Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького, 1989 Перелік місць роботи
Із 1989 р. до 2013 р. працювала в Житомирському державному університеті імені Івана Франка, з 201З р. – доцент кафедри психології Київського університету імені Бориса Грінченка, з 2014 р. – доцент кафедри педагогіки та психології Київського університету імені Бориса Грінченка, з 2022 р. – доцент кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Київського університету імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Мотивація творчої активності технічно обдарованих підлітків Громадська активність
член спеціалізованої вченої ради К 26.133.04 Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 1 | 1 | 2025.10.27 06:05:44 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 629 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADS-2828-2022 | 2 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3255632 |
| 450 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADS-2828-2022 | 2 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3255632 |
| 319 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | ADS-2828-2022 | 2 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3255632 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 702 | 12 | 20 | 2025.10.30 10:01:59 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 453 | 10 | 13 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 123 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 168.60000 | 4 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Olena_Muzyka |
Конференції (9)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 7192 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити, освітні тренди» | Самоефективність студентів як суб'єктний ресурс професіоналізації | Київ | document.pdf | |
| 7190 | ІV Міжнародна науково-практична конференція "Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" | Особистісно-ціннісні чинники розвитку самоефективності студентів | Київ | document.PDF | |
| 7191 | ІІІ Всеукраїнська конференція з міжнародною участю "Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" | Ціннісно-мотиваційні засади і психосемантичні особливості розвитку самоефективності в освітньому просторі | Київ | document.pdf | |
| 7189 | ІІ Всеукраїнська конференція з міжнародною участю "Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми" | Ціннісно-мотиваційні чинники професіоналізації студентів | Київ | document.pdf | |
| 2264 | Особистісні та ситуаційні детермінанти здоров'я | Аксіопсихологічні аспекти життєстійкості обдарованої особистості | Донецький національний університет імені Василя Стуса |
|
|
| 2079 | Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії педагогічної освіти у вимірах розбудови суспільства сталого розвитку та міжкультурної інтеграції» | Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 2013 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» | Педагогічна взаємодія: ціннісно-мотиваційні аспекти | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 1638 | Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми перспективи розвитку | Педагогічна взаємодія як чинник розвитку внутрішньої мотивації навчально-професійної діяльності студентів | Бердянськ |
|
|
| 1639 | Соціалізація особистості в умовах системних змін: теоретичні і прикладні проблеми | Вікова динаміка референтних стосунків музично обдарованої особистості | Київ |
|
Монографії (колективні) (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
| 35585 | Ціннісний досвід досягнень і розвиток професійної самоефективності студентів / Сучасна освіта, навчання і виховання | |
| 32882 | Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі | |
| 20317 | Ціннісна детермінація становлення обдарованої особистості | |
| 14847 | Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 45320 | Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming | |
| 41540 | Development of e-platform for psychological online testing of gifted senior pupils and students | |
| 36509 | Психосемантичні основи професійної самоефективності студентів: стан сучасного наукового дискурсу |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (10)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52250 | Peculiarities of the relationship between general and professional self-efficacy in first-year students | |
| 49441 | Взаємозв’язок психологічного добробуту і професійної самоефективності старшокласників та студентів в умовах війни | |
| 49731 | Characteristics of the value attitude psychologist students' junior courses to different forms of faith | |
| 45640 | A University as a Space of Values for Students' Professional Self-Efficacy Development | |
| 44380 | Development of assertiveness of gifted students in difficult life situations | |
| 41057 | Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л.С. Виготського | |
| 41540 | Development of e-platform for psychological online testing of gifted senior pupils and students | |
| 32877 | Адаптаційний тренінг як засіб розвитку самоефективності студентів | |
| 19033 | Оцінювання навчальних досягнень першокласників: психологічні аспекти | |
| 14847 | Здібності, творчість, обдарованість: теорія, методика, результати досліджень |
Фахові видання, що затверджені МОН (21)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52250 | Peculiarities of the relationship between general and professional self-efficacy in first-year students | |
| 49441 | Взаємозв’язок психологічного добробуту і професійної самоефективності старшокласників та студентів в умовах війни | |
| 49731 | Characteristics of the value attitude psychologist students' junior courses to different forms of faith | |
| 45640 | A University as a Space of Values for Students' Professional Self-Efficacy Development | |
| 41057 | Розвиток обдарованої особистості у світлі культурно-історичної психології Л.С. Виготського | |
| 31472 | Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу | |
| 29782 | Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості | |
| 29794 | Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень | |
