Додаткові відомості
У 1995 році закінчив Уманський державний педагогічний інститут імені П.Г. Тичини за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання та музики» та здобув кваліфікацію вчителя початкових класів і музики.
З 1996 р. по 1999 р. навчався в аспірантурі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
У 2012 році закінчив Міжрегіональну Академію управління персоналом та отримав диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Адміністративний менеджмент» та здобув кваліфікацію менеджера (управителя) з адміністративної діяльності.
З 1995 року працював в Уманському державному педагогічному університеті на посадах завідувача кафедри риторики та українознавства, директора Інституту філології та суспільствознавства, проректора з організаційно-методичної роботи заочного та дистанційного навчання.
З 2003 по 2006 рр. працював за сумісництвом в Уманському навчально-виховному комплексі "ЗОШ І- ІІІ ступенів №7 - колегіум" учителем риторики вищої категорії.
З 2007 року по 2011 рік працював у Міжрегіональній Академії управління персоналом на посадах декана, заступника директора Інституту міжнародної економіки, фінансів та інформаційних технологій.
З 2011 року працює на Факультеті педагогічної освіти (раніше - Педагогічний інститут) Київського університету імені Бориса Грінченка.
Нагороджений нагрудним знаком "Відмінник освіти України"
Працює над дисертаційним дослідженням із теми: «Теоретичні та методичні засади підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 - «теорія і методика професійної освіти».
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
0 | 0 | 0 | 2024.10.30 06:01:24 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
166 | Кафедра початкової освіти | AAZ-7825-2021 | 5 | 2 | 2021 | https://publons.com/researcher/4693410/hennadii-gennady-bondarenko/ |
283 | Кафедра початкової освіти | AAZ-7825-2021 | 6 | 3 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2508772 |
435 | Кафедра початкової освіти | AAZ-7825-2021 | 7 | 3 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2508772 |
610 | Кафедра початкової освіти | AAZ-7825-2021 | 8 | 3 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2508772 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 173 | 7 | 5 | 2024.11.05 10:02:12 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 100 | 6 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
128 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 98.2 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Hennadii_Bondarenko |
Конференції (37)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9905 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «ФЕНОМЕН РАННЬОГО ДИТИНСТВА: ВИТОКИ, ВИКЛИКИ, ВИМІРИ». | Розвиток інтонаційної виразності мовлення дітей раннього віку засобами риторики | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
9525 | Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) «ФРЕБЕЛІВСЬКА ПЕДАГОГІКА В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИМОГИ, ТРЕНДИ, ПЕРСПЕКТИВИ» | Інноваційний освітній простір Університету Грінченка як чинник професійної підготовки педагога. | Херсон, Івано-Франківськ | document.pdf | |
9039 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) "ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ПРАКТИКИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»" | ІННОВАЦІЙНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УНІВЕРСИТЕТУ ГРІНЧЕНКА ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
8084 | V Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю "Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення" | Інноваційна модель професійної підготовки вчителя початкових класів у Педагогічному інституті Університету Грінченка | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Короленка | ||
7318 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасна початкова освіта в умовах її реформування: проблеми та перспективи" | Інновації в професійній підготовці вчителя початкових класів (досвід кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Університету Грінченка) | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | ||
7319 | Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція "В.О.Сухомлинський і освіта ХХІ століття: соціальні, педагогічні та психологічні виміри" | Аналіз педагогічних поглядів Василя Сухомлинського з проблеми мовленнєво-риторичної діяльності сучасного вчителя | Миколаївський національний університет імені В.О,Сухомлинського | ||
5905 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | Підготовка вчителя початкових класів у контексті впровадження освітніх інновацій: досвід Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5906 | ІІI Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти» | Андрагогічні засади підготовки вчителя початкових класів до мовленнєво-риторичної діяльності | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5524 | III Міжнародний науковий конгрес «SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2020» (ISC-SAI 2020) | «Health-saving competence of future primary school teachers: indicators of development» | Україна - Узбекистан - Латвія - Польща | ||
5523 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум "Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри" | Освітні інновації в професійній підготовці вчителя початкових класів | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4707 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції" | Впровадження фінських освітніх інструментів у професійну підготовку вчителя початкової школи | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4706 | Міжнародна науково-практична конференція "Модернізація педагогічної освіти як основа інтенсифікації професійної та світоглядно-методологічної підготовки вчителя сучасної початкової школи" | Підготовка вчителя до реалізації концепції "Нова українська школа"" | м. Дрогобич, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | ||
4228 | Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Упровадження європейського педагогічного досвіду в освітній процес підготовки вчителя початкових класів | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4079 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція \ | Підготовка вчителя початкової школи в умовах НУШ | м. Суми, Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка | ||
