Додаткові відомості
Освіта
Харьківський національний університет ім. В. Каразіна (1972-1977) - Диплом за спеціальністю "Іноземні мови", викладач англійської та французької мов та літератур
Київський національний педагогічний університет (1999-2002) - Докторантура з вікової та педгогічної психології
Перелік місць роботи
Лектор з психолінгвістики за програмою пост-докторською підготовки в Афінському національному університеті ім. Каподистрії, Греція (2015-2016)
Доцент кафедри перекладу у Східноукраїнському національному університеті ім. Володимира Даля (2008-2014)
Проректор з наукової роботи, завідувач кафедрою психолінгвістики та перекладу, професор у Луганському національному інституті культури (2002-2008)
Теми дисертацій (захищених)
Кандидатська дисертація "Розвиток пізнавального інтересу у студентів ВУЗу (на матеріалі англійської мови)" Громадська активність
Експерт-консультант з психології та освіти у Дослідницькій та освітній організації суспільного та індивідуального розвитку "REOSIDE" Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 10 | 3 | 0 | 2025.10.29 10:16:14 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 0 | 0 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 16 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | 19.40000 | 1 | 2025 | https://www.researchgate.net/profile/Raisa_Gladushyna |
Конференції (9)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 7525 | Changing Roles and Expanding Responsibilities of ELT Teachers in Post-Covid Era | Enhancing Critical Thinking Skills Through Media Literacy | Doha, State of Qatar |
|
|
| 6062 | 5th Annual Qatar University International (Virtual) Conference on English Language Teaching and 21st Century Skills – Communicate, Collaborate, Create | Developing 21st Century Skills Among Foreign Language Learners | Доха, Катар | document.pdf | |
| 6063 | The II International Conference “European Dimensions of Sustainable Development” | Voluntary Commitments in Sustainable Development Processes: Lessons for Ukraine | м. Київ | document.pdf | |
| 6060 | V Всеукраїнська науково-практична конференція "Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу" | The Impact of Globalization on Foreign Language Teaching Policies and Practice | м. Київ |
|
|
| 6055 | National Geographic Learning and Linguist Online Conference "Double Impact on Your Teaching" | Effective Approaches in Foreign Language Teaching | Online |
|
|
| 5086 | І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «СУЧАСНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І ПЕРЕКЛАДУ В УКРАЇНІ ТА ЗА ЇЇ МЕЖАМИ» | LEARNING ORIENTED ASSESSMENT APPROACH TO EVALUATING STUDENTS’ SPEAKING | м. Переяслав | document.pdf | |
| 5101 | XVIII Міжнародна науково-практична конференція "Побудова інформаційного суспільства: ресурси і технології" " | Перспективи та потенціал інформаційно-комунікаційних технологій в українському ландшафті вищої освіти | м. Київ |
|
|
| 5103 | SCELT Spring Fling ELT Mini-Conference | CLIL Methodology in Foreign Language Teaching | Faculty of Arts, Comenius University in Bratislava, Slovakia | document.pdf | |
| 3207 | Methodology of Modern Research | The Impact of Foreign Academics’ Recruitment on Higher Education in Western China | Dubai, UAE |
|
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 46988 | Social-emotional well-being in language learning |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 46986 | Ергономічність мультимедійної презентації як предмет оцінювання | |
| 33763 | Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації | |
| 29846 | Challenging critical and creative thinking in foreign language teaching and learning | |
| 23999 | The Impact of Foreign Academics' Recruitment on Higher Education in Western China | |
| 17985 | Парадигма освіти ХХІ століття |
Фахові видання, що затверджені МОН (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 46986 | Ергономічність мультимедійної презентації як предмет оцінювання |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 828 | TESOL Hungary, TESOL Ukraine and Regional English Language Office at the U.S. Embassy Kyiv | Storytelling with a Purpose Summer Course | 14.07 - 19.07.2024 | Фізична | Janos Ujlaki, President of Tesol-Hungary | Учасник програми |
|
| 71 | Пекінський педагогічний університет (КНР) | Наукове стажування | 14.04.2018-01.05.2018 | Дистанційна | Пекінський педагогічний університет (КНР) |