| 27618 | Смисложиттєві орієнтації та самоефективність у ціннісному розвитку музично обдарованих студентів | |
| 24241 | Самоефективність як чинник професіоналізації студентів | |
| 24166 | Смисложиттєві орієнтації та життєві цілі як чинники аксіогенезу музично обдарованих студентів | |
| 19587 | Вікові аспекти розвитку референтних стосунків осіб із ознаками музичної обдарованості | |
| 22120 | Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів | |
| 14799 | Референтні стосунки у розвитку потребово-мотиваційної сфери студентів з ознаками музичної обдарованості | |
| 15521 | Референтні стосунки як ресурс духовного розвитку студентів | |
| 11647 | Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб’єктної активності | |
| 11643 | Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості | |
| 3597 | Особливості застосування методики «Профіль латеральної організації мозку» в роботі психолога | |
| 3528 | Мотивація досягнення у структурі творчої активності технічно обдарованих підлітків | |
| 14846 | Мотивація творчої активності у становленні технічно обдарованої особистості | |
| 3328 | Теоретичні та методологічні проблеми дослідження мотивації творчості |
Заявки на колективні гранти (10)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 758 | Онлайн-психодіагностування і саморозвиток учнів і студентів в умовах війни | Мережа ANTS за фінансової підтримки NED | Коллективний | - | 2023 |
| 756 | Психологічні ресурси життєстійкості в умовах війни | Мережа ANTS за фінансової підтримки NED | Коллективний | - | 2023 |
| 730 | Розвиток самоефективності і психологічної стійкості в умовах війни | Академія української преси | Коллективний | - | 2023 |
| 670 | Психологія критичного мислення | Академія української преси | Коллективний | - | 2022 |
| 668 | Критичне мислення в дії | Академія української преси | Коллективний | - | 2022 |
| 546 | Культура академічної доброчесності | Центр культурного менеджменту за фінансування Посольства Королівства Нідерландів | Коллективний | - | 2021 |
| 536 | Сучасні стратегії педагогічної освіти: відповіді на глобальні виклики | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 2021 |
| 533 | Адаптаційний тренінг для студентів-першокурсників | GlobalLogic Education | Коллективний | - | 2021 |
| 358 | The effectiveness of teacher training in Ukraine in the context of EU values and educational practices (EFFECT) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
| 182 | Впровадження цінностей ЄС у процесі підготовки вчителів в Україні | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
Індивідуальні гранти (10)
Завершені наукові дослідження (2)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 475 | Психолого-педагогічний супровід особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів в умовах реалізації нових освітніх стандартів | Етап дослідження | 25.09.2025 00:00 | https://kubg.edu.ua/prouniversitet/news/podiji/9538-promizhnyi-zvit-naukovoi-temy-kafedry-osvitolohii.html |
| 198 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 09.06.2021 00:00 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 121 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 10.05.2023 00:00 |
Підвищення кваліфікації (49)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12615 | Ефективна комунікація з військовими / ветеранами / ветеранками | Лідерський модуль |
|
19.06.2025 00:00 |
| 12552 | Навчання та супровід здобувачів вищої освіти з ООП | Лідерський модуль |
|
22.05.2025 00:00 |
| 12403 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 213 ЕНК.pdf | 02.04.2025 00:00 |
| 11803 | LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання | Цифровий модуль |
|
27.03.2025 00:00 |
| 11637 | Академічна доброчесність і ШІ в освіті +11536 | Дидактичний модуль |
|
18.03.2025 00:00 |
| 11536 | Український правопис у дії: основні зміни та нововведення | Дидактичний модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 10190 | Захист персональних даних | Інший модуль | Музика certificate.pdf | 30.09.2024 00:00 |
| 10189 | Цифровий учитель | Інший модуль | Цифровий учитель.pdf | 31.08.2024 00:00 |
| 10114 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_april_2024.pdf | 02.05.2024 00:00 |
| 9653 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль |
|
15.04.2024 00:00 |
| 9348 | ЦХ+ШІ | Цифровий модуль | Музика О_m.pdf | 01.04.2024 00:00 |
| 9268 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
21.03.2024 00:00 |
| 8615 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №751.pdf | 29.11.2023 00:00 |
| 8383 | Дослідницький модуль | Інший модуль | Музика О.О..pdf | 16.11.2023 00:00 |
| 8341 | Оцінювання без знецінювання | Інший модуль | Музика О. Оцінювання без знецінювання_certificate.pdf | 30.10.2023 00:00 |
| 8281 | Школа стійкості | Інший модуль | Музика О. Школа стійкості_certificate_compressed.pdf | 19.09.2023 00:00 |
| 8279 | Вчителі 2.0: онлайн-курс із професійного розвитку та наставництва | Інший модуль | Музика О. Вчителі 2.0_certificate_compressed.pdf | 18.09.2023 00:00 |
| 8113 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 00:00 |
| 7368 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_162_08.04.2022.pdf | 08.04.2022 00:00 |
| 6415 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
01.06.2022 00:00 |
| 6365 | інше | Інший модуль |
|
17.06.2022 00:00 |
| 6259 | інше | Інший модуль |
|
15.04.2022 00:00 |
| 6258 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 1.pdf | 28.03.2022 00:00 |
| 5596 | інше | Інший модуль |
|
01.11.2021 00:00 |
| 5246 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 00:00 |
| 4957 | інше | Інший модуль |
|
06.02.2021 00:00 |
| 4956 | інше | Інший модуль |
|
10.02.2021 00:00 |
| 4955 | інше | Інший модуль |
|
02.02.2021 00:00 |
| 4224 | Інше | Інший модуль |
|
29.05.2020 00:00 |
| 4164 | Інше | Інший модуль |
|
21.06.2020 00:00 |
| 4011 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
05.02.2020 00:00 |
| 3983 | інше | Інший модуль |
|
07.06.2020 00:00 |
| 3915 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_198_19.03.20.pdf | 19.03.2020 00:00 |
