Додаткові відомості
Київський національний університет культури і мистецтв, спеціальність: «музичне мистецтво», кваліфікація: «артист-вокаліст, викладач» (2003 р.)
Київський національний університет культури і мистецтв, спеціальність: «менеджмент організацій»,
кваліфікація: – «ПР, зв’язки з громадськістю» (2008 р.)
Київський національний університет культури і мистецтв, заступник начальника відділу координації і контролю навчальним
процесом, старший викладач кафедри естрадного співу (2003-2006 р.р.);
Київський національний університет культури і мистецтв, заступник директора інституту Готельно-ресторанного і туристичного бізнесу, доцент викладач кафедри естрадного
співу (2006-2017 р.р.);
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, заступник завідувача кафедри педагогічної творчості, доцент кафедри педагогічної творчості (2017-2018 р.р.);
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри педагогіки і психології вищої школи (2019 р.)
Дисертацію
захистила на тему: «Педагогічні умови формування музичного мислення підлітків у
позашкільних навчальних закладах» та здобула науковий ступінь кандидата
педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного
навчання.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 726 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | HOI-0252-2023 | 4 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/38700438 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 167 | 7 | 4 | 2025.10.29 10:18:33 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 151 | 7 | 4 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 404 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 10.30000 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Olena-Tadeush |
Конференції (24)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11853 | ІV Всеукранська науквого-практична конференція "Підготовка педагогів до професійної діяльності в умова змішаного навчання | СУЧАСНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В СУЧАСНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | РДГУ | document.pdf | |
| 11629 | «Uni-biz Bridge: skills in focus» | Штучний інтелект як партнер викладача: нова реальність взаємодії | Uni-biz, Киів | document.pdf | |
| 11027 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: РЕАЛІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ | Міждисциплінарний підхід як інноваційна стратегія формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей | КУБГ | document.pdf | |
| 9329 | «Innovating Education: взаємодія держави та ІТ-бізнесу» | Як освітянам та бізнесу створити нові можливості для формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеіальностей | МОН | document.pdf | |
| 9266 | Вебінар спільного проєкту StarterNetwork від YEP та Тартуського університету (Estonian Center for International Development та Міністерства освіти і науки України) «Експерес курс для університетських стартапів» | Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як умова розвитку інновацій та стартап-проєктів у закладах вищої освіти | Міністерство освіти і науки України | document.pdf | |
| 9147 | Міжнародному науково-практичному онлайн - форумі «ПЕДАГОГ XXI СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ» | Трансформація змісту професійної компетентності педагога в умовах соціальних, економічних та освітніх глобальних викликів | Інститут підслядипломної освіти | document.pdf | |
| 8970 | Міжнародний науково-практичний онлайн-форум «ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ» | ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ СОЦІАЛЬНИХ, ЕКОНОМІЧНИХ ТА ОСВІТНІХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
| 8943 | «University and enterprise coollabratin – challes and best practice» | Партнерство підприємницької галузі з університетською освітою в умовах сучасних економічних, соціальних та освітніх змін | Вебінар спільного проєкту StarterNetwork від YEP та Тартуського університету (Estonian Center for International Development та Міністерства освіти і науки України) | document.pdf | |
| 8420 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: ФЕНОМЕН ІННОВАЦІЙНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | Особливості здійснення інноваційної діяльності викладача вищої школи в реаліях сучасних суспільних трансформацій | КУБГ | document.pdf | |
| 8195 | Uni Biz Bridge Camp | Стратегія win-win-win: cтуденти – роботодавці – університети | UGEN | document.pdf | |
| 7995 | І Міжнародний науковий форум «Адаптивні процеси в освіті», | Адаптація студентів до впровадження інноваційних технологій в сучасному університеті | Харків | document.pdf | |
| 7996 | Міжнародний форум “Трансформації в освіті: і виклики та перспективи” | Роль інновацій у трансформації університетської освіти | НАПНУ | document.pdf | |
| 6567 | Open Education Forum | "Партнерство бізнесу та університетів" | КНУ імені Тараса Шевченка | document.pdf | |
| 6566 | VI-та всеукраїнська он-лайн конференція "Uni-Biz bridge» | «Вплив онлайн-навчання на освіту: чи буде університет таким самим, як був до карантину». | 9.02-13.03.21 | document.pdf | |
| 5832 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | Актуалізація використання конструктивних ідей європейського досвіду для становлення корпоративної освіти в Україні | КУБГ | document.pdf | |
| 5830 | ІІІ Міжнародній науковій онлайн-конференції «ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ» | Сучасні тенденції корпоративного навчання в контексті освітніх парадигм | КУБГ | document.pdf | |