4111 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Ціннісні засади реалізації ідей Нової української школи" | Реалізація Концепції Нової української школи у процесі підготовки мабутніх учителів початкових класів | м. Біла Церква | ||
3331 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Особистість у просторі виховних інновацій" | Теоретичний аспект проблеми формування соціального здоров`я молодших школярів | НАПН України, Інститут проблем виховання, Київ | ||
3332 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні проблеми літературної освіти" | Підготовка вчителя початкових класів до формування у молодших школярів умінь аналізувати та оцінювати медіатексти | м. Умань, Уманський державний педагогічний університет | ||
3334 | ІІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція | Формування у молодших школярів ціннісного ставлення до здоров`я у процесі інтегрованого тематично-проектного навчання | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, м. Суми | ||
3305 | Всеукраїнський науково-практичний семінар "Управління навчальними закладами: теорія, історія, практика" | Особливості підготовки менеджера систем якості в початковій освіті | м. Умань, Уманський державний педагогічний університет | ||
3333 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародного співробітництва" | Підготовка вчителя початкової школи до риторизації освітнього процесу | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2348 | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітації "Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення" | Організація і методика здоров'язбережувальної діяльності молодших школярів в інклюзивному середовищі | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2354 | IV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Актуальні проблеми практичної психології" | Психологічна готовність майбутнього вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності | м. Глухів, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка | ||
2352 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Мовленнєво-риторична діяльність педагога в контексті вибудовування нових освітніх стратегій підготовки вчителя початкової школи | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2351 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Особистість у виховному просторі зростання: від дитинства до юності" | Формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів засобами педагогічної риторики | м. Київ, Президія Національної академії педагогічних наук України | ||
2353 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Змістове забезпеченя підготовки педагога до мовленнєво-риторичної діяльності в США та Європейських країнах | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2347 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасна початкова освіта: проблеми, теорія та практика" | Особливості мовленнєво-риторичної діяльності вчителя початкової школи в умовах інтегрованого проектно-тематичного навчання | м. Дрогобич, Дрогобицьких державний педагогічний університет імені І.Франка | ||
2349 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференції «Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку» | Учитель початкової школи як суб’єкт мовленнєво-риторичної діяльності | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2350 | Всеукраїнська науково-практична конференція \ | Формування риторичних умінь учнів четвертого класу засобом комп'ютерного тренажера | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
1215 | Міжнародна науково-практична конференція "Проблеми фахової підготовки вчителя початкової школи в контексті становлення нової української школи" | Формування риторичних умінь учнів четвертого класу в практиці сучасної початкової школи | м. Київ,Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова | ||
63 | Друга Всеукраїнська науково-практична конференці 'Комунікаційні стратегії сучасної школи' | Комунікативні стратегії і тактики переконування в мовленнєво-риторичній діяльності вчителя початкової школи | Київ, Парламентська бібліотека | ||
62 | Всеукраїнська науково-методична конференція 'Теоретико-методологічні засади та світоглядні орієнтири національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді' | Формування патріотичних почуттів у студентів під час риторичного виступу | Київ | ||
61 | Початкова освіта: історія, проблеми, перспективи : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої Дню початкової освіти | Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та Європі | м.Ніжин | ||
65 | Всеукраїнський науково-пракичний семінар 'Науково-дослідна лабораторія В.О.Сухомлинський і школа ХХІ століття: історія і традиції'. | Актуальність новаторських ідей В.О.Сухомлинського щодо мовленнєво-риторичної діяльності вчителя ХХІ століття | Умань, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | ||
64 | Міжнародний симпозіум 'Освіта і здоров'я підростаючого покоління' | Методичні засади підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності | м. Київ, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова | ||
60 | 'Комунікаційні стратегії сучасної школи' | Методи підготовки майбутнього вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності | м. Київ, Національна парламентська бібліотека України | ||
66 | Актуальні проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи в умовах гуманізації вищої освіти | Формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності | м. Хмельницький, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія | ||
67 | 'Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів' | Змістово-методичне забезпечення підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності | Умань, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Монографії (колективні) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
37512 | Організаційно-методичні засади формування соціальної складової здоров'я молодших школярів | |
33796 | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до риторичної діяльності під час е-навчання: європейська та вітчизняна теорія і практика | |
33815 | Початкова освіта та професійна підготовка майбутніх учителів у країнах ЄС: Значущі для української освіти тенденції | |