| 3865 | інше | Інший модуль | Музика_ОО_Certificate.pdf | 12.04.2020 00:00 |
| 3676 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 00:00 |
| 3654 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 00:00 |
| 3092 | Модуль з ІКТ | Інший модуль |
|
25.04.2019 00:00 |
| 3024 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
27.03.2019 00:00 |
| 2503 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 05-06_18_sert_kurs.pdf | 04.09.2018 00:00 |
| 2352 | Інше | Інший модуль | Музика_О_О_Certificate.pdf | 30.09.2018 00:00 |
| 2337 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Certificate_Muzyka_O.pdf | 02.09.2018 00:00 |
| 2245 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
30.05.2018 00:00 |
| 2125 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
13.04.2018 00:00 |
| 1923 | Інше | - |
|
06.12.2017 00:00 |
| 1892 | Інше | - |
|
21.03.2012 00:00 |
| 1490 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
17.03.2017 00:00 |
| 1323 | Дослідницький модуль | - |
|
26.12.2016 00:00 |
| 941 | Модуль з ІКТ | - |
|
10.04.2017 00:00 |
| 824 | Лідерський модуль | - |
|
16.11.2016 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (4)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1245 | «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції Нової української школи | Міжнародна науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 02.11.2017 00:00 | 10 |
| 1038 | Вікові чинники ціннісного розвитку обдарованої особистості | Науковий семінар | Київський міський будинок вчителя | 20.10.2016 00:00 | 2 |
| 1037 | Проблеми ресоціалізації випускників інтернатних закладів | Круглий стіл | Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України | 28.10.2016 00:00 | 2 |
| 664 | Адаптаційний тренінг для першокурсників | Тренінг | Педагогічний інститут | 07.10.2016 00:00 | 2 |
Керівництво науковим гуртком (1)
| ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
|---|---|---|---|---|---|
| 88 | Проблемна група «Психогенез» | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 12 | Не зазначено | 20.05.2017 00:00 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 7796 | Навчальна(пропедевтична) практика: методичні рекомендації |
Навчальні та методичні матеріали (8)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 47381 | Ціннісна підтримка професійної самоефективності музично обдарованих студентів: психолого-технологічний комплекс | |
| 19545 | Практика з додаткової спеціалізації «Практична психологія»: методичні рекомендації | |
| 19546 | Курсові роботи з педагогіки та психології: методичні рекомендації | |
| 16025 | Методичні рекомендації до програми навчальної (психолого-педагогічної) практики для студентів 2-го курсу напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» | |
| 18580 | Навчальна та виробнича практика з психології: методичні рекомендації | |
| 7796 | Навчальна(пропедевтична) практика: методичні рекомендації | |
| 2853 | Особливості роботи над професійно-орієнтованим завданням з курсу “Загальна психологія” | |
| 2806 | Особливості рефлексії здібностей технічно обдарованих підлітків |
Сертифіковані ЕНК (26)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2132 | Педагогіка та психологія (2 курс, 1р ВО, АМ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 284 | 01.05.2025 03:00 | – |
| 2131 | Педагогіка і психологія вищої школи (1 курс, 2р ВО, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2025 | 284 | 01.05.2025 03:00 | – |
| 2094 | Психологічні ресурси особистості у складних життєвих умовах (2 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 213 | 04.03.2025 02:00 | – |
| 1801 | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (1 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1579 | Психологія і педагогіка (1 курс, ЦЕ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1474 | Психологія (2 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1452 | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 00:00 | 23/24 н.р. |
| 1297 | Психологія освіти дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1196 | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 162 | 08.04.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1195 | Психологія (1 курс, ІВО, ІВФ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 162 | 08.04.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1130 | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 00:00 | 23/24 н.р. |
| 973 | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 00:00 | − |
| 899 | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 898 | Психологія (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 756 | Психологія: Педагогічна психологія (1 курс, ПМПО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2020 | 282 | 26.05.2020 03:00 | |
| 740 | Психологія: Інтеракційна психологія (5 курс, ПМДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2020 | 251 | 12.05.2020 03:00 | |
| 694 | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ(СС), денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 198 | 19.03.2020 02:00 | |
| 655 | Психологія: Психологія розвитку дитини (5 курс, ПМДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 902 | 28.12.2019 02:00 | |
| 559 | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2019 | 768 | 11.11.2019 02:00 | |
| 558 | Психологія (6 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 02:00 | |
| 397 | Психологія (2 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 736 | 13.11.2018 00:00 | |
| 388 | Психологія (2 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2018 | 549 | 04.09.2018 00:00 | |
| 387 | Психологія (1 курс, ПО, заочна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2018 | 549 | 04.09.2018 00:00 | |
| 347 | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 846 | 28.12.2017 00:00 | - |
| 308 | Психологія (1 курс, ХКСб) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 249 | 10.04.2017 00:00 | |
| 186 | Загальна психологія (1 курс, ДО, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 00:00 |
