Додаткові відомості
Київський національний університет культури і мистецтв, спеціальність: «музичне мистецтво», кваліфікація: «артист-вокаліст, викладач» (2003 р.)
Київський національний університет культури і мистецтв, спеціальність: «менеджмент організацій»,
кваліфікація: – «ПР, зв’язки з громадськістю» (2008 р.)
Київський національний університет культури і мистецтв, заступник начальника відділу координації і контролю навчальним
процесом, старший викладач кафедри естрадного співу (2003-2006 р.р.);
Київський національний університет культури і мистецтв, заступник директора інституту Готельно-ресторанного і туристичного бізнесу, доцент викладач кафедри естрадного
співу (2006-2017 р.р.);
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, заступник завідувача кафедри педагогічної творчості, доцент кафедри педагогічної творчості (2017-2018 р.р.);
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, доцент кафедри педагогіки і психології вищої школи (2019 р.)
Дисертацію
захистила на тему: «Педагогічні умови формування музичного мислення підлітків у
позашкільних навчальних закладах» та здобула науковий ступінь кандидата
педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного
навчання.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 106 | 5 | 2 | 2024.12.14 12:00:45 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 93 | 5 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
404 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 6.3 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olena-Tadeush |
Конференції (22)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11027 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: РЕАЛІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ВИКЛИКІВ СЬОГОДЕННЯ | Міждисциплінарний підхід як інноваційна стратегія формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей | КУБГ | document.pdf | |
9329 | «Innovating Education: взаємодія держави та ІТ-бізнесу» | Як освітянам та бізнесу створити нові можливості для формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеіальностей | МОН | document.pdf | |
9266 | Вебінар спільного проєкту StarterNetwork від YEP та Тартуського університету (Estonian Center for International Development та Міністерства освіти і науки України) «Експерес курс для університетських стартапів» | Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як умова розвитку інновацій та стартап-проєктів у закладах вищої освіти | Міністерство освіти і науки України | document.pdf | |
9147 | Міжнародному науково-практичному онлайн - форумі «ПЕДАГОГ XXI СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ» | Трансформація змісту професійної компетентності педагога в умовах соціальних, економічних та освітніх глобальних викликів | Інститут підслядипломної освіти | document.pdf | |
8970 | Міжнародний науково-практичний онлайн-форум «ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ» | ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА В УМОВАХ СОЦІАЛЬНИХ, ЕКОНОМІЧНИХ ТА ОСВІТНІХ ГЛОБАЛЬНИХ ВИКЛИКІВ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
8943 | «University and enterprise coollabratin – challes and best practice» | Партнерство підприємницької галузі з університетською освітою в умовах сучасних економічних, соціальних та освітніх змін | Вебінар спільного проєкту StarterNetwork від YEP та Тартуського університету (Estonian Center for International Development та Міністерства освіти і науки України) | document.pdf | |
8420 | ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: ФЕНОМЕН ІННОВАЦІЙНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | Особливості здійснення інноваційної діяльності викладача вищої школи в реаліях сучасних суспільних трансформацій | КУБГ | document.pdf | |
8195 | Uni Biz Bridge Camp | Стратегія win-win-win: cтуденти – роботодавці – університети | UGEN | document.pdf | |
7995 | І Міжнародний науковий форум «Адаптивні процеси в освіті», | Адаптація студентів до впровадження інноваційних технологій в сучасному університеті | Харків | document.pdf | |
7996 | Міжнародний форум “Трансформації в освіті: і виклики та перспективи” | Роль інновацій у трансформації університетської освіти | НАПНУ | document.pdf | |
6567 | Open Education Forum | "Партнерство бізнесу та університетів" | КНУ імені Тараса Шевченка | document.pdf | |
6566 | VI-та всеукраїнська он-лайн конференція "Uni-Biz bridge» | «Вплив онлайн-навчання на освіту: чи буде університет таким самим, як був до карантину». | 9.02-13.03.21 | document.pdf | |
5832 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | Актуалізація використання конструктивних ідей європейського досвіду для становлення корпоративної освіти в Україні | КУБГ | document.pdf | |
5830 | ІІІ Міжнародній науковій онлайн-конференції «ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ» | Сучасні тенденції корпоративного навчання в контексті освітніх парадигм | КУБГ | document.pdf | |
5833 | Міжнародна науково-практична конференція «Забезпечення якості вищої освіти у країнах європейського союзу " | Корпоративна освіта як імператив якості підготовки та конкурентоспроможності майбутніх фахівців: європейський досвід для України. | КУБГ | document.pdf | |
5289 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференції «Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу» За підсумками реалізації Модулю «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» | ПАРТНЕРСТВО ОСВІТИ ТА БІЗНЕСУ: В ПОШУКАХ НОВИХ ФОРМ ВЗАЄМОДІЇ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5836 | Modernization of the education system: world trends and national peculiarities | Технології самопрезентації як інструмент особистісно-професійного самовираження фахівців галузі педагогіки дозвілля | Vytautas Magnus University | document.pdf | |
5837 | III Міжнародна наукова конференція «Сучасний освітній простір: трансформація національних моделей в умовах інтеграції» | Коучинг як сучасна технологія партнерської взаємодії в освітньому середовищі вищої школи | Лейпциг, Німеччина | document.pdf | |
5834 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Особистісно-професійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст» ( | Досвід реалізації компетентнісного підходу до підготовки педагога-організатора культурно-дозвіллєвої діяльності і рекреації | Мілітополь | document.pdf | |
5835 | VIIІ Міжнародна науково-практична конференція «Гуманістичні орієнтири мистецької освіти» | Сутність, зміст і структура мистецької компетентності педагогів-організаторів культурно-дозвіллєвої діяльності та рекреації | НПУ імені П,М. Драгоманова | document.pdf | |
4509 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти» | Сучасні технології оптимізації професійної зорієнтованості майбутніх фахівців педагогічного профілю в освітньому просторі ЗВО | м.Кропивницький | document.pdf | |
4507 | ІІ Міжнародній науковій конференції «Модернізація освітньої системи: світові тенденції та національні особливості» | Технології самопрезентації як інструмент особистісно-професійного самовираження фахівців галузі педагогіки дозвілля | м. Каунас, Литва | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49831 | Professional Education of Adults: Technological Challenges in the Context of Neuroscience | |