27803 | Методика підготовки майбутнього вчителя до організації здоров’язбережувального середовища як складова екології здоров’я дитини | |
24068 | Підготовка вчителя до риторизації освітнього процесу в початковій школі |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49624 | Trauma-informed training as a means of stabilizing the negative impact of stressful and destructive factors of war on the inner world of future specialists | |
48561 | Суб’єктне благополуччя: сутність, психологічна та соціальна обумовленість, фактори впливу під час навчання учнів | |
45893 | Causes of anxiety during play as a factor of negative impact on the health of preschool and school children | |
44472 | E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society | |
45516 | Studying anxiety as a predictor in students to predict the development of burnout | |
41478 | Decreased learning motivation as a scientific problem of the centuries | |
40983 | Effective education in the conditions of noosphere existence of mankind with objective and virtual realities | |
38032 | The Use of ICT Tools to Organize Distance Learning of Mathematics for Primary School Students under COVID-19 Pandemic Conditions | |
36636 | ІКТ як засіб реалізації тематичного ФІН-моделювання в організації навчання у закладах вищої педагогічної та освіти дорослих | |
37069 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у зарубіжних і вітчизняних практиках в неперервній педагогічній освіті цифрової ери | |
35199 | Зміна цінностей людини упродовж життя як індикатор формування духовної істоти | |
36437 | Розгляд складників системи неперервної освіти у вимірах «umwelt», «mitwelt» та «eigenwelt» | |
30588 | Mastering your body and your health resources: from theoretical scientific developments to individual comprehension |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48561 | Суб’єктне благополуччя: сутність, психологічна та соціальна обумовленість, фактори впливу під час навчання учнів | |
44472 | E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society | |
46026 | Компетентнісне спрямування уроку української мови в початковій школі | |
31234 | Health-Saving Competence of Future Primary School Teachers: Indicators of Development | |
31150 | Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції | |
27364 | Аналіз результатів дослідження проблеми формування готовності майбутніх учителів до використання здоров'язбережувальних технологій у початковій школі | |
21855 | Мовленнєво-риторична діяльність педагога в контексті вибудовування нових освітніх стратегій підготовки вчителя початкової школи | |
20509 | Особливості розвитку риторичних умінь молодших школярів засобом комп'ютерного тренажера | |
15542 | Актуальність новаторський ідеї В.О. Сухомлинського щодо мовленнєво-риторичної діяльності вчителя ХХІ століття | |
4581 | Підготовка вчителя початкової школи в парадигмі мовної риторичної діяльності |
Фахові видання, що затверджені МОН (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46026 | Компетентнісне спрямування уроку української мови в початковій школі | |
46843 | Організація процесу навчання у закладах вищої педагогічної освіти та освіти дорослих з акцентом на полях самореалізації з інтерактивною взаємодією здобувачів освіти | |
39834 | Методичні основи організації оздоровчої діяльності майбутнього вчителя початкової школи в групі подовженого дня | |
31150 | Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції | |
26913 | Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті | |
20674 | Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) | |
20509 | Особливості розвитку риторичних умінь молодших школярів засобом комп'ютерного тренажера | |
15545 | Методичні засади підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності | |
438 | Our welfare rhetoric a national code of verbal decency |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
83 | Учасник проекту | Європейський центр імені Вергеланда | Розвиток компетентностей для демократичного громадянства у системі підготовки вчителів | Керівник проекту: Ірина Сабор, Європейський центр ім. Вергеланда | - | 01.12.2017 – 31.12.2018 р. |
Організація міжнародних/всеукраїнських наукових конференцій на базі Університету (1)
ID | Назва | Підрозділ | Тип | Місце проведення | Роль | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|
19 | Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції "Нова українська школа" | Факультет педагогічної освіти | Всеукраїнська науково-практична конференція (з міжнародною участю) | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член оргкомітету | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
52 | Еразмус К2 | 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP | Європейська Комісія | «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) | 1.10.2017-14.04.2021 р. | Учасник проекту |
Участь у державних науково-дослідних проєктах (2)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
5 | «Початкова школа: освіта для життя» | Наказ МОН України №1180 від 16.08.17 | Київський університет імені Бориса Грінченка | Всеукраїнський педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя» | 2017 | член науково-методичної ради | |
26 | «Початкова школа: освіта для життя» | Наказ МОН України №1180 від 16.08.17 | Київський університет імені Бориса Грінченка | Всеукраїнський педагогічний експеримент «Початкова школа: освіта для життя» | 2017-2022 | член науково-методичної ради |
Заявки на колективні гранти (2)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
571 | Development of professional potential of future primary school teachers using the experience of Europe | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
817 | EU triad | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Індивідуальні гранти (1)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
104 | Навчаємось разом | МЗС Фінляндії | Виграно | Лист ректору Київського університету_Ukr.pdf | 2021 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
173 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (17)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1007 | Модуль з ІКТ | - | 119_goz_stazh_13.pdf | 13.03.2013 |
1033 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 02.05.2018 | |
1507 | Лідерський модуль | - | 21.04.2017 | |
2538 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 01.11.2018 | |