| 5833 | Міжнародна науково-практична конференція «Забезпечення якості вищої освіти у країнах європейського союзу " | Корпоративна освіта як імператив якості підготовки та конкурентоспроможності майбутніх фахівців: європейський досвід для України. | КУБГ | document.pdf | |
| 5289 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференції «Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу» За підсумками реалізації Модулю «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» | ПАРТНЕРСТВО ОСВІТИ ТА БІЗНЕСУ: В ПОШУКАХ НОВИХ ФОРМ ВЗАЄМОДІЇ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 5836 | Modernization of the education system: world trends and national peculiarities | Технології самопрезентації як інструмент особистісно-професійного самовираження фахівців галузі педагогіки дозвілля | Vytautas Magnus University | document.pdf | |
| 5837 | III Міжнародна наукова конференція «Сучасний освітній простір: трансформація національних моделей в умовах інтеграції» | Коучинг як сучасна технологія партнерської взаємодії в освітньому середовищі вищої школи | Лейпциг, Німеччина | document.pdf | |
| 5834 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Особистісно-професійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст» ( | Досвід реалізації компетентнісного підходу до підготовки педагога-організатора культурно-дозвіллєвої діяльності і рекреації | Мілітополь | document.pdf | |
| 5835 | VIIІ Міжнародна науково-практична конференція «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти» | Сутність, зміст і структура мистецької компетентності педагогів-організаторів культурно-дозвіллєвої діяльності та рекреації | НПУ імені П,М. Драгоманова | document.pdf | |
| 4509 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти» | Сучасні технології оптимізації професійної зорієнтованості майбутніх фахівців педагогічного профілю в освітньому просторі ЗВО | м.Кропивницький | document.pdf | |
| 4507 | ІІ Міжнародній науковій конференції «Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості» | Технології самопрезентації як інструмент особистісно-професійного самовираження фахівців галузі педагогіки дозвілля | м. Каунас, Литва | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52713 | Adaptive educational technologies for overcoming the psycho-emotional barriers of higher education students in conditions of uncertainty | |
| 49831 | Professional Education of Adults: Technological Challenges in the Context of Neuroscience | |
| 47780 | The Management of Innovation Processes in Higher Education Institutions of Ukraine on the Way to the Formation and Development of the European Knowledge Market | |
| 45019 | Methodological Foundations of Psychological and Pedagogical Counseling | |
| 45016 | Scientist and teacher – two facets of being a lecturer of high school in a postmodern world |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52713 | Adaptive educational technologies for overcoming the psycho-emotional barriers of higher education students in conditions of uncertainty | |
| 48516 | Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід | |
| 46479 | Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін | |
| 45021 | Освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів | |
| 41850 | Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті | |
| 41851 | Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу | |
| 33451 | Теорія і методологія неперервної професійної освіти |
Фахові видання, що затверджені МОН (11)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51454 | Тенденції навчання підприємництву магістрів у галузі освіти у Фінляндській Республіці | |
| 48516 | Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід | |
| 46479 | Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін | |
| 45021 | Освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів | |
| 41850 | Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті | |
| 41851 | Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу | |
| 33087 | Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід | |
| 33451 | Теорія і методологія неперервної професійної освіти | |
| 33082 | Досвід проєктування дуальної системи підготовки фахівців культурно-дозвіллєвої сфери і рекреації: організаційно-методичні аспекти | |
| 28787 | Сутність, зміст і структура мистецької компетентності педагогів-організаторів культурно-дозвіллєвої діяльності та рекреації | |
| 28828 | Сучасні технології оптимізації професійної зорієнтованості майбутніх фахівців педагогічного профілю в освітньому просторі ЗВО |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 350 | The Management of Innovation Processes in Higher Education Institutions of Ukraine on the Way to the Formation and Development of the European Knowledge Market | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/47780/ | 2024 |
Завершені наукові дослідження (2)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 383 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 03.12.2024 00:00 | |
| 61 | Зміст і технології забезпечення якості неперевної педагогічної освіти в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 25.02.2021 00:00 | https://pi.kubg.edu.ua/images/Звіт.pdf |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (11)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12386 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_04_2025.pdf | 01.05.2025 00:00 |