47780 | The Management of Innovation Processes in Higher Education Institutions of Ukraine on the Way to the Formation and Development of the European Knowledge Market | |
45019 | Methodological Foundations of Psychological and Pedagogical Counseling | |
45016 | Scientist and teacher – two facets of being a lecturer of high school in a postmodern world |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48516 | Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід | |
46479 | Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін | |
45021 | Освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів | |
41850 | Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті | |
41851 | Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу | |
33451 | Теорія і методологія неперервної професійної освіти |
Фахові видання, що затверджені МОН (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48516 | Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід | |
46479 | Формування підприємницької компетентності магістрантів педагогічних спеціальностей як вагомий чинник підвищення їх конкурентоспроможності в умовах непередбачуваних змін | |
45021 | Освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів | |
41850 | Наукове наставництво як вид партнерської взаємодії у сучасному університеті | |
41851 | Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу | |
33087 | Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід | |
33451 | Теорія і методологія неперервної професійної освіти | |
33082 | Досвід проєктування дуальної системи підготовки фахівців культурно-дозвіллєвої сфери і рекреації: організаційно-методичні аспекти | |
28787 | Сутність, зміст і структура мистецької компетентності педагогів-організаторів культурно-дозвіллєвої діяльності та рекреації | |
28828 | Сучасні технології оптимізації професійної зорієнтованості майбутніх фахівців педагогічного профілю в освітньому просторі ЗВО |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
350 | The Management of Innovation Processes in Higher Education Institutions of Ukraine on the Way to the Formation and Development of the European Knowledge Market | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/47780/ | 2024 |
Завершені наукові дослідження (2)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
61 | Зміст і технології забезпечення якості неперевної педагогічної освіти в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 02.2021 | https://pi.kubg.edu.ua/images/Звіт.pdf |
383 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 12.2024 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (10)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2219 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.05.2018 | |
3921 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_198_19.03.20.pdf | 19.03.2020 |
3969 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 |
4985 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 26.02.2021 | |
5398 | інше | Інший модуль | 09.06.2021 | |
5439 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_385_04.06.21.pdf | 04.06.2021 |
6073 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 30.pdf | 15.12.2021 |
6434 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6940 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 01.12.2022 | |
7057 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (6)
Викладацька діяльність
Нові освітні програми (2)
ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
6 | Педагогічний інститут | Корпоративна освіта та розвиток персоналу | Не міжгалузева | Створення програми | 27.02.2020 | nakaz_2020_153.pdf |
7 | Педагогічний інститут | Корпоративна освіта та розвиток персоналу | Не міжгалузева | Набір на програму | 27.02.2020 | nakaz_2020_794_s.pdf |
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
698 | Музична педагогіка (2 курс, ММ, денна) | Інститут мистецтв | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 198 | 19.03.2020 | |
746 | Методологія і методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ПВШ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | |
1048 | Менеджмент персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2021 | 385 | 04.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1221 | Освітній контент: технології створення і використання (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1372 | Методологія та методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (18)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6799 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Педагогіка (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8530 | Педагогічний інститут | Методологія і методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
8547 | Інститут мистецтв | Музична педагогіка (2 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
8645 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9317 | Педагогічний інститут | Методологія і методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9349 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 30.11.2021 |
10427 | Інститут людини | Педагогіка та психологія вищої школи (5 курс, ЕКП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10764 | Педагогічний інститут | Менеджмент персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11003 | Педагогічний інститут | Освітній контент: технології створення і використання (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11068 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11167 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11175 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12591 | Факультет педагогічної освіти | Менеджмент персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12652 | Факультет педагогічної освіти | Освітній контент: технології створення і використання (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12788 | Факультет педагогічної освіти | Методологія та методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ОДК, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
13004 | Факультет педагогічної освіти | Технології досліджень в освітній галузі (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13466 | Факультет педагогічної освіти | Освітній контент: технології створення і використання (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13676 | Факультет педагогічної освіти | Методологія та методи науково-педагогічних досліджень (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
1464 | Кафедра музикознавства та музичної освіти | 4,79 | 12.01.2017 |
2306 | Кафедра музикознавства та музичної освіти | 4,00 | 27.12.2018 |
3173 | Кафедра музикознавства та музичної освіти | 4,16 | 28.12.2019 |
4085 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,41 | 28.12.2020 |
4918 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,33 | 28.12.2021 |
5711 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,91 | 30.12.2022 |
6580 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,78 | 30.12.2023 |