3052 | Інше | Інший модуль | 14.03.2019 | |
3303 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 605 - ЕНК.pdf | 20.09.2019 |
4112 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 12.05.2020 | |
4236 | інше | Інший модуль | 25.09.2020 | |
4805 | Інше | Фаховий модуль (за кордоном) | 29.05.2020 | |
4878 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 |
6140 | інше | Інший модуль | 22.12.2021 | |
6612 | інше | Фаховий модуль (в Україні) | 08.08.2022 | |
6613 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
7277 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7670 | Професійно-орієнтований курс для науково-педагогічних та педагогічних працівників закладів вищої освіти | Інший модуль | 01.03.2023 | |
7839 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 19.05.2023 | |
8858 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (3)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1248 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 | 10 |
1259 | "Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи" | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.10.2017 | 5 |
1275 | «Реалізація концепції «Нова українська школа» | Круглий стіл | Районний методичний кабінет відділу освіти Обухівської районної державної адміністрації Київської області | 01.11.2017 | 5 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
42 | Формування риторичної культури у майбутніх учителів початкової школи | Упродовж 2016 року (1 раз на місяць) | 15 | Не зазначено | 29.04.2016 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
343 | Дитяча література з методикою навчання (2 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Денна | 2017 | 846 | 29.12.2017 | |
526 | Сучасні моделі початкової освіти (5 курс, ПО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2019 | 605 | 20.09.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
527 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Денна | 2019 | 605 | 20.09.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
598 | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2019 | 882 | 21.12.2019 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
831 | Університетські студії (1 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Денна | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (26)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
380 | Педагогічний інститут | Планування та організація освітнього процесу у початковій школі (з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 1 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3653 | Педагогічний інститут | Дитяча література з методикою навчання (2 курс) | Бакалавр | Денна | 1 | не враховується | 25 | 28.12.2018 |
3831 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями: Комунікація в управлінській діяльності (5 курс) | Магістр | Заочна | 6 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
5397 | Педагогічний інститут | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5482 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Денна | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5485 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5752 | Педагогічний інститут | Сучасні моделі початкової освіти (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
6748 | Педагогічний інститут | Освітній менеджмент в початковій школі (6 курс, ПМПО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7157 | Педагогічний інститут | Сучасні моделі початкової освіти (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7272 | Педагогічний інститут | Університетські студії (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8330 | Педагогічний інститут | Сучасні моделі початкової освіти (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Денна | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8560 | Педагогічний інститут | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Денна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8606 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ПО) | Магістр | Денна | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8646 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (5-6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9679 | Педагогічний інститут | Університетські студії (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
9694 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО, ПМПО) | Магістр | Денна | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10412 | Педагогічний інститут | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Денна | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11717 | Педагогічний інститут | Сучасні моделі початкової освіти (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
12210 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні моделі початкової освіти (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12239 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12242 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Денна | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12474 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Денна | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12996 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні моделі початкової освіти (5 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13045 | Факультет педагогічної освіти | Університетські студії (1 курс, ПО) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13048 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5-6 курс, ПО) | Магістр | Денна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13279 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Денна | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
20 | Кафедра початкової освіти | 4,8 | 20.05.2016 |
959 | Кафедра початкової освіти | 4,85 | 12.01.2017 |
1824 | Кафедра початкової освіти | 4,93 | 26.12.2018 |
2949 | Кафедра початкової освіти | 4,96 | 28.12.2019 |
3486 | Кафедра початкової освіти | 4,94 | 28.12.2020 |
4417 | Кафедра початкової освіти | 4,78 | 28.12.2021 |
5731 | Кафедра початкової освіти | 4,93 | 30.12.2022 |
6604 | Кафедра початкової освіти | 4,94 | 30.12.2023 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
211 | ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017" | м. Київ | 06.02.2017 |