Учасник проекту | - |
| 70 | Стипендія Уряду Словаччини | Наукове дослідження з білінгвальної освіти | 01.09.2018-31.03.2019 | Дистанційна | Університет Константина Філософа в Нітрі |
Учасник проекту | Letter of Award.pdf |
Індивідуальні гранти (3)
| ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 351 | Участь у міжнародному семінарі | Regional English Language Office at the U.S. Embassy Kyiv, TESOL Ukraine, and TESOL Hungary, the U.S. Embassy Budapest | Виграно | Raisa Gladushyna.docx | 2024 |
| 200 | Наукове дослідження | Уряд Словацької Республіки | Виграно | SAIA Letter of Award_Raisa Gladushyna.pdf | 2022 |
| 41 | Наукове дослідження | Програма імені Фулбрайта в Україні | Виграно |
|
2020 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (25)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12465 | Basic Principles of Servant Leadership in Educational Context | Лідерський модуль |
|
21.04.2025 00:00 |
| 12232 | Fundamentals of medical interpreting and translation | Дидактичний модуль |
|
30.04.2025 00:00 |
| 11494 | Застосування методу анкетування для вимірювання якості освітніх послуг | Дослідницький модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 11355 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 10862 | Master in the craft: writing techniques and insights from professional authors and educators | Дидактичний модуль | Витяг підвищення Раїса Гладушина.pdf | 17.12.2024 00:00 |
| 10583 | Introduction to Nonviolent Communication | Інший модуль | Гладушина витяг.pdf | 15.02.2024 00:00 |
| 9965 | ЛШ Освітнє лідерство | Лідерський модуль |
|
01.07.2024 00:00 |
| 9242 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. БК | Дослідницький модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 7982 | Лідерський модуль | Інший модуль | nakaz_675_27.10.2023 (1).pdf | 27.10.2023 00:00 |
| 7914 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
28.11.2023 00:00 |
| 7499 | інше | Інший модуль |
|
28.12.2022 00:00 |
| 6965 | інше | Інший модуль |
|
08.11.2022 00:00 |
| 6458 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 6383 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
01.06.2022 00:00 |
| 5805 | інше | Інший модуль |
|
24.09.2021 00:00 |
| 5804 | інше | Інший модуль |
|
18.04.2021 00:00 |
| 4782 | Інше | Інший модуль |
|
05.12.2020 00:00 |
| 4736 | інше | Інший модуль |
|
20.10.2020 00:00 |
| 3548 | Лідерський | Інший модуль |
|
13.11.2019 00:00 |
| 3394 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Гладушина .pdf | 25.06.2019 00:00 |
| 2287 | Інше | Інший модуль |
|
31.05.2017 00:00 |
| 2286 | Інше | Інший модуль |
|
29.06.2017 00:00 |
| 2285 | Інше | Інший модуль |
|
17.12.2017 00:00 |
| 2284 | Інше | Інший модуль |
|
19.03.2018 00:00 |
| 2283 | Інше | Інший модуль |
|
06.02.2018 00:00 |
Викладацька діяльність
Використання ЕНК (6)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 10816 | Інститут філології | Практична англійська мова і переклад (4 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10814 | Інститут філології | Практична англійська мова і переклад (4 курс, ФІН, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10790 | Інститут філології | Поглиблений курс англійської мови (4 курс, ФІН, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9804 | Інститут філології | Гостьовий спецкурс (6 курс, ФА, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8691 | Інститут філології | Практична англійська мова і переклад (4 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 6895 | Інститут філології | Практика усного та писемного мовлення (англійська мова) (4 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7605 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,13 | 31.12.2024 00:00 |
| 6682 | Кафедра англійської мови та комунікації | 3,01 | 30.12.2023 00:00 |
| 5807 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,26 | 30.12.2022 00:00 |
| 3627 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,21 | 28.12.2020 00:00 |
| 2537 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 3,35 | 28.12.2019 00:00 |
| 1895 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 3,24 | 26.12.2018 00:00 |
| 1035 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 3,07 | 12.01.2017 02:00 |
| 429 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 2,92 | 29.12.2016 00:00 |