Додаткові відомості
Освіта
не встановлено Перелік місць роботи
не встановлено Теми дисертацій (захищених)
не встановлено Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 0 | 0 | 0 | 2023.03.28 14:56:55 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 0 | 0 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
990 | Факультет журналістики | Кафедра журналістики та нових медіа | 0 | 0 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Ganna-Bezulik |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (5)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2202 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 21.05.2018 | |
7864 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 27.06.2023 | |
9207 | INTERACTIVE TECHNOLOGIES OF BLENDED LEARNING IN THE TRAINING OF EDUCATION SEEKERS | Інший модуль | 06.03.2024 | |
9324 | Основи роботи з ЕНК | Цифровий модуль | 01.04.2024 | |
9336 | ЦХ+ШІ | Цифровий модуль | Безулік Г_m.pdf | 01.04.2024 |
Викладацька діяльність
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
543 | Кафедра журналістики та нових медіа | 4,70 | 30.12.2016 |
747 | Кафедра журналістики та нових медіа | 4,74 | 31.12.2016 |
941 | Кафедра журналістики та нових медіа | 4,35 | 12.01.2017 |
1807 | Кафедра журналістики та нових медіа | 4,13 | 26.12.2018 |
2804 | Кафедра журналістики та нових медіа | 4,66 | 28.12.2019 |
3438 | Кафедра журналістики та нових медіа | 4,87 | 28.12.2020 |
4363 | Кафедра журналістики та нових медіа | 4,71 | 28.12.2021 |
5319 | Кафедра журналістики та нових медіа | 4,60 | 30.12.2022 |
6208 | Кафедра журналістики та нових медіа | 4,72 | 30.12.2023 |