Використання ЕНК (50)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14866 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14759 | Факультет педагогічної освіти | Практика навчальна педагогічна (1-2 курс, 1р ВО, ДО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14738 | Факультет педагогічної освіти | Психологія і педагогіка (1 курс, ЦЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14714 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14712 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (2 курс, ХОР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14629 | Факультет педагогічної освіти | Психологія освіти дорослих (1 курс, 2р ВО, ОДКОД) | Магістр | Очна/Заочна | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14557 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 13 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14444 | Факультет педагогічної освіти | Практика виробнича (навчально-методична) (4 курс, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14436 | Факультет педагогічної освіти | Практика навчальна (психолого-педагогічна) (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14032 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна/Заочна | 15 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14011 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13963 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1 курс, ІВО, ІВФ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | 4 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 13827 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13768 | Факультет педагогічної освіти | Психологія і педагогіка (1 курс, ЦЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13754 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13752 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (2 курс, ХР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13682 | Факультет педагогічної освіти | Психологія освіти дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13607 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12974 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12952 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12892 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 12838 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія (1 курс, ОМ*, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12789 | Факультет педагогічної освіти | Психологія освіти дорослих (5 курс, ОДК, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12749 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 12189 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12170 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12119 | Факультет педагогічної освіти | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 11737 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ПО, денна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 11736 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 00:00 |
| 11684 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ММ, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11469 | Педагогічний інститут | Психологія (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 11420 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10439 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ДО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9432 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9348 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9146 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 9145 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8900 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 02:00 |
| 8746 | Педагогічний інститут | Психологія: Вікова психологія (1 курс, ПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8737 | Педагогічний інститут | Психологія (2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8734 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 31.12.2020 02:00 |
| 8733 | Педагогічний інститут | Психологія (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8731 | Педагогічний інститут | Психологія (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 8231 | Педагогічний інститут | Психологія (6 курс, ПО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 8201 | Педагогічний інститут | Психологія: Педагогічна психологія (1 курс, ПМПО, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 8191 | Педагогічний інститут | Психологія: Інтеракційна психологія (5 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 8169 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ(СС), денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7629 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи: Психологія (5 курс, ММ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 7627 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 5625 | Педагогічний інститут | Психологія: Вікова психологія (1 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 5 | не враховується | 27.12.2019 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7507 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,99 | 31.12.2024 00:00 |
| 6577 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,63 | 30.12.2023 00:00 |
| 5702 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,82 | 30.12.2022 00:00 |
| 4349 | Кафедра педагогіки та психології | 4,70 | 28.12.2021 00:00 |
| 3912 | Кафедра педагогіки та психології | 4,83 | 28.12.2020 00:00 |
| 2712 | Кафедра педагогіки та психології | 4,82 | 28.12.2019 00:00 |
| 2134 | Кафедра педагогіки та психології | 4,96 | 27.12.2018 00:00 |
| 1300 | Кафедра педагогіки та психології | 4,77 | 12.01.2017 02:00 |
| 631 | Кафедра педагогіки та психології | 4,81 | 30.12.2016 00:00 |
Підготовка переможців Міжнародних наукових конкурсів, олімпіад з навчальних дисциплін, спеціальностей (1)
Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (7)
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
| ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 93 | Виливченко Ілона Вікторівна | II | Гендерні дослідження | I | 2019 |
| 5 | Повисок Альона Анатоліївна | VI | Дошкільна освіта | I | 2017 |