| 7057 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 00:00 |
| 6940 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
01.12.2022 00:00 |
| 6434 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
01.06.2022 00:00 |
| 6073 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 30.pdf | 15.12.2021 00:00 |
| 5439 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_385_04.06.21.pdf | 04.06.2021 00:00 |
| 5398 | інше | Інший модуль |
|
09.06.2021 00:00 |
| 4985 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
26.02.2021 00:00 |
| 3969 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 00:00 |
| 3921 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_198_19.03.20.pdf | 19.03.2020 00:00 |
| 2219 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
30.05.2018 00:00 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (7)
Викладацька діяльність
Нові освітні програми (2)
| ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 7 | Педагогічний інститут | Корпоративна освіта та розвиток персоналу | Не міжгалузева | Набір на програму | 27.02.2020 00:00 | nakaz_2020_794_s.pdf |
| 6 | Педагогічний інститут | Корпоративна освіта та розвиток персоналу | Не міжгалузева | Створення програми | 27.02.2020 00:00 | nakaz_2020_153.pdf |
Сертифіковані ЕНК (7)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2162 | Коучинг в освіті (1 курс, 2р ВО, ОДКОД) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 2132 | Педагогіка та психологія (2 курс, 1р ВО, АМ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 284 | 01.05.2025 03:00 | – |
| 1372 | Методологія та методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1221 | Освітній контент: технології створення і використання (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 212 | 02.05.2022 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1048 | Менеджмент персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2021 | 385 | 04.06.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 746 | Методологія і методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ПВШ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 03:00 | |
| 698 | Музична педагогіка (2 курс, ММ, денна) | Інститут мистецтв | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 198 | 19.03.2020 02:00 |
Використання ЕНК (21)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14622 | Факультет педагогічної освіти | Методологія та методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ОДКОД) | Магістр | Очна/Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14438 | Факультет педагогічної освіти | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14052 | Факультет педагогічної освіти | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна/Заочна | 12 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13676 | Факультет педагогічної освіти | Методологія та методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13466 | Факультет педагогічної освіти | Освітній контент: технології створення і використання (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13004 | Факультет педагогічної освіти | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12788 | Факультет педагогічної освіти | Методологія та методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ОДК, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12652 | Факультет педагогічної освіти | Освітній контент: технології створення і використання (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12591 | Факультет педагогічної освіти | Менеджмент персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 11175 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11167 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11068 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11003 | Педагогічний інститут | Освітній контент: технології створення і використання (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10764 | Педагогічний інститут | Менеджмент персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 10427 | Інститут людини | Педагогіка та психологія вищої школи (5 курс, ЕКП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9349 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 9317 | Педагогічний інститут | Методологія і методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8645 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8547 | Інститут мистецтв | Музична педагогіка (2 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | 10 | 31.12.2020 02:00 |
| 8530 | Педагогічний інститут | Методологія і методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2020 02:00 |
| 6799 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Педагогіка (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7490 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,70 | 31.12.2024 00:00 |
| 6580 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,78 | 30.12.2023 00:00 |
| 5711 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,91 | 30.12.2022 00:00 |
| 4918 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,33 | 28.12.2021 00:00 |
| 4085 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,41 | 28.12.2020 00:00 |
| 3173 | Кафедра музикознавства та музичної освіти | 4,16 | 28.12.2019 00:00 |
| 2306 | Кафедра музикознавства та музичної освіти | 4,00 | 27.12.2018 00:00 |
| 1464 | Кафедра музикознавства та музичної освіти | 4,79 | 12.01.2017 02:00 |