.2019 00:00 |
| 2702 | Інше | Інший модуль |
|
18.12.2018 00:00 |
| 2483 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | sert_kurs_04_16_18.pdf | 16.04.2018 00:00 |
| 1796 | Дидактичний модуль | - |
|
01.12.2017 00:00 |
| 1580 | Інше | - |
|
01.03.2017 00:00 |
| 1016 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
06.04.2017 00:00 |
| 893 | Модуль з ІКТ | - |
|
01.12.2017 00:00 |
| 830 | Лідерський модуль | - |
|
16.11.2016 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 67 | “Психологія в моєму житті” | Студентський battle | Інститут суспільства Київського університету імені Бориса Грінченка | 12.04.2016 00:00 | 2 |
Викладацька діяльність
Нові освітні програми (2)
| ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 81 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сімейна психологія | Не міжгалузева | Набір на програму | 30.08.2024 00:00 | спс-м-д-к.pdf |
| 80 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сімейна психологія | Не міжгалузева | Створення програми | 25.04.2024 00:00 | 391_25.04.2024.pdf |
Сертифіковані ЕНК (18)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2170 | Навчальна практика (психолого-педагогічна) (2 курс, 1р ВО, УМЛ) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 1806 | Психологія (1 курс, МЛА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1757 | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (3 курс, ІСТ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 03:00 | – |
| 1427 | Психологія (1 курс, МЛФ, МЛІТ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 178 | 04.04.2023 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1426 | Психологія (1 курс, МЛІС, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 178 | 04.04.2023 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1326 | Психологія (1 курс, МЛН, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1089 | Психологія (2 курс, УМЛ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 785 | 25.11.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 854 | Університетські студії (1 курс, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 847 | Психологія (1 курс, МЛА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 796 | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБУ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 706 | 11.11.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 690 | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2020 | 198 | 19.03.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 609 | Психологія (2 курс, УМЛ, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2019 | 882 | 21.12.2019 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 365 | Історія психології (1 курс, ПС, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 264 | 16.04.2018 00:00 | - |
| 325 | Історія психології (2 курс, П) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 392 | 12.06.2017 00:00 | |
| 304 | Історія психології (3 курс) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 249 | 10.04.2017 00:00 | |
| 227 | Історія психології (4 курс, ПП, з.ф.н.) | Інститут людини | Бакалавр | Заочна | 2015 | 600 | 18.12.2015 00:00 | |
| 177 | Психологія загальна (1 курс, Ф(А), з.ф.н.) | Інститут людини | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 00:00 | |
| 135 | Історія психології (5 курс, ПП(ДВ), з.ф.н.) | Інститут людини | Магістр | Заочна | 2015 | 168 | 08.04.2015 00:00 |
Використання ЕНК (47)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14894 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, МЛН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 5 | не враховується | 31.12.2024 00:00 |
| 14892 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, МЛІС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 4 | не враховується | 31.12.2024 00:00 |
| 14891 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, МЛФ, МЛІТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 5 | не враховується | 31.12.2024 00:00 |
| 14833 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14226 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, УМЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14225 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, МЛА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14110 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 15 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14031 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, УМЛ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 12 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13787 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13718 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, ФН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13216 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, УМЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13215 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, ФІС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13214 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13213 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, ФІФ, ФІТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13085 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12973 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, УМЛ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12797 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12412 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12411 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12285 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12186 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія (2 курс, ФУ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 11738 | Інститут людини | Соціально-політичні студії (1-3 курс, ПЛ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 11498 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 10986 | Факультет інформаційних технологій та управління | Навчальна (педагогічна) практика (3 курс, ІН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 10624 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ІНФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10195 | Інститут людини | Психологія (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9764 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9426 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФУ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9360 | Інститут людини | Практика (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8974 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 8288 | Інститут людини | Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФІЯ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8287 | Інститут людини | Психолого-педагогічні студії (2 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8273 | Інститут людини | Психологія (1 курс, ФІН, заочна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 7846 | Інститут людини | Психологія розвитку (1 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 7009 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФУ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 7008 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 7001 | Інститут людини | Психологія (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 6480 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, КП, ПБ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 6479 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | 3 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 5601 | Інститут людини | Психологія (2 курс, ФУ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 00:00 |
| 5189 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 5188 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 3 | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 5187 | Інститут людини | Історія психології (1 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 3721 | Інститут людини | Історія психології (1,2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 10 | 25 | 28.12.2018 02:00 |
| 398 | Інститут людини | Психологія загальна (1 курс, Ф(А), з.ф.н.) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
| 313 | Інститут людини | Історія психології (5 курс, ПП(ДВ), з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
| 312 | Інститут людини | Історія психології (4 курс, ПП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7532 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,91 | 31.12.2024 00:00 |
| 6617 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,87 | 30.12.2023 00:00 |
| 5738 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,43 | 30.12.2022 00:00 |
| 4906 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,81 | 28.12.2021 00:00 |
| 3790 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,84 | 28.12.2020 00:00 |
| 2711 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,76 | 28.12.2019 00:00 |
| 2038 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,86 | 26.12.2018 00:00 |
| 1185 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,82 | 12.01.2017 02:00 |
| 634 | Кафедра психології особистості та соціальних практик | 4,95 | 30.12.2016 00:00 |
Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (3)
| ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва конкурсу | Рівень | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 56 | Бурячок Єлизавета Романівна | III | Всеукраїнський студентський професійний творчий конкурс наукових робіт із галузі «Гендерні дослідження» | Всеукраїнський рівень | - | 2024 |
| 48 | Бурячок Єлизавета Романівна | II | Міжнародний конкурс студентських наукових робіт «Управлінські, соціальні та поведінкові науки у реалізації засад сталого розвитку» у 2022/2023 н.р. | Міжнародний рівень | 1.pdf | 2023 |
| 26 | Гушель Владислав Анатолійович | IV | Мистецтво жити разом - 2019 | Всеукраїнський рівень |
|
2019 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
| ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 189 | Бережна Дар’я Володимирівна | V | Педагогічна та вікова психологія | I | 2022 |